Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg tror såmænd heller ikke, Kodro ryger allerede til vinter. Men jeg håber godt nok, at man allerede nu arbejder på at forlænge N'Doyes kontrakt med et år mere. Og så håber jeg mere på Wind som N'Doyes afløser, når den tid kommer. Han virker typemæssigt mere oplagt end Kodro, synes jeg.
    Jeg håber omvendt at man venter med at forlænge kontrakten med N'Doye til den er lige ved at udløbe. Han er en udpræget opportunist (hvilket også har gjort ham til en god angriber). Hvis N'Doye får et attraktivt tilbud, så skal vi ikke prøve at holde på ham. Vi kommer alligevel ikke til at tjene noget på ham.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,120

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jeg håber omvendt at man venter med at forlænge kontrakten med N'Doye til den er lige ved at udløbe. Han er en udpræget opportunist (hvilket også har gjort ham til en god angriber). Hvis N'Doye får et attraktivt tilbud, så skal vi ikke prøve at holde på ham. Vi kommer alligevel ikke til at tjene noget på ham.
    Det er da heller ikke, fordi jeg tror, vi kan tjene noget på ham, at jeg synes, vi skal forlænge med ham. Det er, fordi han - formentlig til de flestes overraskelse - har vist sig at være en næsten endnu bedre spiller nu, end da han var her sidst. Derfor giver det da god mening at give ham et år mere. Vel at mærke ikke tre, fire eller fem år, så man risikerer, at der går Kvist eller Bengtsson i den, men blot et enkelt, så skaden er begrænset, hvis han pludselig falder i niveau.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 10 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jeg håber omvendt at man venter med at forlænge kontrakten med N'Doye til den er lige ved at udløbe. Han er en udpræget opportunist (hvilket også har gjort ham til en god angriber). Hvis N'Doye får et attraktivt tilbud, så skal vi ikke prøve at holde på ham. Vi kommer alligevel ikke til at tjene noget på ham.
    Øhhh what. Vi skal forlænge med N'Doye, fordi han er fucking dygtig, og vi har haft svært ved at finde dygtige angribere de sidste par vinduer. Hvorfor lede efter en diamant, når vi har en....


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Enig i at vi skal forlænge med Ndoye (og giv nu Kodro et halvt år så banker han kasser ind... håber jeg) Syntes der imod at vi skal hente en stærk Central midtbane(ideer?) og en højreback også få smidt Kvist og Bengston på pension:)

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,876

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Corner Se meddelelser
    Enig i at vi skal forlænge med Ndoye (og giv nu Kodro et halvt år så banker han kasser ind... håber jeg) Syntes der imod at vi skal hente en stærk Central midtbane(ideer?) og en højreback også få smidt Kvist og Bengston på pension:)
    I forhold til den centrale midtbane, måtte Ståle meget gerne kigge mod hans landsmand, Morten Thorsby, der spiller i hollandske Heerenveen. Jeg kan se at han er startet turneringen i Holland særdeles godkendt, med fem mål i otte kampe, og har kontraktudløb i sommeren 2019. Jeg har lige siddet og set U21 kampen imellem Norge og Tyskland, hvor han var virkelig god. Her, der og alle vegne, krydret med en rigtig fin teknik og dertilhørende boldomgang.

    https://www.transfermarkt.com/morten...spieler/226524

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    377

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Selvfølgelig skal vi holde øje med emner til den centrale midt, hvis der dukker noget rigtigt interessant op, men jeg sidder også lidt med en forhåbning om at Keita snart kunne være klar til at spille en rolle. Han skulle efter planen vende tilbage til vinter efter endnu en, indtil videre, succesfuld udlejning.

    Derudover har vi Zeca, Gregus, Kvist, Falk og Thomsen som kan dække de centrale pladser, så egentlig er vi vel ret godt besat.

    Edit: Jeg kunne så lige læse på FCK.DK at Keita er udlejet frem til sommeren 2019 og altså ikke kun til vinteren 2018 som der står på transfermarkt...
    Sidst redigeret af kongkurs : 12.10.18 kl. 22:49

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,400

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Selvfølgelig skal vi holde øje med emner til den centrale midt, hvis der dukker noget rigtigt interessant op, men jeg sidder også lidt med en forhåbning om at Keita snart kunne være klar til at spille en rolle. Han skulle efter planen vende tilbage til vinter efter endnu en, indtil videre, succesfuld udlejning.

    Derudover har vi Zeca, Gregus, Kvist, Falk og Thomsen som kan dække de centrale pladser, så egentlig er vi vel ret godt besat.

    Edit: Jeg kunne så lige læse på FCK.DK at Keita er udlejet frem til sommeren 2019 og altså ikke kun til vinteren 2018 som der står på transfermarkt...
    Hvordan defineres “succesfuld udlejning”, er jeg nødt til at spørge?

    Det er ikke umiddelbart mit indtryk at Keita har tonset igennem, i ligaer der er svagere end den danske...

    Skal ikke kunne sige om Keita overraskende kan blomstre, som feks Toutouh gjorde i sin tid. Men ville nok ikke hænge min hat på ham. Tror han får opløst kontrakten eller at de lader den løbe ud - og så farvel.

    Zan

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvordan defineres “succesfuld udlejning”, er jeg nødt til at spørge?
    Hvis man bliver fast starter, kåret til MoM flere gange og hædret som MVP efter en sæson, så har man vel været en succesfuld udlejning...

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    377

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvordan defineres “succesfuld udlejning”, er jeg nødt til at spørge?

    Det er ikke umiddelbart mit indtryk at Keita har tonset igennem, i ligaer der er svagere end den danske...

    Skal ikke kunne sige om Keita overraskende kan blomstre, som feks Toutouh gjorde i sin tid. Men ville nok ikke hænge min hat på ham. Tror han får opløst kontrakten eller at de lader den løbe ud - og så farvel.

    Zan

    Nu tror jeg egentlig ikke at det er mange af vores spillere der decideret ville "tonse" igennem i den norske eller svenske liga. De få spillere der ville gøre det er vel de samme der allerede gør det i den danske. I mine øjne kan man tale om en succesfuld udlejning, når han uge efter uge er en af de første på holdkortet og spiller 90 minutter stort set hver gang. Jeg ved ikke hvad mere du forventer af Keita, men for at drage paralleller til tidligere succeshistorier i FCK, så mindes jeg heller ikke at hverken Augustinsson eller Amartey var fuldstændigt ekseptionelle i Allsvenskan inden de røg videre til os. Keita er 20 år og har de seneste to sæsoner spillet mere eller mindre fast i Sverige og Norge og så har Ståle flere gange udtalt at man har kæmpe store forventninger til ham, så det ville overraske mig meget hvis han ikke får chancen på et tidspunkt.

  12. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,400

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Nu tror jeg egentlig ikke at det er mange af vores spillere der decideret ville "tonse" igennem i den norske eller svenske liga. De få spillere der ville gøre det er vel de samme der allerede gør det i den danske. I mine øjne kan man tale om en succesfuld udlejning, når han uge efter uge er en af de første på holdkortet og spiller 90 minutter stort set hver gang. Jeg ved ikke hvad mere du forventer af Keita, men for at drage paralleller til tidligere succeshistorier i FCK, så mindes jeg heller ikke at hverken Augustinsson eller Amartey var fuldstændigt ekseptionelle i Allsvenskan inden de røg videre til os. Keita er 20 år og har de seneste to sæsoner spillet mere eller mindre fast i Sverige og Norge og så har Ståle flere gange udtalt at man har kæmpe store forventninger til ham, så det ville overraske mig meget hvis han ikke får chancen på et tidspunkt.
    Ok, jeg bøjer mig.

    Lyder som du er bedre opdateret.

    Zan

  13. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Øhhh what. Vi skal forlænge med N'Doye, fordi han er fucking dygtig, og vi har haft svært ved at finde dygtige angribere de sidste par vinduer. Hvorfor lede efter en diamant, når vi har en....
    Jeg tror du (andre) misforstår. Vi skal selvfølgelig forlænge med N'Doye hvis han har lyst. Men der er ingen grund til at skynde sig. Det vil være spild af tid at skrive ny kontrakt med ham nu. Den er ikke noget værd før vi ved hvad han har af muligheder til sommer. Hvis N'Doye står med et bedre tilbud fra udlandet til sommer, er det ligegyldigt om han har 1 måned eller 1 år tilbage af kontrakten, så skal han videre. Vi har før prøvet at holde på ham mod hans vilje og det var ikke nogen god idé.

  14. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Hvis N'Doye står med et bedre tilbud fra udlandet til sommer, er det ligegyldigt om han har 1 måned eller 1 år tilbage af kontrakten, så skal han videre.
    Så skal han videre, ja. Men det er bestemt ikke ligegyldigt om han har 1 måned eller 1 år tilbage af kontrakten. Kontraktens restløbetid er meget afgørende for, hvad man som sælgende klub får for spilleren.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Så skal han videre, ja. Men det er bestemt ikke ligegyldigt om han har 1 måned eller 1 år tilbage af kontrakten. Kontraktens restløbetid er meget afgørende for, hvad man som sælgende klub får for spilleren.
    Ja, du får enten ingenting eller næsten ingenting. Omvendt skal han nok også have mere i løn hvis du vælger at forlænge kontrakten nu.

  17. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Ja, du får enten ingenting eller næsten ingenting. Omvendt skal han nok også have mere i løn hvis du vælger at forlænge kontrakten nu.
    Det kan jo let blive lidt påståeligt det her, når ingen af os reelt ved, hvordan sådan en forhandling foregår. I den ånd vil jeg påstå, at du tager fejl ;-) Restkontraktlængden betyder meget for prisen. Delaney-salget til Bremen er et godt eksempel. Måske endda et bevis. Selvfølgelig er der også andre faktorer, som spiller ind. Spillerens alder fx, som ikke tæller til min fordel, når vi snakker om N'Doye. Det skal dog ikke forhindre mig i at fastholde min påstand.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Det kan jo let blive lidt påståeligt det her, når ingen af os reelt ved, hvordan sådan en forhandling foregår. I den ånd vil jeg påstå, at du tager fejl ;-) Restkontraktlængden betyder meget for prisen. Delaney-salget til Bremen er et godt eksempel. Måske endda et bevis. Selvfølgelig er der også andre faktorer, som spiller ind. Spillerens alder fx, som ikke tæller til min fordel, når vi snakker om N'Doye. Det skal dog ikke forhindre mig i at fastholde min påstand.
    Enig, ingen af os ved om der kommer en kinesisk klub forbi og vil betale en røvfuld penge for en 34 årig angriber :). Det kan også være at man alligevel synes at N'Doye skal have en lønforhøjelse nu så han føler sig værdsat, og så forlænger kontrakten med et år. Min pointe var bare at kontrakten i sig selv ikke kan holde på N'Doye hvis der kommer attraktive tilbud til sommer.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •