Side 50 af 64 FørsteFørste ... 404748495051525360 ... SidsteSidste
Viser resultater 736 til 750 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #736
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Hvis vi begynder at være en klub, som henter udviklings spillere for 2-3mio euro, så skal vi altså til at ramme de rigtige spillere noget oftere, end vi har gjort de seneste år. Bare for at nævne nogle.

    Kenan Kodro, Michael Lüftner, Pierre Bengtsson 2. omgang, Martin Pusic. László Köteles, Uros Matic, Andrija Pavlovic, Jores Okore, Steve De Ridder, Franco Mussis, Per Nilsson, Marvin Pourié, Fanendo Adi, Olof Mellberg, Pape Paté Diouf, Mos, Christian Grindheim
    Peter Larsson.
    Jeg er rimelig sikker på, at klubben synes den strategi har været en succes med masser af store salg, mesterskaber og deltagelser i europæiskegruppespil. Og det på trods af det mix af spillere du nævner.

  2. De følgende 13 brugere er enige:

  3. #737
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Problemet er det slår bare hårde når du laver fejlkøb som koster 3mio euro, iforhold til 1mio euro.
    Det lykkedes os at få Robert Skov til 1mio euro ca. Fortæl mig ikke det også kan gøres igen (Danmark/Norge/Sverige). fx skulle

    Brøndby have kig på et fint talent fra Stabæk, pris ca 1mio euro. 19-årige Stabæk-spillere Tobias Børkeeiet skulle bla. have gjort det rigtig godt da Norge sidste år kvalificerede sig til U20 VM.

  4. #738
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Men i dit argument nævner du en blandning af spillere, som ikke er det du beskriver. Jeg kunne nævne Benjamin Verbic, Nicolai J, Ludwig og Santander som eksempler på strategien virker. Hvad har Mellberg, Köteles, Per Nilsson eller Grindheim dog med det at gøre?

  5. De følgende 13 brugere er enige:

  6. #739
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Johan Langes gennemgang af transfermarkedet i fredags beskrev fint det her. Den øgede konkurrence gør at priserne stiger. Vi konkurrerer ikke kun mod Rapid Wien, Club B eller Rosenborg mere. Nu er det også Kina, østeuropæiske klubber og mellemøsten. Det betyder at priserne stiger. Også hvad vi så selv kan få fremadrettet. Så 2 mio euro er den nye 1 mio euro osv.
    Præcis.. Man får altså ikke en spiller på 21 der bare går direkte ind og dominerer i superligaen til 20 mio.. Priserne er stukket helt af, og det er også grunden tll at både Skov og Vavro skal koste et godt stykke over 80 mio..

    Jeg synes det er rigtigt set, at vi skal plukke spillerne forholdsvis unge og så udvikle dem det sidste stykke selv.. Selvfølgelig er der ingen garanti for at det lykkes..

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #740
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Han ser da helt sikkert spændende ud, men umiddelbart er 3 mio € for dyrt. Jeg tænker lidt at han burde koste det halve eller måske i underkanten af 2 mio. Evt med lidt klausuler, for han er da et relativt ubeskrevet blad på et højere niveau.
    Det er angiveligt også deromkring at vi har budt :)

  9. #741
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Respekt for at du kalder den!
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  10. #742
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Problemet er det slår bare hårde når du laver fejlkøb som koster 3mio euro, iforhold til 1mio euro.
    Men hvis prisniveauet generelt er steget, så vi nu får 80-100 mio. for en spiller, vi tidligere ville få 30-40 mio. for, gør det jo ikke den store forskel, hvis vi giver 20 mio. for en udviklingsspiller. Det hele er jo relativt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #743
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Men i dit argument nævner du en blandning af spillere, som ikke er det du beskriver. Jeg kunne nævne Benjamin Verbic, Nicolai J, Ludwig og Santander som eksempler på strategien virker. Hvad har Mellberg, Köteles, Per Nilsson eller Grindheim dog med det at gøre?
    På den front er Amartey vel vores hidtil bedste salg - og ham gav vi angiveligt 17 mill for. Han leverede så nærmest også med det samme, men priserne er så også røget i vejret siden 2014.

  13. #744
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    På den front er Amartey vel vores hidtil bedste salg - og ham gav vi angiveligt 17 mill for. Han leverede så nærmest også med det samme, men priserne er så også røget i vejret siden 2014.
    Robin Olsen var både billigere og blev solgt dyrere.

    Jeg synes det er ret problematisk, hvis spillere skal til at være 1-2 millioner euro dyrere for os. Bevares, dem der virker kan også sælges dyrere, men vores budget bliver jo ikke tilsvarende forhøjet.
    Det kan godt være virkeligheden er sådan, og så skal vi naturligvis leve med den, men vi har simpelthen ikke den underliggende økonomi til at fejle særlig mange gange med 3 millioner euro.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #745
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Det bliver et stort problem med tanke på at komme i gruppe spil, men må være en stor fordel når det gælder den danske liga.

  16. #746
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Det bliver et stort problem med tanke på at komme i gruppe spil, men må være en stor fordel når det gælder den danske liga.
    Det er jo aldrig en fordel hvis spillerne bliver dyrere for os, medmindre vi mindst 1-1 kan hente den prisstigning ind ved salg.
    Og jo større en del af vores budget en spiller optaget, jo større er de negative konsekvenser jo også. Det stiller virkelig krav til scouting afdelingen.

  17. #747
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    54

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg må indrømme at jeg er forundret over al den debat over prisen på den kroatiske u21-landsholdsspiller! Hvad forventer folk? At vi kan kreere et slagkraftigt og internationalt gældende hold for mindre?

    Det er vel næppe gået nogens næse forbi at prisen på fodboldspillere er eksploderet igennem de sidste 10 års tid, og det fortsætter. Men hvad man så også skal tænke på er at det samme gør sig jo gældende når vi sælger spillere. At kunne få 16 millioner for Gregus af Minnesota er da også et oversalg af rang og et godt eksempel på mit argument. At man så engang imellem rammer ved siden af sker jo for alle hold, ligemeget prisen for spilleren. Og ja, der kan remses en lang liste op af fejlkøb (spillere der ikke slog til), men bestemt også en lige så lang liste af succes historier. Thats the name of the game.

    Jeg mener, modsat mange andre åbenbart, at dét at kunne købe en dynamisk kroatisk u21-landsholdspillere siger noget om ambitionerne i FCK. Og også det at man er villig til at spille med de økonomiske muskler er positivt. Daniel Armatey blev købt for ca 15 millioner, og de unge talenter koster bare mere end hvad vi har været vant til.

    Jeg vil klappe i mine hænder hvis det lykkes os at hente Robert og byde ham velkommen til Kbh og pladsen ved siden af Zeca.


  18. #748
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Djcasp Se meddelelser
    Jeg må indrømme at jeg er forundret over al den debat over prisen på den kroatiske u21-landsholdsspiller! Hvad forventer folk? At vi kan kreere et slagkraftigt og internationalt gældende hold for mindre?

    Det er vel næppe gået nogens næse forbi at prisen på fodboldspillere er eksploderet igennem de sidste 10 års tid, og det fortsætter. Men hvad man så også skal tænke på er at det samme gør sig jo gældende når vi sælger spillere. At kunne få 16 millioner for Gregus af Minnesota er da også et oversalg af rang og et godt eksempel på mit argument. At man så engang imellem rammer ved siden af sker jo for alle hold, ligemeget prisen for spilleren. Og ja, der kan remses en lang liste op af fejlkøb (spillere der ikke slog til), men bestemt også en lige så lang liste af succes historier. Thats the name of the game.

    Jeg mener, modsat mange andre åbenbart, at dét at kunne købe en dynamisk kroatisk u21-landsholdspillere siger noget om ambitionerne i FCK. Og også det at man er villig til at spille med de økonomiske muskler er positivt. Daniel Armatey blev købt for ca 15 millioner, og de unge talenter koster bare mere end hvad vi har været vant til.

    Jeg vil klappe i mine hænder hvis det lykkes os at hente Robert og byde ham velkommen til Kbh og pladsen ved siden af Zeca.
    Enig i, at den isolerede handel ser spændende ud og viser ambitioner.
    Men jeg ser det ikke som noget godt for FCK, at priserne er på vej den vej.

  19. #749
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    En interessant detalje er, at NK Osijek netop har hentet Laszlo Kleinheisler https://www.transfermarkt.co.uk/lasz...spieler/220656 på en fri transfer, altså en spiller som må formodes at være starter, til samme plads som Robert Mudrazija. Det kunne tyde på, at Osijek forventer et snarligt salg af Mudrazija. Jeg tror sgu på, at vi ser ham i den smukkeste hvide trøje inden længe.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #750
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    En interessant detalje er, at NK Osijek netop har hentet Laszlo Kleinheisler https://www.transfermarkt.co.uk/lasz...spieler/220656 på en fri transfer, altså en spiller som må formodes at være starter, til samme plads som Robert Mudrazija. Det kunne tyde på, at Osijek forventer et snarligt salg af Mudrazija. Jeg tror sgu på, at vi ser ham i den smukkeste hvide trøje inden længe.
    Den studsede jeg også over. Som du siger, så virker det til at de har fundet afløseren til Mudrazija. Og det kan da kun være positivt for forhandlingerne og prisen, at de har fået Kleinheisler på en fri transfer.

    Er der nogen der kan huske præcis hvad Ståle sagde til FCK Inside? Er det korrekt at Ståle sagde noget med at spilleren også gerne ville til FCK, og at prisen var eneste hurdle mellem en done deal?
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •