Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 84

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zeez Se meddelelser
    det helt håbløst at bedømme kodro allerede... hvis det var med den på ville vi aldrig have hvad Damen kunne. da han først kom til klubben løb han rundt og spillede fodbold med os amatører på banerne ved grøndalscenteret...
    jeg siger ikke at kritikken er uberettiget. men lad os nu se hvad der sker hvis drengen får lidt selvtillid.
    Jeg er for så vidt enig i, at man selvfølgelig ikke kan bedømme manden nu, og at han selvfølgelig skal have mere tid. Men som det er nævnt snart en del andre steder, så kan jeg slet ikke se, hvad det er han kan. Det kunne man med Pavlovic (guddommeligt venstreben, fornuftig placeringsevne på indlæg), og det kunne man vel også med NDoye i starten. Om ikke andet, så havde NDoye da noget fysisk presence, og så ved jeg godt, at han blev buhet ud af Parken i sit første halvår. Jeg forstår slet ikke, at man tør hente en spiller (endda på en lang kontrakt) som ikke på en eller anden måde har (for fans) synlige spidskompetencer i form at hovedspilstyrke, styrke som opspilsstation, skudstyrke, stor fart, dribleegenskaber eller lignende. Vi har lige sendt en meget anonym Pavlovic ud, og så henter man i stedet en spiller som om muligt formår at være endnu mere usynlig.

    Det skal ikke være en bashing af Kodro, som jeg i den grad håber får succes. Jeg er bare oprigtigt bekymret, for jeg kan slet ikke se, hvad hans styrker er. Jeg må være ærlig og indrømme, at jeg kan slet ikke rigtig se et scenarie, hvor Kodro ender som en succes her.

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    465

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er for så vidt enig i, at man selvfølgelig ikke kan bedømme manden nu, og at han selvfølgelig skal have mere tid. Men som det er nævnt snart en del andre steder, så kan jeg slet ikke se, hvad det er han kan. Det kunne man med Pavlovic (guddommeligt venstreben, fornuftig placeringsevne på indlæg), og det kunne man vel også med NDoye i starten. Om ikke andet, så havde NDoye da noget fysisk presence, og så ved jeg godt, at han blev buhet ud af Parken i sit første halvår. Jeg forstår slet ikke, at man tør hente en spiller (endda på en lang kontrakt) som ikke på en eller anden måde har (for fans) synlige spidskompetencer i form at hovedspilstyrke, styrke som opspilsstation, skudstyrke, stor fart, dribleegenskaber eller lignende. Vi har lige sendt en meget anonym Pavlovic ud, og så henter man i stedet en spiller som om muligt formår at være endnu mere usynlig.

    Det skal ikke være en bashing af Kodro, som jeg i den grad håber får succes. Jeg er bare oprigtigt bekymret, for jeg kan slet ikke se, hvad hans styrker er. Jeg må være ærlig og indrømme, at jeg kan slet ikke rigtig se et scenarie, hvor Kodro ender som en succes her.
    Det er vel vigtigere at dem som scouter ham, og i sidste ende dem som signer ham, ved hvilke spidskompetencer han har?
    Jeg håber han kommer igang, og laver nogle mål. ��
    BAH!
    SYKE's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af mceppe Se meddelelser
    Er jeg den eneste, der har den følelse, at vi faktisk spillede en fin kamp? Når man spiller mod de her pindsvinehold, så vil der kommer kampe, hvor man ikke rigtig kan få den ind, og hvor der kommer et tilfældigt kontra. Og det skete præcist i dag. Vi spillede jo langt bedre en AGF, og mit gæt er, at vi ville vinde 9 ud 10 lignende kampe.

    Jeg synes egentlig også, at Kvist spillede en fin kamp. Og jeg forstår ikke rigtig kritikken. Jeg synes han lavede rigtig mange gode sideskift, og var stort set fejlfri, hvis vi ser bort fra den ene, der kostede målet.

    Og så må man sige, at David Nielsen har fået styr på det århusianske forsvar.
    Enig i vurderingen af Kvist.. Han formår i hvert fald at holde et langt bedre flow i spillet end Gregus.. Mht David er det rigtigt at han i den grad har fået styr på organisationen, men det klæder ham virkelig ikke at stå og tude over et manglende straffe efter kampen.. For det første var der ikke skyggen af straffe, idet Sana filmer big-time, derudover bliver vi jo selv snydt for to straffe på Damen (i hvert fald mere tydelige straffe end det GF tuder over).. David har ellers altid haft format når han skal udtale sig over (dårlige) dommerkendelser, men måske presset i galehuset alligevel er ved at få has på ham..

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det kunne man med Pavlovic (guddommeligt venstreben, fornuftig placeringsevne på indlæg), og det kunne man vel også med NDoye i starten. Om ikke andet, så havde NDoye da noget fysisk presence, og så ved jeg godt, at han blev buhet ud af Parken i sit første halvår.
    Hvis han da gjorde det. Det slår mig som noget af en vandrehistorie – Dame N'Doye fik ikke en fantastisk start, og var ikke afgørende for DM-sejren i 2009. Han kom f.eks. slet ikke på banen den vidunderlige dag, hvor vi knuste BIF 4-0 og tog førstepladsen. Han startede kun inde i halvdelen af sine 16 kampe det forår.

    Men ... det meste af myten om hans upopularitet stammer jo fra en helt anden kamp, nemlig en mod AaB så sent som 25. april året efter, hvor han virkede ret ugidelig og ikke ret meget lykkedes.

    Og den kamp var altså nr. 59 for hans vedkommende :-)

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Hvis han da gjorde det. Det slår mig som noget af en vandrehistorie – Dame N'Doye fik ikke en fantastisk start, og var ikke afgørende for DM-sejren i 2009. Han kom f.eks. slet ikke på banen den vidunderlige dag, hvor vi knuste BIF 4-0 og tog førstepladsen. Han startede kun inde i halvdelen af sine 16 kampe det forår.

    Men ... det meste af myten om hans upopularitet stammer jo fra en helt anden kamp, nemlig en mod AaB så sent som 25. april året efter, hvor han virkede ret ugidelig og ikke ret meget lykkedes.

    Og den kamp var altså nr. 59 for hans vedkommende :-)
    Ok fair nok. Jeg skal da ærligt indrømme, at jeg ikke kan huske ret meget fra hans første tid i klubben og slet ikke, hvornår han blev buhet ud. Jeg gik bare ud fra, at det var tidligt, hvilket det åbenbart ikke var.
    Jeg kan dog huske, at han i sin debutkamp smækkede et glimrende indlæg i hovedet (så vidt jeg husker) på Vingaard mod Man City.

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Hvis han da gjorde det. Det slår mig som noget af en vandrehistorie – Dame N'Doye fik ikke en fantastisk start, og var ikke afgørende for DM-sejren i 2009. Han kom f.eks. slet ikke på banen den vidunderlige dag, hvor vi knuste BIF 4-0 og tog førstepladsen. Han startede kun inde i halvdelen af sine 16 kampe det forår.

    Men ... det meste af myten om hans upopularitet stammer jo fra en helt anden kamp, nemlig en mod AaB så sent som 25. april året efter, hvor han virkede ret ugidelig og ikke ret meget lykkedes.

    Og den kamp var altså nr. 59 for hans vedkommende :-)
    Åh Gud! Jeg troede aldrig, at jeg skulle høre et andet menneske fortælle 'Myten om N'Doyes første tid i København', uden at overdrive endnu mere end den forrige om hvordan han blev udsat for verbal stening og aldrig blev vist den så altafgørende tiltro fra fansene på stadion og ikke mindst dette internetfora (indsæt tudbrølende smiley).

    Til sidst var jeg tæt på at overgive mig til mytologien om 'Den store uretfærdighed, vi alle skal lære af, før vi vover at komme med en bedømmelse af nogen spiller overhovedet", også kendt som 'Du er en uægte fan, hvis du tillader dig at konkludere noget om en spiller efter 700 minutters spilletid, selvom virkelighedens scouts gør det samme', eller, 'Lex Ailton - Men han har jo ikke fået chancen endnu, buhuuu, vrææææl!".

    Kodro har været dybt håbløs og hvis han ikke viser noget helt andet, end det hidtidige, så skal han slås med Holse om sidstepladsen i hierarkiet til angrebspladserne, når alle mand er klar.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    Åh Gud! Jeg troede aldrig, at jeg skulle høre et andet menneske fortælle 'Myten om N'Doyes første tid i København', uden at overdrive endnu mere end den forrige om hvordan han blev udsat for verbal stening og aldrig blev vist den så altafgørende tiltro fra fansene på stadion og ikke mindst dette internetfora (indsæt tudbrølende smiley).

    Til sidst var jeg tæt på at overgive mig til mytologien om 'Den store uretfærdighed, vi alle skal lære af, før vi vover at komme med en bedømmelse af nogen spiller overhovedet", også kendt som 'Du er en uægte fan, hvis du tillader dig at konkludere noget om en spiller efter 700 minutters spilletid, selvom virkelighedens scouts gør det samme', eller, 'Lex Ailton - Men han har jo ikke fået chancen endnu, buhuuu, vrææææl!".

    Kodro har været dybt håbløs og hvis han ikke viser noget helt andet, end det hidtidige, så skal han slås med Holse om sidstepladsen i hierarkiet til angrebspladserne, når alle mand er klar.
    Der er mange skrøner omkring det at komme som ny spiller til FCK og blive integreret. De fleste af de skrøner er skabt af klubben selv og det har til tider lignet, at de har tjent et formål med at beskytte nye spillere mod omverdenens kritik, mere end de har haft en stærk forankring i det konstaterbare.

    Jeg husker ikke andre end N'Doye, der har fuldstændig outperformet sine egne første måneder i klubben - ellers udgøres listen af spillere der fik succes også af spillere, som fra dag et var i stand til at spille med i start 11'er. Lad gå de udviklede sig både ift. spilkoncept og individuelt, men fra første dag var kvaliteten tydelig. Fra det seneste gode hold (16/17) er der Ludde, Erik, Amartey, Nikolaj J, Verbic, Robin, Rasmus F til dels Peter A eksempler på det.

    Tidligere har det været lige sådan med Santin, claudemir, Pospech, Pierre, Grønkjær, Bolanos m. fl. I den nuværende trup, er det også bemærkelsesværdigt så let Bjelland og Fischer bare glider ind. Naturloven er oftere, at spillerne, der har kvaliteten viser dem fra start på et højt niveau, fremfor, at det er så svært som skrønen foreskriver.

    Jeg tillader mig også at dømme Kodro nu. Så dårligt touch på bolden, fysisk alt for let at matche, afslutningskvalitet på et håbløst niveau, spidskompetencer?, der er langt flere mangler endnu på den liste. Det er kvaliteter, som han sagtens kan sætte i spil uden at han er integreret på holdet - jeg tror simpelthen ikke, at han har dem. Indsatsen i går var 'en signatur'. Taget ud efter 45 minutter er for mig også et helt klart signal om, at Ståle tror meget lidt på Kodro.
    Goldbæks Højrefod

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Linderoth må da siges at have haft et svært første halve år, hvor flere var ved at ønske ham væk, hvor fanden så tog ved ham og han blev vores midtbane general ikke mange turde lægge sig ud mod.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Linderoth må da siges at have haft et svært første halve år, hvor flere var ved at ønske ham væk, hvor fanden så tog ved ham og han blev vores midtbane general ikke mange turde lægge sig ud mod.
    Enig i, at han havde det svært. Jeg havde udeladt ham, da det dels hørte til under Hans Backe og dels mener jeg - fra mine 'vandrør' på det tidspunkt- at historien om Linderoths første tid, som var svær, handlede om, at mange af vores egne unge, som lige havde været med til at vinde DM ikke brød sig om, at man hentede en stor stjerne i Everton, fordi de følte sig tilsidesat og undervurderet, De gjorde det derfor svært for Linderoth, men hans indstilling og kvaliteter vandt jo - og dem havde han med fra dag et.
    Goldbæks Højrefod

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg husker ikke andre end N'Doye, der har fuldstændig outperformet sine egne første måneder i klubben
    Som nævnt af DaneX havde Linderoth heller ikke den bedste start i klubben, men jeg er enig i, at de gode spillere oftest slår til fra dag 1. Og man er i hvert fald sjældent i tvivl om potentialet, selvom det måske ikke altid indfries til fulde. Kodro... jeg kan slet ikke se, hvad han bidrager med. Vi kunne lige så spille med 10 mand, når han er på banen.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Som nævnt af DaneX havde Linderoth heller ikke den bedste start i klubben, men jeg er enig i, at de gode spillere oftest slår til fra dag 1. Og man er i hvert fald sjældent i tvivl om potentialet, selvom det måske ikke altid indfries til fulde. Kodro... jeg kan slet ikke se, hvad han bidrager med. Vi kunne lige så spille med 10 mand, når han er på banen.
    Manden brænder et straffespark - han scorer mod et sekundahold fra Island... Synes han viser god attitude - det er det vigtigste for mig. Bookmark denne tråd - tror mange må æde deres ord efter jul/sommer. Som nævnt skal han bygges op igen - hvilket Ståle har meldt ud. Han skal nok komme. Drop sammenligningerne med Pavlovic!

  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Manden brænder et straffespark - han scorer mod et sekundahold fra Island... Synes han viser god attitude - det er det vigtigste for mig. Bookmark denne tråd - tror mange må æde deres ord efter jul/sommer. Som nævnt skal han bygges op igen - hvilket Ståle har meldt ud. Han skal nok komme. Drop sammenligningerne med Pavlovic!
    Den der med, at han skal bygges op igen forstår jeg ikke. Det er jo ikke en spiller som ikke har spillet et år eller noget. Han fik massere af spilletid i foråret. Så den der med, at han pludselig skulle være fuldstændig ude af form forstår jeg ikke. Og nu har han efterhånden også været igang her i 2 måneder, og det ser fandme sløjt ud. Han har et ganske flot CV med både la liga, og bundesliga kampe. Han er 25 år, han burde være relativ grydeklar til, at gå ind og levere langt bedre end det vi pt. har set. Så kan det godt være, at jeg må æde mine ord igen på et tidspunkt, men pt. forbeholder jeg mig retten til, at være temmelig negativ i forhold til kodro. Og hvor meget spilletid får han fremadrettet når Pieros og Wind er klar igen?

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Drop sammenligningerne med Pavlovic!
    Du har ret. Pavlovic kunne jo sparke til bolden................ :)

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Og hvor meget spilletid får han fremadrettet når Pieros og Wind er klar igen?
    Det er nemlig det rigtige spørgsmål at stille. Kodro er aldrig tiltænkt en bærende rolle, det kan jeg ikke forestille mig. Man havde brug for en angriber der kunne agere 3.-4. valg og aflaste holdet. Man har nok håbet på at han ville vise noget mere, men fremadrettet er der ingen tvivl om at Pieros og Wind er foran Kodro i køen for spille tid. Det samme er Fischer HVIS man vil bruge ham i angrebet.
    Forhåbentlig ser vi ikke Kodro ret meget når Pieros er i fuld vigør.

    Mvh
    Frederik

  24. #75
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Det er nemlig det rigtige spørgsmål at stille. Kodro er aldrig tiltænkt en bærende rolle, det kan jeg ikke forestille mig. Man havde brug for en angriber der kunne agere 3.-4. valg og aflaste holdet. Man har nok håbet på at han ville vise noget mere, men fremadrettet er der ingen tvivl om at Pieros og Wind er foran Kodro i køen for spille tid. Det samme er Fischer HVIS man vil bruge ham i angrebet.
    Forhåbentlig ser vi ikke Kodro ret meget når Pieros er i fuld vigør.

    Mvh
    Frederik
    Undskyld men WHAT!?
    Jeg tror i høj grad Kodro er tiltænkt en bærende rolle og at han skulle tage over for Santander, ellers giver Fc.København ikke 2 millioner euro for en spiller.. Så havde vi købt Helenius eller lign, hvis det bare var for at finde en angriber til at agere 3-4 valg.. Come on ..

    Jeg tror mere det er N'Doye der var tiltænkt den rolle, da han var gratis - at N'doye så vælger at brænde ligaen af og være en bæst som vi husker ham, det kommer nok bag på de fleste, inkl Ståle


Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 10.08.17, 14:20
  2. Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 22.11.16, 00:26
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (29.05.16 kl.17.00)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 28.05.16, 08:33
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48
  5. Optakts- og kamptråd: OB - København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 07.12.09, 19:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •