Side 10 af 64 FørsteFørste ... 789101112132060 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Oct 2018
    Indlæg
    1

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Enig, ingen af os ved om der kommer en kinesisk klub forbi og vil betale en røvfuld penge for en 34 årig angriber :). Det kan også være at man alligevel synes at N'Doye skal have en lønforhøjelse nu så han føler sig værdsat, og så forlænger kontrakten med et år. Min pointe var bare at kontrakten i sig selv ikke kan holde på N'Doye hvis der kommer attraktive tilbud til sommer.
    Jeg er helt enig. Hvis man ønsker at beholde ham, bliver man nok nødt til at hoste op med en lønforhøjelse. Men han har også præsteret, må man sige.
    Til gengæld - 34 år. Hvor længe kan manden holde niveau? Hvis der kommer et stort bud til sommer, skal man helt sikkert sælge

  2. #137
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af INDOVER Se meddelelser
    Jeg er helt enig. Hvis man ønsker at beholde ham, bliver man nok nødt til at hoste op med en lønforhøjelse. Men han har også præsteret, må man sige.
    Til gengæld - 34 år. Hvor længe kan manden holde niveau? Hvis der kommer et stort bud til sommer, skal man helt sikkert sælge
    Jeg har godt nok svært ved at se det ende i et salg.. Et mega-bud ville vel være i størrelsesordenen 15-20 mio, men selvom sådan et bud skulle komme, ville jeg nødig se os sælge for så at hente en ny Pieros/Pavlovic/Kodro til samme beløb.. Vi skal forlænge med N’doye fordi han er en klasseangriber der bidrager vanvittigt meget til at vi kan nå vores sportslige målsætninger og ikke fordi vi kan score mønt på ham.. Det løb er kørt.. Iøvrigt tror jeg N’doye stortrives her og der skal et helt ublu højt tilbud til, før han vil overveje at forlade os.. Hvis han fortsætter den nuværende form ind i foåret er jeg derfor overbevist om at han forlænger med et år..


  3. #138
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg var ikke super optimistisk omkring n'doye da han kom tilbage, men har har præsteret ganske fornuftigt.
    Uanset hvad, så skal der vel forlænges. Om det bliver nu eller til sommer er ligegyldigt. Nu har klubben over de sidste par vinduer vist, at de ikke magter at løfte opgaven vedr. tilkøb af angribere, hvorfor man ikke skal smide guld på gaden - uanset hvad dåbsattesten siger.

  4. De følgende 11 brugere er enige:

  5. #139
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Det er vel heller ikke helt utænkeligt, at der er en uformel aftale mellem Ståle og N'Doye om, at han kan blive, hvis returen blev en succes. Det ville da give mening for begge parter at give et ikke-bindende slag på, at partnerskabet kan fortsætte. Derfor tror jeg heller ikke, det bliver svært at nå til enighed. Med mindre der lige pludselig kommer 20 mio. kr om året fra Kina, men det tvivler jeg nu på.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #140
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19



  8. #141
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Ifølge Tuttosport skulle Torino FC have blikket rettet mod Peter Ankersen (Kan dog ikke tyde, om de vil have et skifte i vinterpausen eller til sommer). Tuttosport vurderer, at Ankersen skulle koste lidt mere end 2 mio. euro, altså over 15 mio. kr.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  9. #142
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ifølge Tuttosport skulle Torino FC have blikket rettet mod Peter Ankersen (Kan dog ikke tyde, om de vil have et skifte i vinterpausen eller til sommer). Tuttosport vurderer, at Ankersen skulle koste lidt mere end 2 mio. euro, altså over 15 mio. kr.
    Det virker helt usandsynligt, at FCK skulle ville slippe ham til vinter for 15 mio. Det ville være et åndssvagt gamble med mesterskabskampen (og muligvis også EL) for så relativt få penge. Og man kan jo håbe, han kan holde niveauet sæsonen ud, så man kan få mere til sommer.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  10. #143
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Peter Ankersen har vel kontrakt til sommeren 2020. 15 millioner er umiddelbart for lidt, uanset om der ligger en mundtlig aftale om salg.

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #144
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Hvis han fortsætter sin opadgående formkurve, skal vi vel have ca. 25-30 mio. for at slippe ham til vinter. Og 20-25, hvis vi skal slippe ham til sommer. Det er mit umiddelbare gæt. Jeg kunne godt se at man så hentede en ny højre back, som kan varetage pladsen i 2-3 år, hvor Roerslev så kan overtage derefter.

    Til sommer fylder Roerslev 20 år, og at stå i lære hos en back med mere rutine i 2 år endnu vil ikke være så skidt endda for ham, omend han nok bør få gradvist mere og mere spilletid. Foråret byder i hvert fald på en del grundspilskampe, hvor det ville give rigtig god mening at give ham spilletid. Hjemmekampene mod hhv. Hobro, Vendsyssel, Vejle og OB kunne være nogle gode steder at give ham nogle indhop. Måske også ude mod Randers.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. #145
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis han fortsætter sin opadgående formkurve, skal vi vel have ca. 25-30 mio. for at slippe ham til vinter. Og 20-25, hvis vi skal slippe ham til sommer. Det er mit umiddelbare gæt. Jeg kunne godt se at man så hentede en ny højre back, som kan varetage pladsen i 2-3 år, hvor Roerslev så kan overtage derefter.

    Til sommer fylder Roerslev 20 år, og at stå i lære hos en back med mere rutine i 2 år endnu vil ikke være så skidt endda for ham, omend han nok bør få gradvist mere og mere spilletid. Foråret byder i hvert fald på en del grundspilskampe, hvor det ville give rigtig god mening at give ham spilletid. Hjemmekampene mod hhv. Hobro, Vendsyssel, Vejle og OB kunne være nogle gode steder at give ham nogle indhop. Måske også ude mod Randers.
    Med mindre Ståle har en helt vild højre back-kanin, han kan trække op ad hatten nu til vinter, er jeg sikker på, at prisen skal være væsentlig højere, hvis Ankersen skal sælges nu. Kravet til den her sæson er et mesterskab, og det vil være ekstremt satset halvvejs gennem sæsonen at sælge en nøglespiller på en plads, hvor garderingen hedder Roerslev.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #146
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Med mindre Ståle har en helt vild højre back-kanin, han kan trække op ad hatten nu til vinter, er jeg sikker på, at prisen skal være væsentlig højere, hvis Ankersen skal sælges nu. Kravet til den her sæson er et mesterskab, og det vil være ekstremt satset halvvejs gennem sæsonen at sælge en nøglespiller på en plads, hvor garderingen hedder Roerslev.
    Men hvem er realistiek på positionen? Nogle bud?
    Jeg sidder selv helt blank på, hvem der eventuelt kan overtage ... Lad os lege lidt, Sidelinien. Hvem kan I se som en realistisk signing til højre back. Enten til vinter eller til sommer. :-)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  16. #147
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Men hvem er realistiek på positionen? Nogle bud?
    Jeg sidder selv helt blank på, hvem der eventuelt kan overtage ... Lad os lege lidt, Sidelinien. Hvem kan I se som en realistisk signing til højre back. Enten til vinter eller til sommer. :-)
    https://www.transfermarkt.com/martin...spieler/137582
    Jeg har aldrig set ham spille, men karrieren og antal landskampe lyder perfekt. Det gør kontraktlængden også.
    https://www.transfermarkt.com/mads-r...spieler/391005
    Jeg synes hans tekniske niveau ser virkelig spændende ud, så jeg vil så gerne have ham til at lykkedes.
    https://www.transfermarkt.com/rasmus...spieler/369684
    Drømmespiller. Fantastisk motor, og god størrelse.
    Sidst redigeret af Something : 23.10.18 kl. 13:39

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #148
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg synes at Superligaens nok bedste målmand kunne være rigtig en rigtig fin tilføjelse til truppen til sommer, hvor hans kontrakt udløber. Stephan bliver ikke yngre, og vi skal have et målmandspar der presser hinanden.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-forlaengelse/

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #149
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg synes at Superligaens nok bedste målmand kunne være rigtig en rigtig fin tilføjelse til truppen til sommer, hvor hans kontrakt udløber. Stephan bliver ikke yngre, og vi skal have et målmandspar der presser hinanden.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-forlaengelse/
    Mon ikke man mener, at Joronen er ligaens bedste målmand? Ellers vil jeg tro, at man havde købt Grytebust i stedet.
    Han kommer næppe her, så vi skal nok blot håbe på, at han heller ikke ender hos de nærmeste konkurrenter.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #150
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon ikke man mener, at Joronen er ligaens bedste målmand? Ellers vil jeg tro, at man havde købt Grytebust i stedet.
    Han kommer næppe her, så vi skal nok blot håbe på, at han heller ikke ender hos de nærmeste konkurrenter.
    Ja, for vi som klub er jo ikke kendt for at have to ret så kompetente målmand som presser hinanden........ eller hov, vent.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •