Side 46 af 64 FørsteFørste ... 364344454647484956 ... SidsteSidste
Viser resultater 676 til 690 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #676
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19



  2. #677
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Dame yay!

    Lige et heads up - Mediano har (i går d. 16. Januar) udgivet en gennemgang af Superligaklubbernes ageren & status her midt i transfervinduet. Paneldeltagernes har vel næppe gidet at lave en google-søgning på FCK, for det var ihvertfald det modsatte af indsigtsfuldt det de havde at sige. De vidste ikke engang at vi var i markedet efter en midt-midt.

    TL;DL - ~"FCK har en god trup. De er favoritter til mesterskabet. FCK er nok færdige med at handle."
    Sidst redigeret af Kaff : 17.01.19 kl. 20:03
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #678
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Jeg er græsk-katolsk når det kommer til nationalitet. Nogle af mine største helte i FCK kom til langvejs fra. Det er hvordan man er på banen og udenfor der tæller. Jeg vil hellere have 5 spillere fra sydamerika end 5 fra Give.
    Forstår jeg fint. Men jeg indrømmer at være meget gammeldags og synes at de tider hvor man kun måtte have 3 "udlændinge" på banen af gangen, var fede tider. Man skal kunne have et realistisk håb om at nå førsteholdet i ens klub, hvis talentet er der. På nationalt plan synes jeg også det højner niveauet, på nær måske hos en håndfuld lande. Ved dog godt at jeg er i mindretal med mit synspunkt, som jo heller ikke er ladsiggørligt......
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #679
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg vil meget gerne have spillere fra egne rækker på første holdet, så romantisk indrettet er jeg trods alt, men derudover er jeg hamrende ligeglad. En spiller som kommer vest fra Valbybakke, er for mig ikke forskellige fra dem som er født udenfor DKs grænser.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #680
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Dame yay!

    Lige et heads up - Mediano har (i går d. 16. Januar) udgivet en gennemgang af Superligaklubbernes ageren & status her midt i transfervinduet. Paneldeltagernes har vel næppe gidet at lave en google-søgning på FCK, for det var ihvertfald det modsatte af indsigtsfuldt det de havde at sige. De vidste ikke engang at vi var i markedet efter en midt-midt.

    TL;DL - ~"FCK har en god trup. De er favoritter til mesterskabet. FCK er nok færdige med at handle."
    Mediano har mange kvaliteter, specielt der gennemgang af hver spillerunde er god. Men deres kildenetværk i og omkring FCK har alle dage været begrænset. Derudover lider redaktionen af visse kæpheste, deres fascination og ret ukritiske behandling af FCN og Hjulmand, de mange trænere med bøf-baggrund der ophøjer VSTGNN og Peter Brüchmanns lidt for store glæde ved begrebet ‘ledelse’.

    Lige når det gælder transfer-rygter, så mener jeg, at tabloid-medierne - EB og BT/fodboldFM - klart er bedst. Deres kilder i FCK er normalt også ret gode, særligt BT’s, hvilket dagens Dame-rygte viser.


  9. #681
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Vavro rygtes til Atalanta: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...n-i-serie-klub

    Jeg har svært ved at se, hvilke midtstoppere, der ligger lige til højrebenet nu. Måske Frederik Sørensen?

  10. #682
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Vavro rygtes til Atalanta: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...n-i-serie-klub

    Jeg har svært ved at se, hvilke midtstoppere, der ligger lige til højrebenet nu. Måske Frederik Sørensen?
    Jeg kan ikke forestille mig, at Atalanta er parat til at smide så mange penge for Vavro, som jeg er sikker på, at FCK vil kræve for ham.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  11. #683
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kan ikke forestille mig, at Atalanta er parat til at smide så mange penge for Vavro, som jeg er sikker på, at FCK vil kræve for ham.
    Jeg har på fornemmelsen - jf. Ståles egne udtalelser og spillerens kvaliteter og type - at FCK satser på at sælge ham til en PL-klub, da man på den måde kan få det maksimale for ham. Jeg tror også, at det er den plan Ståle har lagt med Vavro og Vavros agent, og så tror jeg, at alle parter er klar på at spille et mesterskab hjem til FCK, frem for at bryde med den plan der er for spilleren.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #684
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Atalanta bliver jo også bare meldt interesseret i ham.. Selvfølgelig er de det.. Ligesom mange andre klubber der heller ikke har råd til ham... Vavro forsvinder under alle omstændigheder ikke i dette vindue, med mindre der kommer et eller andet vanvittigt tilbud som hverken klub eller spiller kan sige nej til.. Som i tilfældet Robert Skov er Vavro stadig under udvikling og derfor vil det give al mulig mening for alle parter at han spiller her mindst et halvt og gerne er helt år mere, før han skydes afsted..

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #685
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    En dejlig google oversættelse

    Han gjorde det smukkeste mål for 2018 i København (missil skudt under de syv ved 30 meter), men Denis Vavro er en central forsvarer. En mur. Hans specialitet: det giver dig ikke adgang. En meter og 93 centimeter, brede skuldre, meget stærke i air play; betragtes som en af ​​fremtidens top 10 forsvarere sammen med De Ligt. Vavro, 22, er den meget titulære, som Solbakken, leder af den danske klub, ikke kan klare sig uden. Københavns spørger omkring 10,8 millioner, tal fra Premier League (der Watford på ham!), Men interessamenti kommer fra Italien: i de seneste uger har gjort os en lille tanke Atalanta, altid meget opmærksomme til talenter. Vavro har en kontrakt, der udløber i 2022, men i hans fremtid er der et hold, der giver ham mulighed for at gøre det endelige kvalitetsspring. Hans agent, Martin Petras, arbejder på at finde den rigtige løsning, især i lyset af sommeren. Vavro, slovakisk allerede på landsholdet, og bragt op på samme klub som Milan Škriniar, demonstrerer sin værdi i feltet (34 kampe i år). Uden forstyrrelser. En mur til forsvar af København.

    https://gianlucadimarzio.com/it/calc...ta-denis-vavro

    Jeg hæfter mig mest ved at vi kræver 10,8 millioner euro ((80.6 millioner kr)tror jeg) eller at Watford skulle have budt det.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #686
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    203

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    En dejlig google oversættelse

    Han gjorde det smukkeste mål for 2018 i København (missil skudt under de syv ved 30 meter), men Denis Vavro er en central forsvarer. En mur. Hans specialitet: det giver dig ikke adgang. En meter og 93 centimeter, brede skuldre, meget stærke i air play; betragtes som en af ​​fremtidens top 10 forsvarere sammen med De Ligt. Vavro, 22, er den meget titulære, som Solbakken, leder af den danske klub, ikke kan klare sig uden. Københavns spørger omkring 10,8 millioner, tal fra Premier League (der Watford på ham!), Men interessamenti kommer fra Italien: i de seneste uger har gjort os en lille tanke Atalanta, altid meget opmærksomme til talenter. Vavro har en kontrakt, der udløber i 2022, men i hans fremtid er der et hold, der giver ham mulighed for at gøre det endelige kvalitetsspring. Hans agent, Martin Petras, arbejder på at finde den rigtige løsning, især i lyset af sommeren. Vavro, slovakisk allerede på landsholdet, og bragt op på samme klub som Milan Škriniar, demonstrerer sin værdi i feltet (34 kampe i år). Uden forstyrrelser. En mur til forsvar af København.

    https://gianlucadimarzio.com/it/calc...ta-denis-vavro

    Jeg hæfter mig mest ved at vi kræver 10,8 millioner euro ((80.6 millioner kr)tror jeg) eller at Watford skulle have budt det.
    Tænker det skal læses som 8-10 mill. euro

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #687
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Endnu en god nyhed i forlængelses kategorien:

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ed-jonas-wind/


  20. #688
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Endnu en god nyhed i forlængelses kategorien:

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ed-jonas-wind/
    Og Dame er nu officielt.

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-forlaen...d-dame-ndoye-0

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #689
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Er der nogen der ved , om det blev snakket om transfer i dette vindue til Inside i dag ?

  23. #690
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Er der nogen der ved , om det blev snakket om transfer i dette vindue til Inside i dag ?
    Ståle nævnte en spiller København gerne ville have som gerne vil til København men han er pt for dyr. Ingen navne nævnt

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •