Side 61 af 64 FørsteFørste ... 115158596061626364 SidsteSidste
Viser resultater 901 til 915 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #901
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det bliver et rimelig stort "pænt nej tak" til Berget herfra.. Og egentlig også Ingvartsen.. Det er ikke sådan en type vi skal gå efter.. En kreativ type med fart i stængerne der kan spille begge kanter og pladsen ved siden af Doye ville pynte..
    Uffe Bech?
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  2. #902
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Der er nu 7 midtbane og 3 angribere i truppen til 6 pladser. Det er godt nok lidt tyndt. Man kunne godt supplere med Marcus Ingvartsen (lån) eller Jo Inge Berget (gratis).
    Det er da fint nok med 10 spillere til 6 pladser. Dels fordi der ikke er så mange kampe i foråret nu hvor vi er ude af pokalen og Europa, men også fordi mange af spillerne kan dække flere positioner. Endvidere kan påpegers at den optælling ikke inkludere talenter som Daramy eller Daghim.
    Jeg er forsigtig optimist denne gang.

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #903
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det bliver et rimelig stort "pænt nej tak" til Berget herfra.. Og egentlig også Ingvartsen.. Det er ikke sådan en type vi skal gå efter.. En kreativ type med fart i stængerne der kan spille begge kanter og pladsen ved siden af Doye ville pynte..
    Altså Fischer?

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #904
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Det er da fint nok med 10 spillere til 6 pladser. Dels fordi der ikke er så mange kampe i foråret nu hvor vi er ude af pokalen og Europa, men også fordi mange af spillerne kan dække flere positioner. Endvidere kan påpegers at den optælling ikke inkludere talenter som Daramy eller Daghim.
    Jeg er forsigtig optimist denne gang.
    Jeg er som sådan set enig, specielt fordi jeg tænker at Varela, Boilesen, Ankersen og Bentonsson også kan bruges på de offensive kanter, eller Ståle har brugt dem der. Min eneste frygt er at vi får solgt Fischer/Skov eller nogle andre offensive spillere til sommer, og så har vi ikke noget selv der er klar, og vi er nød til at have ro på truppen hvis vi skal have håb om CL næste år.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #905
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Det er da fint nok med 10 spillere til 6 pladser. Dels fordi der ikke er så mange kampe i foråret nu hvor vi er ude af pokalen og Europa, men også fordi mange af spillerne kan dække flere positioner. Endvidere kan påpegers at den optælling ikke inkludere talenter som Daramy eller Daghim.
    Jeg er forsigtig optimist denne gang.
    Der er måske kun 16 kampe. Men FCM er kun 3 point efter og kan vinde over alle de andre hold 9 ud af 10 gange. Vi er nærmest tvunget til at vinde alle 16 kampe. Prøv lige at sæt holdet mod Brøndby uden Fischer, Wind Falk og sig at du er tryg ved det.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #906
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Altså Fischer?
    Som er skadet på ubestemt tid.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. #907
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Der er nu 7 midtbane og 3 angribere i truppen til 6 pladser. Det er godt nok lidt tyndt. Man kunne godt supplere med Marcus Ingvartsen (lån) eller Jo Inge Berget (gratis).

    Synes truppen er for smal. Selv om at det kun mangler 16 kampe. Kunne man overveje Kacaniklic igen? Jeg er ikke kæmpe fan af ham, men han har nogle gode spidskompetencer og kender til Ståle’s stil. Ellers skal Ståle spille højt spil: spare pengene, køre mesterskabet hjem med vores smalle trup og spendere stort til sommer ..

  12. #908
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Synes truppen er for smal. Selv om at det kun mangler 16 kampe. Kunne man overveje Kacaniklic igen? Jeg er ikke kæmpe fan af ham, men han har nogle gode spidskompetencer og kender til Ståle’s stil. Ellers skal Ståle spille højt spil: spare pengene, køre mesterskabet hjem med vores smalle trup og spendere stort til sommer ..
    Altså forsøge at lave en CV (bare med et andet udfald)

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #909
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Er det kun mig som begynder at ryste lidt i bukserne over FCM. Synes de har været vildt aggressive i dag. Kender ikke spillerne, men på papiret lyder det særdeles interessant, navnligt hvis de kan holde på lange-Paul.

    Ved godt at vi har arbejdet med rettidig omhu og lukket forlængelser, samt Varela og Mudrazija. Men føler som flere andre virkelig at vi mangler det offensive es, til en af kanterne. I tider som disse savner jeg virkelig en Verbic type.

  15. #910
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Synes truppen er for smal. Selv om at det kun mangler 16 kampe. Kunne man overveje Kacaniklic igen? Jeg er ikke kæmpe fan af ham, men han har nogle gode spidskompetencer og kender til Ståle’s stil. Ellers skal Ståle spille højt spil: spare pengene, køre mesterskabet hjem med vores smalle trup og spendere stort til sommer ..
    Nu udtalte han vist sidst, at han havde fortrudt at tage til FCK, ligesom han har været rygtet særdeles tæt på Hammerby i går. Det kommer ikke til at ske.

    Mon ikke, at vinduet er helt lukket for os både ind og ud.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #911
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Altså forsøge at lave en CV (bare med et andet udfald)

    Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår?

  18. #912
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår?
    Da Carsten V greb trænertøjlerne og tabte et sikkert mesterskab på gulvet med en "god nok trup"

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #913
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-super-talent/

    Nogen der kender noget til ham her?

  21. #914
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-super-talent/

    Nogen der kender noget til ham her?
    Af det jeg har hørt:
    Et ungt talent som tidligere har været inde omkring ungdomslandsholdet og gjorde det godt i U17 ligaen. Er dog røget om bagved i køen på U19 holdet og sider normalt på bænken. Han har nogle kvaliteter men er blevet vejet for let til FCK. Har måske Superliga potentiale men sandsynligvis ikke for en klub som FCK. Ingen grund til bekymring over dette.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #915
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Der er måske kun 16 kampe. Men FCM er kun 3 point efter og kan vinde over alle de andre hold 9 ud af 10 gange. Vi er nærmest tvunget til at vinde alle 16 kampe. Prøv lige at sæt holdet mod Brøndby uden Fischer, Wind Falk og sig at du er tryg ved det.
    Det er måske nok LIIIIGE pessimistisk nok.

    Midtjylland har 1 gang i historien klaret at vinde 8 kampe i træk.

    Een eneste gang i historien har et hold vundet 10 i træk.

    Risikoen for, at Midtjylland lige nupper 16 i streg og dermed ender på 19 sejre i træk... Lad os kalde den "meget lille" for at være flink.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  24. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •