Side 55 af 64 FørsteFørste ... 54552535455565758 ... SidsteSidste
Viser resultater 811 til 825 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #811
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19



  2. #812
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Så er den hjemme og officiel!

    Mangler bare lige et lægtjek i Dubai.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #813
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg tror at vi får hentet ham kroaten i dag eller i morgen (rent gæt).
    Men at der ingen rygter er tager jeg ikke som et udtryk for at der ikke kan ske noget. Der kan altid hives noget ud af det blå inde på P.H. Lings ... Og det kan meget vel ske i dette vindue også.
    Kodro på kanten holder i øvrigt ikke! :O
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  5. #814
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Så skulle den være god nok med Mudrazija (fcknews.com)

  6. #815
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af JRoos15 Se meddelelser
    Måske jeg skal beklage mig lidt oftere.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #816
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  9. #817
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg tror at vi får hentet ham kroaten i dag eller i morgen (rent gæt).
    Men at der ingen rygter er tager jeg ikke som et udtryk for at der ikke kan ske noget. Der kan altid hives noget ud af det blå inde på P.H. Lings ... Og det kan meget vel ske i dette vindue også.
    Kodro på kanten holder i øvrigt ikke! :O
    Og wupti! :D
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #818
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Nogen der kender bare lidt til ham ? De Youtube video jeg ser, er altså 3 mio euro spiller... og Youtube viser altid det bedste ����

  12. #819
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Ud fra Youtube fremstår han nærmest som en defensiv midtbanespiller. Osijek står dog godt nok også dybt.

    Og ift. prisen, så må man næsten gå ud fra, at de kr. 23 mio. er inklusiv klausuler m.v.

  13. #820
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    I følge denne artikel koster Mudrazija 2.7 millioner euro, så rundt regnet 20 millioner og ikke de 25 millioner der var rygtet tidligere. Men der kommer nok mere frem om prisen de næste par timer og dage.

    https://gianlucadimarzio.com/it/calc...naghen-vlaovic
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  14. #821
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Nu har jeg set "highlight"-videoen på youtube, umiddelbart er jeg ikke oppe og ringe, men så slipper jeg jo også for at blive skuffet ... Hvad tror I, han kan tilføre os?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  15. #822
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    118

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Skal man være lidt bekymret over, at han har været i FC Liefering, som ikke umiddelbart er en Østrigsk storklub, uden tilsyneladende at slå til? Kan huske en anden midtbanespiller, som vi hev til klubben, der også havde skiftende held i andre klubber - og mildest talt også i vores!
    Løbeanden

  16. #823
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Løbeanden Se meddelelser
    Skal man være lidt bekymret over, at han har været i FC Liefering, som ikke umiddelbart er en Østrigsk storklub, uden tilsyneladende at slå til? Kan huske en anden midtbanespiller, som vi hev til klubben, der også havde skiftende held i andre klubber - og mildest talt også i vores!
    Han har været 19 år på det tidspunkt. Det er de færreste spillere i verden, som slår til allerede så tidligt. Kan i hvert fald godt pege på en del af vores spillere, som ikke dominerede på deres klubhold som 19-årige, men som stadig gør det ret godt.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #824
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Men men selv om vi sidder her og kikker div. videoer igennem så må man gå ud fra at Ståle ved hvad han har set, og andre klubber var jo også interserret i ham
    efter hvad jeg ved. Så vi må gå ud fra at han har noget som Stål mener han kan tilføre holdet. Så det bliver sku spændene at se og det hele flasker sig til sidst og
    hans lægetjek bliver med tommelfingeren opad.
    Det bliver sku en spændene sæson vi går i møde....

    FOZA FCK

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #825
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Løbeanden Se meddelelser
    Skal man være lidt bekymret over, at han har været i FC Liefering, som ikke umiddelbart er en Østrigsk storklub, uden tilsyneladende at slå til? Kan huske en anden midtbanespiller, som vi hev til klubben, der også havde skiftende held i andre klubber - og mildest talt også i vores!
    FC Liefering er vist en "feeder" klub til Red Bull Salzburg. Så trods det, at de ikke ligger i toppen i Østrigsk fodbold, så benyttes klubben måske af Red Bull koncernen til at se nærmere på talenter og til at tilbyde spilletid. Bare det at han har været på Red Bull radaren er da vel et plus - uden at vi skal sælge skindet før bjørnen er skudt. Lad os se ham an, og håbe at han bliver en gevinst her i FCK.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    KK

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •