Side 28 af 64 FørsteFørste ... 182526272829303138 ... SidsteSidste
Viser resultater 406 til 420 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #406
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    antageligvis har han en løn i Brøndby, som selv ikke vi bare fordobler - og særligt ikke for ham.
    Jeg er egentlig helt enig med dig i at det ville være mærkeligt på mange måder at signe Larsson, men at være så skråsikker på, at vi ikke ville fordoble hans løn, uden at du har nogen ide om hvad manden tjener er også at drage nogle konklusioner som du heller ikke selv baserer på en valid kilde, men på din egen mavefornemmelse.

    Hvem siger at ikke også Brøndby stod klar med en stor lønforhøjelse allerede?

    Uanset hvad så er jeg da glad for at han sagde nej, hvis historien er sand...

  2. #407
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Guillermo Varela meldes i skrivende stund på vej over Atlanten og på vej til lægetjek i København i morgen. Hvis handlen bliver en realitet, betyder det enten at Ankersen bliver solgt i dette vindue eller at Roerslev udlejes til Halmstad som en del af FCKs nye samarbejdsaftale med den svenske klub. Derudover tror jeg at det også er ensbetydende med at Kodro bliver i København i foråret, således at Varela har en spansktalende holdkammerat, og dermed nemmere kan integreres i København.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #408
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Guillermo Varela meldes i skrivende stund på vej over Atlanten og på vej til lægetjek i København i morgen. Hvis handlen bliver en realitet, betyder det enten at Ankersen bliver solgt i dette vindue eller at Roerslev udlejes til Halmstad som en del af FCKs nye samarbejdsaftale med den svenske klub. Derudover tror jeg at det også er ensbetydende med at Kodro bliver i København i foråret, således at Varela har en spansktalende holdkammerat, og dermed nemmere kan integreres i København.
    Så tror jeg mest på Roarslev udlejes til Halmstad.

    Ankersen har været en vigtig brik, og jeg tror han skal være med til køre mesterskabet hjem.
    Så ryger han til sommer.

    Det er jo ikke unormalt vi har 2 stærke spillere der kæmper om en back-plads, og så kan Varela bruge lidt tid på at falde til.

    Men fedt med de 4,5 år!

    Zan

  5. #409
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Varela har også lige været ude med en længerevarende skade, så helt fint at give ham et halvt år til at komme tilbage i form uden det store pres på ham.

  6. #410
    Tilmeldingsdato
    Jun 2012
    Indlæg
    10

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Derudover tror jeg at det også er ensbetydende med at Kodro bliver i København i foråret, således at Varela har en spansktalende holdkammerat, og dermed nemmere kan integreres i København.
    På reddit er der en Penarol fan som skriver at det er en byttehandel med en angriber. Den ligger lige til højrebenet https://www.reddit.com/r/soccer/comm...i34/?context=3

  7. #411
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Granatæble Se meddelelser
    På reddit er der en Penarol fan som skriver at det er en byttehandel med en angriber. Den ligger lige til højrebenet https://www.reddit.com/r/soccer/comm...i34/?context=3
    Det ville være genialt hvis Kenan Kodro ryger med i en bytte handel. Ståle stoler tydeligvis ikke på ham. Så kan han lige så godt skifte klub mens han stadig har en vis værdi

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #412
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Håber at Varela går igennem. Hvis han kan holde sig skadesfri er jeg ikke i tvivl om at han bliver en kæmpe gevinst, som virkelig kan noget med bolden.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  10. #413
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Derudover tror jeg at det også er ensbetydende med at Kodro bliver i København i foråret, således at Varela har en spansktalende holdkammerat, og dermed nemmere kan integreres i København.
    Jeg er enig i dine øvrige betragtninger, men det hér giver ikke mening. For det første, findes der nok mennesker i og omkring København, der taler spansk hvis det endelig er dét. Det gik med Santander, mon ikke det løser sig her også, skulle det blive aktuelt?

    Derudover taler Zeca jo portugisisk, som vel med lidt god vilje kan kaldes en spansk dialekt (hvis man ikke lige er portugiser - de ser sikkert aneledes på det). De forstår i hvert fald hinanden.

    Og endelig så kan jeg ikke forestille mig at Kodros situation hos os, på nogen måde afgøres af indkøbet af en back. Med mindre han indgår direkte som en del af en byttehandel forstås.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #414
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Det ville være genialt hvis Kenan Kodro ryger med i en bytte handel. Ståle stoler tydeligvis ikke på ham. Så kan han lige så godt skifte klub mens han stadig har en vis værdi
    Det lyder godt nok usandsynligt på mig, at Kodro skulle være interesseret i at flytte til Uruguay, men jeg krydser fingre. Det ville virkelig være to fluer med ét smæk.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #415
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Angriberen skulle være en fra agent Oscar Betancourts stald, ikke fra København, som jeg forstår det. Der bliver talt om Gonzalo Carneiro.

  14. #416
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Guillermo Varela meldes i skrivende stund på vej over Atlanten og på vej til lægetjek i København i morgen. Hvis handlen bliver en realitet, betyder det enten at Ankersen bliver solgt i dette vindue eller at Roerslev udlejes til Halmstad som en del af FCKs nye samarbejdsaftale med den svenske klub. Derudover tror jeg at det også er ensbetydende med at Kodro bliver i København i foråret, således at Varela har en spansktalende holdkammerat, og dermed nemmere kan integreres i København.
    Varela kan vel også tale engelsk efter 4 år i Manchester... Så lad os bare sende Kodro afsted medmindre han har tænkt sig at kæmpe sig ind på holdet. Synes stadigvæk han har nogle andre kvaliteter end de andre angriber i truppen.

  15. #417
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Der er godt nok larmende stilhed hos både FCK og samtlige journalister mht Varela i dag. Måske var man ikke så tæt på, som rygterne sagde, hvor man havde manden i flyet og stort set blot manglede en lægetjek. Men forhandlinger med sydamerikanske agenter er selvfølgelig altid "underholdende".....

    Jeg kan sagtens forstå, at FCK vil holde eventuelle forhandlinger for sig selv og ikke vil kommentere eller for den sags skyld præsentere en spiller før kampen i morgen er klaret. Men at ingen journalister melder om at han nu er i Parken, at der stadig forhandles, at der er skrevet under, at det er en and eller skriver om eventuelle knaster i forhandlingerne, undrer mig alligevel noget. Gad vide om de alle har været til julefrokost i går.....

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #418
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der er godt nok larmende stilhed hos både FCK og samtlige journalister mht Varela i dag. Måske var man ikke så tæt på, som rygterne sagde, hvor man havde manden i flyet og stort set blot manglede en lægetjek. Men forhandlinger med sydamerikanske agenter er selvfølgelig altid "underholdende".....

    Jeg kan sagtens forstå, at FCK vil holde eventuelle forhandlinger for sig selv og ikke vil kommentere eller for den sags skyld præsentere en spiller før kampen i morgen er klaret. Men at ingen journalister melder om at han nu er i Parken, at der stadig forhandles, at der er skrevet under, at det er en and eller skriver om eventuelle knaster i forhandlingerne, undrer mig alligevel noget. Gad vide om de alle har været til julefrokost i går.....
    Det kan være at vi laver en "Bøf" og offentliggøre det lige inden kampen i morgen eller der kommer en lille note på fck.dk om nu er han købt. Måske de (under)spiller handlen for at andre klubber ikke skal starte en budkrig ala sidste gang med Medina. Men ja, skulle tro at medierne er blevet underlagt noget censur.... Meget stille lige pt.

  18. #419
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Grunden til at der ikke blev skrevet om Varela i dag var åbenbart bare at indtil lægetjek og resten var overstået, så var der intet at skrive om.

    Nu skriver Michel så at den er faldet på plads.
    Sidst redigeret af David_T : 15.12.18 kl. 21:23

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #420
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Grunden til at der ikke blev skrevet om Varela i dag var åbenbart bare at indtil lægetjek og resten var overstået, så var der intet at skrive om.

    Nu skriver Michel så at den er faldet på plads.
    Linket virker ikke?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •