Side 16 af 64 FørsteFørste ... 61314151617181926 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Gør han det? Det fremgår på ingen måde af hans stats på superliga.dk. Der er han grundigt middelvare ift at vinde bolde og dueller. Jeg er med på den der krog han lavede mod FCM for et år siden ser fantastisk sej ud, men jeg synes faktisk han vinder for få bolde ift hvad jeg godt kunne tænke mig vores defensive anker gør.
    Især som den type han er. Han bliver jo ikke stående i rummet foran forsvaret og skærmer og dirigerer som Kvist gjorde eminent.
    Zeca er nr. 10 på listen både over flest bolderobringer og flest dueller langs jorden vundet. Det er vel på ingen måde at være middelvare. Ser man det i lyset af vores spillestil (hvor Zeca sammen med Falk nok skal dække mere af) og at vores modstandere ofte spiller bolden henover midtbanen, så virker det pludseligt mere imponerende, at Zeca alligevel får raget så meget til sig og i forrige sæson havde han andenflest bolderobringer i ligaen.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #227
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    En fuldblods midt midt tak... Falk har gjort det fint derinde, men det er vel ikke den permanente løsning...?
    For min skyld gerne, jeg elsker hans energi derinde, og synes at hans vendinger kommer mere til deres ret centralt. Hvis Falken bygger en smule mere defensivt på, vil jeg mene at vi har en spiller i nærheden af Delaneys niveau, dog uden den samme power.

  4. #228
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    For min skyld gerne, jeg elsker hans energi derinde, og synes at hans vendinger kommer mere til deres ret centralt. Hvis Falken bygger en smule mere defensivt på, vil jeg mene at vi har en spiller i nærheden af Delaneys niveau, dog uden den samme power.
    Jeg synes også, at han er en dejlig fyr centralt mod mindre stærke hold. Mod gode hold som f.eks. FCM eller bedre hold i Europa, så synes jeg at Zeca/Falk bliver for tyndt rent fysisk. Det er ikke nødvendigvis Falks skyld, men mere kombien af to lidt mindre splejsede fyre. Der er imo simpelthen for lidt fysisk presence.

    Desuden savner jeg i den grad Falks evner på kanten, hvor han i mine øjne var ret unik. Her har han en friere rolle, skal arbejde knap så voldsomt defensivt, og han kan i større grad end centralt udfolde alt sit offensive potentiale.

    Det er et fint forsøg med Falk centralt, og det virker meget fint mod lavt stående og knap så gode hold. Men jeg synes stadig, at man forsøger at gøre en offensiv profil til noget, som han ikke er, nemlig en spiller, som skal arbejde lige så hårdt defensivt som offensivt. Det er imo et mindre spild af styrke/talent. Han har forcer i det offensive, som går ud over superliganiveau. Jeg synes det er synd (og håber at det er mere af nød end af lyst), at det ikke benyttes i fuld grad, fordi han også skal ligge og være opryder defensivt.

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #229
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Det kommer ikke til at ske, men man skal have lov til at drømme. Hvor ville det dog være en fornøjelse at kunne byde Oscar Wendt velkommen tilbage i klubben til sommer, når hans kontrakt i det tyske udløber: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ve-i-gladbach/

    Blevet 33 år, men er uhyre stabil og har ikke misset ét minut for stærke Gladbach denne sæson. Ville være en køreklar afløser til at tage en sæson eller to i København, hvis Boilesen skal videre til sommer.

    Men det sker som sagt ikke. Også fordi den oplagte afløser i Gladbach, Andreas Poulsen, er ekstremt langt fra holdet og stadig har sit første minut i Bundesligaen til gode.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #230
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Valencia viser nteresse for Boilesen og Vavro:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nhavn-spillere

  9. #231
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Valencia viser nteresse for Boilesen og Vavro:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nhavn-spillere
    Dvs Valencia ser noget i Boilesen som flere FCK fans misser :). Jeg vil helst ikke undvære ham, jeg synes han er fantastisk, men hvis Wendt virkelig kunne klare en sæson eller to hos os, så kan den ligning måske gå op. I øvrigt tror jeg mere på Vavro til PL. Større penge og han vil passe fint ind i engelsk fodbold.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #232
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Ingen tvivl om at Wendt pt er bedre end Bengtsson, men det er i mine øjne et markant skridt ned i forhold til Boilesen.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #233
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Ingen tvivl om at Wendt pt er bedre end Bengtsson, men det er i mine øjne et markant skridt ned i forhold til Boilesen.
    Alder er selvfølgelig noget man skal tage i betragtning. Men uden lige at have set Wendt for nyligt, så vil jeg tro at en fast venstreback på Bundesligaens pt. næstbedste hold nærmere er et skridt op. Tager jeg helt fejl?

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #234
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Alder er selvfølgelig noget man skal tage i betragtning. Men uden lige at have set Wendt for nyligt, så vil jeg tro at en fast venstreback på Bundesligaens pt. næstbedste hold nærmere er et skridt op. Tager jeg helt fejl?
    Det er umiddelbart svært at vurdere. Wendt passer dog fint ind hos os og han har vel ikke mistet alt fart endnu. Umiddelbart kan man tro at Boilesen og Wendt vil ligge på samme lønniveau og hvis man sælger Boilesen og laver en 2020 kontrakt til Wendt, så er pladsen sikre lige længe og på nogenlunde samme niveau, men bare med 10-15 millioner teksten i klubkassen. Jeg tror ikke Boilesen er interesseret i at forlænge, så sommersang lægge nok ligefor.

  16. #235
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er umiddelbart svært at vurdere. Wendt passer dog fint ind hos os og han har vel ikke mistet alt fart endnu. Umiddelbart kan man tro at Boilesen og Wendt vil ligge på samme lønniveau og hvis man sælger Boilesen og laver en 2020 kontrakt til Wendt, så er pladsen sikre lige længe og på nogenlunde samme niveau, men bare med 10-15 millioner teksten i klubkassen. Jeg tror ikke Boilesen er interesseret i at forlænge, så sommersang lægge nok ligefor.
    Ja det er da svært at sammenligne niveau. Uden at have set Wendt, så undrede jeg mig bare over, at man vurderer Boilesens niveau som værende højere (endda markant højere) pt. end Wendts niveau, når nu Wendt spiller fast på et tophold i en af verdens stærkeste ligaen. Jeg har lidt svært ved at se, hvad Boise har vist, som bringer ham bare i nærheden af Wendts præstationer ud fra dette perspektiv. Det er ikke mere end en håndfuld kampe siden Boilesen reelt var sat af mod Prag grundet flere meget ringe præstationer.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #236
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Wendt er efter min mening den bedste venstreback der nogensinde har spillet i København, men han er selvfølgelig blevet lidt gammel, og en løbe-til-baglinjen-back uden fart kan vi ikke rigtig bruge til så meget! (vi har allerede sådan én..)

    Nogen herinde der ser mange Gladbach-kampe?? :)

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #237
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Wendt virker meget urealistisk. Han vil gerne blive i Gladbach og har udsigt til at spille Champions League næste sæson. Hvorfor skulle han så ville tilbage til København? Måske er han en mulighed om et år eller to, men til den tid er han vel for gammel.

  21. #238
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Wendt er efter min mening den bedste venstreback der nogensinde har spillet i København

    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #239
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Wendt virker meget urealistisk. Han vil gerne blive i Gladbach og har udsigt til at spille Champions League næste sæson. Hvorfor skulle han så ville tilbage til København? Måske er han en mulighed om et år eller to, men til den tid er han vel for gammel.
    Sludder - om to år kan Wendt får en 5-årig kontrakt. Til den tid har Bengtsson også kun to år tilbage af sin.
    Sidst redigeret af Claudemir Fanatic : 14.11.18 kl. 17:33

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #240
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser

    Arh, c’mon

    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •