Side 31 af 64 FørsteFørste ... 212829303132333441 ... SidsteSidste
Viser resultater 451 til 465 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #451
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    Jeg tolker nu bare de mange spørgsmål som, at FCK-fans er yderst utålmodige. Michel har skrevet pris, kontraktlængde, og at handlen er hjemme. Så er der klart, at et billede fra lufthavnen ville være is på kagen. Men hvor ofte er det sket, udover da Brøndby selv tippede journalister og opfordrede dem til køre ud i lufthavnen, da de hentede Ariel Nuñez?

    Men nu er ser vist også skrevet nok om sagen. Jeg ser ingen spøgelser i forløbet. Sket ikke hvis man ved, at Ståle eller klubben ikke er Michels kilde:)
    Men mange utålmodige FCK-fans er jo mad for et klik-hungrende medie som BT. Det er jo mere interessant for Michels arbejdsgiver, hvad hans arbejde udmønter sig i på BT.dk end på Twitter. Derfor kan det umiddelbart undre, at der ikke er blevet kogt mere suppe på den historie de sidste par døgn.

    Jeg ser ikke spøgelser, og jeg tror ikke, at Ståle er Michels kilde. Jeg påpeger blot, at stilheden i spalterne de sidste to døgn ikke nødvendigvis er et udtryk for, at handlen er død, hvilket der var nogen, der tolkede det som.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #452
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Måske vil FCK bare have salget af Roerslev (eller Ankersen) på plads først. :-) Så kan man starte med den dårlige nyhed (salget) og slutte med den gode (købet) i stedet for omvendt.

    Jeg har i hvert fald svært ved at se, at FCK siger nej til feks. 3 mio Euro, hvis Napoli, Fenerbache (som meldes interessede) eller andre byder beløb i den størrelsesorden for Roerslev.

    Obs: Salg og beløb er rent gætværk fra min side på en grå, kedelig mandag. Ventetiden kan også sagtens skyldes tømmermænd efter de øl de sikkert alle drak i går :-)

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #453
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Måske vil FCK bare have salget af Roerslev (eller Ankersen) på plads først. :-) Så kan man starte med den dårlige nyhed (salget) og slutte med den gode (købet) i stedet for omvendt.

    Jeg har i hvert fald svært ved at se, at FCK siger nej til feks. 3 mio Euro, hvis Napoli, Fenerbache (som meldes interessede) eller andre byder beløb i den størrelsesorden for Roerslev. (beløb er rent gætværk)
    Roeslev bliver med statsgaranti solgt for sådan et beløb. Og bliver han ikke det vil vi sikkert gerne leje ham ud et halvt år til Halmstad.

    Apropos Varela, så er jeg 100 % sikker at det Michel skriver er sandt, så længe man husker hans kilder er i FCK og ikke i Varelas lejr. Ingen af os, og heller ikke Michel ved, om Varelas agent sad på det fly og fik en sms fra Lokomotiv Østeuropa, der var klar med en større løn og bonus til agenten. Vi ved heller ikke om der er så store problemer med Varelas fysik vi faktisk er i tvivl. Måske dukkede han småfuld op på Ståles kontor? Der kan være rigtig mange årsager til ventetiden lige nu.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #454
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Måske vil FCK bare have salget af Roerslev (eller Ankersen) på plads først. :-) Så kan man starte med den dårlige nyhed (salget) og slutte med den gode (købet) i stedet for omvendt.

    Jeg har i hvert fald svært ved at se, at FCK siger nej til feks. 3 mio Euro, hvis Napoli, Fenerbache (som meldes interessede) eller andre byder beløb i den størrelsesorden for Roerslev.

    Obs: Salg og beløb er rent gætværk fra min side på en grå, kedelig mandag. Ventetiden kan også sagtens skyldes tømmermænd efter de øl de sikkert alle drak i går :-)
    Meldes der om interesse for Roerslev? Det ville være vildt nok at skyde ham afsted for et beløb omkring de 20 mio..

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #455
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Meldes der om interesse for Roerslev? Det ville være vildt nok at skyde ham afsted for et beløb omkring de 20 mio..
    Ja fra de to klubber, dog måske med tvivlsomme kilder. Beløbet har jeg dog selv gættet på.
    Sidst redigeret af k@sper : 17.12.18 kl. 10:36

  9. #456
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Meldes der om interesse for Roerslev? Det ville være vildt nok at skyde ham afsted for et beløb omkring de 20 mio..
    Napoli og Fenerbache, ifølge random italienske medier der refereres til på twitter. Feks dette

  10. #457
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Tror mindre og mindre på at han kommer til klubben. Der er alt for stille selv i pressen. Havde der været noget i det var der nok flere der havde skrevet mere om der nu. Selv ham Michael ville vel have skrevet mere hvis der var noget i det.

  11. #458
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Tror mindre og mindre på at han kommer til klubben. Der er alt for stille selv i pressen. Havde der været noget i det var der nok flere der havde skrevet mere om der nu. Selv ham Michael ville vel have skrevet mere hvis der var noget i det.
    Det er godt nok fra d. 15 december, men her siger de, at handlen er på plads:

    https://www.republica.com.uy/penarol...arca-id687199/

    Og i går sagde Michel Davidsen således:

    2018-12-17 10_40_55-Michel W Davidsen på Twitter_ _Guillermo Varela og FCK er på plads nu, som j.jpg

    Det betyder selvfølgelig ikke, at den er hjemme, men jeg tror personligt på den.

  12. #459
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    246

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Er slet ikke i tvivl om han kommer
    Hvis man så Ståle i optakten igår, da han blev spurgt til ham var man heller ikke i tvivl.
    Det var det klassiske Ståle smil.
    Desuden har FCK sydamerikanske go-too guy og agent Oscar Olsen langt et billede op fra Parken igår.

  13. De følgende 11 brugere er enige:

  14. #460
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Hvorfor skulle Napoli og lignede klubber være interesserede i Roerslev, en spiller der ikke er god nok til at få spilletid i København? Og så for 3 mio øvro?

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #461
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Hvorfor skulle Napoli og lignede klubber være interesserede i Roerslev, en spiller der ikke er god nok til at få spilletid i København? Og så for 3 mio øvro?
    Fordi han har et kæmpe potentiale? Han er en utrolig dygtig spiller med et meget højt teknisk niveau. Men som bekendt spiller fysikken meget højt ind for Ståle, og her kan han ikke være med. +PA har spillet et fantastisk efterår.
    Jeg kan sagtens forstå hvorfor nogle af de store klubber kigger hans vej.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #462
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Hvis han har Napolipotentiale skulle vi måske bruge han noget mere... men ved som du kan fornemme ikke rigtigt noget om ham.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #463
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    36

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Hæfter mig også ved gårsdagens optakt, at Ståle snakkede om eventuelt at kigge på en ung spiller til CM. Hvor sætter det mon Keita? Og nogle bud på, hvem dette kunne være?

  21. #464
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Luka Ivanusec Kunne være et bud

  22. #465
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Alvaromarciosantos Se meddelelser
    Luka Ivanusec Kunne være et bud
    Kan du uddybe lidt?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •