Side 1 af 64 12341151 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Til- og afgange: Vinter 18/19

    Kontraktudløb 31/12-18:
    Ingen

    Kontraktudløb 30/06-19:
    Dame N'Doye

    De "store" salgsobjekter i sommeren 2019 (læs: spillere med kontraktudløb sommeren 2020) er:
    - Nicolai Boilesen
    - Peter Ankersen
    - Jan Gregus
    - Rasmus Falk

    Derfor kan 1-2 af disse spillere godt ryge i vinterens vindue, hvor man skal hente deres erstatning i samme vindue, afhængigt af efterårets resultater og præstationer, eller man kan hente erstatninger til dem, inden de bliver solgt. Desuden er der tvivl om Lüftners fortsatte fremtid i klubben.

    Sæt i gang.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Ja det er jo nemt og se hva vi skal hente:) 2 nye backs og en makker til Zeca. Hvis Viktor fortsætter sådan er han væk senest til Sommer, han bliver stort set umulig at erstatte 1 til 1 så her ligger også en kæmpe udfordring

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Ja det er jo nemt og se hva vi skal hente:) 2 nye backs og en makker til Zeca. Hvis Viktor fortsætter sådan er han væk senest til Sommer, han bliver stort set umulig at erstatte 1 til 1 så her ligger også en kæmpe udfordring
    Fuldstændig enig, og du kan nok godt smide Vavro oveni spillere vi ikke kan holde på, hvis han fortsætter sin udvikling.

    Ps. Jeg hylder din nye tegnsætning!

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Der er tilsyneladende delte meninger om Mads Mini Pedersen, men jeg kunne nu godt tænke mig ham og Bartolec til de to backs.

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Der er tilsyneladende delte meninger om Mads Mini Pedersen, men jeg kunne nu godt tænke mig ham og Bartolec til de to backs.
    Synes du, at de er bedre end vores nuværende? Bartolec har tidligere været oppe at vende, men det var da han var godt kørende for snart lang tid siden. Har de ikke begge været ganske middelmådige i hele 2018?

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Kontraktudløb 31/12-18:
    Ingen

    Kontraktudløb 30/06-19:
    Dame N'Doye

    De "store" salgsobjekter i sommeren 2019 (læs: spillere med kontraktudløb sommeren 2020) er:
    - Nicolai Boilesen
    - Peter Ankersen
    - Jan Gregus
    - Rasmus Falk

    Derfor kan 1-2 af disse spillere godt ryge i vinterens vindue, hvor man skal hente deres erstatning i samme vindue, afhængigt af efterårets resultater og præstationer, eller man kan hente erstatninger til dem, inden de bliver solgt. Desuden er der tvivl om Lüftners fortsatte fremtid i klubben.

    Sæt i gang.
    Istedet for hele tiden at snakke om, hvem der er på vej væk, skal man hellere prøve at bygge et storhold. Og det vil sige, at man går benhårdt efter at vinde mesterskabet i denne sæson og holde stammen af spillere minimum indtil mulig CL-deltagelse er afgjort.

    Derfor skal hverken Boilesen eller Falk nogen steder. Ankersen måske, da hans situation er lidt speciel. Men ellers skal man holde på startopstillingen og supplere med de par spillere, der vil gøre holdet komplet.

    Så skal de spillere, der er gode nok, sagtens få deres udlandsmuligheder, når den rette tid er.

    Mht. Fischer giver det ikke mening at snakke ham væk. Han skal gøre holdet til mestre, spille det i CL og sikre sin egen EM-deltagelse. Så kan han smutte i 2020 for et kæmpe beløb. Holdets største stjerne på en meget lang kontrakt skal ikke væk før alt stemmer.

  11. De følgende 10 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Synes du, at de er bedre end vores nuværende? Bartolec har tidligere været oppe at vende, men det var da han var godt kørende for snart lang tid siden. Har de ikke begge været ganske middelmådige i hele 2018?
    Af det jeg har set med FCN, virker især Pedersen som omkring Boilesens niveau. Men selvfølgelig er Ankersen i sin nuværende form meget svær at forbedre. Jeg tror nu også vi får svært ved at få bedre spillere ind. Det handler nok mest om at finde nogen, der er næsten lige så gode, men med potentiale til at blive endnu bedre.

    Bartolec tror jeg har det i sig. Men man må også bare sige, at det tit er svært at se god ud i Nordsjællands defensiv. Resten af holdet gør det ikke ligefrem let.

    Men det var mest bare som to ret oplagte kandidater, forbundet med mindre usikkerhed end så mange andre.

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Sidder her og tænker lidt... kan ikke finde ud af om FCM har fat i den lange ende...når de nu igen er ved at hente en angriber og straks sender ham på græs i en anden klub evt. i 1. division ?? for at spille der i 6-12 mdr til han er klar til at rykke ind på 1.holdet.
    Jeg syntes det er en smart måde at gøre det på, og de kan være med til at overvære hvordan det går med den enkelte spiller og hvordan han træner. Man kunne jo hive nogle unge spillere op fra. f.eks Asien og prøve dem af og se hvordan det går. Bare en ide...

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Sidder her og tænker lidt... kan ikke finde ud af om FCM har fat i den lange ende...når de nu igen er ved at hente en angriber og straks sender ham på græs i en anden klub evt. i 1. division ?? for at spille der i 6-12 mdr til han er klar til at rykke ind på 1.holdet.
    Jeg syntes det er en smart måde at gøre det på, og de kan være med til at overvære hvordan det går med den enkelte spiller og hvordan han træner. Man kunne jo hive nogle unge spillere op fra. f.eks Asien og prøve dem af og se hvordan det går. Bare en ide...
    Jeg har selv tidligere skrevet, at man i FCK burde gøre sådan noget. Altså signe en talentfuld spiller for straks at leje ham ud igen f.eks. med Dreyer i Esbjerg (inden han blev solgt). Jeg tænkte dog maks et par stykker og gerne leje til deres tidligere klub, så man ikke rykker dem ud af deres trygge rammer. Jeg må derfor indrømme, at jeg finder FCM's stil for voldsom. Det er vel snart et tocifret antal spillere (senest en 25 årig nordmand) som man har købt for straks at udleje. Jeg er muligvis mega dobbeltmoralsk, men når man gør det i dette omfang og med flere endda med det formål, at de formentlig aldrig skal spille i FCM med blot sælges videre med profit, så finder jeg det ganske usmageligt tenderende til ren menneskehandel. Men det kommer selvfølgelig ikke som en overraskelse, at netop FCM står bag denne nye form for indtjeningsmulighed. Deres moral mht at tilknytte spillere har altid været alternativ i forhold til normen i dansk fodbold f.eks. med børn fra Afrika, at fiske talenter hos konkurrenterne og senest med Tbblingsagen.

    En anden ting der undrer mig lidt er Fredericias velvillige overfor dette. Jeg er med på, at de har en aftale med FCM mht udveksling af spillere, men det må da give uro i deres trup, at FCM bare dumper spillere af i tide og utide som formentlig ifølge aftalen skal have spilletid.

    Jeg synes det FCM gør (og Chelsea i stor stil) er decideret klamt og vel ret beset en kæmpe uting i fodbold.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Så er Michael Luftner skadet 1år. Gad vide om vi så henter en ny, eller satser på det vi har?

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Så er Michael Luftner skadet 1år. Gad vide om vi så henter en ny, eller satser på det vi har?
    Artiklen er her: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...et-aar/7293873

    Hvornår pokker er han blevet skadet?

    Men ja, skidt for os i en travl periode. Nu er vi igen tynde overfor skader og karantæne.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Så er Michael Luftner skadet 1år. Gad vide om vi så henter en ny, eller satser på det vi har?
    Det er muligheden for at en af de unge, som fx Vesterlund, kan byde sig til. Det er jo trods alt kun pladsen som fjerdemand.

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg har egentligt tit tænkt på, hvad konsekvenserne er af en sådan længerevarende skade. Er det udelukkende negativt ift. spillerens niveau/udvikling, eller er det rent faktisk muligt at bygge på fysisk, taktisk og mentalt i sådan en periode? Er der gode eksempler på spillere, der er kommet 'stærkere' tilbage? Kan vi forvente, at dette er sidste søm i Lüftners kiste?

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg har egentligt tit tænkt på, hvad konsekvenserne er af en sådan længerevarende skade. Er det udelukkende negativt ift. spillerens niveau/udvikling, eller er det rent faktisk muligt at bygge på fysisk, taktisk og mentalt i sådan en periode? Er der gode eksempler på spillere, der er kommet 'stærkere' tilbage? Kan vi forvente, at dette er sidste søm i Lüftners kiste?
    Der er jo eksemplet med Johansson. Efter hans knæskade, havde han masser af tid til at tænke over tingene og komme ekstra stærkt tilbage, fysisk, mentalt og med fuldt fokus på FCK og hans karriere.... Nå nej vent lidt! Det var vist noget andet han tænkte på...
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg har egentligt tit tænkt på, hvad konsekvenserne er af en sådan længerevarende skade. Er det udelukkende negativt ift. spillerens niveau/udvikling, eller er det rent faktisk muligt at bygge på fysisk, taktisk og mentalt i sådan en periode? Er der gode eksempler på spillere, der er kommet 'stærkere' tilbage? Kan vi forvente, at dette er sidste søm i Lüftners kiste?
    Tja det er set. Nistelroy var utrolig tæt på United og blev så skadet i et års tid i PSV, men han skiftede alligevel året efter til United og alle ved vel hvordan det gik. Men har svært ved at se på det som alt andet end meget negativt, selv hvis en spiller kan bygge noget lidt andet på imellemtiden. Det at miste et helt år er satme skidt.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Side 1 af 64 12341151 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •