Side 30 af 64 FørsteFørste ... 202728293031323340 ... SidsteSidste
Viser resultater 436 til 450 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #436
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Altså, en BT-historie i stil med den han skrev i går?
    Nej, en historie om, at han var landet i København og var i gang med sit lægetjek eller havde bestået det.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #437
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg hænger min hat på, at Michel W. Davidsen plejer at være velinformeret. Jeg tænker, at det måske handler om journaliststudehandler: Hvis Michel holder tæt, indtil papirerne er underskrevet, bliver han også den første til at breake historien, når den er officiel.
    Bare lige for at forstå det, hvem skulle Michel/B.T. så have lavet den studehandel med?

  3. #438
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    Bare lige for at forstå det, hvem skulle Michel/B.T. så have lavet den studehandel med?
    Det kan være en agent eller endda direkte med klubben/Ståle mv. Tro mig, den type “handler” findes der en masse af i et fodboldmiljø, hvor klubber, agenter og journalister færdes tæt og bruger hinanden til forskellige formål. Det kan være noget a la: “Ja, handlen er god nok og vi præsenterer ham mandag, men hvis du ikke skriver noget om det, fortæller vi om en anden spiller vi kigger på, i næste uge”.

    Jeg undrer mig til gengæld mere over, at ingen andre medier har fulgt op i forbindelse med kampen i dag. Blev Ståle ikke spurgt ind til det på tv efter kampen?

  4. #439
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Jeg undrer mig til gengæld mere over, at ingen andre medier har fulgt op i forbindelse med kampen i dag. Blev Ståle ikke spurgt ind til det på tv efter kampen?
    Jo. Han kørte en art "ingen kommentarer" med at de nok skulle melde ud når der var noget at melde ud, men der var de ikke endnu.

  5. #440
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Det kan være en agent eller endda direkte med klubben/Ståle mv. Tro mig, den type “handler” findes der en masse af i et fodboldmiljø, hvor klubber, agenter og journalister færdes tæt og bruger hinanden til forskellige formål. Det kan være noget a la: “Ja, handlen er god nok og vi præsenterer ham mandag, men hvis du ikke skriver noget om det, fortæller vi om en anden spiller vi kigger på, i næste uge”.
    Tro mig, den slags du skitserer finder stort set aldrig sted. Det er virkelig sjældent, at klubberne er til at danse med, når det kommer til transferrygter. Brøndby gjorde lidt i det, da Christian Schultz kom til som pressechef, og de kæmpede lidt med dårlig presse. Men en klub af FCKs størrelse har ingen interesse i det. Tværtimod kender jeg flere tilfælde hvor journalister har talt løst transfersnak med Ståle om formiddagen, og der var intet under opsejling. Alligevel er en ny spiller præsenteret dagen efter. Jeg har endnu til gode at høre den første historie om, at Ståle skulle være en aktiv medspiller i forbindelse med transferrygter.

    Generelt stammer transferrygter fra spillerne selv, agenter eller folk i klubberne (som ikke er trænere eller pressechefer), der bare godt kan lide at føre sig lidt frem ved at dele ud af deres viden. Og hvis man følger journalisterne, er det ret tydeligt, hvem der er deres kilde.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #441
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Nu ved jeg godt, at det går lidt i ring. Men hvis ikke klubben har bedt de indvolverede jounalister om at holde tæt (formentlig omkring nogle vanskeligheder i forhandlingerne), så forstår jeg simpelthen ikke, hvorfor der er total stilhed over hele linjen. Hvorfor melder ingen at flyet er forsinket, at aftalen er på plads, at der stadig forhandles eller at forhandlingerne er brudt sammen osv. Jeg forstår det simpelthen ikke, medmindre journalister har ramt helt ved siden af mht denne historie, eller at man har bedt dem om at holde tæt. Hvis sagen virkelig er den, at der ikke er noget nyt at berette, så havde journalisterne vel meldt ud, at der stadig forhandles.

  8. #442
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu ved jeg godt, at det går lidt i ring. Men hvis ikke klubben har bedt de indvolverede jounalister om at holde tæt (formentlig omkring nogle vanskeligheder i forhandlingerne), så forstår jeg simpelthen ikke, hvorfor der er total stilhed over hele linjen. Hvorfor melder ingen at flyet er forsinket, at aftalen er på plads, at der stadig forhandles eller at forhandlingerne er brudt sammen osv. Jeg forstår det simpelthen ikke, medmindre journalister har ramt helt ved siden af mht denne historie, eller at man har bedt dem om at holde tæt. Hvis sagen virkelig er den, at der ikke er noget nyt at berette, så havde journalisterne vel meldt ud, at der stadig forhandles.
    Idag nyder vi de tre point , Skov , 1.pladsen osv

    Imorgen kommer Varela....

    Smart ikk

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #443
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Idag nyder vi de tre point , Skov , 1.pladsen osv

    Imorgen kommer Varela....

    Smart ikk
    Ja det vil ikke overraske enormt meget, og det er det vi alle håber. Men det ændrer nu ikke meget på min undren over den ekstreme stilhed fra medierne efter den fik hele armen for 2-3 dage siden.

  11. #444
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Hvad er det, du mener, journalisterne (underforstået Michel som ret beset er den eneste danske, der har været på sagen) skulle skrive?

    Han har meldt ud, at handlen er på plads. Skulle han lave en historie om, at den stadig er på plads? Det håber jeg, du selv kan se ikke giver mening. Var handlen kollapset derimod, er jeg sikker på, du nok skulle have hørt om det, for så havde der jo netop været noget nyt at skrive.

    Michel skriver det meget rammende selv på sin Twitter-profil:
    “Det er det samme [som i går]. Varela er FCK-spiller. Men jeg kan ikke præsentere ham - det må FCK selv gøre:)”

    Så slå koldt vand i blodet og brug den sunde fornuft, før man begynder at spekulere i censur og alskens studehandler, når det faktisk giver god mening, at Ståle nok bare gerne har villet koncentrere sig om at afslutte halvsæsonen ordenligt, før han begyndte at melde ud om en ny spiller, der først skal spille en kamp om flere måneder:)

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #445
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    Hvad er det, du mener, journalisterne (underforstået Michel som ret beset er den eneste danske, der har været på sagen) skulle skrive?

    Han har meldt ud, at handlen er på plads. Skulle han lave en historie om, at den stadig er på plads? Det håber jeg, du selv kan se ikke giver mening. Var handlen kollapset derimod, er jeg sikker på, du nok skulle have hørt om det, for så havde der jo netop været noget nyt at skrive.

    Michel skriver det meget rammende selv på sin Twitter-profil:
    “Det er det samme [som i går]. Varela er FCK-spiller. Men jeg kan ikke præsentere ham - det må FCK selv gøre:)”

    Så slå koldt vand i blodet og brug den sunde fornuft, før man begynder at spekulere i censur og alskens studehandler, når det faktisk giver god mening, at Ståle nok bare gerne har villet koncentrere sig om at afslutte halvsæsonen ordenligt, før han begyndte at melde ud om en ny spiller, der først skal spille en kamp om flere måneder:)
    Som nævnt undrer det mig bare. Journalister står oftest på tæerne af hinanden for at breake transfernyheder, men netop i denne sag har man kun hørt noget fra én af dem, når han direkte spørges på twitter. Det er da lidt sært. Især fordi der da var artikler nok i aviser og medier, da interessen blev kendt i fredags (eller var det torsdag)
    Og hvad de skulle skrive? De kunne jo have startet med at bekræfte aftalen uden at det skulle trækkes ud af dem :-)
    Samtidig plejer de jo at vide, hvornår spilleren præsenteres, hvor lang kontrakten er, hvad han har kostet osv osv osv.

    Med Santander og Mussis reporteredes hver gang en i forhandlingerne har slået en prut. Her kører den helt store historie med, at han sidder i flyet på vej til lægetjek og de sidste detaljer, og så efterfølges det stort set af total stilhed.
    Undrer du dig virkelig ikke bare lidt over forløbet i medierne?

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #446
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Som nævnt undrer det mig bare. Journalister står oftest på tæerne af hinanden for at breake transfernyheder, men netop i denne sag har man kun hørt noget fra én af dem, når han direkte spørges på twitter. Det er da lidt sært. Især fordi der da var artikler nok i aviser og medier, da interessen blev kendt i fredags (eller var det torsdag)
    Og hvad de skulle skrive? De kunne jo have startet med at bekræfte aftalen uden at det skulle trækkes ud af dem :-)
    Samtidig plejer de jo at vide, hvornår spilleren præsenteres, hvor lang kontrakten er, hvad han har kostet osv osv osv.

    Med Santander og Mussis reporteredes hver gang en i forhandlingerne har slået en prut. Her kører den helt store historie med, at han sidder i flyet på vej til lægetjek og de sidste detaljer, og så efterfølges det stort set af total stilhed.
    Undrer du dig virkelig ikke bare lidt over forløbet i medierne?
    Sidespor, men var Santander-handlen ikke netop én af dem, hvor det bare blev offentliggjort? Jeg mener at huske, at nyheden om handlen landede omkring midnat i danske medier, unden nogen havde set den komme. Måske bare mig :-)

  16. #447
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    Hvad er det, du mener, journalisterne (underforstået Michel som ret beset er den eneste danske, der har været på sagen) skulle skrive?

    Han har meldt ud, at handlen er på plads. Skulle han lave en historie om, at den stadig er på plads? Det håber jeg, du selv kan se ikke giver mening. Var handlen kollapset derimod, er jeg sikker på, du nok skulle have hørt om det, for så havde der jo netop været noget nyt at skrive.

    Michel skriver det meget rammende selv på sin Twitter-profil:
    “Det er det samme [som i går]. Varela er FCK-spiller. Men jeg kan ikke præsentere ham - det må FCK selv gøre:)”

    Så slå koldt vand i blodet og brug den sunde fornuft, før man begynder at spekulere i censur og alskens studehandler, når det faktisk giver god mening, at Ståle nok bare gerne har villet koncentrere sig om at afslutte halvsæsonen ordenligt, før han begyndte at melde ud om en ny spiller, der først skal spille en kamp om flere måneder:)
    Præcis den her tråd og de utallige spørgsmål på Michels Twitter om, hvornår der er noget nyt om Varela, bekræfter jo netop, hvorfor det er mærkeligt, at der ingen artikler har været i to døgn. Der ville jo være tonsvis af klik i en BT.dk-historie med et billede af Varela i Kastrup Lufthavn (tænk på billedet af en frysende Mussis i sneen) eller en overskrift ala "Varela til lægetjek på Frederiksberg" eller hvad ved jeg. BT's annonceindtægter kommer jo ikke af, hvad Michel skriver på sin Twitter, men genereres af klik på BT.dk.

    Det kan sagtens være, at der ikke er lavet nogen direkte handler (og det skal i øvrigt ikke forstås sådan, at det er noget, jeg synes er vildt kontroversielt). Det kan også bare ligge underforstået, at hvis Michel (eller andre journalister) skal opretholde et godt forhold til nogle gode kilder, skal han lige holde igen. Who knows. Men som k@asper påpeger, er det mærkeligt ud fra et mediesynspunkt, at der ingen BT-historier har været, siden vi fik historien om, at Varela sad i flyet. Og eftersom Michel fastholder, at den er god nok, er årsagen næppe, at det var en and - hvilket jo var udgangspunktet for hele denne diskussion, nemlig om årsagen til stilheden var, at historien i virkeligheden ikke havde så meget på sig.

    Nå, men mon ikke den er offentliggjort inden for få timer.
    Sidst redigeret af Garneren : 17.12.18 kl. 09:13
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #448
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Som nævnt undrer det mig bare. Journalister står oftest på tæerne af hinanden for at breake transfernyheder, men netop i denne sag har man kun hørt noget fra én af dem, når han direkte spørges på twitter. Det er da lidt sært. Især fordi der da var artikler nok i aviser og medier, da interessen blev kendt i fredags (eller var det torsdag)
    Og hvad de skulle skrive? De kunne jo have startet med at bekræfte aftalen uden at det skulle trækkes ud af dem :-)
    Samtidig plejer de jo at vide, hvornår spilleren præsenteres, hvor lang kontrakten er, hvad han har kostet osv osv osv.

    Med Santander og Mussis reporteredes hver gang en i forhandlingerne har slået en prut. Her kører den helt store historie med, at han sidder i flyet på vej til lægetjek og de sidste detaljer, og så efterfølges det stort set af total stilhed.
    Undrer du dig virkelig ikke bare lidt over forløbet i medierne?
    Journalister står ganske rigtig ofte på tæerne af hinanden for at breake transfernyheder - og at breake nyheden er jo faktisk også, hvad Michel Davidsen allerede har gjort. Og som sagt er der nok en grund til, at mere ikke kan trækkes ud af Michel. Det har nok den simple grund, at alt han ved er skrevet. For han har jo fortalt alt det, du efterlyser: kontraktlængde: 4,5 år, pris: 13 mio. kr. Han har fortalt, at der er skrevet under. Alt er på plads. Så er der for ham og andre journalister jo bare at vente, til aftalen bliver offentliggjort. For først der (eller hvis handler trækker vildt langt ud eller bliver aflyst) er der nyt:)

    Hvor meget man hører om transfers, er jo afhængigt af, hvor megert der rent faktisk sker. I tilfældet med Mussis var det nok det mest langstrakte forløb i klubbens historie. Og fordi sydamerikanske agenter har et noget mere løst forhold til, hvad de må sige eller ej, var der hele tiden nyt. Det her forløb er indtil videre helt lige til, udover at klubben venter med at offentliggøre. Derfor er der af naturlige grunde ikke lige så meget at skrive.

    Jeg synes også, det er værd at have in mente, at journalister allerede har skrevet meget mere om denne handel end om mange andre, der kommer ud af den blå luft, fordi agenter og mellemmænd fra Europa oftere holder tæt.
    Så igen, træk luft ind. Hvis handlen bryder sammen, skal du nok høre om det, ellers er det bare at vente på, at klubben mener, det er der rigtige tidspunkt. Hvem ved, måske er man ved at få tilføjet en tatoveringsklausul med kvoter i kontrakten;)

  19. #449
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Præcis den her tråd og de utallige spørgsmål på Michels Twitter om, hvornår der er noget nyt om Varela, bekræfter jo netop, hvorfor det er mærkeligt, at der ingen artikler har været i to døgn. Der ville jo være tonsvis af klik i en BT.dk-historie med et billede af Varela i Kastrup Lufthavn (tænk på billedet af en frysende Mussis i sneen) eller en overskrift ala "Varela til lægetjek på Frederiksberg" eller hvad ved jeg. BT's annonceindtægter kommer jo ikke af, hvad Michel skriver på sin Twitter, men genereres af klik på BT.dk.

    Det kan sagtens være, at der ikke er lavet nogen direkte handler (og det skal i øvrigt ikke forstås sådan, at det er noget, jeg synes er vildt kontroversielt). Det kan også bare ligge underforstået, at hvis Michel (eller andre journalister) skal opretholde et godt forhold til nogle gode kilder, skal han lige holde igen. Who knows. Men som k@asper påpeger, er det mærkeligt ud fra et mediesynspunkt, at der ingen BT-historier har været, siden vi fik historien om, at Varela sad i flyet. Og eftersom Michel fastholder, at den er god nok, er årsagen næppe, at det var en and - hvilket jo var udgangspunktet for hele denne diskussion, nemlig om årsagen til stilheden var, at historien i virkeligheden ikke havde så meget på sig.
    Jeg tolker nu bare de mange spørgsmål som, at FCK-fans er yderst utålmodige. Michel har skrevet pris, kontraktlængde, og at handlen er hjemme. Så er der klart, at et billede fra lufthavnen ville være is på kagen. Men hvor ofte er det sket, udover da Brøndby selv tippede journalister og opfordrede dem til køre ud i lufthavnen, da de hentede Ariel Nuñez?

    Men nu er ser vist også skrevet nok om sagen. Jeg ser ingen spøgelser i forløbet. Sket ikke hvis man ved, at Ståle eller klubben ikke er Michels kilde:)

  20. #450
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    Det har nok den simple grund, at alt han ved er skrevet. For han har jo fortalt alt det, du efterlyser: kontraktlængde: 4,5 år, pris: 13 mio. kr. Han har fortalt, at der er skrevet under. Alt er på plads.
    Men du blander jo det, Michel har skrevet på sin Twitter, og det han har skrevet på bt.dk sammen. Det seneste, der har stået på bt.dk er, at Varela var på vej til København. Jeg kan i øvrigt heller ikke finde de 13 mio. nævnt i artiklerne, men det er muligvis bare mig, der har overset det. Pointen er blot, at der ville være masser af klik i Varela-artikler - også selv om de blot var en bekræftelse af, at han nu befandt sig Danmark eller noget lignende.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •