Side 54 af 64 FørsteFørste ... 44451525354555657 ... SidsteSidste
Viser resultater 796 til 810 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #796
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Hvis BIF er på banen i forhold til Frederik Sørensen, så håber jeg dæleme også at vi er. Vavro har vi på lånt, Bjelland er særlig eksponeret for skader og Papagianopolous(staveplade) er ikke god nok til fast starter.
    Hvis det skal ske, så skal der sælges et par stykker først. Vavro kan selvfølgelig snart ryge, men derudover har vi stadig Sotte (jeg har opgivet efternavnet), Luftner, Bjelland og man ser ud til at satse stenhårdt på unge Jacob Haahr. Og selvom vi som fans ikke stoler meget på Sotte og Luftner, så tror jeg måske stadig at Ståle stoler på dem, ligesom de stadig tager en stor bid af lønningskagen. Frederik Sørensen kommer også til at kræve en fed hyre.

    En anden ting er, om han overhovedet kan fungere som en klassisk midterforsvarer her, for han skal vel ikke hentes ind som back? Jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke har styr på hans niveau på den position, men jeg er bare af det indtryk, at han hovedsaglig har spillet højre back samt højre forsvarer i en 3 mands bagkæde. Jeg kan selvfølgelig tage fejl.

  2. #797
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Det lader dog ikke til, at Brøndby får held med at lokke Sørensen til Vestegnen. Den helt store forhindring er lønnen, hvor Brøndby ikke har været i nærheden af at kunne matche det, som Frederik Sørensen forlanger.
    Danskeren tjener i Tyskland mere end en million euro om året. Derfor er interessen kølnet indtil videre.

    Den 26-årige dansker er ifølge italienske medier også interessant for Serie A-klubberne Empoli og Bologna, og et skifte sydpå lader til at være et mere realistisk bud, hvis Sørensen skal væk fra Tyskland.
    Så at Brøndby er "på banen" er vist en stramning. Står på den anden side af hegnet og kigger med længsel på banen.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #798
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Uheldig timing for os hvis han skifter nu , hvis det havde været i juni og Vavro var på vej væk er jeg sikker på vi havde været der. Men ingen af Bjelland, Vavro eller FS vil sidde på bænken i 6 måneder i FCK

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #799
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Hvorfor har “man” mistet tilliden til “Hidsig-propolous”?

  7. #800
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og selvom vi som fans ikke stoler meget på Sotte og Luftner, så tror jeg måske stadig at Ståle stoler på dem

    Ved ikke lige hvorfor du skulle mene Ståle stadig stoler på Luftner? Så vidt jeg husker, så var han ikke i truppen selvom han var skadesfri i efteråret?

    Og så kan jeg ikke lige se hvorfor man ikke skulle stole på Sotte, han har da gjort det okay. Så med 3 mand lige nu, og Bjelland kan blive ramt af skader, og Vavro nok snart ryger, så hvis det er en mulighed med Frederik Sørensen, så kan jeg da ikke se hvorfor ikke?

    Jeg har dog slet ikke styr på hvor god han er, og om han er aktuel.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #801
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Ved ikke lige hvorfor du skulle mene Ståle stadig stoler på Luftner? Så vidt jeg husker, så var han ikke i truppen selvom han var skadesfri i efteråret?

    Og så kan jeg ikke lige se hvorfor man ikke skulle stole på Sotte, han har da gjort det okay. Så med 3 mand lige nu, og Bjelland kan blive ramt af skader, og Vavro nok snart ryger, så hvis det er en mulighed med Frederik Sørensen, så kan jeg da ikke se hvorfor ikke?

    Jeg har dog slet ikke styr på hvor god han er, og om han er aktuel.
    Ståle kan vel godt stole på Luftner, selvom han i efteråret var 3-4- valget? Jeg synes ikke, at der har været mange tegn på, at man ikke tør bruge ham, hvis vi løber ind i skader og karantæner. Mht Sotte, så tror jeg skal bestemt at Ståle og co tror på ham. Men stemningen på Sidelinien har vel overvejende været, at han ikke er god nok (bare se indlæg#795) - forøvrigt præcis som med Luftner.

    Så med Vavro, Bjelland, Sotte, Luftner og til dels Haahr og Boilesen i yderste tilfælde i truppen, så kan jeg slet ikke forestille mig, at man henter Sørensen lige nu, selv hvis muligheden er der. Men jeg kan selvfølgelig blive overrasket.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #802
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ståle kan vel godt stole på Luftner, selvom han i efteråret var 3-4- valget? Jeg synes ikke, at der har været mange tegn på, at man ikke tør bruge ham, hvis vi løber ind i skader og karantæner. Mht Sotte, så tror jeg skal bestemt at Ståle og co tror på ham. Men stemningen på Sidelinien har vel overvejende været, at han ikke er god nok (bare se indlæg#795) - forøvrigt præcis som med Luftner.

    Så med Vavro, Bjelland, Sotte, Luftner og til dels Haahr og Boilesen i yderste tilfælde i truppen, så kan jeg slet ikke forestille mig, at man henter Sørensen lige nu, selv hvis muligheden er der. Men jeg kan selvfølgelig blive overrasket.
    Kabalen kunne gå op hvis der kom et “russisk bud” på Vavro og at Lüftner in fact er dømt ude af Ståle - vel ikke et helt urealistisk scenarie. Jeg melder mig imidlertid blandt dem der indrømmer reelt ikke at kende Sørensens niveau, men kan da se at han spillede en masse bundesligabold i sidste og forrige sæson..

  12. #803
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Udover 81 Bundesliga-kampe for Köln har Frederik Sørensen spillet 69 Serie A-kampe for Juventus, Bologna og Verona. Og selv om han har spillet en del som højre back, er han primært central forsvarer, hvor han også har spillet langt de fleste af sine kampe. Han ville utvivlsomt være en forstærkning af truppen.

    Men jeg tror også kun, Ståle kunne tænkes at overveje ham, hvis Vavro skulle blive solgt nu, og det tror jeg ikke på, at han gør. Jeg kan bortset fra det slet ikke forestille mig, at Frederik Sørensen ikke kan finde et sjovere alternativ til 2. Bundesliga end Superligaen. Han har et stort navn i Italien, så mon ikke han - som andre også har antydet - ryger der tilbage. Bologna er et godt bud, tror jeg.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #804
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Hvordan er situationen omkring Carlo Holse ?
    Han har udtalt at trænerteamet tror på ham og at han vil blive og kæmpe fremfor at blive lejet ud.....
    Men han har ikke fået noget spilletid i træningskampene....
    Er han skadet eller er der problemer ?

  15. #805
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Far til 4 Se meddelelser
    Hvordan er situationen omkring Carlo Holse ?
    Han har udtalt at trænerteamet tror på ham og at han vil blive og kæmpe fremfor at blive lejet ud.....
    Men han har ikke fået noget spilletid i træningskampene....
    Er han skadet eller er der problemer ?
    Fra FCK.dk, da truppen til Astana-kampen blev offentliggjort:

    "Michael Lüftner, Guillermo Varela og Andreas Bjelland genoptræner planmæssigt. Carlo Holse forventes tilbage om kort tid, mens Viktor Fischer har pådraget sig en ny skade, hvis varighed p.t. er uklar."
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #806
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Vi har taget hul på den sidste uge med transfervinduet åbent for denne gang, og med en ny skade til Fischer skal der vel ske et eller andet, kort- eller langsigtet, med den midtbane.

    På FCK.dk er Fischer, Kvist, Falk, Skov, Zeca og Thomsen angivet som midtbanespillere. Altså seks spillere til fire pladser. Det er uholdbart i sig selv. Og det er særlig uholdbart med en skadet Fischer og en aldrende Kvist blandt de seks. Hvis ikke det lykkes at lande ham kroaten, er der jo nødt til at ske et eller andet alternativt, om ikke andet en gardering på en lejeaftale, for udover Holse vrimler det vel ikke med talenter som lige nu er klar til at steppe op og få spilletid på midtbanen?

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #807
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Lidt tyndt besat akkurat der Ja, ikke mindst med tanke på Skov og Fischer er her på lånt tid

  20. #808
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Nu spillede Kodro jo på midten i går;-) Ståle har uden tvivl afprøvet at hente indtil flere og måske afventer vi stadig forhandlingerne i Kroatien...?,.,?!?): Sys vi er ok besat ift. 16 kampe og vil personligt hellere have spilletid til Holse, Daramy og Daghim end at hente noget dyrt og ukendt. Er sikker på Ståle henter noget hvis den rigtige mulighed opstår!

    Ro på!

  21. #809
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Ja man sidder og kikker flere gange om dagen...ikke særligt meget gang i rygterne...
    Håber på en lille kanin som bliver hivet op af hatten.... En god off. midt ville ikke være
    dårligt, men tror sku ikke der sker noget mere i dette vindue. Der har været Alt for stille.....

  22. #810
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Hvis der ikke ender med at komme end midbane spiller ind, synes jeg man gambler alt for hårdt på at Zeca og Falk kan holde sig skades fri. Ville godt nok være en kæmpe skuffelse, når man tænker på at Thomsen er et alternativ, men sikkert også skal spille kant, især når Fischer bliver ved med at gå rundt og være skadet, og Kvist som man tydeligvis ikke tror meget på mere. Det kræver derfor pludselig ikke mange skader før man skal ud og spille med Kvist, eller nogen spillere meget ud af position (tænker at Ståle sagtens kunne finde på at have Varela på kanten, hvis gud forbyde det Skov skulle blive skadet).

    Kom så med den midtbane spiller.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •