Se afstemningsresultater: Kampens og opgørernes resultat?

Stemmeafgivere
85. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    30 35.29%
  • Uafgjort, og avancement!

    6 7.06%
  • Uafgjort, men intet avancement!

    12 14.12%
  • Atalanta Sejr!

    37 43.53%
Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 90

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Kampen spilles i regnvejr. Mon det er godt eller skidt for chancerne?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    630

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Kan ikke koncentrere mig om noget som helst i dag. Skønt at have den følelse tilbage efter sidste års ørkenvandring. Jeg tror ikke for alvor på det, men håbet lever i bedste velgående.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Hvis Falk og Zeca bliver klar, bør vi spille med Fischer i angrebet, så han ikke bliver lige så låst af defensive pligter, som han gjorde i udekampen:

    Joronen

    Ankersen-Vavro-Bjelland-Boilesen

    Skov-Falk-Zeca-Thomsen

    Ndoye-Fischer


    Mangler Falk, kan der blive behov for at rykke Thomsen ind på midten og så er Fischer nødt til at tage sig af venstre midt. I så fald må vi vel sætte vores lid til at Pieros har taget kvantespring de sidste par dage i sin vej tilbage mod topformen...
    Kunne ikke være mere enig i, at Fischer er KLART bedst på top med Damen. Det er helt vildt så meget bedre han er deroppe i denne sæson. Det må jo egentlig være et hovedbrud for Ståle, der lige nu står med 3 fuldblodsangribere i Damen, Pieros og Kodro samt Wind på vej retur, men i sin idealopstilling nu har fundet ud af, at han helst vil bruge Fischer på toppen, hvilket efterlader kun Thomsen, Skov og Holse til kanterne og altså hele 5 angribere.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Kampen spilles i regnvejr. Mon det er godt eller skidt for chancerne?
    Det er næppe noget, der skræmmer dem. De er fra det nordlige Italien, nær Alperne, så de er vant til mindst lige så meget regn som her – og det kolde halvår er langt køligere end nede sydpå i landet.

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det er næppe noget, der skræmmer dem. De er fra det nordlige Italien, nær Alperne, så de er vant til mindst lige så meget regn som her – og det kolde halvår er langt køligere end nede sydpå i landet.
    Enig. Og medmindre banen bliver pløjet op tidligt i kampen og umuligt at spille på, så må man næsten gå ud fra, at deres meget teknisk dygtige spillere kan udnytte en meget hurtig bane bedre end vores spillere.

    Jeg frygter en stor øretæve. Imo er det mest realistiske kampbillede, at vi kommer bagud forholdsvist tidligt til et dygtigt og toptændt Atalantamandskab og får kontrakniven mindst 2-3 gange, når vi skal jagte en sejr.
    Sidst redigeret af k@sper : 30.08.18 kl. 14:23

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Enig. Og medmindre banen bliver pløjet op tidligt i kampen og umuligt at spille på, så må man næsten gå ud fra, at deres meget teknisk dygtige spillere kan udnytte en meget hurtig bane end vores spillere.

    Jeg frygter en stor øretæve. Imo er det mest realistiske kampbillede, at vi kommer bagud forholdsvist tidligt til et dygtigt og toptændt Atalantamandskab og får kontrakniven mindst 2-3 gange, når vi skal jagte en sejr.
    Desværre er det et meget realistisk scenarie, ja. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så spændt/nervøs/opsat på en FCK-kamp som jeg er på denne.. Der er så ufatteligt meget på spil, både sportsligt og økonomisk.. Jeg glæder mig som en lille dreng til juleaften til jeg skal i Parken i aften, for selvom min snusfornuft siger mig, at det er en nærmest umulig opgave vi står over for, så kan jeg alligevel heller ikke lade være med at tro på at det lykkes.. Og skulle det ske, vil forløsningen være enorm hvilket jeg tror og håber vil skabe en stemning på lægterne som ikke er set siden den efterhånden legendariske 1-0 sejr over Rosenborg.. I det hele taget er der mange paralleller til netop den kamp, idet vi også dengang havde foretaget en stor regnskabsmæssig nedskrivning samme år og derfor stod med kniven for struben inden opgørene mod Rosenborg.. Hverken konsekvensen af et nederlag eller gevinsten af en sejr kan nok måle sig helt med dengang, men det er alligevel lidt samme historie der udspiller sig..

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    ...skulle det ske, vil forløsningen være enorm hvilket jeg tror og håber vil skabe en stemning på lægterne som ikke er set siden den efterhånden legendariske 1-0 sejr over Rosenborg.. I det hele taget er der mange paralleller til netop den kamp, idet vi også dengang havde foretaget en stor regnskabsmæssig nedskrivning samme år og derfor stod med kniven for struben inden opgørene mod Rosenborg.. Hverken konsekvensen af et nederlag eller gevinsten af en sejr kan nok måle sig helt med dengang, men det er alligevel lidt samme historie der udspiller sig..
    Heldigvis går vi næppe konkurs, hvis ikke vi vinder denne gang. ;-)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    ....vi kommer bagud forholdsvist tidligt til et dygtigt og toptændt Atalantamandskab og får kontrakniven mindst 2-3 gange, når vi skal jagte en sejr.
    Bortset fra første kamp imod os er det vel også fair at beskrive deres sæsonstart som et gedigent scoringsorgie. Vi kan ikke spille åben angrebsfodbold imod dem, allerede i første kamp var de i stand til at spille den let ind mellem vores kæder og hvis vores forsvar stiller sig højt, bliver det straffet. Den eneste rationelle måde at angribe kampen på er at parkere bussen (igen) og så håbe på en freak event i den anden ende eller holde 120 minutter. Vi skal ikke bagud.
    Mvh,
    Bopa

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Jeg tror bare jeg vælger at drikke mig godt og grundig ned... Mine nerver kan slet ikke holde til det....

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bopa Se meddelelser
    Bortset fra første kamp imod os er det vel også fair at beskrive deres sæsonstart som et gedigent scoringsorgie. Vi kan ikke spille åben angrebsfodbold imod dem, allerede i første kamp var de i stand til at spille den let ind mellem vores kæder og hvis vores forsvar stiller sig højt, bliver det straffet. Den eneste rationelle måde at angribe kampen på er at parkere bussen (igen) og så håbe på en freak event i den anden ende eller holde 120 minutter. Vi skal ikke bagud.
    Jeg synes at være den eneste det mener at park-the-bus formlen, vil være det rene selvmord.
    Og håbe på et freak-event? Hvorfor? De er pisse gode, men vi har sgu mødt større hold, og rent faktisk skabt noget.

    Jeg både håber og tror at Ståle vil forsøge mere fremadrettet. Ikke gung-ho, men en del mere end sidst.

    Det betyder selvfølgelig en del om vi kan stille m Falk og Zeca på CM, og dermed Fischer i front.

    Zan

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg synes at være den eneste det mener at park-the-bus formlen, vil være det rene selvmord.
    Og håbe på et freak-event? Hvorfor? De er pisse gode, men vi har sgu mødt større hold, og rent faktisk skabt noget.

    Jeg både håber og tror at Ståle vil forsøge mere fremadrettet. Ikke gung-ho, men en del mere end sidst.

    Det betyder selvfølgelig en del om vi kan stille m Falk og Zeca på CM, og dermed Fischer i front.

    Zan
    Jeg håber på 4-5-1, hvor Falk og Fischer begge er hængene angribere, der på skift kan løbe dybt

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg synes at være den eneste det mener at park-the-bus formlen, vil være det rene selvmord
    Næh, det tror jeg ikke, du er, det er da en ærlig holdning! Jeg noterede mig bare hvordan de uden problemer lagde den henover Ankersen, når de brød den, hvor vi var bare lidt på vej frem. Hvis vi står højere end dernede og med vores CF'ere i løbedueller...det er ikke rigtig noget jeg ser særlig lyst på. Og hvis vi kommer bagud bliver det ikke nemt at vende.
    Mvh,
    Bopa

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    135 min 0-0, det bliver en hård kamp for mine negle. Vi spiller faktisk meget godt, men Atalanta har virkelig et højt niveau

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Uanset udfaldet af straffesparkskonkurrencen, så er jeg satme stolt af drengene.


  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    YEAAAAAAAH!

    CORNELIUS DU ER OG BLIVER EN DEL AF HOLDET!

    BIF ude!
    FCM ude!
    FCN ude!

    NORDENS FLAGSKIB VIDERE!


Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK
    By superestrella in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 30.08.18, 21:25
  2. Svar: 96
    Sidste Meddelelse: 16.05.18, 12:44
  3. Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 15.12.16, 22:18
  4. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (11.05.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 12.05.14, 21:18
  5. Optakts- og kamptråd: OB - København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 07.12.09, 19:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •