Viser resultater 1 til 15 af 84

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Kvist startede da i hjemmekampen mod Stjarnan.

    Og jeg er enig med Kiwi om at Kvist og Zeca nok skal spille på midtbanen torsdag.
    Øvre C'er

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,370

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Jeg kan ikke se det fornuftige i at hive Kvist frem fra gemmerne nu - og da slet ikke til kampen mod Atalanta. Det er det stærkeste hold, vi har mødt, så hvorfor ikke stille i stærkeste opstilling selv? Zeca har været en af vores allerbedste hidtil i sæsonen, og det er, fordi han får lov til at spille den defensive midtbane. Hvis Kvist pludselig skal have den plads, kommer der bare ubalance, og vi kommer ikke til at skabe noget som helst frem ad banen. Det så vi i sidste sæson, og jeg håber bestemt ikke, at Ståle prøver at genoplive den håbløse plan.

    Vi er ved at få en startopstilling på plads, som fungerer, og at ændre markant på den i håbet om at begrænse et nederlag vil bare være at gå tilbage til den tabermentalitet, som vi forhåbentlig er på vej væk fra med hastige skridt.
    HIC SUNT LEONES


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,768

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Jeg kan ikke se det fornuftige i at hive Kvist frem fra gemmerne nu - og da slet ikke til kampen mod Atalanta. Det er det stærkeste hold, vi har mødt, så hvorfor ikke stille i stærkeste opstilling selv? Zeca har været en af vores allerbedste hidtil i sæsonen, og det er, fordi han får lov til at spille den defensive midtbane. Hvis Kvist pludselig skal have den plads, kommer der bare ubalance, og vi kommer ikke til at skabe noget som helst frem ad banen. Det så vi i sidste sæson, og jeg håber bestemt ikke, at Ståle prøver at genoplive den håbløse plan.

    Vi er ved at få en startopstilling på plads, som fungerer, og at ændre markant på den i håbet om at begrænse et nederlag vil bare være at gå tilbage til den tabermentalitet, som vi forhåbentlig er på vej væk fra med hastige skridt.
    Jeg er egentlig ikke uenig. Skal vi still op i en 4-5-1 med en midtbanemand i mellemrummet mellem vores forsvar og midtbane, så kan Kvist sagtens tage den plads. Vi har én mulighed og det er at komme fra Italien med et brugbart resultat og det må nødvendigvis betyde at vi kan overveje at stå defensivt og håbe på kontra.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Jeg har virkelig dårlig fornemmelse ved denne kamp. Et AGF der højst sandsynligt vil kæmpe så blodet sprøjter, og et FCK hold der måske føler sig lidt for sikre på at denne kamp klarer vi nok.

    Men sidst jeg havde dårlige fornemmelser var mod AaB. Og det gik sgu egentligt OK.
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  5. De følgende 2 brugere er enige:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 10.08.17, 14:20
  2. Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 22.11.16, 00:26
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (29.05.16 kl.17.00)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 28.05.16, 08:33
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48
  5. Optakts- og kamptråd: OB - København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 07.12.09, 19:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •