Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 77

Emner: Er billetpriserne for høje?

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Er billetpriserne for høje?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Det er vel nærmest også kun i Danmark at tvkanalerne partout vælger at vise alle kampene?
    I Sverige og Norge, spiller de mange af kampene på samme tid, i Tyskland og England ligeså - så jeg forstår virkelig ikke at alle kampe absolut skal vises.
    Jeg kan forstå, at man viser FC.København og Brøndbys kampe, da der er klart flest fans til disse to klubber, men forstår virkelig ikke at tvselskaberne gider vise en kamp ala Hobro-Sønderjydske, Randers-Vejle eller lign. på andet end ViaPlay, send dog en kamp kl 13.30, tre kampe kl 16 og så en enkelt kl 18.30 som i England, så hvis man virkelig vil se sit hold spille, så må man tage på station.
    Den med at alle kampene skal vises, er vel egentlig meget nem. Alle klubber vil gerne eksponeres mest muligt i hele landet, specielt ud fra et sponsorhensyn, derfor kan vi se bold fra Superligaen, stort set hele søndagen.
    Det med at hvis ikke man viser kampene i tv, så tvinges folk på stadion, er vel okay. Jeg kunne godt tænke mig at se om tilskuertallene ville stikke af. Jeg tror ikke på det, da vi lever i en tid hvor mange ville finde på noget andet at bruge deres sparsomme fritid på. Det er meget nemmere at tænde for tv og slukke igen, set ud fra et familieperspektiv, end det er at skal bruge timer hver gang ens hold det spiller.

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    114

    Re: Er billetpriserne for høje?

    Der kan snildt presses flere ind på stadion. De potentielle fremtidige fans er derude. Jeg er meget interesseret i at vide hvor stor loyaliteten er uge for uge. Hvis en tilskuer kommer én uge... hvornår ser vi så ham/hende igen og hvad er årsagen til at nogle kun kommer 1-2 gange om året? Samme spørgsmål kunne stilles til dem, der kommer hver anden kamp.

    Folk har travlt. Og nogle gange spiller prisen ind. Men jeg tror der ligger et stort potentiale i at få nye, ‘aldrig været i parken før’-emner ind.

    I den forbindelse falder øjnene på elefanten der står og skider midt i rummet. Jeg vil vove den påstand, at billetpriserne spiller minimalt ind i folks vurdering af om de skulle tage i Parken eller ej - i forhold til frygten for at blive slået ned af en af disse aggresive “hooligans” med et baseball-bat i den ene hånd og en pose med kokain i den anden. Eller de er bange for at der skal ske noget med deres børn/bror/ven/kæreste.

    Vi andre ved det ikke sker. Eller... at risikoen er meget lav og kun et issue mod Brøndby. Men pøblen derude læser avis. Og er bange. Eller ligger under for deres ægtefælle, der er bange. Måske har de ikke noget at have den frygt i. Måske har de. Men hvis det var muligt at skære den uvished væk - eller gøre den mindre. Så vil folk begynde at overveje en tur i Parken på lige fod med andre underholdningsaktiviteter. Eller gøre det til en del af en Københavner-dag. Eller hvad marketing kan finde på.

    “Peter! Skatter... Kan du ikke huske den der kampagne : ‘Du må godt i Parken.’ Du bliver slået ned, Peter. Og tæsket. Og hvis du skal på toilettet, så står der 5 store fyre klar, når du åbner gylpen foran pissoiret. Jeg siger dig, Peter. Du tager IKKE afsted. Vi kan tage i Tivoli i stedet. Det koster godt nok 6.000 kroner, men til gengæld går vi derfra med alle vores tænder og uden at blive taget i numsen. Det er jo kun om lørdagen vi gør sådan noget.”

    Jes Mortensen talte på twitter (https://twitter.com/jesmortensen/sta...839658497?s=21) om at prisen ikke spillede markant ind i antallet af solgte billetter. Jeg står fast på min påstand: at folks fordomme og tankeeksperimenter holder dem væk i større grad end 10-30% billigere priser. Parken tilbyder noget ganske unikt. For udover oplevelsen og underholdningen, så kan man blive del af en stamme. Et fællesskab. Noget du kan tale om med andre, i lang tid. Du kan vise billeder fra da du var i parken og holdet var en succes. Du kan blive en del af en succes. Eller kampen var helt særlig, selvom vi tabte. En oplevelse, der ikke sker igen! Når en kamp er spillet, spilles den ikke igen næste dag/uge for nye tilskuere. Hver uge er once in a lifetime.

    Find de mennesker der sætter pris på disse ting. Så vil billetprisen være underordnet.

    - a.nyholm
    Sidst redigeret af anyholm : 02.09.18 kl. 09:27 Årsag: indsat link til twitter
    In the land of the blind,
    the one-eyed man is king

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #63
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Er billetpriserne for høje?

    Citat Oprindeligt indsendt af anyholm Se meddelelser
    Der kan snildt presses flere ind på stadion. De potentielle fremtidige fans er derude. Jeg er meget interesseret i at vide hvor stor loyaliteten er uge for uge. Hvis en tilskuer kommer én uge... hvornår ser vi så ham/hende igen og hvad er årsagen til at nogle kun kommer 1-2 gange om året? Samme spørgsmål kunne stilles til dem, der kommer hver anden kamp.

    Folk har travlt. Og nogle gange spiller prisen ind. Men jeg tror der ligger et stort potentiale i at få nye, ‘aldrig været i parken før’-emner ind.

    I den forbindelse falder øjnene på elefanten der står og skider midt i rummet. Jeg vil vove den påstand, at billetpriserne spiller minimalt ind i folks vurdering af om de skulle tage i Parken eller ej - i forhold til frygten for at blive slået ned af en af disse aggresive “hooligans” med et baseball-bat i den ene hånd og en pose med kokain i den anden. Eller de er bange for at der skal ske noget med deres børn/bror/ven/kæreste.

    Vi andre ved det ikke sker. Eller... at risikoen er meget lav og kun et issue mod Brøndby. Men pøblen derude læser avis. Og er bange. Eller ligger under for deres ægtefælle, der er bange. Måske har de ikke noget at have den frygt i. Måske har de. Men hvis det var muligt at skære den uvished væk - eller gøre den mindre. Så vil folk begynde at overveje en tur i Parken på lige fod med andre underholdningsaktiviteter. Eller gøre det til en del af en Københavner-dag. Eller hvad marketing kan finde på.

    “Peter! Skatter... Kan du ikke huske den der kampagne : ‘Du må godt i Parken.’ Du bliver slået ned, Peter. Og tæsket. Og hvis du skal på toilettet, så står der 5 store fyre klar, når du åbner gylpen foran pissoiret. Jeg siger dig, Peter. Du tager IKKE afsted. Vi kan tage i Tivoli i stedet. Det koster godt nok 6.000 kroner, men til gengæld går vi derfra med alle vores tænder og uden at blive taget i numsen. Det er jo kun om lørdagen vi gør sådan noget.”

    Jes Mortensen talte på twitter om at prisen ikke spillede markant ind i antallet af solgte billetter. Jeg står fast på min påstand: at folks fordomme og tankeeksperimenter holder dem væk i større grad end 10-30% billigere priser. Parken tilbyder noget ganske unikt. For udover oplevelsen og underholdningen, så kan man blive del af en stamme. Et fællesskab. Noget du kan tale om med andre, i lang tid. Du kan vise billeder fra da du var i parken og holdet var en succes. Du kan blive en del af en succes. Eller kampen var helt særlig, selvom vi tabte. En oplevelse, der ikke sker igen! Når en kamp er spillet, spilles den ikke igen næste dag/uge for nye tilskuere. Hver uge er once in a lifetime.

    Find de mennesker der sætter pris på disse ting. Så vil billetprisen være underordnet.

    - a.nyholm
    Ved ikke, hvordan Jes kommer frem til det du skriver, men det lyder vældigt underligt i mine ører. Som en af de gamle med sæsonkort i mange år (ikke de senere), er vi en fodboldglad familie, som gerne ville lægge vejen forbi Parken, når der er kamp. Men vi gør det ikke og det skyldes udelukkende billetpriser og pris på mad/drikkevarer.
    Det er alt for dyrt i sig selv. Helt tåbeligt dyrt bliver det, når man sætter det i forhold til ‘kvalitet’ (som jo er subjektivt vurderet) af kampe (modstanderens niveau, som oftest) og af forplejningsudvalg.

    Brøndby-kampe: tja vi tager først børnene med til den kamp, når de er gamle nok til at forstå (eller blive forklaret), hvorfor sædeafbrænding, vold og anden idiotisk opførsel er en del af nogle tåbers Forestilling om at være til fodbold.

    MCN

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Er billetpriserne for høje?

    Når vi nu taler om priser: jeg synes den nye hjemmebanetrøje er så fed, at jeg for een gangs skyld godt kunne finde på at købe den. Men man kan kun få den hos Sportsmaster. Og den koster 700 kr. Jeg har ikke tænkt på at købe en trøje i vel 10+ sæsoner så det kan godt været det har været sådan længe men det er sgu da 200kr mere end jeg har lyst til at bruge på en fodboldtrøje.

    Jeg ved godt, at det sikkert er Adidas der styrer prissætningen men det forstærket indtrykket af at det at være FCK fan er den dyr hobby.

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Er billetpriserne for høje?

    Så er der nyt i forhold til denne sæsons EL-kampagne. Jeg synes priserne umiddelbart ser ganske fornuftige ud.

    https://www.fck.dk/nyhed/billetinfo-...gue-gruppespil


  8. #66
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Er billetpriserne for høje?

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Så er der nyt i forhold til denne sæsons EL-kampagne. Jeg synes priserne umiddelbart ser ganske fornuftige ud.

    https://www.fck.dk/nyhed/billetinfo-...gue-gruppespil
    Det kan man ikke klage over. Jeg køber i hvert fald billetter og så krydser jeg fingre for at jeg får fri

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Er billetpriserne for høje?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det kan man ikke klage over. Jeg køber i hvert fald billetter og så krydser jeg fingre for at jeg får fri
    Jeg synes også det er glimrende priser, selvom mit platinkort sikkert ikke har været en god forretning... Godt at de har lyttet med herinde + kritikken på Twitter :)
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Er billetpriserne for høje?

    Stærke priser FCK kommer med til gruppespillet med - det kan forhåbentlig hive flere på stadion. Der er dog stadig et stykke op til, at mit platinkort har den reelle værdi :)

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Er billetpriserne for høje?

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Stærke priser FCK kommer med til gruppespillet med - det kan forhåbentlig hive flere på stadion. Der er dog stadig et stykke op til, at mit platinkort har den reelle værdi :)
    Så må vi bare håbe at vi spiller europæisk efter jul, så begynder at ligne en god forretning :D

  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Er billetpriserne for høje?

    Folk brokker sig over at priserne er for høje, og nu er der utilfredshed med at priserne er for lave pga. platinkort.

    Det er fandme en svær kamp for FCK at vinde.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  16. #71
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Er billetpriserne for høje?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Folk brokker sig over at priserne er for høje, og nu er der utilfredshed med at priserne er for lave pga. platinkort.

    Det er fandme en svær kamp for FCK at vinde.
    Jeg fornemmer nu ingen reel brok fra platinkortholderne herinde, snarere tværtimod virker der også fra dem til at være tilfredshed med prissætningen til EL-kampene.. Hvis de lave priser får flere på stadion får man som platinkortholder også en (forhåbentlig) endnu bedre oplevelse = win win for alle.. Stor ros til klubben for denne prissætning af kampene, som jeg virkelig håber får folk på stadion!

  17. De følgende 13 brugere er enige:

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Er billetpriserne for høje?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Folk brokker sig over at priserne er for høje, og nu er der utilfredshed med at priserne er for lave pga. platinkort.

    Det er fandme en svær kamp for FCK at vinde.
    Tror du misforstår hvad jeg skriver. Jeg synes det er glimrende, på trods af at mit platinkort sikkert har været dyrere end at købe Guld kort.
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #73
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Er billetpriserne for høje?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Folk brokker sig over at priserne er for høje, og nu er der utilfredshed med at priserne er for lave pga. platinkort.

    Det er fandme en svær kamp for FCK at vinde.
    Uheldig formulering (måske sammenholdt med for lille smiley), for det var bestemt ikke hensigten med "brok".

  21. #74
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    303

    Re: Er billetpriserne for høje?

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Så er der nyt i forhold til denne sæsons EL-kampagne. Jeg synes priserne umiddelbart ser ganske fornuftige ud.

    https://www.fck.dk/nyhed/billetinfo-...gue-gruppespil
    Jeg fik helt optur over priserne, da jeg havde troet, at pakken ville koste 1000 kr. eller mere, og havde forestillet mig, at jeg ville være nødt til at betale i rater...

    Så pakken er købt idag - og så kan jeg med ro i sindet vente på Hjemmekampene - uden at skulle vende og dreje hver øre i de næste 3-6 måneder....

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #75
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Er billetpriserne for høje?

    Citat Oprindeligt indsendt af anyholm Se meddelelser
    Der kan snildt presses flere ind på stadion. De potentielle fremtidige fans er derude. Jeg er meget interesseret i at vide hvor stor loyaliteten er uge for uge. Hvis en tilskuer kommer én uge... hvornår ser vi så ham/hende igen og hvad er årsagen til at nogle kun kommer 1-2 gange om året? Samme spørgsmål kunne stilles til dem, der kommer hver anden kamp.

    Folk har travlt. Og nogle gange spiller prisen ind. Men jeg tror der ligger et stort potentiale i at få nye, ‘aldrig været i parken før’-emner ind.

    I den forbindelse falder øjnene på elefanten der står og skider midt i rummet. Jeg vil vove den påstand, at billetpriserne spiller minimalt ind i folks vurdering af om de skulle tage i Parken eller ej - i forhold til frygten for at blive slået ned af en af disse aggresive “hooligans” med et baseball-bat i den ene hånd og en pose med kokain i den anden. Eller de er bange for at der skal ske noget med deres børn/bror/ven/kæreste.

    Vi andre ved det ikke sker. Eller... at risikoen er meget lav og kun et issue mod Brøndby. Men pøblen derude læser avis. Og er bange. Eller ligger under for deres ægtefælle, der er bange. Måske har de ikke noget at have den frygt i. Måske har de. Men hvis det var muligt at skære den uvished væk - eller gøre den mindre. Så vil folk begynde at overveje en tur i Parken på lige fod med andre underholdningsaktiviteter. Eller gøre det til en del af en Københavner-dag. Eller hvad marketing kan finde på.

    “Peter! Skatter... Kan du ikke huske den der kampagne : ‘Du må godt i Parken.’ Du bliver slået ned, Peter. Og tæsket. Og hvis du skal på toilettet, så står der 5 store fyre klar, når du åbner gylpen foran pissoiret. Jeg siger dig, Peter. Du tager IKKE afsted. Vi kan tage i Tivoli i stedet. Det koster godt nok 6.000 kroner, men til gengæld går vi derfra med alle vores tænder og uden at blive taget i numsen. Det er jo kun om lørdagen vi gør sådan noget.”

    Jes Mortensen talte på twitter (https://twitter.com/jesmortensen/sta...839658497?s=21) om at prisen ikke spillede markant ind i antallet af solgte billetter. Jeg står fast på min påstand: at folks fordomme og tankeeksperimenter holder dem væk i større grad end 10-30% billigere priser. Parken tilbyder noget ganske unikt. For udover oplevelsen og underholdningen, så kan man blive del af en stamme. Et fællesskab. Noget du kan tale om med andre, i lang tid. Du kan vise billeder fra da du var i parken og holdet var en succes. Du kan blive en del af en succes. Eller kampen var helt særlig, selvom vi tabte. En oplevelse, der ikke sker igen! Når en kamp er spillet, spilles den ikke igen næste dag/uge for nye tilskuere. Hver uge er once in a lifetime.

    Find de mennesker der sætter pris på disse ting. Så vil billetprisen være underordnet.

    - a.nyholm
    Jeg tror du tager grueligt fejl. :-) De familier, der ikke har så stor en pengepung, vil nok vægte fornødenheder som mad etc. højere end at tage i Parken.
    Jeg syntes personligt fx at det er møg ærgerligt, at nogle børn der holder med FCK, ikke har mulighed for at komme i Parken fordi deres familie ikke har råd.

    Jeg gentager: Det skal være topprioritet at få flere tilskuere i Parken. Målet skal være 30+ til hver eneste kamp. Tilskuerantallet har igennem mange år været en fiasko af rang, når man tænker på det store potentiale der er i København. De ansvarlige bør virkelig skamme sig. Det eneste man hører er dårlige undskyldninger og er forsøg på at gøre det mere kompliceret end det reelt set er. Kom så ind i kampen FCK, så vi ikke skal nøjes med ca.18.000 til en utrolig vigtig play-off kamp igen.

    Lur mig om det ikke også vil tiltrække flere udefans, hvis alle ved at der altid er rigtig mange tilskuere i Parken. Slutteligt skal der selvfølgelig også gøres noget ved TV-tiderne.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den urimeligt høje musik i Parken
    By Jobbeelg in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 01.06.09, 11:51
  2. For høje forventninger til Man. City kampen?
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 18.02.09, 17:46
  3. Billetpriserne i Parken er for høje
    By CMCM in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 19.09.06, 13:05
  4. Billetpriserne idag??
    By Grande in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 26.09.04, 19:41

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •