Side 39 af 64 FørsteFørste ... 293637383940414249 ... SidsteSidste
Viser resultater 571 til 585 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #571
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Nu hvor Gregus er solgt til små 20mio. Er det for urealistisk at byde på Evander i FCM?
    Han har vist noget x-factor i Danmark. Og skulle have en frikøbsklausul på 18mio med FCM.
    FCM skulle ifølge deres fans have smidt et bud på 12.5mio.
    Og så kunne det være sjovt at stjæle en spiller foran snuden på dem.
    Det tror jeg bestemt er urealistisk. Mon ikke de sikrede sig forkøbsret ifb. med lejekontrakten, det tror jeg er standard praksis for den slags.

    Det undrer mig ikke hvis krejleren forsøger at genforhandle en aftale, der ikke engang er et halvt år gammel.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #572
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    hvorfor skulle de sælge til en direkte konkurrent - den forstår jeg ikke helt mssg - men måske er det mig der misser noget her :-)

  4. #573
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    358

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    hvorfor skulle de sælge til en direkte konkurrent - den forstår jeg ikke helt mssg - men måske er det mig der misser noget her :-)
    Det er fordi FCM kun har lejet Evander, efter sigende med en forkøbsret på 18 mio DKK. Hvis jeg var FCM ville jeg ikke tøve med at slå til - Men krejleren skal nok lige forsøge at få de sidste forhandlet ned. En lærestreg vi kunne give ved at byde de 18 og snuppe ham :)

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #574
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu ved jeg godt, at det går lidt i ring. Men hvis ikke klubben har bedt de indvolverede jounalister om at holde tæt (formentlig omkring nogle vanskeligheder i forhandlingerne), så forstår jeg simpelthen ikke, hvorfor der er total stilhed over hele linjen. Hvorfor melder ingen at flyet er forsinket, at aftalen er på plads, at der stadig forhandles eller at forhandlingerne er brudt sammen osv. Jeg forstår det simpelthen ikke, medmindre journalister har ramt helt ved siden af mht denne historie, eller at man har bedt dem om at holde tæt. Hvis sagen virkelig er den, at der ikke er noget nyt at berette, så havde journalisterne vel meldt ud, at der stadig forhandles.
    Og her fortæller Ståle, at grunden til at det trak lidt ud var, han skulle igennem "majet majet" omfattende lægeundersøgelser med de herrer cosgrave og boesen. Altså ingen mystik, studehandler med journos, sydamerikanske forhandlingsmetoder mv. Ståle mener, at hans seneste skade har betydet, at større klubber har trukket sig, og at vi derfor er blevet en mulighed, fordi vi har lidt mere tålmodighed ift. genoptræningen. Håber cosgrave og boesen har gjort deres arbejde godt :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=H34HqKgoYSo

  7. De følgende 10 brugere er enige:

  8. #575
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Hejbøll Se meddelelser
    Det er fordi FCM kun har lejet Evander, efter sigende med en forkøbsret på 18 mio DKK. Hvis jeg var FCM ville jeg ikke tøve med at slå til - Men krejleren skal nok lige forsøge at få de sidste forhandlet ned. En lærestreg vi kunne give ved at byde de 18 og snuppe ham :)
    Men en forkøbsret betyder at vi ikke kan snuppe ham.

    Ligesom da folk ville have vi købte Mukhtar.

    Det kan ikke lade sig gøre før FCMs deadline er udløbet - heller ikke hvis vi byder 30 mio.

    Zan

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #576
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Men en forkøbsret betyder at vi ikke kan snuppe ham.

    Ligesom da folk ville have vi købte Mukhtar.

    Det kan ikke lade sig gøre før FCMs deadline er udløbet - heller ikke hvis vi byder 30 mio.

    Zan
    Men et bud kunne vel i hvert fald sikre, at FCM kom til at betale alle 18 millioner?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #577
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Men et bud kunne vel i hvert fald sikre, at FCM kom til at betale alle 18 millioner?
    Det er vel ikke sådan en forkøbsklausul skal forstås.

    Det betyder bare, at FCM skal have tilbuddet før andre klubber kan indgå en bindende aftale med sælger, men hvis Evander selv siger nej tak, så er klausulen fuldstændig ligegyldig.

    FCM og sælger har blot aftalt en pris på forhånd, som så går hånd i hånd med klausulen.

    Med andre ord, sælger kan ikke afvise et tilbud fra FCM på kr. 18 mio., men det kan Evander.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #578
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Det er vel ikke sådan en forkøbsklausul skal forstås.

    Det betyder bare, at FCM skal have tilbuddet før andre klubber kan indgå en bindende aftale med sælger, men hvis Evander selv siger nej tak, så er klausulen fuldstændig ligegyldig.

    FCM og sælger har blot aftalt en pris på forhånd, som så går hånd i hånd med klausulen.

    Med andre ord, sælger kan ikke afvise et tilbud fra FCM på kr. 18 mio., men det kan Evander.
    Næ men det bliver måske nemmere for klubben at afvise et mindre bud fra de jyske kræmmere, hvis de ved, at FCK står klar til at matche frikøbsklausulen, og det er nok det guldsmed mener. Vi kan ikke stoppe Evander fra at ryge til FCM, men vi nok godt sikre os, at FCM virkelig må til lommen hvis de vil have ham og ikke får en virkelig god spiller til en spotpris. Om det så er god stil eller for den sags skyld en god plan kan selvfølgelig altid diskuteres. Om ikke andet vil det da være meget sjovt, hvis et "fake" bud herfra koster FCM 5-7 mill ekstra, såfremt det bremser deres kræmmerbud på ham.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #579
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Næ men det bliver måske nemmere for klubben at afvise et mindre bud fra de jyske kræmmere, hvis de ved, at FCK står klar til at matche frikøbsklausulen, og det er nok det guldsmed mener. Vi kan ikke stoppe Evander fra at ryge til FCM, men vi nok godt sikre os, at FCM virkelig må til lommen hvis de vil have ham og ikke får en virkelig god spiller til en spotpris. Om det så er god stil eller for den sags skyld en god plan kan selvfølgelig altid diskuteres. Om ikke andet vil det da være meget sjovt, hvis et "fake" bud herfra koster FCM 5-7 mill ekstra, såfremt det bremser deres kræmmerbud på ham.
    Vi kan jo også byde 18 millioner også hvis sælgende klub tillader os at forhandle kontakt med ham kan vi jo også presse FCM på løn og sign on fee osv.

  17. #580
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Det er temmelig ærgerligt, at vi ikke sikrede os Evander. Det kan godt undre mig lidt. Han var jo ikke et ukendt talent. FCM har gjort et scoop her - hvis det altså lykkes dem at få ham permanent.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. #581
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Og her fortæller Ståle, at grunden til at det trak lidt ud var, han skulle igennem "majet majet" omfattende lægeundersøgelser med de herrer cosgrave og boesen. Altså ingen mystik, studehandler med journos, sydamerikanske forhandlingsmetoder mv. Ståle mener, at hans seneste skade har betydet, at større klubber har trukket sig, og at vi derfor er blevet en mulighed, fordi vi har lidt mere tålmodighed ift. genoptræningen. Håber cosgrave og boesen har gjort deres arbejde godt :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=H34HqKgoYSo
    Bemærk dog, hvad FCK skriver på sin hjemmeside i forbindelse med det interview:

    “Interviewet med Ståle Solbakken er lavet mandag eftermiddag, inden han rejste på ferie og før transferens sidste formaliteter faldt på plads.” (https://www.fck.dk/nyhed/staale-om-v...mpe-potentiale)

    Varela-transferen blev først offentliggjort torsdag aften, altså tre døgn efter interviewet med Ståle.

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #582
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Næ men det bliver måske nemmere for klubben at afvise et mindre bud fra de jyske kræmmere, hvis de ved, at FCK står klar til at matche frikøbsklausulen, og det er nok det guldsmed mener. Vi kan ikke stoppe Evander fra at ryge til FCM, men vi nok godt sikre os, at FCM virkelig må til lommen hvis de vil have ham og ikke får en virkelig god spiller til en spotpris. Om det så er god stil eller for den sags skyld en god plan kan selvfølgelig altid diskuteres. Om ikke andet vil det da være meget sjovt, hvis et "fake" bud herfra koster FCM 5-7 mill ekstra, såfremt det bremser deres kræmmerbud på ham.
    Korrekt. Det var heller ikke for at gå i haserne på den stakkels guldsmed. Jeg quotede bare et tilfældigt indlæg.

    Men mere eller mindre enig. Det kommer dog an på hvor seriøst buddet er. Hvis FCK byder 17 mio., som så accepteres af sælger, så vil der også være en formodning om, at FCK følger op og efterfølgende tilbyder Evander en seriøs kontrakt.

    Hvis FCK bare byder kr. 17.000.000 forefter blot at tilbyde Evander kr. 500.000 om året, så ved sælger godt, at kr. 17 mio., ikke er den reele markedspris, men blot er et bud som er givet, for at drive prisen op.

    At jeg så ikke tror det bliver relevant er en anden sag. Der skal nok være en klub, som er villige til at smide minimum kr. 20.000.000 for en brasiliansk spiller, der har være nomineret til golden boy, samt haft en fornuftig sæson i europa.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #583
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er temmelig ærgerligt, at vi ikke sikrede os Evander. Det kan godt undre mig lidt. Han var jo ikke et ukendt talent. FCM har gjort et scoop her - hvis det altså lykkes dem at få ham permanent.
    Det kan der nok være mange grunde til bl.a. at man ikke har været interesseret eller at man måske ikke troede han var realistisk at hente. Men ja han ligner da et scoop. Lad os dog lige se tiden an inden vi stempler ham som succes/fiasko - ligesom Varela så er det en smule underligt, at han sælges til en klub som FCM med det navn og talent. Og får han masser af succes i foråret, så kan der måske komme mere spændende klubber på banen, så han mister interessen for FCM. Men det kræver selvfølgelig, at frikøbsklausulen og personlig kontrakt ikke allerede hhv. er aktiveret (klausul) og forhandlet på plads (personlig kontrakt).

  23. #584
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    3

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det kan der nok være mange grunde til bl.a. at man ikke har været interesseret eller at man måske ikke troede han var realistisk at hente. Men ja han ligner da et scoop. Lad os dog lige se tiden an inden vi stempler ham som succes/fiasko - ligesom Varela så er det en smule underligt, at han sælges til en klub som FCM med det navn og talent. Og får han masser af succes i foråret, så kan der måske komme mere spændende klubber på banen, så han mister interessen for FCM. Men det kræver selvfølgelig, at frikøbsklausulen og personlig kontrakt ikke allerede hhv. er aktiveret (klausul) og forhandlet på plads (personlig kontrakt).
    Mon der nogen mulighed for, at vores tidligere hjælpende hånd Solskjær ( solgte cornelius tilbage til os ) kan finde lidt overskud i United. Er der noget på hylderne ?

  24. #585
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    den begynder at se svær ud med Martin Ødegaard

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...vitesse-remis/

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •