Side 37 af 64 FørsteFørste ... 273435363738394047 ... SidsteSidste
Viser resultater 541 til 555 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #541
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    .
    Sidst redigeret af Ståle : 20.12.18 kl. 23:12

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #542
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er et oplagt salg til den pris. Men jeg håber virkelig, at Ståle finder en reel afløser, der kan gå direkte ind foran Thomsen og Kvist i midtbanekøen, hvis Zeca eller Falk er ude. Ellers frygter jeg et fejlslagent gamble a la sidste sæson, hvor få skader betød, at holdet pludselig så middelmådigt ud. Det kan godt være, vi kun skal spille halvt så mange kampe i foråret som i efteråret, men FCM's trup er bedre polstret til skader på visse positioner (og de truer med at forstærke sig yderligere), så please ikke begå samme fejl igen.
    Beklager, men min hjerne kan ikke kapere at forestille sig et scenarie, hvor et Gregus-salg koster os guldet. Does not compute.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #543
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/jan-gregus-...sota-united-fc

    Gregus er blevet solgt til Minnesota.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #544
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Er det ikke helt oplagt at kigge mod fiorentina for at finde en afløser til Gregus? Der sidder en ung dansker med splinter i røven der har været i udkanten af landsholdet, som fiorentina selv købte for ingen penge.

  8. #545
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Er det ikke helt oplagt at kigge mod fiorentina for at finde en afløser til Gregus? Der sidder en ung dansker med splinter i røven der har været i udkanten af landsholdet, som fiorentina selv købte for ingen penge.
    Nej!


  9. #546
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Er det ikke helt oplagt at kigge mod fiorentina for at finde en afløser til Gregus? Der sidder en ung dansker med splinter i røven der har været i udkanten af landsholdet, som fiorentina selv købte for ingen penge.
    De har åbenbart ikke betalt Bøf nogen penge for ham endnu, siden de hele tiden skal låne til driften ude på VSTGN'en

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #547
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    43

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Fantastisk at komme af med Gregus, især til den sum. Mon ikke det også er et tegn på, at vi forsøger at forstærke midtbanen?
    Købte øl da Zuma lavede saksesparket...

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #548
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    en ny midtbane lyder godt. Nogen rygter/ideer?

  14. #549
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Corner Se meddelelser
    en ny midtbane lyder godt. Nogen rygter/ideer?
    Der var Luka Adzic fra Anderlecht, som passer på ‘ung talentfuld med potentiale’ - men han er vidst mere kant end central?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  15. #550
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Corner Se meddelelser
    en ny midtbane lyder godt. Nogen rygter/ideer?
    En god ven mindede mig om Mathias Jensen - han har spillet 0 kampe i Celta. Flot.

    Men mon ikke han i hvert fald giver den et halvt år mere... Men han passer da på profilen; en ung spiller der stadig kan udvikle sig, men dog sagtens kan spille en rolle i både SL og Europa...

    Zan

  16. #551
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    En god ven mindede mig om Mathias Jensen - han har spillet 0 kampe i Celta. Flot.

    Men mon ikke han i hvert fald giver den et halvt år mere... Men han passer da på profilen; en ung spiller der stadig kan udvikle sig, men dog sagtens kan spille en rolle i både SL og Europa...

    Zan
    Han har stort set været skade hele tiden dernede
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prim...gen-celta-vigo
    Sidst redigeret af phillipo : 21.12.18 kl. 09:32

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #552
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    En god ven mindede mig om Mathias Jensen - han har spillet 0 kampe i Celta. Flot.

    Men mon ikke han i hvert fald giver den et halvt år mere... Men han passer da på profilen; en ung spiller der stadig kan udvikle sig, men dog sagtens kan spille en rolle i både SL og Europa...

    Zan
    Han har nu spillet en enkelt kamp, men ja, han har været skadet og har derfor ikke været i betragtning til holdet det meste af efteråret. Celta gav 50 mio. kr. for ham, så jeg ser det ikke som en reel mulighed for os. Han skal spille U21-EM til sommer, og hvis ikke Celta vælger at satse på ham, står andre klubber sikkert i kø for at give ham chancen.
    HIC SUNT LEONES

  19. #553
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Mathias Jensen kan vi måske håbe på hvis hans situation er uændret om et års tid, men lige nu tror jeg ikke han er parat til at søge hjem. Det samme kan siges om spillere som Rasmus Nissen og Ingvartsen. Nørgaard håber jeg godt nok ikke på, men mon ikke det er samme sag med ham.

    Lige nu kan vi blot fryde os over at FCK er det eneste danske hold der rimelig konsekvent formår at sende spillere videre til succesfulde udlandsophold. Det forstærker vores chancer med de spillere der egentlig kunne tjene flere penge andre steder, som vi har set senest med Varela og det kunne også betyde at fremtidens store talenter fra Fcn, Aab osv. hellere vil et smut forbi os end at tage direkte til udlandet.

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #554
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Mathias Jensen kan vi måske håbe på hvis hans situation er uændret om et års tid, men lige nu tror jeg ikke han er parat til at søge hjem. Det samme kan siges om spillere som Rasmus Nissen og Ingvartsen. Nørgaard håber jeg godt nok ikke på, men mon ikke det er samme sag med ham.

    Lige nu kan vi blot fryde os over at FCK er det eneste danske hold der rimelig konsekvent formår at sende spillere videre til succesfulde udlandsophold. Det forstærker vores chancer med de spillere der egentlig kunne tjene flere penge andre steder, som vi har set senest med Varela og det kunne også betyde at fremtidens store talenter fra Fcn, Aab osv. hellere vil et smut forbi os end at tage direkte til udlandet.
    Jeg tror, at Skovs eksempel kan være det, der får en flere talenter til at tage forbi FCK, før de smutter til udlandet. Den udvikling ser jeg faktisk som positiv, ikke kun for FCK, men i lige så høj grad for dansk fodbold. Faktum er dog bare, at springet fra AaB, FCN og andre klubber på samme niveau til de store ligaer virker uoverskueligt særligt mentalt, og her modner miljøet i FCK spilleren optimalt.

    Det vil være en naturlig udvikling i dansk fodbold, da skellet mellem de bedste og resten, kun virker til at blive større og større, både sportsligt og økonomisk.

    Selvom jeg hader at skrive det, så tror jeg også, at FCM kan bruges som alternativ til FCK.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #555
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg tror, at Skovs eksempel kan være det, der får en flere talenter til at tage forbi FCK, før de smutter til udlandet. Den udvikling ser jeg faktisk som positiv, ikke kun for FCK, men i lige så høj grad for dansk fodbold. Faktum er dog bare, at springet fra AaB, FCN og andre klubber på samme niveau til de store ligaer virker uoverskueligt særligt mentalt, og her modner miljøet i FCK spilleren optimalt.

    Det vil være en naturlig udvikling i dansk fodbold, da skellet mellem de bedste og resten, kun virker til at blive større og større, både sportsligt og økonomisk.

    Selvom jeg hader at skrive det, så tror jeg også, at FCM kan bruges som alternativ til FCK.
    Jeg skulle til at skrive nøjagtig samme indlæg. Skov er en klasseeksempel på, hvorfor det vil være klogt at tage forbi København i stedet for at tage direkte til en større liga. Og så tror jeg desværre også, at du har ret i forhold til FCM. Det hold virker en smule mere inkluderende i forhold til unge spillere (skriver jeg uden at kende gennemsnitsalderen i Herning). En del af de jyske spillere, vi har haft på det seneste (Fischer, Kusk, Thomsen, Skov, Jeronen (?!)), har alle talt om, hvor fed en by København er, og hvor godt de er faldet til, så man kan håbe, at det kort spilles hårdt, når/hvis vi forsøger at tiltrække åbenbare unge jyske talenter.

    Og så kan man i samme moment nævne alle de lidt ældre spillere, danske som udenlandske, der har fået styr på karrieren i København, og som er kommet videre til fast spilletid i udlandet.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •