Side 3 af 64 FørsteFørste 1234561353 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Emre Mor og Marcus Ingvartsen.
    De to er vist allerede godt på vej ned af "værdi-bakken". De scorer i hvert fald ingen mål.
    Vis mig en god fodboldspiller, og jeg skal vise dig en fodboldspiller med tykke lår

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Danimarca Se meddelelser
    De to er vist allerede godt på vej ned af "værdi-bakken". De scorer i hvert fald ingen mål.
    De slider begge med spilletid, hvilket gør målscoringen til lidt af en udfordring.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Tilføj Marcondes og Maksøe - måske Ståle alligevel har en pointe i, at de ville havde bedst af at komme forbi os et par år først og blive yderligere modnet ;-) hvis deres udlandsophold skal indeholde fast spilletid that is
    Sidst redigeret af jake : 21.09.18 kl. 07:45 Årsag: Slåfejl

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    48

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Hvad med ham her? Om ikke andet, ville tilskuertallet sgu ryge noget i vejret...
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...er-interessant

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Stodderkarl Se meddelelser
    Hvad med ham her? Om ikke andet, ville tilskuertallet sgu ryge noget i vejret...
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...er-interessant
    Det kommer ikke til at ske. København har ikke noget at tilbyde til Zlatan i forhold til hans Svenske klub. Kunne naturligvis være vildt

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    48

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det kommer ikke til at ske. København har ikke noget at tilbyde til Zlatan i forhold til hans Svenske klub. Kunne naturligvis være vildt
    Interessant.. hvad kan Malmø tilbyde som vi ikke kan??

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Stodderkarl Se meddelelser
    Interessant.. hvad kan Malmø tilbyde som vi ikke kan??
    At være hans hjerteklub og svenske ungdomsklub?
    -_-


  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    48

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Parappa Se meddelelser
    At være hans hjerteklub og svenske ungdomsklub?
    Han slår mig nu ikke som typen der vælger med hjertet..

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Stodderkarl Se meddelelser
    Han slår mig nu ikke som typen der vælger med hjertet..
    FC København slår mig nu heller ikke som typen af klub, Zlatan ville vælge. Hvad dælen skulle han dog gide spille i København for?
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    CVs hovedpointe er, at den pris FCN vil have for deres spillere, er høj i forhold til den kvalitet FCK kan få andre steder. Vi kan helt sikkert godt købe Benjamin Hansen for 5 mio kr, hvis det
    var det vi ville. Men de store talenter er allerede nu udenfor FCKs rækkevide. Se Mathias Jensen, Emre Mor og Marcus Ingvartsen.
    Det er én ting, at deres spillere økonomisk er kommet uden for vores rækkevidde, og det er helt utvivlsomt. Men jeg synes, at der er en række andre og mindst ligeså væsentlige grunde til, at vi ikke har været mere på spillerrov i FCN - og heller ikke bør gøre det eller kommer til det i højere grad:

    1) FCN har et koncept, hvor de kan tilbyde deres mest talentfulde spillere nærmest ubegrænset tillid og spilletid, allerede fra de er 17-18 år. Se Jacob Steen Christensen på 17 år, som lægger op til deres mål mod os i dag. Mikkel Damsgaard har været mere eller mindre fast mand i et halvt års tid, skønt han kun er fyldt 18 her i sommer. Mohammed Kudus bliver uden betænkligheder sat i start-11'eren fra den dag, hvor han er fyldt 18 år. Sammenlign så med de muligheder, som vores egne største talenter i form af Carlo Holse og Mads Roerslev får. Vi vil aldrig nogensinde kunne tilbyde selv deres mest talentfulde spillere noget nær samme mængde af spilletid, som FCN kan, og så det gør prisen underordnet.

    2) En del spillere fra FCN har jeg svært ved at se skulle rigtig lykkes i FCK, pga. den måde de praktiserer fodbold i FCN på. Det kunne være Marcus Ingvartsen, som vel ikke rigtig har de nogle af de spidskompetencer, som gør en FCK-angriber rigtig god. Men også 10'er-typer som Damsgaard og Marcondes har jeg svært ved helt at kunne placere i en FCK 4-4-2.

    3) Og nu bliver det ligeså barnligt og unuanceret, som det kan blive. Hvad enten det er ubevidst eller ej, har FCN på det seneste opfostret en stribe spillere med en så usmagelig attitude og personlighed, at jeg ønsker dem længere væk fra en FCK-trøje end mange nuværende og tidligere Brøndby-spillere. Det være sig Emre Mor, Marcondes og Mads 'Mini' Pedersen. Dem har jeg, uanset deres kvaliteter, ikke noget behov for bliver sat i forbindelse med FCK på nogen måde givet deres attituder og den måde, nogle af dem har opført sig på i kampe mod os. Det bliver et nej tak herfra - uanset pris.

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Det er én ting, at deres spillere økonomisk er kommet uden for vores rækkevidde, og det er helt utvivlsomt. Men jeg synes, at der er en række andre og mindst ligeså væsentlige grunde til, at vi ikke har været mere på spillerrov i FCN - og heller ikke bør gøre det eller kommer til det i højere grad:

    1) FCN har et koncept, hvor de kan tilbyde deres mest talentfulde spillere nærmest ubegrænset tillid og spilletid, allerede fra de er 17-18 år. Se Jacob Steen Christensen på 17 år, som lægger op til deres mål mod os i dag. Mikkel Damsgaard har været mere eller mindre fast mand i et halvt års tid, skønt han kun er fyldt 18 her i sommer. Mohammed Kudus bliver uden betænkligheder sat i start-11'eren fra den dag, hvor han er fyldt 18 år. Sammenlign så med de muligheder, som vores egne største talenter i form af Carlo Holse og Mads Roerslev får. Vi vil aldrig nogensinde kunne tilbyde selv deres mest talentfulde spillere noget nær samme mængde af spilletid, som FCN kan, og så det gør prisen underordnet.

    2) En del spillere fra FCN har jeg svært ved at se skulle rigtig lykkes i FCK, pga. den måde de praktiserer fodbold i FCN på. Det kunne være Marcus Ingvartsen, som vel ikke rigtig har de nogle af de spidskompetencer, som gør en FCK-angriber rigtig god. Men også 10'er-typer som Damsgaard og Marcondes har jeg svært ved helt at kunne placere i en FCK 4-4-2.

    3) Og nu bliver det ligeså barnligt og unuanceret, som det kan blive. Hvad enten det er ubevidst eller ej, har FCN på det seneste opfostret en stribe spillere med en så usmagelig attitude og personlighed, at jeg ønsker dem længere væk fra en FCK-trøje end mange nuværende og tidligere Brøndby-spillere. Det være sig Emre Mor, Marcondes og Mads 'Mini' Pedersen. Dem har jeg, uanset deres kvaliteter, ikke noget behov for bliver sat i forbindelse med FCK på nogen måde givet deres attituder og den måde, nogle af dem har opført sig på i kampe mod os. Det bliver et nej tak herfra - uanset pris.
    Nu er det jo heller ikke fordi vi skal hente deres spillere før de er modnet på superliganiveau.. Problemet er så ofte, at når først de er det, så er de uden for vores rækkevidde, med mindre timingen er fordelagtig i forhold til kontraktudløb.. Når det er sagt så mener jeg at der er mange af deres spillere som lige præcis har talent og kvalitet nok til at spille for os (attituder fraregnet her).. På det nuværende hold ser jeg Mads Mini som en oplagt afløser for Boilesen, ligesom Marcondes sagtens ville kunne spille en hængende angriber hos os, ved siden af eksempelvis N’doye.. Mathias Jensen er også et glimrende eksempel på en spiller som ville være perfekt som 8’er ved siden af eksempelvis Zeca i vores 4-4-2.. Viktor Nelsson kunne nemt indgå i et midterforsvar i en 4-4- osv osv.. Så at der ikke er typer hos fcn der passer ind her er jeg sådan set overhovedet ikke enig i, om man så bryder sig om deres attituder og om de overhovedet er tilgængelige er en anden diskussion..

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Tilføj Marcondes og Maksøe - måske Ståle alligevel har en pointe i, at de ville havde bedst af at komme forbi os et par år først og blive yderligere modnet ;-) hvis deres udlandsophold skal indeholde fast spilletid that is
    Jeg ville få et psykisk sammenbrud, hvis Marcondes nogensinde kom til at spille for København.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar


  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19


  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Intet WTF i det. Tibbling ville være fantastisk ved siden af Zeca. Vi ville have løst underskuddet af kantspillere og vi ville have sat en tyk streg under forholdet klubberne imellem.

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Intet WTF i det. Tibbling ville være fantastisk ved siden af Zeca. Vi ville have løst underskuddet af kantspillere og vi ville have sat en tyk streg under forholdet klubberne imellem.
    Det kommer virkelig bag på mig. Er han virkelig så god? Jeg håber virkelig vi satser rigtig stort på en dyr angriber til vinter eller sommer. N’Doye holder maks en til sæson tror jeg, Fischer kan snart forsvinder, Kodro ehhh han er der ikke helt endnu og Soteriou skal virkelig forbedre sig. Altså 25-35 millioner imod Sydamerika

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •