Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 67

Emner: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Ingen kamptråd endnu, hvilket er for dårlig.

    Der er ingen årsag til at poste vejr og lignende, da det eneste der kan få folk op af stolen disse dage, er playlisten til kampen og dagens ret. I weekenden vil klubben forfører os med 90'er musik ala DJ Aligator, Venga Boys og evt. Infernal. Javel ja. Vi ses ikke i parken, men god kamp.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    78

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    I weekenden vil klubben forfører os med 90'er musik ala DJ Aligator, Venga Boys og evt. Infernal. Javel ja. Vi ses ikke i parken, men god kamp.
    Kunne det tænkes at det er en tematisk prioritet i anledning af den varslede fejring af Nedre Cs 20 års jubilæum?

    Uanset hvad, fed energi! Ses i Parken!


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Citat Oprindeligt indsendt af Pelle Bombholm Se meddelelser
    Kunne det tænkes at det er en tematisk prioritet i anledning af den varslede fejring af Nedre Cs 20 års jubilæum?

    Uanset hvad, fed energi! Ses i Parken!
    Det er korrekt :-) Jeg skal nok huske at skrive, ironi/sarkasme anvendes næste gang :-)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Truppen er udtaget: Tror på en masse udskiftninger: Jeg håber virkelig at både Carlo Holse og Mads Roerslev starter inde.
    Mit Bud på en start 11er imorgen.
    Stephan
    Roerslev Papa Vavro Pierre
    Holse Kvist Gregus Thomsen
    Sotiriou Kodro

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Der var fokus på Roerslev, Pierre og Pieros i videoen, så lur mig om de ikke starter.

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Truppen er udtaget: Tror på en masse udskiftninger: Jeg håber virkelig at både Carlo Holse og Mads Roerslev starter inde.
    Mit Bud på en start 11er imorgen.
    Stephan
    Roerslev Papa Vavro Pierre
    Holse Kvist Gregus Thomsen
    Sotiriou Kodro
    Det giver i hvert fald mening med en store rotation. Synd at Kadrii ikke er i truppen, synes fint han kunne få spilletid i sådan en kamp. Når Ståle opgiver spillere, så er de godt nok helt og aldelesude

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Mon ikke Kadrii er i AAB indenfor kort tid..? De har lige fået en pose penge for Flores og Ståle har jo ligesom sagt Farvel..!!Håber Ndoye og Fischer er på fra Start oppe foran - Så kan de komme ud efter 45-60 min...! Dejligt at Atalanta møder Roma mandag aften så vi i hvert fald har mulighed for en mindst ligeså god restitution som dem - måske bedre..!

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Citat Oprindeligt indsendt af copenhagener Se meddelelser
    Mon ikke Kadrii er i AAB indenfor kort tid..?
    Det håber jeg sandelig ikke. AaB har ikke spillet specielt godt, men ligger trods alt a point med FCK. Jeg ser ingen grund til at forstærke en konkurrent i toppen af ligaen.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Nu bliver jeg måske henrettet...

    Men er forholdet til Toutouh så betændt at man ikke kan skrive en kontrakt året ud..

    Nu hvor Fischer er røget på toppen, og Falk på midten, så ville det være rart med lidt mere back-up på kanten. Og læg mærke til, jeg siger udelukkende back-up. Eksempelvis til en kamp som idag.

    Han må da være rimelig desperat (læs: billig). Det kan jo være han kunne finde bare en smule af sit gamle jeg.

    I øvrigt virkelig mystisk situation med ham - vild deroute...

    Zan

    PS. Et eller andet sted kan jeg godt høre tanken lyder lidt syret.
    Også da han vel må være lysår fra en hæderlig form.
    Men et lille tankeeksperiment, dog
    Sidst redigeret af zan : 26.08.18 kl. 13:02

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    ...er forholdet til Toutouh så betændt...
    Ja. :-)

    Og vi må simpelthen kunne finde andre og bedre muligheder for at styrke den offensive midt og/eller kanterne, hvilket jeg er helt enig i, at vi har behov for - gruppespil eller ej.

    Men ja, vild deroute for Toutouh, og jeg gad også godt vide, hvor han er sunket i jorden.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Nu bliver jeg måske henrettet...

    Men er forholdet til Toutouh så betændt at man ikke kan skrive en kontrakt året ud..

    Nu hvor Fischer er røget på toppen, og Falk på midten, så ville det være ret med lidt mere back-up på kanten. Og læg mærke til, jeg siger udelukkende back-up. Eksempel hvis til en kamp som idag.

    Han må da være rimelig desperat (læs: billig). Det kan jo være han kunne finde bare en smule af sit gamle jeg.

    I øvrigt virkelig mystisk situation med ham - vild deroute...

    Zan

    PS. Et eller andet sted kan jeg godt høre tanken lyder lidt syret.
    Også da han vel må være lysår fra en hæderlig form.
    Men et lille tankeeksperiment, dog
    Dette er ikke en henrettelse, men Toutouh har udvist en attitude og et niveau det sidste halvandet år, som på ingen måde hører hjemme i FCK. Faktisk tror jeg han har solgt sig selv så dårligt, at han får svært ved at sælge sig selv til nogen skandinavisk klub. Måske en bundklub i Norge eller Sverige, men alle andre har råd til at lade være.

    Derudover er han jo ikke engang god nok til en kamp som den i dag, med den form han har vist, det siger vel sig selv?

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Nu bliver jeg måske henrettet...

    Men er forholdet til Toutouh så betændt at man ikke kan skrive en kontrakt året ud..

    Nu hvor Fischer er røget på toppen, og Falk på midten, så ville det være ret med lidt mere back-up på kanten. Og læg mærke til, jeg siger udelukkende back-up. Eksempel hvis til en kamp som idag.

    Han må da være rimelig desperat (læs: billig). Det kan jo være han kunne finde bare en smule af sit gamle jeg.

    I øvrigt virkelig mystisk situation med ham - vild deroute...

    Zan

    PS. Et eller andet sted kan jeg godt høre tanken lyder lidt syret.
    Også da han vel må være lysår fra en hæderlig form.
    Men et lille tankeeksperiment, dog
    Jeg tror sådan set at forholdet er helt fint. Jeg synes ikke, at man har hørt andet. Men som du selv skriver i dit "ps", så er han lysår fra en brugbar form, så det må være et nej tak.

    Det kunne forøvrigt være vildt interessant at vide, hvad pokker der gik galt med ham. Det virkede lidt som om, at hovedet (seriøsiteten) fra den ene dag til den anden forsvandt. Jeg har altid holdt meget af Toutouh, som vel bare var en ægte og ærlig glad dreng, men samtidig nok ikke en, hvor studenterhuen trykker ret meget. Så den hype der var på et tidspunkt med en evt. landsholdsplads har nok steget ham en smule til hovedet, samtidig med at nogle agenter virkelig ikke har hjulpet ham i jagten på en ny klub, især taget de klubber i betragtning, som har været interesseret i ham og som han sagde nej til. Lige nu er han vel i den situation, at han skal være glad, hvis han får lov at spille i en 1. div. klub ala Roskilde. Jeg håber at manden i de mindste har sparet en masse penge op, og ikke ender i et eller andet skodjob resten af sine dage. Jeg tror i hvert fald at hans fodboldkarriere på topniveau er slut. Jeg tror ikke at selvforståelsen og motivationen vil være der i klubber på det niveau, som han reelt kan spille sig på pt.

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Både Fischer og N’Doye starter i dag, hvilket undrer mig.. Særligt Fischer har i de seneste kampe lignet en mand, som i den grad trænger til et hvil, og hans antrit har i bedste fald været sammenligneligt med en tung udgave af Jan Mølby.. Jeg håber maks han spiller 45..

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakt- og kamptråd FCK-Sønderjylland

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Både Fischer og N’Doye starter i dag, hvilket undrer mig.. Særligt Fischer har i de seneste kampe lignet en mand, som i den grad trænger til et hvil, og hans antrit har i bedste fald været sammenligneligt med en tung udgave af Jan Mølby.. Jeg håber maks han spiller 45..
    Det irritere faktisk også mig. De to burde virkelig få en pause, især Fischer som du siger.... ellers er jeg fint tilfreds med start 11

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakt- og kamptråd FC.København - AGF
    By Sreq in forum De korte linier
    Svar: 78
    Sidste Meddelelse: 26.05.18, 16:45
  2. Optakt - kamptråd FCK - HB Køge
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 29.07.09, 12:53
  3. Optakt - Kamptråd: F.C. København - OB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 24.03.09, 10:36
  4. Optakt - kamptråd F.C. København - EfB
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 20.03.09, 19:24
  5. Optakt- og kamptråd Randers FC AWAY
    By Togo in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 09.03.09, 22:48

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •