Side 10 af 10 FørsteFørste ... 78910
Viser resultater 136 til 138 af 138

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

Tilmeldingsdato
    Oct 2018

Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Enig, ingen af os ved om der kommer en kinesisk klub forbi og vil betale en røvfuld penge for en 34 årig angriber :). Det kan også være at man alligevel synes at N'Doye skal have en lønforhøjelse nu så han føler sig værdsat, og så forlænger kontrakten med et år. Min pointe var bare at kontrakten i sig selv ikke kan holde på N'Doye hvis der kommer attraktive tilbud til sommer.
    Jeg er helt enig. Hvis man ønsker at beholde ham, bliver man nok nødt til at hoste op med en lønforhøjelse. Men han har også præsteret, må man sige.
    Til gengæld - 34 år. Hvor længe kan manden holde niveau? Hvis der kommer et stort bud til sommer, skal man helt sikkert sælge

Tilmeldingsdato
    Sep 2009

Citat Oprindeligt indsendt af INDOVER Se meddelelser
    Jeg er helt enig. Hvis man ønsker at beholde ham, bliver man nok nødt til at hoste op med en lønforhøjelse. Men han har også præsteret, må man sige.
    Til gengæld - 34 år. Hvor længe kan manden holde niveau? Hvis der kommer et stort bud til sommer, skal man helt sikkert sælge
    Jeg har godt nok svært ved at se det ende i et salg.. Et mega-bud ville vel være i størrelsesordenen 15-20 mio, men selvom sådan et bud skulle komme, ville jeg nødig se os sælge for så at hente en ny Pieros/Pavlovic/Kodro til samme beløb.. Vi skal forlænge med N’doye fordi han er en klasseangriber der bidrager vanvittigt meget til at vi kan nå vores sportslige målsætninger og ikke fordi vi kan score mønt på ham.. Det løb er kørt.. Iøvrigt tror jeg N’doye stortrives her og der skal et helt ublu højt tilbud til, før han vil overveje at forlade os.. Hvis han fortsætter den nuværende form ind i foåret er jeg derfor overbevist om at han forlænger med et år..

Tilmeldingsdato
    Mar 2013

Jeg var ikke super optimistisk omkring n'doye da han kom tilbage, men har har præsteret ganske fornuftigt.
    Uanset hvad, så skal der vel forlænges. Om det bliver nu eller til sommer er ligegyldigt. Nu har klubben over de sidste par vinduer vist, at de ikke magter at løfte opgaven vedr. tilkøb af angribere, hvorfor man ikke skal smide guld på gaden - uanset hvad dåbsattesten siger.

4. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 10 af 10 FørsteFørste ... 78910

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (3 members and 4 guests)

1. ebbebaa,
  2. filibuster,
  3. rbaden

Lignende emner

1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 838
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14