Side 27 af 64 FørsteFørste ... 172425262728293037 ... SidsteSidste
Viser resultater 391 til 405 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #391
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Blot en lille note ang Falks situation, en yderligere grund til at han ikke er smuttet til udlandet kan være at han har vantvittig flyskræk. Mig bekendt bliver han nødt til at tage medicin hver gang vi spiller ude i Europa. Har også hørt historier om at han midt i en u21 kamp løb ud til sidelinien for at høre hvornår deres fly var. Så han kæmper vel med en form for angst, som det tyder på at folket i og omkring klubben er rigtig gode til at håndtere.

    Ang. Johan Larsson, har jeg lidt insider. Han har været til møde med Ståle, og er blevet tilbudt mere end dobbelt den løn han fik i Brøndby. Men som flere har nævnt herinde, turde han ikke efter han så hvordan fansne reagerede overfor Finnbogasson. Seneste jeg har hørt er at han smutter til Malmö.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #392
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Det er tidligere diskuteret, at vi har manglet en samarbejdsklub som FCM har med Fredericia. Den har vi nok fået langt hen af vejen fået nu: https://www.fck.dk/nyhed/fck-og-halm...aar-samarbejde

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #393
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af xFrisk Se meddelelser
    Blot en lille note ang Falks situation, en yderligere grund til at han ikke er smuttet til udlandet kan være at han har vantvittig flyskræk. Mig bekendt bliver han nødt til at tage medicin hver gang vi spiller ude i Europa. Har også hørt historier om at han midt i en u21 kamp løb ud til sidelinien for at høre hvornår deres fly var. Så han kæmper vel med en form for angst, som det tyder på at folket i og omkring klubben er rigtig gode til at håndtere.

    Ang. Johan Larsson, har jeg lidt insider. Han har været til møde med Ståle, og er blevet tilbudt mere end dobbelt den løn han fik i Brøndby. Men som flere har nævnt herinde, turde han ikke efter han så hvordan fansne reagerede overfor Finnbogasson. Seneste jeg har hørt er at han smutter til Malmö.
    Undskyld, men jeg har lidt svært ved at tage dit indlæg seriøst. Det hele er blot hear-say uden nogen form for kildehenvisning eller fingerpeg. Desuden har jeg aldrig hørt noget som helst til en eventuel flyskræk hos Falk, og han virker da altid meget rolig, når FCKTV laver deres små reportager fra udenlandsturene.

    Angående Johan Larsson har du selvfølgelig ret til at tro på din "kilde", men det gør jeg altså ikke. For det første er han (i) generelt for dårlig, (ii) for gammel, (iii) alt for ringe defensivt og (iv) antageligvis har han en løn i Brøndby, som selv ikke vi bare fordobler - og særligt ikke for ham.

    Jeg tillader mig at være tvivlende over for dit indlæg :-)
    Vil altid elske Ståle

  6. De følgende 13 brugere er enige:

  7. #394
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Undskyld, men jeg har lidt svært ved at tage dit indlæg seriøst. Det hele er blot hear-say uden nogen form for kildehenvisning eller fingerpeg. Desuden har jeg aldrig hørt noget som helst til en eventuel flyskræk hos Falk, og han virker da altid meget rolig, når FCKTV laver deres små reportager fra udenlandsturene.

    Angående Johan Larsson har du selvfølgelig ret til at tro på din "kilde", men det gør jeg altså ikke. For det første er han (i) generelt for dårlig, (ii) for gammel, (iii) alt for ringe defensivt og (iv) antageligvis har han en løn i Brøndby, som selv ikke vi bare fordobler - og særligt ikke for ham.

    Jeg tillader mig at være tvivlende over for dit indlæg :-)
    Fair nok, men hvis han skriver med Malmø æder du dine ord :-)

  8. #395
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Desuden har jeg aldrig hørt noget som helst til en eventuel flyskræk hos Falk, og han virker da altid meget rolig, når FCKTV laver deres små reportager fra udenlandsturene.
    Har du hørt om stesolid?
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  9. #396
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Har du hørt om stesolid?
    Hvis du selv tror på, at klubben pumper spillerne fulde af stesolid halvandet døgn før en udekamp i Europa, må det stå for egen regning.
    Vil altid elske Ståle

  10. #397
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Hvis du selv tror på, at klubben pumper spillerne fulde af stesolid halvandet døgn før en udekamp i Europa, må det stå for egen regning.
    Har du hørt om humor?
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #398
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    I Tipsbladets kåring af efterårets profil vand Robert Skov. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...raarets-profil. Men måske mere interessant i den her tråd er det, at Ståle gav maksimum point til FCN,s Andreas Skov Olsen som. Hvis man kan sælge Kodro og måske også Pieros, så kunne Skov Olsen være en rigtig interessant makker til N'Doye og Wind. Men det er ikke sikkert at Ståle kan vriste ham ud af kløerne på CV for mindre end 1 fantasillion.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #399
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    I Tipsbladets kåring af efterårets profil vand Robert Skov. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...raarets-profil. Men måske mere interessant i den her tråd er det, at Ståle gav maksimum point til FCN,s Andreas Skov Olsen som. Hvis man kan sælge Kodro og måske også Pieros, så kunne Skov Olsen være en rigtig interessant makker til N'Doye og Wind. Men det er ikke sikkert at Ståle kan vriste ham ud af kløerne på CV for mindre end 1 fantasillion.
    Er der ikke nogen, der mens de venter på at julefesten skal begynde, gider grave tidligere stemmeopgørelser frem og undersøge hvor mange af Ståles mange favoritter han rent faktisk har investeret i? Jeg gætter på, det er en meget lille del af dem ;-)

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #400
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    I Tipsbladets kåring af efterårets profil vand Robert Skov. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...raarets-profil. Men måske mere interessant i den her tråd er det, at Ståle gav maksimum point til FCN,s Andreas Skov Olsen som. Hvis man kan sælge Kodro og måske også Pieros, så kunne Skov Olsen være en rigtig interessant makker til N'Doye og Wind. Men det er ikke sikkert at Ståle kan vriste ham ud af kløerne på CV for mindre end 1 fantasillion.
    Jeg ser nærmest ikke andre suppekampe end vores egne, så jeg har ikke særligt godt styr på Andreas Skov Olsen. Når jeg ser en video som den her, går jeg ærligt talt ikke voldsomt på røven, men jeg ved jo også godt, at den slags videoer ikke fortæller hele historien. Så... er han god nok? Hvad er hans spidskompetencer?

    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. #401
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg ser nærmest ikke andre suppekampe end vores egne, så jeg har ikke særligt godt styr på Andreas Skov Olsen. Når jeg ser en video som den her, går jeg ærligt talt ikke voldsomt på røven, men jeg ved jo også godt, at den slags videoer ikke fortæller hele historien. Så... er han god nok? Hvad er hans spidskompetencer?

    Mit indtryk af ham er at han er en type med et rigtig skarpt venstreben, ikke Robert Skov-agtigt, men han er en klinisk afslutter.. Derudover har han en rigtig god teknik, nogle rappe fødder og en høj spilintelligens og gode relationelle færdigheder.. Jeg tror han kunne supplere vores angreb rigtig fint, men jeg har svært ved at se det ske må jeg indrømme, særligt fordi Ståle lader til at være forelsket i Pieros...

  18. #402
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    212

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Mit indtryk af ham er at han er en type med et rigtig skarpt venstreben, ikke Robert Skov-agtigt, men han er en klinisk afslutter.. Derudover har han en rigtig god teknik, nogle rappe fødder og en høj spilintelligens og gode relationelle færdigheder.. Jeg tror han kunne supplere vores angreb rigtig fint, men jeg har svært ved at se det ske må jeg indrømme, særligt fordi Ståle lader til at være forelsket i Pieros...
    Hvor mange i FCN's efterhånden ret lange række af goalgetters i Superligaen er tilnærmelsesvist blevet til noget i udlandet eller bare i andre Superliga klubber= Jeg tror man skal kigge mere på, hvordan man i FCN iscenesætter deres boksspillere, end disses individuelle færdigheder. Der er stor forskel på, hvad en angriber skal kunne i FCN og FCK, respektivt.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #403
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Er der ikke nogen, der mens de venter på at julefesten skal begynde, gider grave tidligere stemmeopgørelser frem og undersøge hvor mange af Ståles mange favoritter han rent faktisk har investeret i? Jeg gætter på, det er en meget lille del af dem ;-)
    Jeg kan starte. For 3 år siden stemte Ståle således

    STÅLE SOLBAKKEN, FC KØBENHAVN
    5 point: Johan Absalonsen, SønderjyskE
    4 point: Lukas Spalvis, AaB
    3 point: Erik Sviatchenko, FC Midtjylland
    2 point: Bruninho, FC Nordsjælland
    1 point: Rasmus Falk, OB

    Der er 2 senere FCK spillere og en der var lige ved :)

  21. #404
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    147

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jeg kan starte. For 3 år siden stemte Ståle således

    STÅLE SOLBAKKEN, FC KØBENHAVN
    5 point: Johan Absalonsen, SønderjyskE
    4 point: Lukas Spalvis, AaB
    3 point: Erik Sviatchenko, FC Midtjylland
    2 point: Bruninho, FC Nordsjælland
    1 point: Rasmus Falk, OB

    Der er 2 senere FCK spillere og en der var lige ved :)
    Det er vel nærmere:
    1 tidligere FCK spiller, 1 senere og en der var lige ved... :-)
    Frost

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #405
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Undskyld, men jeg har lidt svært ved at tage dit indlæg seriøst. Det hele er blot hear-say uden nogen form for kildehenvisning eller fingerpeg. Desuden har jeg aldrig hørt noget som helst til en eventuel flyskræk hos Falk, og han virker da altid meget rolig, når FCKTV laver deres små reportager fra udenlandsturene.

    Angående Johan Larsson har du selvfølgelig ret til at tro på din "kilde", men det gør jeg altså ikke. For det første er han (i) generelt for dårlig, (ii) for gammel, (iii) alt for ringe defensivt og (iv) antageligvis har han en løn i Brøndby, som selv ikke vi bare fordobler - og særligt ikke for ham.

    Jeg tillader mig at være tvivlende over for dit indlæg :-)
    Tvivlen må du meget gerne have. Forsøger blot at bidrage med inside leads. Ang kildeanvisning kan der pludselig gå meget politik i den, så ser ingen grund til komme det nærmere end at sige at det en er med tætte bånd til vores sundhedsstab.

    Ang. Larsson så er jeg som udgangspunkt egentlig langt hen ad vejen enig i dine tanker omkring Larsson som spiller. Men både du og jeg ville vel kun kunne gætte på hvad Ståles tanker om ham er. Ang. Lønnen så ligger Larsson langt lavere end man burde tro for en anfører i Brøndby. Den ligger i omegnen af 120-150.000 (hæng mig ikke op på det præcise tal). Ergo en løn som burde være til at betale for os, selv hvis Ståle ville fordoble den. Det er oplysninger fra en af Larssons tætte venner. Så sorry, her får du altså heller ikke et link til EB eller twitter om de oplysninger.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •