Side 36 af 64 FørsteFørste ... 263334353637383946 ... SidsteSidste
Viser resultater 526 til 540 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #526
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Host, host... Santander... host, host... ;-)

    Ikke for at sige, at det nok ikke generelt er mere bøvlet at handle i Sydamerika, men det kan godt lade sig gøre, og det er en kæmpe talentpulje, man afskærer sig fra, hvis man dropper den verdensdel. Det kræver nok bare lidt øvelse - så mange gange har vi jo ikke prøvet det endnu.
    Meeen vil mene, at Santander-forløbet trak væsentligt mindre ud, hvilket da de historiske nyheder også viser. Santander-handlen tog to et halvt døgn at færdiggøre. Med Varela nærmer vi os seks døgn uden endelig afklaring.

    Santander-forløbet:

    12/6-15 kl 00.20: FCK meddeler, at man er enig med Guarani om pris på Santander, og at han er på vej til København for at forhandle personlige detaljer.

    14/6-15 kl. 10.04: Santander præsenteres officielt på fem-årig kontrakt.

    Varela-forløbet:

    14/12-18 kl. 19.54: BT skriver, at kun de sidste detaljer mangler, og at Varela er på vej til København for at forhandle færdig og gennemgå lægetjek.

    17/12-18 kl. 11.04: Tweet hvor Varela poserer i FCK-trøje (formentlig i Parken).

    18/12-18 kl. 13.04: BT skriver, at der mangler underskrift fra klubpræsidenten, hvilket dog forventes at ske “inden for 48 timer”.

    20/12-18 kl. 14.06: Og vi venter stadig på nyt...

  2. #527
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Cambiasso Se meddelelser
    Hvad var forløbet i den transfer? Husker det ikke som den cliffhanger, vi er ude i lige nu.
    Jeg kan ikke huske forløbet. Min pointe var blot, at det i hvert fald én gang har været en stor succes at købe spillere direkte fra Sydamerika. Lektien her - uanset om det lykkes eller ej - er nok bare, at man skal afholde sig fra at sætte pr-apparatet i gang, før den fede dame har sunget. Det ville være ærgerligt, hvis konsekvensen blev, at man (endnu engang?) droppede Sydamerika som scoutingområde.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. #528
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Meeen vil mene, at Santander-forløbet trak væsentligt mindre ud, hvilket da de historiske nyheder også viser. Santander-handlen tog to et halvt døgn at færdiggøre. Med Varela nærmer vi os seks døgn uden endelig afklaring.
    Njah, jeg husker nu også, at Ståle har været ude og fortælle om noget netto/brutto forvirring og måske endda også noget DKK/US$/€-forvirring, hvor man endte med at forudbetale en stor del af lønnen eller-noget-i-den-retning (Det kan jeg jo sagtens skrive, når jeg ikke kan finde finde et link, men det er, som også jeg klart husker en Ståle-udtalelse).

  4. #529
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Njah, jeg husker nu også, at Ståle har været ude og fortælle om noget netto/brutto forvirring og måske endda også noget DKK/US$/€-forvirring, hvor man endte med at forudbetale en stor del af lønnen eller-noget-i-den-retning (Det kan jeg jo sagtens skrive, når jeg ikke kan finde finde et link, men det er, som også jeg klart husker en Ståle-udtalelse).
    https://www.bt.dk/superligaen/solbak...illerne-i-loen

    "Der var ikke noget tidsmæssigt pres, da vi skulle færdigforhandle Federico Santanders skifte til FC København, men alligevel blev det et af de mere komplicerede forløb, jeg har været med til. Johan Lange havde været i Sydamerika for at skitsere aftalens indhold over for Santander og hans agent, men da de landede i København, viste det sig, at de havde misforstået det meste. Misforståelserne handlede blandt andet om forskellen på bruttokroner og nettokroner og om euro kontra danske kroner, så vi lå meget langt fra hinanden, da forhandlingerne begyndte. Jeg skulle så forsøge at give Santander og hans agent en forståelse af det store billede, når man tegner en kontrakt med FC København. De skulle indse, hvad to-*tre gode år i FCK, ikke mindst på den europæiske scene, kunne få af betydning for Santanders markedsværdi, når hans næste kontrakt skulle forhandles, måske med en klub i en større liga end den danske. De penge, de regnede med at få her og nu, ville Santander kunne gange med fire eller fem i sin næste kontrakt, hvis han slog til hos os.Vi kom Santander og hans agent i møde ved blandt andet at flytte nogle af hans lønkroner fra kontraktens femte år til kontraktens andet år, for der var jo alligevel ingen intentioner om, at Santander skulle være her i fem år."

  5. De følgende 10 brugere er enige:

  6. #530
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Så kom den på snappen!!! :-)

    Kan ikke finde ud af at ligge billedet ind :-/

    https://www.fck.dk/nyhed/guillermo-v...-fc-koebenhavn

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #531
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19



  9. #532
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Det er et cv, der sammen med fem landskampe for Uruguay fik klubber som Bordeaux, Lyon og Inter til at byde på spilleren efter sommerens VM, men til FC Københavns ‘held’ og Varelas uheld blev han skadet kort efter.
    Pray for Anthony Jung.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #533
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Youtube-videoer kan ikke bruges til noget, det viser al erfaring. Men det er nu engang det vi har: det ser sgu godt ud

    https://www.youtube.com/watch?v=z4girnD3lQQ&t=47s
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #534
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19


  14. #535
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Lidt mere her: https://www.mnufc.com/post/2018/12/2...-dp-jan-gregus

    Jeg kan godt lide deres præsentation: "In 2016 Gregus joined one of the biggest clubs in Europe, FC Copenhagen..." :0)

    Og ja, det må betyde en ny midt ind, som Ståle luftede lidt senest.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #536
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    30

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    In 2016 Gregus joined one of the biggest clubs in Europe, FC Copenhagen in the Danish Superliga, where he has appeared in 107 games, including appearing in the 2016 UEFA Champions League.
    De smører lidt tykt på i Minnesota.

    Nogle bud på en erstatning?
    Hjalte du for lækker!!

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #537
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Gregus solgt til Minnesota, hvor Bashkim også har spillet. Dermed er der afklaring for de 4 store emner i dette vindue, med Falks og Boilesens forlængelser og de udtalte planer for Ankersen. Men så er vi tyndt besatte på midtbanen, især når Keita ikke kan hentes hjem før til sommer (tilbagekaldelsesklausulen gjaldt kun hvis Stabæk rykkede ned), og Matic gerne vil blive i Austria Wien.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. #538
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Mroos15 Se meddelelser
    De smører lidt tykt på i Minnesota.

    Nogle bud på en erstatning?
    Ståle siger dette på FCK.dk:
    "Vi har dog gennem et stykke tid overvejet, om vi skulle tilføje en yngre central midtbanespiller med udviklingspotentiale. Med salget af Jan, kommer det arbejde selvfølgelig til at fortsætte nu. Så må vi se, om vi kan finde den rigtige,” slutter Ståle Solbakken.

  20. #539
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Lidt mere her: https://www.mnufc.com/post/2018/12/2...-dp-jan-gregus

    Jeg kan godt lide deres præsentation: "In 2016 Gregus joined one of the biggest clubs in Europe, FC Copenhagen..." :0)

    Og ja, det må betyde en ny midt ind, som Ståle luftede lidt senest.
    Suuuuperfornuftig pris på 20 mio. kr. og elsker denne passus fra EB:

    "Det har høj prioritet hos manager Solbakken at finde en type à la Thomas Delaney til at supplere kaptajn Zeca."

    Hvorfor "a la Delaney" - hvorfor ikke bare...Delaney? ;) #keepdreaming
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #540
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Det er et oplagt salg til den pris. Men jeg håber virkelig, at Ståle finder en reel afløser, der kan gå direkte ind foran Thomsen og Kvist i midtbanekøen, hvis Zeca eller Falk er ude. Ellers frygter jeg et fejlslagent gamble a la sidste sæson, hvor få skader betød, at holdet pludselig så middelmådigt ud. Det kan godt være, vi kun skal spille halvt så mange kampe i foråret som i efteråret, men FCM's trup er bedre polstret til skader på visse positioner (og de truer med at forstærke sig yderligere), så please ikke begå samme fejl igen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •