Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
Hvis BIF er på banen i forhold til Frederik Sørensen, så håber jeg dæleme også at vi er. Vavro har vi på lånt, Bjelland er særlig eksponeret for skader og Papagianopolous(staveplade) er ikke god nok til fast starter.
Hvis det skal ske, så skal der sælges et par stykker først. Vavro kan selvfølgelig snart ryge, men derudover har vi stadig Sotte (jeg har opgivet efternavnet), Luftner, Bjelland og man ser ud til at satse stenhårdt på unge Jacob Haahr. Og selvom vi som fans ikke stoler meget på Sotte og Luftner, så tror jeg måske stadig at Ståle stoler på dem, ligesom de stadig tager en stor bid af lønningskagen. Frederik Sørensen kommer også til at kræve en fed hyre.

En anden ting er, om han overhovedet kan fungere som en klassisk midterforsvarer her, for han skal vel ikke hentes ind som back? Jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke har styr på hans niveau på den position, men jeg er bare af det indtryk, at han hovedsaglig har spillet højre back samt højre forsvarer i en 3 mands bagkæde. Jeg kan selvfølgelig tage fejl.