Side 18 af 64 FørsteFørste ... 81516171819202128 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    36

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Kunne Jonas Knudsen være en kommende back, hvis Boilesen skydes af til sommer?

    Han er tæt på kontraktudløb med Ipswich og er dansk. Det er ikke et wow-køb, men en god og stabil spiller, som måske kan udvilke sig og tage det næste skridt i FCK.
    Og så kaster han nogle lange indkast, hvilket vi mangler én der kan på holdet, nu hvor Kvist ikke spiller.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #257
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af dennisp Se meddelelser
    Kunne Jonas Knudsen være en kommende back, hvis Boilesen skydes af til sommer?

    Han er tæt på kontraktudløb med Ipswich og er dansk. Det er ikke et wow-køb, men en god og stabil spiller, som måske kan udvilke sig og tage det næste skridt i FCK.
    Og så kaster han nogle lange indkast, hvilket vi mangler én der kan på holdet, nu hvor Kvist ikke spiller.
    Jeg synes det helt ærligt ikke.. Han har aldrig været min kop the, og jeg synes han gennem sine præstationer for landsholdet har bevist netop hvor begrænsede hans evner med bolden er og hvor konstant tunge stænger han render rundt med (Han ligner jo én der har spillet 120 min nærmest fra 5. minut).. Jeg ser et langt større lys i en Mads Mini fra FCN...

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #258
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg synes det helt ærligt ikke.. Han har aldrig været min kop the, og jeg synes han gennem sine præstationer for landsholdet har bevist netop hvor begrænsede hans evner med bolden er og hvor konstant tunge stænger han render rundt med (Han ligner jo én der har spillet 120 min nærmest fra 5. minut).. Jeg ser et langt større lys i en Mads Mini fra FCN...
    Problemet er bare, at Mads Mini ikke skifter til FCK for et realistisk beløb (medmindre vi venter mindst et år til kontrakten er tæt på at udløbe). Jeg tvivler desuden på, om han passer ind i vores 442 på en græsbane fremfor en hurtig plasticbane og forøvrigt om han overhovedet er god nok helt generelt. Skal vi lægge boksen på en ung nordisk back, så kunne man måske (jeg har ikke undersøgt eventuelle prislejer) for samme pris som for Mads Mini i stedet fiske Birger Meling i Rosenborg. Særligt realistisk er det dog næppe. For begges vedkommende står den nok på det store Europa næste gang.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #259
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Álvaro Tejero blev nævnt i "Transfervinduet" af Michel W. Davidsen samt han nævner nogle andre spillere vi har været sat i forbindelse med

    https://www.bt.dk/fodbold/transfervi...r-forklaringen

    Det jeg synes er spændende med Álvaro Tejero er vi kigger steder jeg ikke troede vi scoutede (Real Madrid b).
    Så glæder mig til at se hvem der bliver solgt og hvor vi henter de næste spillere fra.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #260
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Álvaro Tejero blev nævnt i "Transfervinduet" af Michel W. Davidsen samt han nævner nogle andre spillere vi har været sat i forbindelse med

    https://www.bt.dk/fodbold/transfervi...r-forklaringen

    Det jeg synes er spændende med Álvaro Tejero er vi kigger steder jeg ikke troede vi scoutede (Real Madrid b).
    Så glæder mig til at se hvem der bliver solgt og hvor vi henter de næste spillere fra.
    Altså - Konaté og Sviatchenko er det vist ved at være længe siden, var på vej. Medina er også næsten et år siden. Erick Gutierrez er til gengæld interessant. Det er en spiller, der endte i PSV for 6 mio. euro. Det viser, at klubben tilsyneladende er klar til at smide boksen, hvis den rigtige spiller dukker op.

  10. #261
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Erick Gutierrez er til gengæld interessant. Det er en spiller, der endte i PSV for 6 mio. euro. Det viser, at klubben tilsyneladende er klar til at smide boksen, hvis den rigtige spiller dukker op.
    Ja, bortset fra at det jo netop var boksen - 9 mio. dollar i følge Davidsen - der fik FCK til at trække følehornene til sig.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #262
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Lasse Schöne har forlænget med et år med Ajax, så ham kan vi godt glemme: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-plads/7408239
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #263
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Nyt fra rygtemøllen - Vi ligger åbenbart i konkurrence med Barcelona, Liverpool, Arsenal og Genoa om det polske stortalent Sebastian Walukiewicz - central forsvarsspiller på 18 år, der måler 188 cm.

    https://www.bt.dk/superligaen/medie-...na-om-teenager
    Vil altid elske Ståle

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #264
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Nyt fra rygtemøllen - Vi ligger åbenbart i konkurrence med Barcelona, Liverpool, Arsenal og Genoa om det polske stortalent Sebastian Walukiewicz - central forsvarsspiller på 18 år, der måler 188 cm.

    https://www.bt.dk/superligaen/medie-...na-om-teenager
    Den konkurrence klarer vi jo nemt ... eller det der ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  17. #265
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    [QUOTE=guldsmed;677877]Den konkurrence klarer vi jo nemt ... eller det der ...[/QU

    Det polske medie skriver, at den mest seriøse interesse kommer fra FCK og Genoa. Det hjælper måske lidt på vores chancer for at lande ham ;)

  18. #266
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Ja, lad os håbe at han for sin udviklings skyld vælger FCK :-)

  19. #267
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Ja, lad os håbe at han for sin udviklings skyld vælger FCK :-)
    Tror godt vi kan skyde en hvid pil efter ham. Genoa har en trumf i form af Krzysztof Piatek.

  20. #268
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Ja, lad os håbe at han for sin udviklings skyld vælger FCK :-)
    Jeg undrer mig i forlængelse af dette, hvad vi egentlig kan tilbyde ham af udvikling. Han skal godt nok være ualmindelig god, hvis han skal slå Bjelland eller Vavro af. Derudover har vi Sotte og Luftner i truppen, samt en Jacob Haahr som det ser ud til, at man satser ret meget på. Hvis denne historie er sand, så kunne det måske tyde på, at man regner med at sælge Vavro senest til sommer og/eller at Luftner regnes for færdig.

  21. #269
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg undrer mig i forlængelse af dette, hvad vi egentlig kan tilbyde ham af udvikling. Han skal godt nok være ualmindelig god, hvis han skal slå Bjelland eller Vavro af. Derudover har vi Sotte og Luftner i truppen, samt en Jacob Haahr som det ser ud til, at man satser ret meget på. Hvis denne historie er sand, så kunne det måske tyde på, at man regner med at sælge Vavro senest til sommer og/eller at Luftner regnes for færdig.
    Lüftner er jo ude i et års tid - og spørgsmålet er, om han ikke derefter får ophævet sin kontrakt. Jeg tvivler på, at man satser på, at han skal kunne kravle tilbage opad i hierarkiet til den tid. Men du har ret i, at hvis vi skal lokke et tilsyneladende så stort talent til for næsen af meget større klubber, skal det nok ikke være med udsigten til at være bænkevarmer. Så måske er det et tegn på, at Vavro forventes at ryge snart.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. #270
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Lüftner er jo ude i et års tid - og spørgsmålet er, om han ikke derefter får ophævet sin kontrakt. Jeg tvivler på, at man satser på, at han skal kunne kravle tilbage opad i hierarkiet til den tid. Men du har ret i, at hvis vi skal lokke et tilsyneladende så stort talent til for næsen af meget større klubber, skal det nok ikke være med udsigten til at være bænkevarmer. Så måske er det et tegn på, at Vavro forventes at ryge snart.
    Er historien ikke bare at vi kigger? Og naturligvis kigger vi efter en 18 årig spiller, der spiller fast seniorbold et sted vi har råd til at hente fra. Det er jo oplagt.
    Derudover kan både Vavro og Luftner kan nemt være her på lånt tid, af meget forskellige årsager.

  23. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •