Viser resultater 1 til 15 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,259

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Jeg ved godt at det er tidligt, og det ikke lyder sexet at hente en spiller som pt. spiller i Vendsyssel, men hold da helt k*ft han ser spændende ud ham Thorsteinsson. Han er lånt i Fulham, og er kun 19 år, men er en yngre og selvfølgelig usleben Viktor Fischer. Næsten alt han gør, er med høj høj klasse.

    Jeg siger, hent ham til vinter, og lej ham ud til en lidt større klub end Vendsyssel i et år eller to, og så har man en særdeles spændende spiller.
    Sådan som han spillede i går, så kan han sagtens gå ind på vores hold. Når Fischer spiller kant, så ville han da være en oplagt makker til NDoye eller hvem der nu spiller "den store" angriber. Problemet er måske, at Fulham ikke er interesseret i at slippe ham, når han er så ung og så talentfuld.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Sådan som han spillede i går, så kan han sagtens gå ind på vores hold. Når Fischer spiller kant, så ville han da være en oplagt makker til NDoye eller hvem der nu spiller "den store" angriber. Problemet er måske, at Fulham ikke er interesseret i at slippe ham, når han er så ung og så talentfuld.
    De snakkede lidt med Mogens Krogh om ham i nedtakten, hvor jeg synes at det lå lidt imellem linjerne, at Vendsyssel har en købsoption på ham. Han udtaler i hvert fald, at de har aftalt med Fulham, at de ikke vil offenliggøre nogle detaljer om handlen. Jeg tænker, at man ikke havde sagt således, hvis man ikke havde en købsoption - det ville i hvert fald være en spøjs kommunikation.

    Og såfremt de har det, så er det nok et nærmest symbolsk beløb for os. Vendsyssel betaler købsoptionen, vi betaler det dobbelte af købsoptionen til Vendsyssel, og alle er glade.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,259

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    De snakkede lidt med Mogens Krogh om ham i nedtakten, hvor jeg synes at det lå lidt imellem linjerne, at Vendsyssel har en købsoption på ham. Han udtaler i hvert fald, at de har aftalt med Fulham, at de ikke vil offenliggøre nogle detaljer om handlen. Jeg tænker, at man ikke havde sagt således, hvis man ikke havde en købsoption - det ville i hvert fald være en spøjs kommunikation.

    Og såfremt de har det, så er det nok et nærmest symbolsk beløb for os. Vendsyssel betaler købsoptionen, vi betaler det dobbelte af købsoptionen til Vendsyssel, og alle er glade.
    God plan, bortset fra jeg ikke er helt tryg ved, at det er Mogens Krogh som man skal forhandle med. Vi kan nok være helt sikre på, at en vis anden klub også får nys om sagen, og at en vis andens klub meget rige ejer sagtens kunne se det som en penistransfer at slå os i kapløbet om hans underskrift....

    Og når det er sagt, så tror jeg forøvrigt slet ikke, at vi er interesseret uanset for fantastisk han var i går i vores øjne :-)

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    God plan, bortset fra jeg ikke er helt tryg ved, at det er Mogens Krogh som man skal forhandle med. Vi kan nok være helt sikre på, at en vis anden klub også får nys om sagen, og at en vis andens klub meget rige ejer sagtens kunne se det som en penistransfer at slå os i kapløbet om hans underskrift....

    Og når det er sagt, så tror jeg forøvrigt slet ikke, at vi er interesseret uanset for fantastisk han var i går i vores øjne :-)
    Næ, du har måske ret, men han fik da i hvert fald vist sig frem!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •