Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 67

Emner: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det håber jeg sandelig ikke. AaB har ikke spillet specielt godt, men ligger trods alt a point med FCK. Jeg ser ingen grund til at forstærke en konkurrent i toppen af ligaen.
    Du har ret i, at der efterhånden ikke er nogen “nemme” kampe i superligaen, alligevel vil jeg påstå at der er stor forskel på at møde AGF ude i deres nuværende forfatning og Sønderjyske hjemme.. Når vi samtidig tænker på de træthedstegn vi har set på det seneste med skader til nøglespillere og bly i benene hos andre, så giver det alt mulig mening at spare så meget som overhovedet muligt frem mod torsdagens kamp, som i den grad kan være med til at definere sæsonen.. Atalanta spiller først i morgen mod Roma, hvor de næppe har råd til at spare spillere, så hvis vi kan stille 11 friske mand mod deres som måske mangler de sidste procenter, så har vi trods alt en større chance for avancement, og vi har brug for alle de procenter vi overhovedet kan få..

    Det er muligt at en stor rotation kan koste point i aftenens kamp, men vi er lige nu i en position, hvor vi kan tillade os at smide point.. Jeg sælger i hvert fald gerne pointtab i aftenens kamp for avancement mod Atalanta..

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Nu bliver jeg måske henrettet...

    Men er forholdet til Toutouh så betændt at man ikke kan skrive en kontrakt året ud..

    Nu hvor Fischer er røget på toppen, og Falk på midten, så ville det være ret med lidt mere back-up på kanten. Og læg mærke til, jeg siger udelukkende back-up. Eksempel hvis til en kamp som idag.

    Han må da være rimelig desperat (læs: billig). Det kan jo være han kunne finde bare en smule af sit gamle jeg.

    I øvrigt virkelig mystisk situation med ham - vild deroute...

    Zan

    PS. Et eller andet sted kan jeg godt høre tanken lyder lidt syret.
    Også da han vel må være lysår fra en hæderlig form.
    Men et lille tankeeksperiment, dog
    Jeg tror sådan set at forholdet er helt fint. Jeg synes ikke, at man har hørt andet. Men som du selv skriver i dit "ps", så er han lysår fra en brugbar form, så det må være et nej tak.

    Det kunne forøvrigt være vildt interessant at vide, hvad pokker der gik galt med ham. Det virkede lidt som om, at hovedet (seriøsiteten) fra den ene dag til den anden forsvandt. Jeg har altid holdt meget af Toutouh, som vel bare var en ægte og ærlig glad dreng, men samtidig nok ikke en, hvor studenterhuen trykker ret meget. Så den hype der var på et tidspunkt med en evt. landsholdsplads har nok steget ham en smule til hovedet, samtidig med at nogle agenter virkelig ikke har hjulpet ham i jagten på en ny klub, især taget de klubber i betragtning, som har været interesseret i ham og som han sagde nej til. Lige nu er han vel i den situation, at han skal være glad, hvis han får lov at spille i en 1. div. klub ala Roskilde. Jeg håber at manden i de mindste har sparet en masse penge op, og ikke ender i et eller andet skodjob resten af sine dage. Jeg tror i hvert fald at hans fodboldkarriere på topniveau er slut. Jeg tror ikke at selvforståelsen og motivationen vil være der i klubber på det niveau, som han reelt kan spille sig på pt.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Både Fischer og N’Doye starter i dag, hvilket undrer mig.. Særligt Fischer har i de seneste kampe lignet en mand, som i den grad trænger til et hvil, og hans antrit har i bedste fald været sammenligneligt med en tung udgave af Jan Mølby.. Jeg håber maks han spiller 45..

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Både Fischer og N’Doye starter i dag, hvilket undrer mig.. Særligt Fischer har i de seneste kampe lignet en mand, som i den grad trænger til et hvil, og hans antrit har i bedste fald været sammenligneligt med en tung udgave af Jan Mølby.. Jeg håber maks han spiller 45..
    Det irritere faktisk også mig. De to burde virkelig få en pause, især Fischer som du siger.... ellers er jeg fint tilfreds med start 11

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    2-1 ved pausen og Fischer og N’Doye skal skiftes ud - synes N’Doye har spillet lidt for meget og er faldet en anelse i niveau. Kodro kan sagtens holde på bolden og han lavede er ok indhop sidste gang.

    Om Skov eller Thomsen kommer ind er mere eller mindre ligegyldigt, dog ville jeg bruge Skov. Efter 60 min kan Roerslev komme ind, der er vi foran 3-1 ;)

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Det positive: 3 point med mange profiler ude.
    Det negative: Vi bliver spillet tynde af et godt spillende Sønderjyske-mandskab og lukker to mål ind. Ikke ligefrem en god generalprøve forud for et teknisk mandskab som Atalantas. Den bliver mere end svær på torsdag - og også sværere end jeg havde håbet på.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Jeg kan sgu aldrig rigtig blive klog på Ankersen.

    de sidste 3-4 kampe ligner han jo en FCK spiller igen med engagement som rent faktisk kan finde ud af at lave fornuftige indlæg uden de rammer en modspiller. Anyway fint med 3 point og så alt Fokus til på Torsdag.

  11. De følgende 10 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Det positive: 3 point med mange profiler ude.
    Det negative: Vi bliver spillet tynde af et godt spillende Sønderjyske-mandskab og lukker to mål ind. Ikke ligefrem en god generalprøve forud for et teknisk mandskab som Atalantas. Den bliver mere end svær på torsdag - og også sværere end jeg havde håbet på.
    Hvornår blev vi spillet tynde af SjE? Vi er foran 3-1, indtil Ankersen begår et dumt straffe. Var det ikke sket, havde det været ren cruise control de sidste 10 min. Nu fik SjE en ekstra chance, men jeg synes vi fik forsvaret fint.

    iøvrigt, konkluderer du så i al seriøsitet på sværheden af Atalanta kampen, på baggrund af aftenens kamp?

  13. De følgende 15 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Citat Oprindeligt indsendt af JakobP Se meddelelser
    Hvornår blev vi spillet tynde af SjE? Vi er foran 3-1, indtil Ankersen begår et dumt straffe. Var det ikke sket, havde det været ren cruise control de sidste 10 min. Nu fik SjE en ekstra chance, men jeg synes vi fik forsvaret fint.

    iøvrigt, konkluderer du så i al seriøsitet på sværheden af Atalanta kampen, på baggrund af aftenens kamp?
    Jeg synes der var flere situationer, hvor SjE spiller os tynde omkring vores eget straffesparksfelt og kommer til indlæg, der, med lidt mere kvalitet hos angriberne, kunne have resulteret i flere mål imod os. Havde det fx ikke været for Stephans fantomredning i første halvleg, så kunne kampen have set meget anderledes ud.

    Og nej, jeg konkluderer ikke på sværheden af Atalanta-kampen på baggrund af aftenens kamp alene, det gør jeg også på baggrund af den første kamp. Men når vi til tider virker så usikre defensivt mod en modstander, som må vurderes til at være adskillige klasser under Atalanta, så ser jeg ikke de store muligheder i torsdagens kamp. Men bolden er jo rund og alt det...

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Nu bliver jeg måske henrettet...

    Men er forholdet til Toutouh så betændt at man ikke kan skrive en kontrakt året ud..

    Nu hvor Fischer er røget på toppen, og Falk på midten, så ville det være rart med lidt mere back-up på kanten. Og læg mærke til, jeg siger udelukkende back-up. Eksempelvis til en kamp som idag.

    Han må da være rimelig desperat (læs: billig). Det kan jo være han kunne finde bare en smule af sit gamle jeg.

    I øvrigt virkelig mystisk situation med ham - vild deroute...

    Zan

    PS. Et eller andet sted kan jeg godt høre tanken lyder lidt syret.
    Også da han vel må være lysår fra en hæderlig form.
    Men et lille tankeeksperiment, dog
    Jeg har selv leget med tanken, så du slipper med henrettelsen fra min side. Men det er helt utænkeligt som en her-og-nu forstærkning. Han har ikke spillet en gældende fodboldkamp i ni måneder og må være månedsvis fra bare at kunne være indskifter.

    Skulle Toutouh overhovedet være et tema (jeg tror det heller ikke selv), skulle det være på en længere kontrakt, hvor han får den første sæson til at komme sportsligt og mentalt oven på igen. A la en Boilesen-/Thomsen-aftale. Efteråret fri til at komme i kampform på reserveholdet, begyndende med backup-rolle og indskiftninger i foråret med henblik på at han kunne indgå i konkurrencen på førsteholdet om et år.

    Jeg tror dog at forholdet mellem ham og Ståle er gået så meget af sporet, at det må betragtes som utænkeligt.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Hjemmesiden Footy.dk siger, at Toutouh ikke længere er i klubben.
    https://footy.dk/footy-fodbold/2018/...ck-stjerne-nu/

    Toutouh viste desværre, at han ikke havde mentaliteten til topfodbold, da han kom tilbage på holdet efter sin skade. Udover at spille forfærdeligt, havde han en alt for afslappet indstilling til de mange fejl, han lavede i kampene. Det kunne måske gå an, da han var yngre, og FCK ikke havde gang i sin værste sæson i umindelige tider, men sidste sæson gik den ikke længere. Toutouh fik en masse (for mange) chancer, men betalte på ingen måde tilbage for den tillid, Ståle viste ham. Han har utvivlsomt brændt sine broer i FCK.

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    216

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Var imponeret over at nedre c fejrede fejringen af nedre c med total tavshed de første 15 minutter.

    Ellers var Vavro bedste mand i dag. Elsker hans fight. God kamp af reserverne.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Citat Oprindeligt indsendt af Spacemao Se meddelelser
    Var imponeret over at nedre c fejrede fejringen af nedre c med total tavshed de første 15 minutter.
    Går ud fra at du har været længe nok i parken til at vide, at selvfedme ikke er Nedre C spidskompetence?
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*


  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Citat Oprindeligt indsendt af Spacemao Se meddelelser
    Var imponeret over at nedre c fejrede fejringen af nedre c med total tavshed de første 15 minutter.
    Håber du klarer den :-) Vi hyggede os ellers enormt

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Fint med en sejr i dag, men jeg synes, Robert Skovs indhop er med til at give nyt liv til debatten om, hvorvidt vi har truppen på plads, uanset om vi mod forventning skal spille Europa League eller ej.

    Mod Brøndby holdt han efter 70 minutter fuldstændig op med at bevæge sig og tog hverken defensive eller offensive løb. Fair nok, han var sikkert træt, og det virkede meget mystisk, at han ikke blev skiftet ud.

    Mod Sønderjyske kommer han så ind efter 65 minutter og finder aldrig rigtig sin plads i kampen, træffer nogle dårlige beslutninger og taber sine nærkampe. Det kan jeg sådan set godt acceptere, alle kan have en dårlig dag bla-bla-bla.
    MEN jeg har meget svært ved at leve med, at han efter et kvarter på banen IKKE går med i en omstilling, hvor vi har mulighed for at komme fire mod tre og i stedet bliver overhalet af Gregus og hele andenbølgen, mens han selv lunter fremad. Hvad er det, der sker? Er han i dårligere form, end Toutouh var sidste efterår? Har han bare ikke den rette aggressivitet? Er det demonstrativt? Jeg har sjældent set dårligere attitude fra en af vores spillere, og jeg håber, Ståle får pillet det ud af ham, for jeg synes ellers, han er en god spiller.
    HIC SUNT LEONES

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakt- og kamptråd FC.København - AGF
    By Sreq in forum De korte linier
    Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 26.05.18, 16:45
  2. Optakt - kamptråd FCK - HB Køge
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 29.07.09, 12:53
  3. Optakt - Kamptråd: F.C. København - OB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 24.03.09, 10:36
  4. Optakt - kamptråd F.C. København - EfB
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 20.03.09, 19:24
  5. Optakt- og kamptråd Randers FC AWAY
    By Togo in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 09.03.09, 22:48

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •