Side 63 af 64 FørsteFørste ... 13536061626364 SidsteSidste
Viser resultater 931 til 945 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #931
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men iflg. Michel Davidsen var der ikke noget kød på det tip.
    Ok. Øv...

    Og på den anden side, så slipper man for at tænke følgende forfærdelige tanke;

    At Fischers skade var meget værre end først antaget, og at det skulle være årsagen til man handlede så drastisk lige inden lukketid...

    Bare det så ikke er Ebbe der lige skal spille lidt med musklerne via en eller anden netværkskontakt..

    Zan

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #932
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ok. Øv...

    Og på den anden side, så slipper man for at tænke følgende forfærdelige tanke;

    At Fischers skade var meget værre end først antaget, og at det skulle være årsagen til man handlede så drastisk lige inden lukketid...

    Bare det så ikke er Ebbe der lige skal spille lidt med musklerne via en eller anden netværkskontakt..

    Zan

    Liverpool-flop rykker til Fulham
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-til-fulham/

    Så er den her vist endegyldigt afsluttet. Øv - det var også for godt til at være sandt!

  4. #933
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg synes Ståle har lavet et godt vindue. FCK står stærkere i mine øjne nu end ved indgangen til januar. Truppen er absolut stærk nok til et 16 kampe og mesterskabet. Det kan godt være, at man er sårbare ved skader til enkelte nøglespillere som Fischer, Skov og Damen, men det ville man også være med to-tre ekstra bredespillere i truppe.
    Man har lagt en lille smule på, lejet de rigtige spillere ud, kommet af med en fejlindvestring uden et markant tab og hentet ind til bredden og fremtiden. Det kunne da være sjovt med en ekstra angriber, men jeg tror på, at de 3/4 der er nu, er mere end rigeligt til at spille 16 kampe.

    Derudover synes jeg det er vigtigt at kigge på, at startopstillingen er den suverænt bedste i superligaen, og at man med de to nye indkøb, har lidt mere at skyde med fra bænken både kvalitetsmæssigt og taktisk. Jeg er optimistisk og tror på mesterskabet, og selvom der evt. ryger en stjerne til sommer, så er jeg sikker på, at man opruster yderligere til sommer i et sats på både ligaen og Europa.


  5. #934
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg synes Ståle har lavet et godt vindue. FCK står stærkere i mine øjne nu end ved indgangen til januar. Truppen er absolut stærk nok til et 16 kampe og mesterskabet. Det kan godt være, at man er sårbare ved skader til enkelte nøglespillere som Fischer, Skov og Damen, men det ville man også være med to-tre ekstra bredespillere i truppe.
    Man har lagt en lille smule på, lejet de rigtige spillere ud, kommet af med en fejlindvestring uden et markant tab og hentet ind til bredden og fremtiden. Det kunne da være sjovt med en ekstra angriber, men jeg tror på, at de 3/4 der er nu, er mere end rigeligt til at spille 16 kampe.

    Derudover synes jeg det er vigtigt at kigge på, at startopstillingen er den suverænt bedste i superligaen, og at man med de to nye indkøb, har lidt mere at skyde med fra bænken både kvalitetsmæssigt og taktisk. Jeg er optimistisk og tror på mesterskabet, og selvom der evt. ryger en stjerne til sommer, så er jeg sikker på, at man opruster yderligere til sommer i et sats på både ligaen og Europa.
    Jeg er en smule usikker på truppens størrelse og om vi er blevet stærkere på den korte bane. Er kroaten i foråret bedre end Gregus, der trods alt var ret fornuftig for os, det er vel ret usikkert? Og er han ikke det, så skal Falk spille alle kampe centralt. Så er der virkelig ikke meget at skyde med fra bænken - udover på højreback, og det er sjældent super relevant når vi har Ankersen

    På den lange bane, er jeg sikker på at Varela bliver en gevinst, kroaten sikkert også og de 4 forlængelser er fabelagtige. Så ja, vinduet er er klart bestået, jeg er bare dødnervøs for at Falk i princippet skal dække 2 positioner som førstereserve, samtidig med han er førstevalg på sin egen plads.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #935
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg er en smule usikker på truppens størrelse og om vi er blevet stærkere på den korte bane. Er kroaten i foråret bedre end Gregus, der trods alt var ret fornuftig for os, det er vel ret usikkert? Og er han ikke det, så skal Falk spille alle kampe centralt. Så er der virkelig ikke meget at skyde med fra bænken - udover på højreback, og det er sjældent super relevant når vi har Ankersen

    På den lange bane, er jeg sikker på at Varela bliver en gevinst, kroaten sikkert også og de 4 forlængelser er fabelagtige. Så ja, vinduet er er klart bestået, jeg er bare dødnervøs for at Falk i princippet skal dække 2 positioner som førstereserve, samtidig med han er førstevalg på sin egen plads.
    Vi har stadig Thomsen som 1/1 erstatning for Falk på central midtbane. Han er ikke lige så god, men han har langt fra set håbløs ud i de tre første træningskampe. Desuden er (gud forbyde det) Zeca-Kvist også en mulighed i kampe, hvor vi mere vil vente og ødelægge de andres spil end dominere i pasningsspillet.

    Endelig findes der god og lovende bredde i Daghim og Daramy.

    Jeg kan ærligt talt ikke se, hvad Ståle skulle have købt yderligere ind. Det er trods alt svært at finde klassespillere, som synes, det er sjovt at komme til FCK for at sidde på bænken.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #936
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg er en smule usikker på truppens størrelse og om vi er blevet stærkere på den korte bane. Er kroaten i foråret bedre end Gregus, der trods alt var ret fornuftig for os, det er vel ret usikkert? Og er han ikke det, så skal Falk spille alle kampe centralt. Så er der virkelig ikke meget at skyde med fra bænken - udover på højreback, og det er sjældent super relevant når vi har Ankersen

    På den lange bane, er jeg sikker på at Varela bliver en gevinst, kroaten sikkert også og de 4 forlængelser er fabelagtige. Så ja, vinduet er er klart bestået, jeg er bare dødnervøs for at Falk i princippet skal dække 2 positioner som førstereserve, samtidig med han er førstevalg på sin egen plads.
    Mht den centrale midt, så har vi trods alt også Kvist og Thomsen. De er ikke optimale løsninger og vi fans har nok afskrevet Kvist, men de kan trods alt godt spille pladsen rimelig fornuftigt, såfremt vi løber ind i skader. Skal vi endelig være bekymret centralt, så er jeg måske mere nervøs for en skade/karantæne til Zeca som det defensive anker centralt. Her er den nye Kroat mere ubeskrevet, Thomsen/Falk bliver meget tyndbenet, og Kvist, ja han er jo oppe i årene.

    Derudover går min bekymring nok hovedsaglig på Fischer, som gerne skal i omdrejninger. Jeg synes, at vi til tider har haft svært ved at kreere muligheder uden ham og sidst i efteråret blev vi reddet lidt af Skovs vanvittige form. Den kan vi trods alt nok ikke forvente, at han rammer igen i foråret.

    Ellers må jeg også sige, at vinduet er gået virkelig godt. Vi har fået en ung mere offensiv midtbanespiller ind i stedet for Gregus, vi har fået garderet os for et kommende Ankersensalg allerede nu, vi har fået Kordro ud, vi har fået udlejet Roerslev og Holse og forlænget med en række nøglepersoner. Kan vi ellers holde os skadesfrie og kan Varela og kroaten præstere som forventet (og her ligger usikkerheden nok), så ser det virkelig meget fornuftigt ud. Det bør være mere end rigeligt til et mesterskab, men vi må også indse, at FCM ser uhyggelig stærke ud, og det hele kommer nok ned til indbyrdes kampe og marginaler.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #937
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Det er sikkert svært at finde en profil der passer. Men jeg har ikke megen tiltro til Thomsen, eller til Kvist-Zeca konstellationen desværre.
    Virker den nye Robert og kan Fischer holde sig nogenlunde frisk, så går det helt sikkert - og ja - så har vi superligaens stærkeste start 11'er.

    Jeg magter bare ikke hvis det ikke bliver til et mesterskab i år. Jeg kan slet ikke håndtere tanken.

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #938
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Problemet i mine øjne ligger slet ikke i positionerne fra 1-11, hvor vi nok kommer til at se således ud:
    Joronen
    Ankersen-Vavro-Bjelland-Boilesen
    Skov-Zeca-Mudrazija-Falk
    N'Doye-Fischer

    hvilket nok er den stærkeste start-11'er i ligaen, og med Andersen, Varela, Papagiannopoulos, Bengtsson, Kvist, Thomsen, Wind og Pieros på bænken er positionerne fra 12 til 19 også ret fornuftige. Problemet ligger mere i, at efter det, så er der pt. kun Ibsen tilbage i truppen, som er kampklar(ish). Lüftner er som minimum ude til marts. Så det er ret så vigtigt, at Daramy og Daghim bliver rykket op i truppen, så der kommer lidt mere bredde. Ellers bliver vi utroligt sårbare over for skader og karantæner. Og så er der risiko for at der går efterår '17 i den.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  14. #939
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Problemet i mine øjne ligger slet ikke i positionerne fra 1-11, hvor vi nok kommer til at se således ud:
    Joronen
    Ankersen-Vavro-Bjelland-Boilesen
    Skov-Zeca-Mudrazija-Falk
    N'Doye-Fischer
    Der er det lille problem, at vi ikke ved, hvornår Fischer er klar til at spille, men han bliver formentlig ikke klar til sæsonstarten. Og så tvivler jeg meget på, at Mudrazija går direkte ind i startopstillingen. Det ville ligne Ståle dårligt. Og spørgsmålet er også, om Bjelland er i god nok form til at starte inde endnu. Mit gæt på startopstillingen mod OB som det ser ud nu:

    Joronen
    Ankersen-Vavro-Papageno-Boilesen
    Skov-Zeca-Falk-Thomsen
    N'Doye-Sotiriou/Wind

    Der ikke meget offensivt på bænken at skyde med: Wind/Sotiriou, Mudrazija (som jo ikke umiddelbart virker udpræget meget mere offensiv end Gregus, men forhåbentlig bedre) og formentlig Daramy og Daghim. Det ser temmelig sårbart ud.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #940
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg er ret enig ift. hvornår Fischer og evt. Bjelland er klar til at spille, og opstillingen var tænkt som idealopstilling. Men virkeligheden er en anden, med småskader, formdyk, osv.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #941
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Der er det lille problem, at vi ikke ved, hvornår Fischer er klar til at spille, men han bliver formentlig ikke klar til sæsonstarten. Og så tvivler jeg meget på, at Mudrazija går direkte ind i startopstillingen. Det ville ligne Ståle dårligt. Og spørgsmålet er også, om Bjelland er i god nok form til at starte inde endnu. Mit gæt på startopstillingen mod OB som det ser ud nu:

    Joronen
    Ankersen-Vavro-Papageno-Boilesen
    Skov-Zeca-Falk-Thomsen
    N'Doye-Sotiriou/Wind

    Der ikke meget offensivt på bænken at skyde med: Wind/Sotiriou, Mudrazija (som jo ikke umiddelbart virker udpræget meget mere offensiv end Gregus, men forhåbentlig bedre) og formentlig Daramy og Daghim. Det ser temmelig sårbart ud.
    Vores held er dog, at de første 6 kampe ser overordenligt overkommelige ud. Det gør vi ikke behøve forcere Fischer eller Bjelland.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #942
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    I Ståles opsummering af vinduet antyder han at der har været lidt disciplinære issues med Keita i forhold til at være der til tiden til træning og kampe. Og at det, sammen med vejret, har haft betydning for at den nu står på belgisk fodbold for den unge ivoirianer. Man kunne have håbet på at "Africa time" syndromet var aftaget, ift. hvor længe han har været i Skandinavien..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #943
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Synes godt han kunne have prikket lidt til Ståle, om man stadig ser ham som en kommende starter i FCK.

    Og så skulle Fischer, Varela og Mudrazija være i fulde omdrejninger om 1 måned.

    Og så er Ståle meget tilfreds med Daghim og Daramys præstationer.

  23. #944
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Synes godt han kunne have prikket lidt til Ståle, om man stadig ser ham som en kommende starter i FCK.

    Og så skulle Fischer, Varela og Mudrazija være i fulde omdrejninger om 1 måned.

    Og så er Ståle meget tilfreds med Daghim og Daramys præstationer.
    Om en måned!?

    Gisp! Troede i værste fald vi skulle undvære Fischer imod OB. Nu kan det reelt ende med 3 kampe.

    Øv.

    Zan

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #945
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Om en måned!?

    Gisp! Troede i værste fald vi skulle undvære Fischer imod OB. Nu kan det reelt ende med 3 kampe.

    Øv.

    Zan
    Ja, det gør især kanterne foruroligende sårbare i de første kampe. Man må bare håbe, at de unge talenter griber chancen, for der burde være basis for nogle indhop. Hvor hører I Ståles status?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •