Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,239

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Det er ikke populært at sige det, men jeg ville gerne have haft Tibling. Mest fordi han var den statistisk mest undervurderet spiller i brøndby sidste sæson. Han starter inde i 22 kampe. Det kaster 5 uagjorte og 17 sejre eller ca. 2,54 point i snit af sig. I de kampe hvor han ikke starter inden får brøndby 7 sejre, 4 uafgjort, og 3 nederlag. Det er 1,7 point i snit. Bejamin Leander opgjorde ovenstånde i mediano, før de sidste 4 kampe i sæsonen og der var forskellen mellem at han startede og ikke startede over et point / kamp i snit.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,190

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Bliver faktisk et spændende vintervindue. Jeg tror, at vi afskiber Kodro og henter en CM af høj kaliber.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg kan ikke forstå, hvorfor det havde været så slemt at hente Tibling. Havde vi hentet ham før Brøndby sidste sæson, havde folk ment, det var en god transfer. Synes faktisk han var ret god sidste sæson. Set i bakspejlet var det måske fint nok, fordi Falk-Zeca har vist sig langtidsholdbar, men altså.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Bliver faktisk et spændende vintervindue. Jeg tror, at vi afskiber Kodro og henter en CM af høj kaliber.
    Det tror og håber jeg ikke.
    Vi har mere brug for en fløj, hvis Fischer skal permanent i angrebet.
    Lucas Andersen havde været perfekt, men det er nok for hurtigt at prøve at hende ham til vinter.
    Falk ser ud til at blomstre i rollen som CM/AM, men så ser vi meget tynde ud på kanten, hvor kun Thomsen og Skov vel har kvalitet til en startplads.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,566

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Det tror og håber jeg ikke.
    Vi har mere brug for en fløj, hvis Fischer skal permanent i angrebet.
    Lucas Andersen havde været perfekt, men det er nok for hurtigt at prøve at hende ham til vinter.
    Falk ser ud til at blomstre i rollen som CM/AM, men så ser vi meget tynde ud på kanten, hvor kun Thomsen og Skov vel har kvalitet til en startplads.
    Lukas Andersen har jeg nu svært ved at se skulle være "perfekt". En spiller som ikke kan præstere i en midterklub i Schweiz bliver heller ikke et hit her.. I bedste fald ville der være tale om en ny Kusk..

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Lukas Andersen har jeg nu svært ved at se skulle være "perfekt". En spiller som ikke kan præstere i en midterklub i Schweiz bliver heller ikke et hit her.. I bedste fald ville der være tale om en ny Kusk..
    Han har et teknisk niveau der ligger over superligaen.
    Han kan spille både kant og offensiv midt.
    Han har præsteret fint i en Schweizisk klub, der er højere placeret på UEFAs rangliste, der har bedre økonomi end vores og med bedre konkurrenter i ligaen. (Er det ikke vores segment?)
    For Grasshoppers har han i 81 kampe har han scoret 11 mål og lagt op til 12.
    Det er stats på højde med Fischer i den hollandske liga i forhold til at Lucas spillede længere tilbage på banen på et dårligere hold end Ajax.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Bliver faktisk et spændende vintervindue. Jeg tror, at vi afskiber Kodro og henter en CM af høj kaliber.
    Ud med Kodro, forlæng med Daramy .
    Op med Westerlund og Sælg Luftner ( ved godt han er skadet ) og hent en klasse CM


    Perfekt vindue

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #8
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Tibblings agent bærer brænde til bålet:
    http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-09-...-konfrontation

    Ifølge ham er det vist ikke overstået med Tibbling til FCK.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Tibblings agent bærer brænde til bålet:
    http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-09-...-konfrontation

    Ifølge ham er det vist ikke overstået med Tibbling til FCK.
    Mon ikke Tibbling får kærligheden at føle fra biffansene resten af sin tid i”fællesskabet”

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,228

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    Mon ikke Tibbling får kærligheden at føle fra biffansene resten af sin tid i”fællesskabet”
    Det bliver næppe et problem. Fortællingen derude er vist allerede, at det er agenten og baglandet, der vil have ham væk. Og spiller han en god kamp, så er alt sikkert tilgivet, og han er brønder af hele sit hjerte og forøvrigt stået på Faxe Tribunen siden han blev født.
    Sidst redigeret af k@sper : 29.09.18 kl. 10:04


  20. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,127

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det bliver næppe et problem. Fortællingen derude er vist allerede, at det er agenten og baglandet, der vil have ham væk. Og spiller han en god kamp, så er alt sikkert tilgivet, og han er brønder af hele sit hjerte og forøvrigt stået på Faxe Tribunen siden han blev født.
    Det er meget vildt, at de køber historien om, at det hele bare handler om en agent, der imod sin klients vilje har startet rygter, som enhver ved er de giftigste rygter, man kan starte om en spiller i Superligaen. Men okay, man forstår godt trangen til at fortrænge virkeligheden.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg ved godt at det er tidligt, og det ikke lyder sexet at hente en spiller som pt. spiller i Vendsyssel, men hold da helt k*ft han ser spændende ud ham Thorsteinsson. Han er lånt i Fulham, og er kun 19 år, men er en yngre og selvfølgelig usleben Viktor Fischer. Næsten alt han gør, er med høj høj klasse.

    Jeg siger, hent ham til vinter, og lej ham ud til en lidt større klub end Vendsyssel i et år eller to, og så har man en særdeles spændende spiller.

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,228

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Jeg ved godt at det er tidligt, og det ikke lyder sexet at hente en spiller som pt. spiller i Vendsyssel, men hold da helt k*ft han ser spændende ud ham Thorsteinsson. Han er lånt i Fulham, og er kun 19 år, men er en yngre og selvfølgelig usleben Viktor Fischer. Næsten alt han gør, er med høj høj klasse.

    Jeg siger, hent ham til vinter, og lej ham ud til en lidt større klub end Vendsyssel i et år eller to, og så har man en særdeles spændende spiller.
    Sådan som han spillede i går, så kan han sagtens gå ind på vores hold. Når Fischer spiller kant, så ville han da være en oplagt makker til NDoye eller hvem der nu spiller "den store" angriber. Problemet er måske, at Fulham ikke er interesseret i at slippe ham, når han er så ung og så talentfuld.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Sådan som han spillede i går, så kan han sagtens gå ind på vores hold. Når Fischer spiller kant, så ville han da være en oplagt makker til NDoye eller hvem der nu spiller "den store" angriber. Problemet er måske, at Fulham ikke er interesseret i at slippe ham, når han er så ung og så talentfuld.
    De snakkede lidt med Mogens Krogh om ham i nedtakten, hvor jeg synes at det lå lidt imellem linjerne, at Vendsyssel har en købsoption på ham. Han udtaler i hvert fald, at de har aftalt med Fulham, at de ikke vil offenliggøre nogle detaljer om handlen. Jeg tænker, at man ikke havde sagt således, hvis man ikke havde en købsoption - det ville i hvert fald være en spøjs kommunikation.

    Og såfremt de har det, så er det nok et nærmest symbolsk beløb for os. Vendsyssel betaler købsoptionen, vi betaler det dobbelte af købsoptionen til Vendsyssel, og alle er glade.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

  28. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,228

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    De snakkede lidt med Mogens Krogh om ham i nedtakten, hvor jeg synes at det lå lidt imellem linjerne, at Vendsyssel har en købsoption på ham. Han udtaler i hvert fald, at de har aftalt med Fulham, at de ikke vil offenliggøre nogle detaljer om handlen. Jeg tænker, at man ikke havde sagt således, hvis man ikke havde en købsoption - det ville i hvert fald være en spøjs kommunikation.

    Og såfremt de har det, så er det nok et nærmest symbolsk beløb for os. Vendsyssel betaler købsoptionen, vi betaler det dobbelte af købsoptionen til Vendsyssel, og alle er glade.
    God plan, bortset fra jeg ikke er helt tryg ved, at det er Mogens Krogh som man skal forhandle med. Vi kan nok være helt sikre på, at en vis anden klub også får nys om sagen, og at en vis andens klub meget rige ejer sagtens kunne se det som en penistransfer at slå os i kapløbet om hans underskrift....

    Og når det er sagt, så tror jeg forøvrigt slet ikke, at vi er interesseret uanset for fantastisk han var i går i vores øjne :-)

  29. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •