Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 73

Emner: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Der er mindre end 5 timer til kickoff på sæsonens vigtigste udekamp og måske den sværeste vi får. Vi kan ikke længere græde snot over den helt igennem dårlige lodtrækning. Italienske hold er svære nok i forvejen, nu har vi så et ungt succesfuldt hold, der er startet fantastisk. Vi får det rigtig svært.

    Målet med kampen må være ikke stryge ud. Jeg vil blive glad for et resultat, hvor vi taber med et mål og lykkelig for noget som helst bedre. Amgående truppen og opstillingen, så er 10 spillere sikre starter i mine øjne:

    Jesse
    Anker-Vavro-Bjelland-Boilesen
    Skov-Zeca-Thomsen
    Fischer
    N’Doye

    Thomasen kan starte på kant eller i midten hvilket afgøre om Fischer starter på kant eller fremme. Den åbne plads bliver højst sandsynligt givet til Kvist eller Gregus på central midt og mindre sandsynligt Kodro i front. Jeg vil på ingen måder bliver overrasket over en 4-5-1 med Kvist, Zeca og Thomsen centralt.

    Jeg er utrolig pessimistisk mht denne kamp, men jeg glæder mig også helt vildt.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser

    Jeg er utrolig pessimistisk mht denne kamp, men jeg glæder mig også helt vildt.
    Jeg har personligt ét ambitiøst, men også meget håndgribeligt succeskriterium for at dette playoff skal være godkendt:

    At Brøndby også ryger ud.


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Forventningens glæde til kampen er langt større end til nogen Europa-league kampe sidste sæson for mit vedkommende. Sidder med en flig af den fornemmelse man så ofte har siddet med i vores stærkeste perioder. At uanset modstander har vi en chance, og at miraklet er lige rundt om hjørnet.

    Og nej, holdet er endnu ikke at sammenligne med vores bedste hold, men synes de har potentialet til at overgå dem alle.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Selvfølgelig er Atalanta rigtig gode. Men jeg forstår ikke, hvorfor de i både medier, af FCK og blandt fans (inkl. herinde) omtales, som om det er en europæisk topklub. Det er det naturligvis ikke. Det er Atalanta, ikke Juventus eller Bayern. Derudover har de en svær udekamp mod Roma i weekenden, hvor de ikke kan tillade sig at spare spillere. Det bliver rigtig svært, men som Zeca også sagde, er de altså ikke kæmpefavoritter.

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det bliver rigtig svært, men som Zeca også sagde, er de altså ikke kæmpefavoritter.
    Bookierne giver Atalanta 70-75% for at vinde i aften, hvorfor de vel ret beset kan anses som værende kæmpe favoritter.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Havde Falk været klar, havde jeg troet på, at vi havde en reel mulighed for at score. Nu får vi efter al sandsynlighed en central midt, som vi på forhånd ved ikke fungerer, og det bliver meget småt med åbne chancer. Jeg kan simpelthen ikke mønstre den mindste optimisme mod en stærk modstander, som tilmed prioriteter Europa League højere end mange andre italienske hold. Mit gæt er, at vi taber 2-0 eller 3-0 og ikke får den store spænding i Parken om en uge.

    Prove me wrong!
    HIC SUNT LEONES

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Selvfølgelig er Atalanta rigtig gode. Men jeg forstår ikke, hvorfor de i både medier, af FCK og blandt fans (inkl. herinde) omtales, som om det er en europæisk topklub. Det er det naturligvis ikke. Det er Atalanta, ikke Juventus eller Bayern. Derudover har de en svær udekamp mod Roma i weekenden, hvor de ikke kan tillade sig at spare spillere. Det bliver rigtig svært, men som Zeca også sagde, er de altså ikke kæmpefavoritter.
    Italienske hold er ofte undervurderet i manges øjne og deres spillestil passer os skidt. Vi er rent faktisk begyndt at spille godt positivt fodbold med højt pres - der er virkelig farligt imod Atalanta. Samtidig er vi stadig ikke stabile nok i forsvaret og vi er ikke historisk gode på dødbolde. Jeg har rigtig svært ved at se os gå videre og jeg er ellers halvt jubeloptimist.

    Vores helt store chance er hvis Atalanta ligger forsigtigt ud og vi kan komme godt ind i kampen før de trykker på. De har helt sikkert også respekt for os. Vi kan håbe på et scenarie, hvor en af deres spiller får en hjerneblødning og rødt kort eller at de bare har en dårlig dag og vi får scoret.

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Gudskelov ingen Kvist. Ståle overrasker mig igen positivt!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Gudskelov ingen Kvist. Ståle overrasker mig igen positivt!
    Puha. Der bliver satset... det er både befriende og et frontalt angreb på mit nervesystem. Jeg havde faktisk ikke ser Soteriou fra start - men jeg byder det velkommen

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Italienske hold er ofte undervurderet i manges øjne og deres spillestil passer os skidt. Vi er rent faktisk begyndt at spille godt positivt fodbold med højt pres - der er virkelig farligt imod Atalanta. Samtidig er vi stadig ikke stabile nok i forsvaret og vi er ikke historisk gode på dødbolde. Jeg har rigtig svært ved at se os gå videre og jeg er ellers halvt jubeloptimist.

    Vores helt store chance er hvis Atalanta ligger forsigtigt ud og vi kan komme godt ind i kampen før de trykker på. De har helt sikkert også respekt for os. Vi kan håbe på et scenarie, hvor en af deres spiller får en hjerneblødning og rødt kort eller at de bare har en dårlig dag og vi får scoret.
    Vi er nødt til at satse og presse lidt på. Vores chance ligger i at sætte deres 3-mands bagkæde under pres. Deres 3 i front og deres fint balancerede midtbane er så stærke, og skal nok score minimum 1 mål.

    Så dem live i foråret. Da Udinese lagde pres på, kunne det godt sejle lidt Atalantas forsvar.

    Ståle har fanget den og starter også temmelig offensivt.

    Zan

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Håbløs kamp ved halvleg.

    Pieros er helt blæst. Så hellere - idag i hvert fald.

    Vi kom bedre med, og holder resultatet kan præstationen selvfølgelig tilgives.

    Vi kom heldigvis lidt bedre med, men meget skal justeres pausen.

    Zan

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Fornuftig indsats efter en vaklende start. Min største bekymring er banedommeren, der er overmatchet. Tydeligvis en dommer der aldrig selv har spillet fodbold.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Jesse Joronen


  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Nøj, hvor er N'Doye god defensivt. Han headede jo alt væk! Sammenlign med Onuachu, der kostede FCM to mål i dag pga. dårlig opdækning.

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Jesse Joronen
    Ankersen spillede stærkt. Boilesen spillede stærkt... Kvist spillede faktisk rigtig fint og Gregus kvajede sig ikke. Fantastisk resultat, dommeren skal dog lige have et racisme check. Den bliver stadig mega svær i Parken, vi var svineheldige.... meeeen nu er der håb


Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - FCN
    By Bazooka in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 15.08.10, 20:43
  2. Optakts- og kamptråd: AaB - FCK
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 14.11.09, 14:17
  3. Optakts- og kamptråd FCK - OB
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 27.10.08, 16:33
  4. Optakts- og kamptråd: BIF-FCK
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 02.09.08, 21:12

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •