Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 73 af 73

Emner: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Det overrasker mig egentligt, at Atalantas ligakamp først er i morgen. Det er alt andet lige en fordel for FCK at have spillet mod et mellemhold hjemme søndag, mens Atalanta spiller mod et tophold sent mandag aften på udebane, 600 km hjemmefra, for derefter at rejse til Danmark.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det overrasker mig egentligt, at Atalantas ligakamp først er i morgen. Det er alt andet lige en fordel for FCK at have spillet mod et mellemhold hjemme søndag, mens Atalanta spiller mod et tophold sent mandag aften på udebane, 600 km hjemmefra, for derefter at rejse til Danmark.
    Så kan de ske tage en flyver direkte. Lande sent mandag og gøre sig klar til torsdag. Det kan næppe være en fordel for Atalanta, men jeg tror simpelthen ikke der får nogen indflydelse på vores kamp imod dem. De satser alt på Europa League og sparede en masse spillere.... den bliver virkelig svær

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Så kan de ske tage en flyver direkte. Lande sent mandag og gøre sig klar til torsdag. Det kan næppe være en fordel for Atalanta, men jeg tror simpelthen ikke der får nogen indflydelse på vores kamp imod dem. De satser alt på Europa League og sparede en masse spillere.... den bliver virkelig svær
    Enig de sparede nærmest hele deres hold. De virker til at være virkelig tændte på at komme i EL.

    MEN, det skal ikke stoppe os. Nuvel er de favoritter, men jeg tror på det. Det kræver vi står snorelige i beton defensiven og er dygtige til at lave kontra omstillinger. Spørgsmålet er så om vi har kvaliteten til at udføre det.

    Derudover så tror jeg det er super vigtigt at vi scorer det første mål i kampen og ikke dem.

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Derudover så tror jeg det er super vigtigt at vi scorer det første mål i kampen og ikke dem.
    ... og meget gerne sent i kampen
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Enig de sparede nærmest hele deres hold. De virker til at være virkelig tændte på at komme i EL.

    MEN, det skal ikke stoppe os. Nuvel er de favoritter, men jeg tror på det. Det kræver vi står snorelige i beton defensiven og er dygtige til at lave kontra omstillinger. Spørgsmålet er så om vi har kvaliteten til at udføre det.

    Derudover så tror jeg det er super vigtigt at vi scorer det første mål i kampen og ikke dem.
    Jeg vil stadig vove den påstand, at folks idé om en betondefensiv er en smule forfejlet. Bevars, vi kører ikke kamikaze overhovedet, men vi er simpelthen nødt til at lægge noget pres på.
    Se hvor let deres wing backs havde det sidst - de kunne bruge al deres energi offensivt.

    Zan

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg vil stadig vove den påstand, at folks idé om en betondefensiv er en smule forfejlet. Bevars, vi kører ikke kamikaze overhovedet, men vi er simpelthen nødt til at lægge noget pres på.
    Se hvor let deres wing backs havde det sidst - de kunne bruge al deres energi offensivt.

    Zan
    Ja det er sgu svært, hvordan vi skal gå ind til denne kamp. Den er tricky. Mit bud på success er stadig en beton defensiv, hvor vi så kan udføre omstillinger. (selvfølgelig skal vi ikke stå så langt tilbage som i 2 halvleg dernede)

    Men jeg kan også se din pointe at vi bliver nød til at lægge pres på Atalanta fordi de har nogle huller i deres forsvar. Jeg er seriøst bare bange for vi løber ind i kontra kniven og allerede efter 30 minutter er bagud med 0-2.

    Stå stærkt defensivt og så kan vi måske åbne/satse lidt mere i 2 halvleg. Men ja lad os håbe Ståle sætter den rigtige taktik.

    FORZA FCK

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja det er sgu svært, hvordan vi skal gå ind til denne kamp. Den er tricky. Mit bud på success er stadig en beton defensiv, hvor vi så kan udføre omstillinger. (selvfølgelig skal vi ikke stå så langt tilbage som i 2 halvleg dernede)

    Men jeg kan også se din pointe at vi bliver nød til at lægge pres på Atalanta fordi de har nogle huller i deres forsvar. Jeg er seriøst bare bange for vi løber ind i kontra kniven og allerede efter 30 minutter er bagud med 0-2.

    Stå stærkt defensivt og så kan vi måske åbne/satse lidt mere i 2 halvleg. Men ja lad os håbe Ståle sætter den rigtige taktik.

    FORZA FCK
    Jeg er enig. Mon ikke vi kommer med en såkaldt "kontrolleret offensiv". Selvfølgelig er vi nødt til at true lidt mere offensivt, men vi er nødt til at gardere os. Kommer Atalanta foran i kampen, så er den nok slut. I såfald frygter jeg en kæmpe øretæve ala 0-4.
    Jeg tror, at man vil være tilfreds, hvis den står 0-0 langt henne i kampen (70-75 min) og så kan man satse til sidst. Selvfølgelig håber man, at vi kan liste et mål ind før det f.eks. på en dødbold.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Ja, med vores (manglende) evner på det område, skal man nok ikke håbe på straffesparkskonkurrence...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  13. #69
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Sørg nu for at komme i parken til den her kamp.....

    Og så vil vi skide på hvad folk siger, og skriver om os. Det her det handler om mod og store nosser. Det her det handler om at vi vil slå ihjel, for den der står ved siden af. Nu går vi ud og smadrer det pigekor, som var det to pikke som banker mod hinanden.......er vi der????

  14. #70
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Baptista Se meddelelser
    Sørg nu for at komme i parken til den her kamp.....
    Enig.. Hvis ikke en kamp som denne kan få folk op af sofaerne og ind på stadion, så ved jeg ikke hvilke der kan.. Lige præcis denne kamp indeholder potentielt alt det man som fan kan drømme om i forhold til spænding, drama, stemning og forløsning... Håber virkelig vi ser mere end 15.000-17.000 på lægterne, men tvivler desværre...

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #71
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Taktikken må være at spille bolden op på Damen i området foran modstanderens felt, hvor han skal trække to-tre af de frispark han har til gode fra første kamp, og så ligger resten i Robert Skovs hænder :-)

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Taktikken må være at spille bolden op på Damen i området foran modstanderens felt, hvor han skal trække to-tre af de frispark han har til gode fra første kamp, og så ligger resten i Robert Skovs hænder :-)
    Jeg synes vi skal stille vores fløje helt fremme og true ude på kanterne. En form for 4-3-3, hvor fløjene ligger længere fremme end deres fløje. Eventuelt kan man også lave en landsholdsCornelious, hvis N’Doye ligger helt ude i siden og sender en høj bold videre i dybden til Fischer der løber dybt

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #73
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Bare rolig, med den kulturelle indstilling til europæiske kampe som hr. Steinlein udstrålede mod Astana, så er der fine muligheder for at de fucker op hjemme mod Malmø.
    Personligt ville jeg dog foretrække at FCMuh gik videre, da jeg ikke rigtig kan snuppe Malmø. Er der en måde hvorpå begge hold ryger ud?
    Hvad sagde jeg?

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - FCN
    By Bazooka in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 15.08.10, 20:43
  2. Optakts- og kamptråd: AaB - FCK
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 14.11.09, 14:17
  3. Optakts- og kamptråd FCK - OB
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 27.10.08, 16:33
  4. Optakts- og kamptråd: BIF-FCK
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 02.09.08, 21:12

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •