Side 17 af 64 FørsteFørste ... 71415161718192027 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Arh, c’mon



  2. #242
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er da svært at sammenligne niveau. Uden at have set Wendt, så undrede jeg mig bare over, at man vurderer Boilesens niveau som værende højere (endda markant højere) pt. end Wendts niveau, når nu Wendt spiller fast på et tophold i en af verdens stærkeste ligaen.
    Jeg synes Wendt var en god back, men jeg anser ham ikke som den bedste vb i fcks historie, selvom han spillede for os i en meget succesfuld periode. Faktisk synes jeg at han minder ekstremt meget om Bengtsson, selvom han dog er en smule stærkere i kombinationsspillet.

    Det er også bemærkelsesværdigt at han i lang tid var siet fra til det svenske landshold, hvis han er så god som nogle herinde mener.
    Wendt levede i høj grad på det kreative arbejde som Hutchinson og Grønkjær leverede, han var yderst sjældent i stand til selv at sætte en mand.

    Jeg er med på at Boilesen skal fortsætte sin opadgående formkurve, men jeg mener da allerede nu at han har vist langt mere alsidighed og kreativitet end Wendt nogensinde gjorde, til trods for at Boile har spillet her i en forholdsvis svær periode.

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #243
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Jeg synes Wendt var en god back, men jeg anser ham ikke som den bedste vb i fcks historie, selvom han spillede for os i en meget succesfuld periode. Faktisk synes jeg at han minder ekstremt meget om Bengtsson, selvom han dog er en smule stærkere i kombinationsspillet.

    Det er også bemærkelsesværdigt at han i lang tid var siet fra til det svenske landshold, hvis han er så god som nogle herinde mener.
    Wendt levede i høj grad på det kreative arbejde som Hutchinson og Grønkjær leverede, han var yderst sjældent i stand til selv at sætte en mand.

    Jeg er med på at Boilesen skal fortsætte sin opadgående formkurve, men jeg mener da allerede nu at han har vist langt mere alsidighed og kreativitet end Wendt nogensinde gjorde, til trods for at Boile har spillet her i en forholdsvis svær periode.
    Det er sjovt. Jeg synes klart Boilesen er vores dårligste venstre back af de "faste". Jeg er en smule usikker på hvordan Oviedos topniveau skal vurderes ift at de andre har performet over længere tid, men jeg tror jeg ville rate dem

    Ludwig, NJ, Wendt , Oviedo, Pierre1.0 og så slutteligt Boilesen.

    Er det på rent topniveau, så er Oviedo bedst. Men så skal Bolanos også spille højre fløj i en idealopstilling og det kan jeg ikke bære på Goldbæks vegne.

    Ift til Wendt over Boilesen synes jeg det er ret klart. Wendt var en god pasningsspiller og han kom samtidig til rigtig mange indlæg han slog godt. Han var ikke så god i luften som Boilesen men placerede sig eminent defensivt og var generelt utrolig påpasselig. Han virkede på en eller anden måde altid koncentreret når han spillede, som om han gjorde sig umage. Det kunne jeg godt lide.
    Og så er han fast mand på 2 af de 3 bedste FCK hold, uden at være svageste led, som Ankersen i 15/16 feks.
    Sidst redigeret af Something : 15.11.18 kl. 09:19

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #244
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det er sjovt. Jeg synes klart Boilesen er vores dårligste venstre back af de "faste". Jeg er en smule usikker på hvordan Oviedos topniveau skal vurderes ift at de andre har performet over længere tid, men jeg tror jeg ville rate dem

    Ludwig, NJ, Wendt , Oviedo, Pierre1.0 og så slutteligt Boilesen.
    Jeg er enig i denne rating. Niclas var en fantastisk boldspiller - lidt ala Boilesen bare bedre, men Ludde er imo klart den bedste allround. Han kan/kunne alt. Han var fantastisk defensivt, han var god i relationerne (som Niclas og Boile), han var hurtig nok til at kunne gå til baglinien og han slog fantastiske indlæg både i åbent spil og på dødbolde. Udover det, så var/er han helt utrolig seriøs omkring sin sport og forøvrigt meget sjældent skadet. Man kan/kunne bare altid stole på ham. Alle de andre havde/har hver især svagheder. Niclas var ikke vildt hurtig, Oviedo var spetakulær offensivt men måske ikke så fantastisk defensivt og måske for svingende i præstationerne, Pierre var fantastisk til at gå til baglinien og slå indlæg men ikke god i de relationelle færdigheder, Boilesen er omvendte styrker af Pierre og har desuden kampe hvor koncentrationen er helt væk.
    Ludde er bare hele pakken.

    Skal man forøvrigt være lidt hård mod f.eks. Boilesen og kun kigge på hans tid i FCK, så er der måske endda flere venstre backs som kan slå ham af pinden. Han har vel nærmest kun spillet fast i 1½ sæson, hvor den ene fulde sæson var FCKs dårligeste i mands minde, og han var virkelig heller ikke noget at råbe hurra for. Jeg ved godt, at Boile er et større navn og har måske et højere topniveau, men man kan måske argumentere for, at navne som Ulle, Peter Christiansen og Bergdølmo har præsteret bedre for FCK end Boile.
    Sidst redigeret af k@sper : 15.11.18 kl. 11:29


  7. #245
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er enig i denne rating. Niclas var en fantastisk boldspiller - lidt ala Boilesen bare bedre, men Ludde er imo klart den bedste allround. Han kan/kunne alt. Han var fantastisk defensivt, han var god i relationerne (som Niclas og Boile), han var hurtig nok til at kunne gå til baglinien og han slog fantastiske indlæg både i åbent spil og på dødbolde. Udover det, så var/er han helt utrolig seriøs omkring sin sport og forøvrigt meget sjældent skadet. Man kan/kunne bare altid stole på ham. Alle de andre havde/har hver især svagheder. Niclas var ikke vildt hurtig, Oviedo var spetakulær offensivt men måske ikke så fantastisk defensivt og måske for svingende i præstationerne, Pierre var fantastisk til at gå til baglinien og slå indlæg men ikke god i de relationelle færdigheder, Boilesen er omvendte styrker af Pierre og har desuden kampe hvor koncentrationen er helt væk.
    Ludde er bare hele pakken.

    Skal man forøvrigt være lidt hård mod f.eks. Boilesen og kun kigge på hans tid i FCK, så er der måske endda flere venstre backs som kan slå ham af pinden. Han har vel nærmest kun spillet fast i 1½ sæson, hvor den ene fulde sæson var FCKs dårligeste i mands minde, og han var virkelig heller ikke noget at råbe hurra for. Jeg ved godt, at Boile er et større navn og har måske et højere topniveau, men man kan måske argumentere for, at navne som Ulle, Peter Christiansen og Bergdølmo har præsteret bedre for FCK end Boile.
    Skulle du ikke tage Saarinen og Rooba med, når nu du er i gang? Det er helt vildt langt ude at påstå, at disse spillere præsterede bedre end Boilesen. Har du set PC spille for FCK??

    Jeg begriber simpelten ikke den stemning overfor Boilesen, som vel ikke er set mere ubegrundet siden Lønstrups sidste tid.

    Vi har her en dansk back i sin bedste fodboldalder med landsholdsniveau, erfaring og menneskeligt format. Og det er åbenbart ikke nok?

    Den første sæson skulle han bruge på at komme i form, hvilket af private årsager og holdets præsteren tog noget tid. Seneste sæson blev han kastet frem og tilbage mellem pladserne på et håbløst hold i kaos.

    Det er først i denne sæson, at han for alvor har fået lov at spille samme plads i længere tid og endda med flere forskellige makkere. Heriblandt den langsomme og middelmådige Thomsen. Boilesen skulle selvfølgelig lige vaske den manglende VM-deltagelse og nogle andre ting af sig, men siden har han altså været rigtig god. Indrømmet, mest i de store kampe. Men hvordan har Bjelland, Zeca, Fischer og N'Doye leveret i Vendsyssel og Vejle?

    Til gengæld viste han i kampene mod AGF og Brøndby, hvilken komplet topklasseback han er.

    Iøvrigt er det vås, at han var 'sat af' mod Prag. Var Vavro så også? Det var en gratis omgang af Ståle at tale Bengtsson lidt op, når Boilesen alligevel ikke kunne fortsætte i Vejle og blev roteret mod Prag. Havde Ståle været bare den mindste smule i tvivl om styrkeforholdet på den position, så spillede Bengtsson nok andet end pokalkampe og sene systemændringer.

    Nej, Boilesen skal ikke skiftes ud. Slet ikke med Wendt. Han skal derimod overtales til at blive i klubben frem til 2020. Alt skal sættes ind på først guld og siden CL-deltagelse. Og det gøres ikke med store udskiftninger.

    Oprindeligt havde 2019 selvfølgelig været et oplagt salgstidspunkt ift. hans alder og kontrakt. Men grundet både hans egen og klubbens forløb hidtil bør det være i alles interesse at holde fast, hvilket han af både private og sportslige årsager nok kan se ideen i.

    Med en konstant udfordret central midtbane, manglende alternativer til kanterne og fronten sammenholdt med en aldrende N'Doye, er det ihvertfald ikke på venstre back, at problemet er.


  8. #246
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Skulle du ikke tage Saarinen og Rooba med, når nu du er i gang? Det er helt vildt langt ude at påstå, at disse spillere præsterede bedre end Boilesen. Har du set PC spille for FCK??
    Ja jeg har set alle de nævnte herrer spille for FCK.

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Jeg begriber simpelten ikke den stemning overfor Boilesen, som vel ikke er set mere ubegrundet siden Lønstrups sidste tid.
    Jeg har ikke nogen dårlig stemning imod Boilesen. Jeg håber, at han bliver her.

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Vi har her en dansk back i sin bedste fodboldalder med landsholdsniveau, erfaring og menneskeligt format. Og det er åbenbart ikke nok?
    Det kommer an på, hvilke præmisser man vurderer ud fra. Ud fra det du nævner her, så kvalificerer Kodro sig pludselig også :-)

    Min præmis er, hvad spillerne har præsteret for FCK, og der må man bare sige (hvilket du forøvrigt selv nævner), at hans første stykke tid var præget af skader og sæsonen efter af tyndt spil af holdet generelt inkl. af ham selv. Holder han niveau fra de gode kampe i år de næste par år i FCK, så er han selvfølgelig klart bedre end dem jeg bringer op, men antallet af virkelig gode kampe for FCK pt er (bla grundet skader, dårligt hold, placering i midterforsvaret osv) stadig forholdsvist lavt. Jeg synes ikke, at man kan vurdere ham som blandt de bedste backs i klubben stort set udelukkende på få virkelig gode kampe og det potentiale vi tror han har. Han er selvfølgelig bedre end PC og Ulle (jeg skrev, at man MÅSKE kunne argumentere for det modsatte), men han skal præstere meget mere og i flere sæsoner for at komme op på niveau med Nicklas, Wendt og Ludde.

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Iøvrigt er det vås, at han var 'sat af' mod Prag. Var Vavro så også?
    Det er vel umuligt at vide, men forskellen er bare, at imens Vavro har været stabil op til de kampe, så havde Boilesen nogle rigtig dårlige. Endvidere har Vavro været sparet i Frankrig også, imens dette (så vidt jeg husker) var første gang Boilesen ikke var med i kampe mod gode hold.

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Nej, Boilesen skal ikke skiftes ud. Slet ikke med Wendt. Han skal derimod overtales til at blive i klubben frem til 2020. Alt skal sættes ind på først guld og siden CL-deltagelse. Og det gøres ikke med store udskiftninger.
    Gerne for min skyld. Jeg er ok tilfreds, selvom jeg stadig mener, at han bør have niveauet til at præstere endnu bedre over endnu længere tid.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #247
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Alligevel utroligt så forskelligt folk ser samme spiller. Jeg er rigtig glad for Boilesen og holder ham gerne 6 år til, men jeg er bare ret sikker på han vil ud igen. God med bolden, godt overblik, vindermentalitet og på seneste udfordrende.

  11. #248
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Skulle du ikke tage Saarinen og Rooba med, når nu du er i gang? Det er helt vildt langt ude at påstå, at disse spillere præsterede bedre end Boilesen. Har du set PC spille for FCK??

    Jeg begriber simpelten ikke den stemning overfor Boilesen, som vel ikke er set mere ubegrundet siden Lønstrups sidste tid.

    Vi har her en dansk back i sin bedste fodboldalder med landsholdsniveau, erfaring og menneskeligt format. Og det er åbenbart ikke nok?

    Den første sæson skulle han bruge på at komme i form, hvilket af private årsager og holdets præsteren tog noget tid. Seneste sæson blev han kastet frem og tilbage mellem pladserne på et håbløst hold i kaos.

    Det er først i denne sæson, at han for alvor har fået lov at spille samme plads i længere tid og endda med flere forskellige makkere. Heriblandt den langsomme og middelmådige Thomsen. Boilesen skulle selvfølgelig lige vaske den manglende VM-deltagelse og nogle andre ting af sig, men siden har han altså været rigtig god. Indrømmet, mest i de store kampe. Men hvordan har Bjelland, Zeca, Fischer og N'Doye leveret i Vendsyssel og Vejle?

    Til gengæld viste han i kampene mod AGF og Brøndby, hvilken komplet topklasseback han er.

    Iøvrigt er det vås, at han var 'sat af' mod Prag. Var Vavro så også? Det var en gratis omgang af Ståle at tale Bengtsson lidt op, når Boilesen alligevel ikke kunne fortsætte i Vejle og blev roteret mod Prag. Havde Ståle været bare den mindste smule i tvivl om styrkeforholdet på den position, så spillede Bengtsson nok andet end pokalkampe og sene systemændringer.

    Nej, Boilesen skal ikke skiftes ud. Slet ikke med Wendt. Han skal derimod overtales til at blive i klubben frem til 2020. Alt skal sættes ind på først guld og siden CL-deltagelse. Og det gøres ikke med store udskiftninger.

    Oprindeligt havde 2019 selvfølgelig været et oplagt salgstidspunkt ift. hans alder og kontrakt. Men grundet både hans egen og klubbens forløb hidtil bør det være i alles interesse at holde fast, hvilket han af både private og sportslige årsager nok kan se ideen i.

    Med en konstant udfordret central midtbane, manglende alternativer til kanterne og fronten sammenholdt med en aldrende N'Doye, er det ihvertfald ikke på venstre back, at problemet er.

    Bare sådan en indskydelse, så spillede Boilesen over 30 kampe som venstre back sidste år, blandt andet de sidste 17 i streg. Jeg ønsker som sådan ikke Boilesen skiftet ud, og han var helt sikkert fremragende engang hos Ajax. Men i FCK har han ikke bedre end Wendt og han har endnu ikke vist sig som en stabil profil. Det kan være det kommer. Det håber jeg, men der er stadig langt op til hans forgængere på pladsen.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #249
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Alligevel utroligt så forskelligt folk ser samme spiller. Jeg er rigtig glad for Boilesen og holder ham gerne 6 år til, men jeg er bare ret sikker på han vil ud igen. God med bolden, godt overblik, vindermentalitet og på seneste udfordrende.
    Bare for at gøre det helt klart, så betyder min rangering af Boilesen i historisk kontekst ikke, at jeg er utilfreds ham eller synes han er dårlig. Det er mere en cadeau til 3-4 utrolig gode backs, som vi har været beriget af i klubben.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #250
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Bare sådan en indskydelse, så spillede Boilesen over 30 kampe som venstre back sidste år, blandt andet de sidste 17 i streg. Jeg ønsker som sådan ikke Boilesen skiftet ud, og han var helt sikkert fremragende engang hos Ajax. Men i FCK har han ikke bedre end Wendt og han har endnu ikke vist sig som en stabil profil. Det kan være det kommer. Det håber jeg, men der er stadig langt op til hans forgængere på pladsen.
    Jeg er fuldstændig enig.
    Da Boile kom ind mod Ajax så man hvor dygtig en spiller han er. Men det er generelt i de lidt større kampe, med en masse på lægterne, at han præsterer.
    Boile er god - og har et stort potentiale - men han er ikke en klassisk FCK-back, som tager til baglinjen og slår indlæg. Dét, sammenholdt med en smule svingene præstationer med udfald i enkelte kampe - gør, at jeg ikke har ham over Wendt. Men det kan komme! Og jeg synes faktisk, at det fortæller mere om Wendt, NJ, Ludde og Oviedo, end det siger noget om Boile. Vi har flere gange haft et højt niveau på den position.

    Boile er dygtig - og jeg håber, at han fortsætter sin udvikling i FCK lidt endnu. Han er en stor personlighed i truppen, og jeg er super glad for ham.

    PS: Jeg håber ikke, at Wendt vender hjem. Han har en speciel plads i FCKs historie, men lad ham blive der. Han skal ikke hjem som et ringvrag (og det er ret beset kun N'doye (?), som har ramt et niveau, som ikke ødelægger eftermæglet (ville være frygteligt ked af at Wendt får sat et dårligt aftryk i en 2.0 version).
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  16. #251
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    det er ret beset kun N'doye (?), som har ramt et niveau, som ikke ødelægger eftermæglet
    Jeg beklager på forhånd den manglende relevans ifht transfer-snak, men det her er altså for historieløst til at lade stå uimodsagt. Der er flere, der er vendt hjem efter udlandsophold uden at ‘ødelægge eftermæglet’.

    Peter Nielsen, Corner og 32 f.eks. er der vel ingen der vil påstå, ødelagde noget i deres 2. periode i klubben.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #252
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Jeg beklager på forhånd den manglende relevans ifht transfer-snak, men det her er altså for historieløst til at lade stå uimodsagt. Der er flere, der er vendt hjem efter udlandsophold uden at ‘ødelægge eftermæglet’.

    Peter Nielsen, Corner og 32 f.eks. er der vel ingen der vil påstå, ødelagde noget i deres 2. periode i klubben.
    Eller Niclas Jensen eller Lars Jacobsen. Eller Kvist. Eller Lønstrup. Eller Hjalte.

    Er det ikke kun Pierre og Anton der har været skyldige i en decideret dårlig retur ?

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #253
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    203

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Zanka var nu heller ikke værst i 2. omgang.


  21. #254
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Ej okay, det er meget upræcist af mig. Selvfølgelig er nævnte store spillere, selvom Hjalte og Kvist måske i min optik ikke har været super i 2. periode. Men jeg mente nu spillere, som var i den alder. N'doye har ramt et højt niveau so far. Men Pierre, Christian Poulsen, Anton, Jensen, ja, jeg synes det var synd at de kom retur. Men det er måske bare mig. Det er smukt, med tanken om spillere der vener hjem, men når de når den alder, som Wendt har, så risikerer romantikken bare at dø af dårlige præstationer.

    Jeg beklager mit upræcise indspark.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #255
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg står heller ikke forrest for at hylde Boile - jeg synes han har en fed personlighed og attitude, men spillemæssigt er der flere jeg vægter højere...

    Dog er Boile enormt vigtig da vores alternativ på bænken er hovedrystende ringe....

    Jeg håber og tror vi også har Boile i næste sæson - og hvis ikke så skal der i hvert fald handles.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •