Side 12 af 64 FørsteFørste ... 291011121314152262 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    59

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Forskerordningen løber 5 år, så vidt jeg har forstået.
    7 år that is.

  2. #167
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Hold da op. Troede det var 5, som blev sat ned til 3. Men det er åbenbart sat op til 7 år. 27% - sgu ikke dårligt!

  3. #168
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Ved ikke om det hører til i denne tråd, men Brentford har købt vores U19-træner Brian Riemer som assistent for Thomas Frank.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #169
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Der er lidt snak om Daramy i BT's podcast her: https://www.bt.dk/fodbold/transfervi...d-og-hemmeligt
    Om det er helt nyt ved jeg ikke (jeg har ikke hørt det før), men her nævnes bla. et bud på 4 mio Euro fra Valencia, og at eksperterne (Michel Davidsen) regner med, at han forsvinder. Det går jo nok desværre den vej, som vi frygter, nemlig at det ender med et salg.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #170
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der er lidt snak om Daramy i BT's podcast her: https://www.bt.dk/fodbold/transfervi...d-og-hemmeligt
    Om det er helt nyt ved jeg ikke (jeg har ikke hørt det før), men her nævnes bla. et bud på 4 mio Euro fra Valencia, og at eksperterne (Michel Davidsen) regner med, at han forsvinder. Det går jo nok desværre den vej, som vi frygter, nemlig at det ender med et salg.
    Han vil gerne spille på det danske landshold. Og skulle han blive invalid som 21 årig, er et dansk statsborgerskab stadig en rimelig livsforsikring. Dét hænger jeg min hat på, for jeg synes han ser så fed ud når han spiller og blandt alle de mange positive historier de sidste par år, er historien om det unge talent der brager ind og sælges dyrt den mest sjældne.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #171
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg beklager, hvis det har været oppe før - og at det er lidt tilbageskuende - men er der nogen der ved, hvorfor Joachim Andersen skiftede fra FCK til FCM i sin tid? En ting er, at vores unge talenter lokkes til udlandet for store beløb, men det er jo lidt en bet, at et kæmpetalent er røget til Herning for formentlig nærmest ingenting.

    Ja, det er over fem år siden, så det var en anden tid, men alligevel. Hvis Joachim Andersen, som rygterne fortæller, er på vej til at blive en af de dyreste danske fodboldspillere nogensinde, regner der formentlig en massiv sjat penge ned over uldjyderne, hvilket vil være bittert.
    Sidst redigeret af Garneren : 30.10.18 kl. 12:16
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #172
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Hvorfor skulle FCM få et markant større beløb end os ved et salg? Joachim Andersen har spillet to år som ungdomsspiller i begge klubber. Og senest i Twente. Så eventuelle videresalgsklausuler bør de sidde på. Eller er der noget jeg overser?

  12. #173
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    Hvorfor skulle FCM få et markant større beløb end os ved et salg? Joachim Andersen har spillet to år som ungdomsspiller i begge klubber. Og senest i Twente. Så eventuelle videresalgsklausuler bør de sidde på. Eller er der noget jeg overser?
    Jeg vrøvler. Du har naturligvis ret i, at det er Twente, der står til potentielt at score kassen, hvis Sampdoria laver et kæmpesalg. Men det ændrer ikke så meget på min undren over, hvorfor han skiftede til FCM. Var det ham, der ville til Jylland? Det virker usandsynligt, når han er født i Solrød. Eller overså FCK talentet og kasserede ham? Det virker mere sandsynligt. Jeg er bare nysgerrig. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #174
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg ved ikke om det har noget med det at gøre, men hans agent var tidligere sportsdirektør i FC Midtjylland Jens Ørgaard. Lige indtil Ørgaard scorede hans mor og røg på porten som agent.

  15. #175
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    3

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg vrøvler. Du har naturligvis ret i, at det er Twente, der står til potentielt at score kassen, hvis Sampdoria laver et kæmpesalg. Men det ændrer ikke så meget på min undren over, hvorfor han skiftede til FCM. Var det ham, der ville til Jylland? Det virker usandsynligt, når han er født i Solrød. Eller overså FCK talentet og kasserede ham? Det virker mere sandsynligt. Jeg er bare nysgerrig. :-)
    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...c-1980ccccb3e6 Kan ikke se klippet, men som jeg husker det, så ville FCK ham rigtig gerne, og så et stort potentiale i ham, hvorfor at de var ret utilfredse, da han skiftede væk.
    Har hørt i en podcast, at FCK havde en del rotation på U-trænerne omkring 2011, hvor det skulle have sejlet en del, hvilket var der, han skiftede væk. Jeg ved ikke om, det var en af grundene, eller om han så en bedre mulighed for at bryde igennem i FCM.

    Ang. pengene fra salg af ham, så står FCK og FCM ikke til at score det helt store i solidaritetspenge. FCK får 0,5 % af transferen, og FCM får 0,75 %, så hvis prisen bliver 200 mio for ham holder stik, så bliver det hhv. 1 mio og 1,5 mio.

  16. #176
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg ved ikke om det har noget med det at gøre, men hans agent var tidligere sportsdirektør i FC Midtjylland Jens Ørgaard. Lige indtil Ørgaard scorede hans mor og røg på porten som agent.
    Var Ørgaard inde i billedet, før Andersen rykkede til Herrning?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. #177
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Ifølge Expressen er vi en af flere klubber, der følger 17-årige Jack Lahne fra Brommapojkarna. Pris: 15 mio. SEK.

    https://www.expressen.se/sport/fotbo...rige-talangen/

    Nogen, der har set ham spille?
    HIC SUNT LEONES

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #178
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Det virker utrolig sært hvis vi smider boksen efter en 17 årig der kan spille venstrekant og angriber. Har vi ikke den type omkring truppen et sted?
    Men hvis Daramy sælges er der naturligvis plads.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #179
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    36

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Efter Jonas Winds fremragende indhop i går, må det vel efterhånden sætte Kodro ned som 4/5. angriber bag N'doye, Pieros, Wind (og Fischer).

    Det begynder at ligne et kæmpe fejlkøb. Kostede han ikke i omegnen af 15-18 mio? De penge kunne være brugt en anelse bedre.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #180
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af dennisp Se meddelelser
    Efter Jonas Winds fremragende indhop i går, må det vel efterhånden sætte Kodro ned som 4/5. angriber bag N'doye, Pieros, Wind (og Fischer).

    Det begynder at ligne et kæmpe fejlkøb. Kostede han ikke i omegnen af 15-18 mio? De penge kunne være brugt en anelse bedre.
    Transfermarkt og danske aviser, sikkert med samme kilder, siger 1,6 million euro, altså lige omkring 12 millioner.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •