Side 51 af 64 FørsteFørste ... 414849505152535461 ... SidsteSidste
Viser resultater 751 til 765 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #751
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Den studsede jeg også over. Som du siger, så virker det til at de har fundet afløseren til Mudrazija. Og det kan da kun være positivt for forhandlingerne og prisen, at de har fået Kleinheisler på en fri transfer.

    Er der nogen der kan huske præcis hvad Ståle sagde til FCK Inside? Er det korrekt at Ståle sagde noget med at spilleren også gerne ville til FCK, og at prisen var eneste hurdle mellem en done deal?
    Korrekt. Det var næsten hans ord for ord

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #752
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Den studsede jeg også over. Som du siger, så virker det til at de har fundet afløseren til Mudrazija. Og det kan da kun være positivt for forhandlingerne og prisen, at de har fået Kleinheisler på en fri transfer.
    Irrelevant for FCK, men jeg studsede over, at Kleinheisler skiftede fra Werder Bremen til Astana i sommers for 675.000 Euro (i følge Transfermarkt) og så lidt over et halvt år efter skifter han til Osijek på en fri transfer?

  4. #753
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Den studsede jeg også over. Som du siger, så virker det til at de har fundet afløseren til Mudrazija. Og det kan da kun være positivt for forhandlingerne og prisen, at de har fået Kleinheisler på en fri transfer.

    Er der nogen der kan huske præcis hvad Ståle sagde til FCK Inside? Er det korrekt at Ståle sagde noget med at spilleren også gerne ville til FCK, og at prisen var eneste hurdle mellem en done deal?
    Ståle sagde noget i retningen af "Vi er enige med spilleren, men klubben vil have for mange penge". I det må der jo så implicit være et ønske fra spilleren om at komme til FCK, ellers havde han nok ikke været i dialog med os.

  5. #754
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Irrelevant for FCK, men jeg studsede over, at Kleinheisler skiftede fra Werder Bremen til Astana i sommers for 675.000 Euro (i følge Transfermarkt) og så lidt over et halvt år efter skifter han til Osijek på en fri transfer?
    Det lyder ikke helt problemfrit, fra deres egen hjemmeside med klassisk google translate:

    Hungarian unilaterally terminated the cooperation to the detriment of the club so far and is expected to receive all the necessary documentation in order to be registered as soon as possible for the Osijek. In case Astana, however, challenged the registration, UEFA would decide the arbitration, but we believe that the situation will be resolved positively without it.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  6. #755
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af JakobP Se meddelelser
    Ståle sagde noget i retningen af "Vi er enige med spilleren, men klubben vil have for mange penge". I det må der jo så implicit være et ønske fra spilleren om at komme til FCK, ellers havde han nok ikke været i dialog med os.
    Og det må vel også betyde, at den sælgende klub har givet FCK lov til at tale med spilleren?

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #756
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Robin Olsen var både billigere og blev solgt dyrere.
    Det er da helt rigtigt, men nu var det unge talenter, der blev diskuteret :-)

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #757
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Og det må vel også betyde, at den sælgende klub har givet FCK lov til at tale med spilleren?
    Lades vi virkelig stadig som om, at klubber og spillere først taler sammen, når den sælgende klub giver lov?

    Prøv at tænk et ekstremt spild af alles tid det ville være, hvis to klubber først bruger 14 dage på at forhandle sig til rette - for at spilleren derefter bare siger, ‘jeg er ikke interesseret’. Derfor har klubber og agenter selvfølgelig også fundet et nogenlunde fælles fodslag, inden der bliver afgivet et bud.

    Det gør så samtidig også vores Tibbling-bud endnu mere sjovt. For Ståle ville på sidstedagen af et transfervindue aldrig afgive et bud, hvis ikke han var ret sikker på, at spilleren ville skifte. Så det betyder de facto, at Brøndby nu har en spiller rendende, der var villig til at give dem langefingeren og skifte til rivalerne... Det varmer da lidt i sådan et relativt begivenhedsløst transfervindue som dette.


  11. #758
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    Lades vi virkelig stadig som om, at klubber og spillere først taler sammen, når den sælgende klub giver lov?

    Prøv at tænk et ekstremt spild af alles tid det ville være, hvis to klubber først bruger 14 dage på at forhandle sig til rette - for at spilleren derefter bare siger, ‘jeg er ikke interesseret’. Derfor har klubber og agenter selvfølgelig også fundet et nogenlunde fælles fodslag, inden der bliver afgivet et bud.

    Det gør så samtidig også vores Tibbling-bud endnu mere sjovt. For Ståle ville på sidstedagen af et transfervindue aldrig afgive et bud, hvis ikke han var ret sikker på, at spilleren ville skifte. Så det betyder de facto, at Brøndby nu har en spiller rendende, der var villig til at give dem langefingeren og skifte til rivalerne... Det varmer da lidt i sådan et relativt begivenhedsløst transfervindue som dette.
    Jeg er nu ret sikker de har givet lov. Hvorfor skulle de ikke det?

  12. #759
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    Lades vi virkelig stadig som om, at klubber og spillere først taler sammen, når den sælgende klub giver lov?
    Nej, det lades vi ikke som om. Men der er da væsentlig forskel på at sige det højt eller ej.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #760
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg kan ikke gennemskue, om der rent faktisk er nye information til grund for rygterne, men Daramy rygtes disse dage igen kraftigt til RB Leipzig.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #761
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg kan ikke gennemskue, om der rent faktisk er nye information til grund for rygterne, men Daramy rygtes disse dage igen kraftigt til RB Leipzig.
    Og med rygtes kraftigt" menes (som jeg kan læse det), at førsteprioriteten er at forlænge med Timo Werner. Sker dette, har de ikke behov for at købe nogen, da Emil Forsberg også er begyndt at træne med igen. Kikser dette nævnes Milans Hakan Çalhanoğlu (som åbenbart er for dyr) og så tre unavngivne spillere, der alle har fortid i Leipzig, og først herefter nævnes en række spillere, som er på træneren Ralf Rangnick "hemmelige" ønskeseddel, nemlig Hannes Wolf (19 år) fra Salzburg, Rabbi Matondo (18 år) fra Manchester City, Mohammed Daramy (17 år) og Callum Hudson-Odoi (18 år) fra Chelsea.

    Lad os bare slå koldt vand i blodet indtil videre.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #762
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Og med rygtes kraftigt" menes (som jeg kan læse det), at førsteprioriteten er at forlænge med Timo Werner. Sker dette, har de ikke behov for at købe nogen, da Emil Forsberg også er begyndt at træne med igen. Kikser dette nævnes Milans Hakan Çalhanoğlu (som åbenbart er for dyr) og så tre unavngivne spillere, der alle har fortid i Leipzig, og først herefter nævnes en række spillere, som er på træneren Ralf Rangnick "hemmelige" ønskeseddel, nemlig Hannes Wolf (19 år) fra Salzburg, Rabbi Matondo (18 år) fra Manchester City, Mohammed Daramy (17 år) og Callum Hudson-Odoi (18 år) fra Chelsea.

    Lad os bare slå koldt vand i blodet indtil videre.
    Jeg har lidt svært ved at forestille mig, at Daramy skulle gå direkte ind og erstatte Timo Werner, så det virker mærkeligt, om deres lyst til at købe ham skulle afhænge af Werners mulige afgang. Men hvis Daramy virkelig er så stort et talent, at han i en alder af 16 kan erstatte en tysk landsholdsangriber, synes jeg bare, Ståle skal se at få solgt Kodro og Sotiriou og rykke Daramy op i førsteholdstruppen med det vuns! :-)
    Sidst redigeret af Garneren : 23.01.19 kl. 15:28
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #763
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Og med rygtes kraftigt" menes (som jeg kan læse det), at førsteprioriteten er at forlænge med Timo Werner. Sker dette, har de ikke behov for at købe nogen, da Emil Forsberg også er begyndt at træne med igen. Kikser dette nævnes Milans Hakan Çalhanoğlu (som åbenbart er for dyr) og så tre unavngivne spillere, der alle har fortid i Leipzig, og først herefter nævnes en række spillere, som er på træneren Ralf Rangnick "hemmelige" ønskeseddel, nemlig Hannes Wolf (19 år) fra Salzburg, Rabbi Matondo (18 år) fra Manchester City, Mohammed Daramy (17 år) og Callum Hudson-Odoi (18 år) fra Chelsea.

    Lad os bare slå koldt vand i blodet indtil videre.
    Korrekt, men Daramy bliver jo ikke hentet som erstatning for Werner. Det gør artiklen også klart. Hudson-Odoi og Hannes Wolf er mere etablerede spillere, mens Matondo og Daramy er udviklingsspillere. Så jeg tror som sådan ikke, at et Daramy-salg afhænger af Werner, udover at det naturligvis giver Leipzig nogle penge mellem hænderne, som de kan investere. Men de 5 mio. euro og en Daramy-løn har de sgu nok råd til uanset hvad.

    Derudover er det ikke tre unavngivne spillere, der alle har en fortid i Leipzig, men tre der tidligere har været rygtet dertil (altså Wolf, Matondo og Daramy). Så Daramy er altså en af deres topprioriteter. (Hvis mit tyske er pålideligt, betyder "drei weiteren Spielern, die alle bereits in der Vergangenheit in Gerüchten rund um den Klub eine Rolle spielten" = "yderligere tre spillere, der allerede før i tiden har været rygtet til klubben".)

  21. #764
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Det er i øvrigt lige blevet bekræftet at Hannes Wolf skifter til RB Leipzig til sommer. Hvordan det påvirker interessen for Daramy tør jeg ikke vurdere.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...et-i-salzburg/
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  22. #765
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Nogen der ved hvordan det går med Daramy med hensyn til at opnå et dansk pas? Jeg tvivler på at han smutter før han opnår dette, da det begrænser hans muligheder voldsomt. Derudover er der vist også nogle regler med hensyn til mindreårige ikke-EU spillere... (hvem husker ikke FCMs nigerianere)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •