Se afstemningsresultater: Kampens og opgørernes resultat?

Stemmeafgivere
85. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    30 35.29%
  • Uafgjort, og avancement!

    6 7.06%
  • Uafgjort, men intet avancement!

    12 14.12%
  • Atalanta Sejr!

    37 43.53%
Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 90 af 90

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Må jeg ikke lige rose capo? Normalt har jeg givet ham lidt røg for, at han valgte de for Nedre C mere ukendte sange. Dejligt at capo valgte nogle af de sange, som alle kender, som dermed skabte en helt fantastisk lydkulisse. Ikke mindst var det lækkert med samspillet mellem Sektionen og Nedre C. Kæmpe ros herfra! (håber han læst med herinde...)

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    ... der er ingen tvivl om, at der er kommet en ny gejst på holdet, ..
    Hvis Fischers og Damens attitude og humør påvirker holdet, som den gør mig glad, er det hele forklaringen.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    637

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Og giv os så please Malmø FF, så vi kan vise hvordan man spiller mod en svensk stormagt :)

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #79
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Det er grænsende til sensationelt, at vi holder et hold som Atalanta fra at score i 210 minutter, og når vi på den tid taber skudstatistikken med vilde 13-48. Det svarer til, at Atalanta havde et skud mod vores mål omkring hver fjerde minut gennem alle de 210 spilleminutter - uden at score. Hvad siger det noget om?

    - At vi tilsyneladende har fået en virkelig, virkelig god målmand ind.
    - At forsvaret står umanerligt godt, efter Bjelland er kommet til, og Vavro er blevet et monster.
    - At vi var pivhamrende heldige. Men heldet har det med at forfølge de dygtige og ikke dem, der lukker ni mål ind over to kvalifikationskampe. Hvem husker Linderoths redning på stregen i Amsterdam i 2006 eller Ajax' snedige forsøg på overliggeren i samme kamp? Eller hvad med Rade Pricas stolpeskud i 2010, på et tidspunkt hvor vi var nede med 2-0 i Rosenborg? Det var bogstaveligt talt centimeter fra, at vores to måske mest mindeværdige Champions League-kampagner aldrig var kommet i historiebøgerne.
    Nu får vi et EL-gruppespil med lidt samme historie, og det føles sgu skønt. Og også lidt fortjent.


  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Det er grænsende til sensationelt, at vi holder et hold som Atalanta fra at score i 210 minutter, og når vi på den tid taber skudstatistikken med vilde 13-48. Det svarer til, at Atalanta havde et skud mod vores mål omkring hver fjerde minut gennem alle de 210 spilleminutter - uden at score. Hvad siger det noget om?

    - At vi tilsyneladende har fået en virkelig, virkelig god målmand ind.
    - At forsvaret står umanerligt godt, efter Bjelland er kommet til, og Vavro er blevet et monster.
    - At vi var pivhamrende heldige. Men heldet har det med at forfølge de dygtige og ikke dem, der lukker ni mål ind over to kvalifikationskampe. Hvem husker Linderoths redning på stregen i Amsterdam i 2006 eller Ajax' snedige forsøg på overliggeren i samme kamp? Eller hvad med Rade Pricas stolpeskud i 2010, på et tidspunkt hvor vi var nede med 2-0 i Rosenborg? Det var bogstaveligt talt centimeter fra, at vores to måske mest mindeværdige Champions League-kampagner aldrig var kommet i historiebøgerne.
    Nu får vi et EL-gruppespil med lidt samme historie, og det føles sgu skønt. Og også lidt fortjent.
    At modstanderen kommer til en skudchance hvert 4 min er nødvendigvis ikke et tegn på at forsvaret står godt :). Dog synes jeg rent faktisk, at de spillede rigtig fint - men Atalanta kan sagtens tillade sig at være skuffet.

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Master Se meddelelser
    Christian Olsen var der først med postulatet i Fanradioen :D Men jeg er enig. Hans langskudsmål, hans attitude og nu også et køligt sparket, altafgørende straffespark, det er den slags, der får de store penge op af lommerne hos europæiske klubber. Men Bjelland bør næsten få en bid af kagen, når Vavro bliver solgt, for nøj, hvor har han påvirket ham godt.
    Jeg må også bare sige, at de to og Joronen har været outstanding over de to kampe. Jeg har egentlig ikke været vildt imponeret af Bjelland i ligaen men hold da op, hvor har han været suveræn mod Atalanta.

    Og så må man bare se på Vavro. Han er kun 22 år og midterforsvarer og så siger han til Ståle, at han vil sparke 5. spark, og så sparker han den sikkert ind. Det er den slags nosser, som man bliver stjerne af. Til sammenligning måtte Corner melde sig selv som 5. sparker i for Atalanta (også stærkt), fordi ingen turde tage sparket!

    Og også lige en thumbs up til Skov for at sparke sin ind efter misset på Hjalta Park. Stærkt! Nå ja, og Ståle for at tro på drengen og give ham 120 min og tiltro til at sparke.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    - At vi var pivhamrende heldige. Men heldet har det med at forfølge de dygtige og ikke dem, der lukker ni mål ind over to kvalifikationskampe. Hvem husker Linderoths redning på stregen i Amsterdam i 2006 eller Ajax' snedige forsøg på overliggeren i samme kamp? Eller hvad med Rade Pricas stolpeskud i 2010, på et tidspunkt hvor vi var nede med 2-0 i Rosenborg? Det var bogstaveligt talt centimeter fra, at vores to måske mest mindeværdige Champions League-kampagner aldrig var kommet i historiebøgerne.
    Ja og angiveligt centimeter fra at vores klub ville lukke i 2010. :-(

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    At modstanderen kommer til en skudchance hvert 4 min er nødvendigvis ikke et tegn på at forsvaret står godt :). Dog synes jeg rent faktisk, at de spillede rigtig fint - men Atalanta kan sagtens tillade sig at være skuffet.
    Næ, men de vadede jo ikke i store chancer, og det er vel langt hen af vejen forsvaret skyld. Jeg kan ikke tælle mere end maks 2-3 chancer i går som er store. Resten er langskud eller forsøg i meget pressede situationer.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Dette sidste kvarter står for jeres mangeårige kampreferent som noget af det allerstørste og flotteste, vi har præsteret. Nej, der var ingen saksespark, tunneller og dribleture over en halv banelængde, men der var en enestående dedikeret fight, disciplin, mental styrke og energi, som lige præcis er det, der gør at vi endnu engang har præsteret på den europæiske scene. Og præsteret stort.
    https://www.fck.dk/nyhed/kampreferat...bbens-historie
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Men hov - vi skal have det hele med, så her er de ti spark fra 11-meter pletten meget kort beskrevet:0-1 Marten De Roon
    1-1 Pieros Sotiriou
    1-2 Ali Al-Tameeni
    2-2 Jan Gregus
    Alejandro Gómez skyder på overkanten af overliggeren
    3-2 Robert Skov
    3-3 Andrea Masiello
    Jesse Joronen redder fra Andreas Cornelius
    4-3 Denis Vavro scorer

    Og så gik København amok...
    Jeg stod i går også og tænkte, bare Damen nu ikke skal sparke. Han sparker garantrisse over.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #86
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    I forbindelse med gårsdagens resultat og vores videre avancement til puljespillet, vil det jo være meget passende at vi sendte vores trojanske hest videre til en kommende modstander. Selvom jeg havde lidt ondt af ham i går, vil det være lidt morsomt hvis dette skifte går igennem.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...eas-cornelius/
    Sidst redigeret af albinus1985 : 31.08.18 kl. 15:49

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #87
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Hvis man som undertegnede, stadigvæk er begejstret, ovenpå gårsdagens triumf - så vil jeg anbefale:

    Det er dagen efter dagen, hvor endnu et smukt kapitel blev føjet til klubbens europæiske historie.
    Hovedkvarteret er på træningsanlægget 10'eren for at snakke med spillerne om den fantastiske aften mod Atalanta.
    Vi fanger Ankersen, Vavro, Jesse, Fischer, Kvist, Skov og Zeca.
    God fornøjelse!
    https://www.fck.dk/nyhed/podcast-dag...p-paa-triumfen
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #88
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)



  23. #89
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    I forbindelse med, at der lægges nyt græs i de to straffesparksfelter, sikrede vi os tirsdag et helt særligt minde fra braget mod Atalanta.
    https://www.fck.dk/nyhed/straffespar...s-i-fanshoppen

    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  24. De følgende 8 brugere er enige:

  25. #90
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Endnu en stemningsvideo fra kampen: https://youtu.be/d5fmL_im2MI

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK
    By superestrella in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 30.08.18, 21:25
  2. Svar: 96
    Sidste Meddelelse: 16.05.18, 12:44
  3. Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 15.12.16, 22:18
  4. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (11.05.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 12.05.14, 21:18
  5. Optakts- og kamptråd: OB - København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 07.12.09, 19:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •