Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
Mere relateret til vinterens transfervindue, så håber jeg vi der præsenterer Jeppe Højbjerg på en kontrakt der træder i kraft til sommer. Til den tid bør Joronen have lært at slappe af i rollen som FCK målmand, så der er plads til Jeppe som andet valg og udviklingsspiller i 2 år før Jesse skydes afsted.
Det kan selvfølgelig være han ikke gider en udviklingsrolle - og så fred være med det - men jeg synes han er god og ligner en målmand vi kunne bruge.
Jeg er enig i at vi skal i gang med at finde en ny konkurrent til Joronen. I min optik kunne det være Højbjerg eller Grytebust.
SA kan måske holde en sæson mere som 2. målmand, men så er det også slut. Herefter kan han blive tredjemålmand, som Kim Kristensen har været i mange år.

Derudover skal kigge på en ny højreback, der langsomt skal indlemmes i truppen. Bryan Oviedo "stile".
Og når vi nu er ved ham, kan vi måske hente ham ind når Boile bliver solgt til sommer. Oviedo spiller i den 3. bedste række i England for Sunderland (med chance for at rykke op).
Han kunne som jeg husker det også spille venstre midt, hvilket ville hjælpe en del i truppen på nuværende tidspunkt.
https://www.transfermarkt.com/bryan-...spieler/124983

Midterforsvaret kunne styrkes ved at afskippe Lüftner til sommer og allerede nu hive en ungdomsspiller op i seniortruppen, så man kunne se om de var klar til sommer.

Højremidt mangler vi ikke nogen på pt. hvis vi antager at følgende spillere kan optræde der.
Skov, Falk, Holse, Zeca og Thomsen.

Defensiv midt.
Zeca, Gregus, Kvist, Keita burde være rigeligt.

Offensiv midt
Falk, Thomsen, Gregus. Jeg synes faktisk ikke at nogen af dem har sin bedste plads her. Derfor så jeg gerne at der bliver købt en spiller til startopstillingen på denne position.
Schøne ville være spændende i mine øjne, selvom han har spillet den defensive rolle i Ajax.

Venstre midt
Fischer, Falk, Thomsen og til nøds Holse. Alt efter hvor Fischer spiller, synes jeg der mangler en til supplere ham.

Angrebet
N'Doye har vi kontrakt med året ud. Vil gerne forlænge et år mere med ham, men der skal nyt blod ind.
Pieros har sine kvaliteter, men magler det topniveau vi har brug for.
Wind er meget lovende, men skal bringes langsomt frem.
Fischer kan jeg bedst lide i angrebet, men sætter pris på at vi kan afveksle i kampene, så vi ikke er lette at læse.
Kodro regner jeg med bliver lejet ud til vinter, da han skal ud og have noget selvtillid inden han måske vender tilbage.

Blandt vores talenter er der en der stikker ud fra de andre. Daramy. Det kan kun gå for langsomt med at få ham indlemmet i truppen, og give ham nogle minutter hist og her.
Han kan både dække venstre midt og angrebet, hvilket næsten kan gøre vores trup komplet.