Side 22 af 64 FørsteFørste ... 121920212223242532 ... SidsteSidste
Viser resultater 316 til 330 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #316
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Toby09s Se meddelelser
    Så begynder rygterne om exit til Kenan Kodro at begynde - meget tyder på at Ståle ikke giver ham chancen, og så ville et salg vel være på sin plads. Særligt hvis vi kan gå ud af det samarbejde, med forholdsvis lille tab.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...am-i-mange-aar

    Vi har desværre ikke fået forløst potentialet, og jeg har ikke kunne se hvad der gjorde ham til fast mand i La Liga i sin tid. Desværre.
    Also:

    "- Jeg underskrev kontrakten 3. juli, da holdet næsten var færdig med preseason. Alligevel spillede jeg fra start i de tidlige faser af Europa League-kvalifikationen. Jeg spillede syv kampe og scorede fem mål. Da ligaen begyndte, valgte træneren andre angribere. Jeg synes oprigtigt, at jeg har grebet chancen, når jeg har fået den. Men det er træneren, der bestemmer, og det respekterer jeg, sagde Kenan Kodro i midten af november til Noticias de Gipuzkoa."

    Hvilken planet bor manden på? Jebus

  2. #317
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg vil fandme ikke have et BØF svin til at besudle vores smukke hvide trøje. Og jeg vil slet ikke "bruge" den ene gang pr. årti på Johan Larsson.
    Jeg er som sådan enig - følelser gør at jeg har svært ved at døje BIF-folk i FCK.

    Men vil dog også sige, at Johan Larsson ikke er en spiller der pisser mig ligeså meget af, som andre derude fra. Den ærlige version er at jeg synes han er en ganske fin back, med en god indstilling - og ikke bruger så meget tid på alt det BIF-stolthedsbullshit, men bare går all-in på at levere nogle gode præstationer. Og også gør det (for det meste).

    Anyways, manden er / var anfører hos svinene, så det ville være et helt vanvittigt skifte for ham at lave.
    Jeg tror den sande version er, at han med sine 28 år (ok alder) bare gerne vil væk fra DK.
    Det rækker dog næppe til mere end noget a la Salzburg/Udinese/Anderlecht...

    Må indrømme det ville passe mig fint hvis han ikke var i BIF fra Nytår...

    Zan

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #318
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er som sådan enig - følelser gør at jeg har svært ved at døje BIF-folk i FCK.

    Men vil dog også sige, at Johan Larsson ikke er en spiller der pisser mig ligeså meget af, som andre derude fra. Den ærlige version er at jeg synes han er en ganske fin back, med en god indstilling - og ikke bruger så meget tid på alt det BIF-stolthedsbullshit, men bare går all-in på at levere nogle gode præstationer. Og også gør det (for det meste).

    Anyways, manden er / var anfører hos svinene, så det ville være et helt vanvittigt skifte for ham at lave.
    Jeg tror den sande version er, at han med sine 28 år (ok alder) bare gerne vil væk fra DK.
    Det rækker dog næppe til mere end noget a la Salzburg/Udinese/Anderlecht...

    Må indrømme det ville passe mig fint hvis han ikke var i BIF fra Nytår...

    Zan
    Larsson irriterer egentlig heller ikke mig. Og det er vel måske den bedste grund til, at han ikke skal til FCK - han er slet ikke god nok. I mine øjne er han den bløde mellemvare som af og til er målfarlig og kan lave oplæg, men som oftest er tæt på ligegyldig og laver et hav af forsvarsfejl. Som type kan jeg egentlig godt se ham her som offensiv back med god fysik, men han er som sagt ikke god nok.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #319
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jonas Knudsen på venstre back og Johan Larsson på højre. Er jeg kommet til at gå ind på OBs forum ved en fejl?


  7. #320
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jonas Knudsen ville være en fin tilføjelse, men skulle vi gå efter en type med lidt mere offensiv pondus, håber jeg at vores scouts har kigget Skandinaviens Marcelo efter i sømmene. Han hedder Neto Borges, og spiller til daglig i Hammarby. Udover hans fine offensive egenskaber, besidder han en rigtig fin fysik, i forhold til det defensive arbejde.
    Brighton og flere andre klubber skulle vise interesse i ham, og han vurderes at kunne indbringe mellem 20-30 millioner svenske kroner (14,6-22 millioner danske kroner).

    https://www.sportbibeln.se/fotboll/b...r-rekordsumma/

    https://www.transfermarkt.co.uk/neto...spieler/557939

    https://m.youtube.com/watch?v=LqMbEL4r088

    Lyder strålende, og så kan man jo passende tage det tidligere stortalent Muamer Tankovic, som også nævnes i artiklen, med oveni handlen. Så kan man rykke Fischer op ved siden af Damen, eller blot rotere ham og Tankovic på venstre midt. Derefter kan man rykke Thomsen ind centralt i en mere permanent rolle, og afskibe den omvandrende udvisning Jan Gregus. Win-win-win

  8. #321
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jonas Knudsen ville være en fin tilføjelse, men skulle vi gå efter en type med lidt mere offensiv pondus, håber jeg at vores scouts har kigget Skandinaviens Marcelo efter i sømmene. Han hedder Neto Borges, og spiller til daglig i Hammarby. Udover hans fine offensive egenskaber, besidder han en rigtig fin fysik, i forhold til det defensive arbejde.
    Brighton og flere andre klubber skulle vise interesse i ham, og han vurderes at kunne indbringe mellem 20-30 millioner svenske kroner (14,6-22 millioner danske kroner).

    https://www.sportbibeln.se/fotboll/b...r-rekordsumma/

    https://www.transfermarkt.co.uk/neto...spieler/557939

    https://m.youtube.com/watch?v=LqMbEL4r088
    Neto Borges ser meget interessant ud. Men på videoen synes jeg at det er tydeligt at de fleste lækkerier forgår på kunstgræsbaner. Jeg kan godt være nervøs for om han kan lave de samme lækkerier på ujævne danske græsbaner fra oktober til april.

  9. #322
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Anyways, manden er / var anfører hos svinene, så det ville være et helt vanvittigt skifte for ham at lave.
    Efter fx Laudrup, Grønkjær, Cornelius og N'Doye skal jeg efterhånden ikke gætte på noget som helst, men Larsson til København må være en and. Jeg læste på twitter, at sinkerne ude fra bøf havde opsøgt Finnbogason privat, og de samme vil med 1000% sikkerhed opføre sig virkelig ubehageligt overfor Larsson og hans familie. Det spiller garanteret ind. Så nej, kommer ikke til at ske.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #323
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Neto Borges ser meget interessant ud. Men på videoen synes jeg at det er tydeligt at de fleste lækkerier forgår på kunstgræsbaner. Jeg kan godt være nervøs for om han kan lave de samme lækkerier på ujævne danske græsbaner fra oktober til april.
    Fordelen ved god teknik er naturligvis, at den også vil være bedre end de andre på en lortebane. De giver udemærket mening, at vi undersøger markedet for 2 nye backer og isoleret set, så er spillere omkring det danske/svenske landshold, god alder og gratis et fint sted at kigge imod. Jeg vil forholde mig ret så tvivlende om Larsson/Knudsen er gode nok, men jeg vil forstå hvis vi skriver med dem. Ankersen ryger senest til sommer og Boilesen er nok desværre samme historie. På højre back kan vi ikke tillade os tage samme chance, som venstre, hvor vi trods alt har en nogenlunde solid backup (Bengtsson har oppet sig meget på det seneste).

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #324
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Larsson irriterer egentlig heller ikke mig. Og det er vel måske den bedste grund til, at han ikke skal til FCK - han er slet ikke god nok. I mine øjne er han den bløde mellemvare som af og til er målfarlig og kan lave oplæg, men som oftest er tæt på ligegyldig og laver et hav af forsvarsfejl. Som type kan jeg egentlig godt se ham her som offensiv back med god fysik, men han er som sagt ikke god nok.
    Laver Larsson mange fejl da? Jeg erindrer ikke rigtig nogen skal jeg indrømme, og mit indtryk er hver gang jeg ser BIF, at ham kommer de da godt nok til at savne, når han forhåbentlig forlader dem til januar... At han er kaptajn og spiller hver gang på trods af at der i truppen allerede er en ung afløser, som mange herinde forøvrigt gerne havde set her, bekræfter mig i at han ikke bare er blød superligamellemvare.. Af de danske superligabacks er det kun Ankersen jeg anser for at være bedre.. Bartolec har aldrig rigtig imponeret mig, men han har selvfølgelig noget potentiale, hvorimod Larsson nok ikke kan forventes at udvikle sig synderligt..

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #325
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Honestly, jeg forstår virkelig ikke diskussionen angående Johan Larsson. Hvis det absolut skal retfærdiggøres at hente en fra BØF, så skal han satme være god. Og det er Johan Larsson altså ikke. I min optik er han en fin superliga spiller, men ikke meget andet end det. Jeg ser, at nogen mener, at han kunne ryge til Salzburg, Udinese osv. Igen, jeg er dybt uenig. Han er fin nok til at angribe, men den mand kan jo ikke forsvare om det så gjaldt han liv - og det må og skal være første prioriteten. Han fungerer hos BØF, hvor han skal tonse hovedløst frem, men hos os, som spiller displicineret, kontrolleret og kynisk, der kan jeg på ingen måde se et match. Hans kontrakt skal bare udløbe, og så ender han nok i midterklub i Holland, Østrig eller Schweiz. Bedre er han ikke, og derfor skal vi heller ikke have ham.
    Vil altid elske Ståle


  16. #326
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg kan ikke lade være med at tænke på Roerslev i højre back-ligningen.. Til sommer har han 2 år tilbage af sin kontrakt, og han har kun fået under 360 minutters spilletid indtil videre i denne sæson. Det kan godt være, at han er ung, men netop derfor har han brug for spilletid for at fortsætte sin udvikling. Så hvis vi skal have noget ud af ham, og han skal få lyst til at forlænge sin kontrakt, så kunne det måske være klogt at give ham noget mere spilletid inden for den nærmeste fremtid.
    Så måske kunne det være en ide at få en højre back, som både kan præstere på samme niveau som resten af holdet, men som også kan fungere som sparringspartner/mentor for Roerslev, og som, i modsætning til Ankersen, godt kunne bruge nogle pauser fra tid til anden. Og i det lys er jeg også skeptisk, hvad angår Johan Larsson.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #327
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg kan ikke lade være med at tænke på Roerslev i højre back-ligningen.. Til sommer har han 2 år tilbage af sin kontrakt, og han har kun fået under 360 minutters spilletid indtil videre i denne sæson. Det kan godt være, at han er ung, men netop derfor har han brug for spilletid for at fortsætte sin udvikling. Så hvis vi skal have noget ud af ham, og han skal få lyst til at forlænge sin kontrakt, så kunne det måske være klogt at give ham noget mere spilletid inden for den nærmeste fremtid.
    Så måske kunne det være en ide at få en højre back, som både kan præstere på samme niveau som resten af holdet, men som også kan fungere som sparringspartner/mentor for Roerslev, og som, i modsætning til Ankersen, godt kunne bruge nogle pauser fra tid til anden. Og i det lys er jeg også skeptisk, hvad angår Johan Larsson.
    Jeg synes det er lidt svært at vurdere Roerslev. For jeg er helt enig i, at han burde få noget mere spilletid, men samtidig har kampprogrammet med vigtige kampe konstant bare ikke rigtigt være til det. Det var ærgerligt, at vi trak FCM i pokalen i stedet for en kamp eller to mod middel modstand, som han kunne have spillet.

    Og når det er sagt, så er sandheden med Roerslev måske bare, at han vejet og fundet for let? Holse har fået et par indhop, imens Roerslev ser ud til at være kilometer væk. Og skal jeg være ærlig og Kynisk, så kan jeg faktisk ikke se, at Holse nogensinde skulle få et gennembrud her. Er Roerslev endnu længere væk fra holdet end Holse, så tegner det måske ikke så godt med ham. Med til regnestykket i denne negative beregning hører selvfølgelig, at vi har været tyndt besatte i bredden på Holses plads, imens vi har en af efterårets bedste spillere (som kun bliver bedre af at spille alle kampe) på Roerslevs plads.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #328
    Tilmeldingsdato
    Mar 2016
    Indlæg
    2

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Hvorfor var det at vi skulle spille den pokalkamp den aften - vi kunne snildt have spillet i denne uge?

  21. #329
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Faktisk vil jeg mene, at de 6 resterende kampe i grundspillet i foråret bør give rigelige muligheder for spilletid for Roerslev. 4 hjemmekampe mod hhv. OB (som han spillede mod i sidste sæson), Vendsyssel, Hobro og Vejle, samt ude mod Randers. Det er reelt kun ude mod FCN, hvor jeg ville være skeptisk omkring at sætte ham ind fra start.

    Men at han allerede er fundet for let? Han er blot 19 år. Og ift. hvor varmt Ståle tidligere har talt om Roerslev for under et år siden, så tvivler jeg på at han gør det så tidligt. Ellers ville han nok være blevet udlejet i denne sæson, og Ståle havde sørget for en anden back-up for Ankersen i tilfælde af skader. Roerslev har siddet på bænken i 8 af 18 kampe, og ellers spillet U19/U19 landskamp i 6 andre kampe. Så at han ikke skulle indgå i Ståles planer er for tidligt at sige, mener jeg.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #330
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Bedømt ud fra Ståles udtalelser efter kampen i søndags, så virker det stadig til at man har tiltro til Roerslev - og i øvrigt også Holse. Ståle sagde noget i retningen af at Wind, Holse og Roerslev er så store talenter at det ikke er muligt for FCK at købe sig til spillere, der vil kunne ramme et ligeså højt niveau. Dermed ikke sagt at niveauet er der på nuværende tidspunkt, men jeg tror ikke man skal tolke den manglende spilletid, som at han er kommet længere væk fra holdet.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •