Side 35 af 64 FørsteFørste ... 253233343536373845 ... SidsteSidste
Viser resultater 511 til 525 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #511
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Og de datoer kunne du simpelthen på stående fod uden at skulle slå dem op? Det er rimelig imponerende

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #512
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af mashis Se meddelelser
    Og de datoer kunne du simpelthen på stående fod uden at skulle slå dem op? Det er rimelig imponerende
    Det er vel ret ligegyldigt om de er paratviden, eller slået efter. Hvis alternativet er, at ryste en procentsats ud af ærmet som ikke passer, så foretrækker jeg så afgjort nogle datoer eller tal med hold i.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar


  4. #513
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af mashis Se meddelelser
    Og de datoer kunne du simpelthen på stående fod uden at skulle slå dem op? Det er rimelig imponerende
    "Godt nok tog jeg enormt meget fejl, men du snød og brugte Google!" Karakter 10/10 for at snakke udenom!


  5. #514
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af mashis Se meddelelser
    Og de datoer kunne du simpelthen på stående fod uden at skulle slå dem op? Det er rimelig imponerende
    Jeg er ret vild med når smølle folder sin kringlede hjerne ud *tommel-op*

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #515
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Voldsomt hype der er for en spiller der har ikke har slået igennem i sine 3 første klubber i Europa! Vil hellere beholde Ankersen

  8. #516
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Voldsomt hype der er for en spiller der har ikke har slået igennem i sine 3 første klubber i Europa! Vil hellere beholde Ankersen
    Antager at du troller lidt, men jeg bider da gerne på: Det vil jeg da sådan set også gerne, men det er givetvis ikke en mulighed, grundet klubbens forretningsmodel der forudsætter salg af vores bedste spillere, samt Ankersens egne ambitioner, som jeg gætter på rækker ud over Superligaen.


  9. #517
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Voldsomt hype der er for en spiller der har ikke har slået igennem i sine 3 første klubber i Europa! Vil hellere beholde Ankersen
    Hvis han var slået igennem i Manchester United, Real Madrid eller Frankfurt ville det jo aldrig være en spiller vi snakkede om lige nu? Tror endda gerne Frankfurt havde beholdt ham, havde det ikke været pga. tattoveringssagen.
    Pointen er vel netop at tre så store klubber har set noget i ham, og givet ham kampe på topplan - men trods alt ikke kunne konkurrere med den slags spillere der er i de klubber (og så endda i hans alder).
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #518
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    58

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Voldsomt hype der er for en spiller der har ikke har slået igennem i sine 3 første klubber i Europa! Vil hellere beholde Ankersen
    Cornelius slog ikke igennem i Cardiff, Zanka slog ikke igennem i PSV, Boilesen røg af holdet i Ajax, Fischer slog ikke igennem i hverken Middlesbrough eller Mainz. Jeg lever med at vi henter spillere, der er inde omkring Uruguays landshold, selvom han ikke slår igennem i Real Madrid, Manchester United - og som var fast mand i Frankfurt når han ikke var skadet, eller fik lavet dumme tatoveringer.


  12. #519
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Enig i at han kan blive god , men syntes denne Hype er meget overdrevet. Personligt havde jeg hellere hentet NK fra Ajax når nu det er umuligt at beholde Ankersen.

  13. #520
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Enig i at han kan blive god , men syntes denne Hype er meget overdrevet. Personligt havde jeg hellere hentet NK fra Ajax når nu det er umuligt at beholde Ankersen.
    Hvad får dig til at tro, at Ajax eller Rasmus Kristensen skulle være interesseret i, at han skulle til FCK efter kun et år? Han er jo ret tæt på holdet.

    Ingen ved naturligvis, hvor god Varela kan/kunne blive for os, men hans CV og hans alder gør ham altså per definition ret spændende, ville jeg mene. Og hans manglende succes de steder, han har været, har jo ikke så meget været resultatet af manglende kvalitet, men snarere af en torskedum fejl og skader.

    Men nu må den fede dame sgu godt snart synge!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #521
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvad får dig til at tro, at Ajax eller Rasmus Kristensen skulle være interesseret i, at han skulle til FCK efter kun et år? Han er jo ret tæt på holdet.

    Ingen ved naturligvis, hvor god Varela kan/kunne blive for os, men hans CV og hans alder gør ham altså per definition ret spændende, ville jeg mene. Og hans manglende succes de steder, han har været, har jo ikke så meget været resultatet af manglende kvalitet, men snarere af en torskedum fejl og skader.

    Men nu må den fede dame sgu godt snart synge!
    Han ligner en, der er i den absolutte top af hvad vi burde kunne hente. Det er altså et godt landshold han spiller for. Naturligvis kan det gå galt, meget afhænger af om han faktisk er blevet voksen, er motiveret til at genrejse sin karriere og om han kan lære at forsvare kollektivt. Det kan nemt gå galt, men der er åbenlyst både kvalitet og bold i ham. Jeg havde gjort præcist det samme var jeg Ståle.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #522
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Tror.det hele falder til jorden som det plejer at gøre når klubben handler derned sydpå....Det ender nok med der kommer en klub og byder over eller at han ikke får lov til at smutte til FCK fordi en eller anden snotskovl ejer 10 % af en spiller og sætter sig imod salget. Nu har de snart haft 4 dage til at sætte det kryds på et stykke papir. Tror ikke på det mere...håber f... klubben handler nogle steder hvor en køber bliver taget seriøst.og hvor man ikke trækker tiden.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #523
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Tror.det hele falder til jorden som det plejer at gøre når klubben handler derned sydpå....Det ender nok med der kommer en klub og byder over eller at han ikke får lov til at smutte til FCK fordi en eller anden snotskovl ejer 10 % af en spiller og sætter sig imod salget. Nu har de snart haft 4 dage til at sætte det kryds på et stykke papir. Tror ikke på det mere...håber f... klubben handler nogle steder hvor en køber bliver taget seriøst.og hvor man ikke trækker tiden.
    Host, host... Santander... host, host... ;-)

    Ikke for at sige, at det nok ikke generelt er mere bøvlet at handle i Sydamerika, men det kan godt lade sig gøre, og det er en kæmpe talentpulje, man afskærer sig fra, hvis man dropper den verdensdel. Det kræver nok bare lidt øvelse - så mange gange har vi jo ikke prøvet det endnu.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. #524
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    212

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Host, host... Santander... host, host... ;-)

    Ikke for at sige, at det nok ikke generelt er mere bøvlet at handle i Sydamerika, men det kan godt lade sig gøre, og det er en kæmpe talentpulje, man afskærer sig fra, hvis man dropper den verdensdel. Det kræver nok bare lidt øvelse - så mange gange har vi jo ikke prøvet det endnu.
    Hvad var forløbet i den transfer? Husker det ikke som den cliffhanger, vi er ude i lige nu.

  21. #525
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    37

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Mener at Santander sagde ja til en løn som var brutto, den som FC tilbød var netto..

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •