Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
Jeg tolker nu bare de mange spørgsmål som, at FCK-fans er yderst utålmodige. Michel har skrevet pris, kontraktlængde, og at handlen er hjemme. Så er der klart, at et billede fra lufthavnen ville være is på kagen. Men hvor ofte er det sket, udover da Brøndby selv tippede journalister og opfordrede dem til køre ud i lufthavnen, da de hentede Ariel Nuñez?

Men nu er ser vist også skrevet nok om sagen. Jeg ser ingen spøgelser i forløbet. Sket ikke hvis man ved, at Ståle eller klubben ikke er Michels kilde:)
Men mange utålmodige FCK-fans er jo mad for et klik-hungrende medie som BT. Det er jo mere interessant for Michels arbejdsgiver, hvad hans arbejde udmønter sig i på BT.dk end på Twitter. Derfor kan det umiddelbart undre, at der ikke er blevet kogt mere suppe på den historie de sidste par døgn.

Jeg ser ikke spøgelser, og jeg tror ikke, at Ståle er Michels kilde. Jeg påpeger blot, at stilheden i spalterne de sidste to døgn ikke nødvendigvis er et udtryk for, at handlen er død, hvilket der var nogen, der tolkede det som.