Side 19 af 64 FørsteFørste ... 91617181920212229 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Er historien ikke bare at vi kigger? Og naturligvis kigger vi efter en 18 årig spiller, der spiller fast seniorbold et sted vi har råd til at hente fra. Det er jo oplagt.
    Derudover kan både Vavro og Luftner kan nemt være her på lånt tid, af meget forskellige årsager.
    Jeg vil også tro, at Luftner ryger så snart han er tilbage fra sin skade.
    Vavro er god og anses for mange for at være et stort salgsemne. Jeg tror, at han allerede bliver solgt til sommer.
    Bjelland forestiller jeg mig, at vi får lov til at beholde til han stopper karrieren.
    Papa er formentlig ikke tilfreds med nuværende situation, og når Vavro bliver solgt, så hentes der en ny makker til Bjelland. Derfor kan vi vel ikke blive overraskede om han får lov til at forlade os engang til sommer. Hvis han er kan leve med situationen er han imidlertid en glimrende sub.
    Men med ovenstående in mente, så forstår jeg udmærket, at vi viser interesse for nye til bagkæden :-)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  2. #272
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    71

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Kan det ikke tænkes af Lüftner, også vil blive bedre af at spille med Bjelland som vavro er blevet det?

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #273
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Olfert Se meddelelser
    Kan det ikke tænkes af Lüftner, også vil blive bedre af at spille med Bjelland som vavro er blevet det?
    Tjo, men det kræver nok meget mental styrke at hive sig op, og han har ikke umiddelbart vist stor mental styrke i den første tid her. Han er dømt færdig af størstedelen af fans er min vurdering, og jeg tænker, at Ståle og trænerteamet også har en holdning til ham (projicerer måske lidt over også).
    Jeg kan ikke se at han får et comeback. Et nyt sted og en frisk begyndelse er nok bedst :-)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  5. #274
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Olfert Se meddelelser
    Kan det ikke tænkes af Lüftner, også vil blive bedre af at spille med Bjelland som vavro er blevet det?
    Det tror jeg faktisk ikke. Vavro var i gang med at hæve niveauet før Bjelland kom til, Vavro er yngre og Vavro har et sæt langt mere åbenlyse færdigheder. Men det er lige meget, vi kommer ikke til at se det. Luftner bliver udlejet for at blive klar og så bliver han solgt til Polen, Tjekkiet, Østrig Whatever.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #275
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Falk og FCK i dialog om kontraktforlængelse. Det kan man kun juble over.

    https://www.bt.dk/fodbold/fck-vil-ho...om-ny-kontrakt
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  8. #276
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg håber virkelig Ståle lejer Roerslev og Holse ud til vinter. De har jo begge nogle åbenlyse spidskompetencer, men også lige så åbenlyse mangler. Kunne de to få et ½ til 1½ år i første division, Sverige eller Norge med fast spilletid, så er jeg sikker på de ville udvikle sig bedre end med de spredte chancer de får hos os.
    På den korte bane kan især Holse godt undværes i truppen - når vi henter en midtbanespiller der frigiver Falk mere til kanterne igen. Skulle Ankersen få en karantæne dag kan Boilesen, Pierre (der efterhånden ligner en rigtig spiller igen) og Thomsen dække den back.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #277
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg håber virkelig Ståle lejer Roerslev og Holse ud til vinter. De har jo begge nogle åbenlyse spidskompetencer, men også lige så åbenlyse mangler. Kunne de to få et ½ til 1½ år i første division, Sverige eller Norge med fast spilletid, så er jeg sikker på de ville udvikle sig bedre end med de spredte chancer de får hos os.
    På den korte bane kan især Holse godt undværes i truppen - når vi henter en midtbanespiller der frigiver Falk mere til kanterne igen. Skulle Ankersen få en karantæne dag kan Boilesen, Pierre (der efterhånden ligner en rigtig spiller igen) og Thomsen dække den back.
    De skal ikke lejes ud til 1. division, hvis de skal udvikles ordentligt! De bør begge være gode nok til at kunne spille fast i en mindre klub i den bedste række i et af de skandinaviske lande. Og da kun, hvis vi får erstatninger ind på begge pladser. Truppen er rigeligt smal, som den er.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #278
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    De skal ikke lejes ud til 1. division, hvis de skal udvikles ordentligt! De bør begge være gode nok til at kunne spille fast i en mindre klub i den bedste række i et af de skandinaviske lande. Og da kun, hvis vi får erstatninger ind på begge pladser. Truppen er rigeligt smal, som den er.
    Det havde været håbløst til dette efterår ja. Til foråret kan vi fint undvære begge. Især hvis vi er så heldige Ankersens erstatning kan komme ind der.

    Det kan godt være de kan spille i en bedste række et sted, men ingen af dem har vist noget som helst på superliganiveau. Ringere er 1. division ikke.

  13. #279
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det havde været håbløst til dette efterår ja. Til foråret kan vi fint undvære begge. Især hvis vi er så heldige Ankersens erstatning kan komme ind der.

    Det kan godt være de kan spille i en bedste række et sted, men ingen af dem har vist noget som helst på superliganiveau. Ringere er 1. division ikke.
    Holse spillede dårligt i går, men ellers synes jeg da, de begge har vist, at de kan være med på Superliga-niveau. Hvis de rykkes ned i 1. division nu, er det for mig at se udtryk for, at de ikke er gode nok til FCK på længere sigt. Hvilket de muligvis heller ikke er, men så er det en anden snak.

    Ifht. truppens størrelse er det klart, at foråret bliver mindre presset, da vi efter al sandsynlighed ikke skal spille europæisk. Til gengæld er det altså det halvår, at Suppen bliver afgjort med 10 kampe mod de fem bedste hold, så der er det alt for satset for min smag kun at have Bengtsson til at gardere for begge backer - og at tage Holse ud af wing-ligningen, når det er så tydeligt, at Fischer bør spille oppe i angrebet. Så fint med udlejninger, men så skal der også nogle forstærkninger ind (det skal der gerne alligevel, hvis vi skal følge med FCM).
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #280
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Holse spillede dårligt i går, men ellers synes jeg da, de begge har vist, at de kan være med på Superliga-niveau. Hvis de rykkes ned i 1. division nu, er det for mig at se udtryk for, at de ikke er gode nok til FCK på længere sigt. Hvilket de muligvis heller ikke er, men så er det en anden snak.
    Jeg synes det er tydeligt Holse har nogle offensive kompetencer, der virker også i superligaen. Men jeg synes ikke han har været god nok i selve spillet, det samme med Roerslev.
    De er begge 19 år gamle. Jeg kan slet ikke se en udlejning til 1 division betyder de ikke kan blive gode nok til FCK? Et halvt år der, så kan vi se til sommer om de skal have et år mere på højere niveau, om de skal sælges eller om de skal hjem.

    Ifht. truppens størrelse er det klart, at foråret bliver mindre presset, da vi efter al sandsynlighed ikke skal spille europæisk. Til gengæld er det altså det halvår, at Suppen bliver afgjort med 10 kampe mod de fem bedste hold, så der er det alt for satset for min smag kun at have Bengtsson til at gardere for begge backer - og at tage Holse ud af wing-ligningen, når det er så tydeligt, at Fischer bør spille oppe i angrebet. Så fint med udlejninger, men så skal der også nogle forstærkninger ind (det skal der gerne alligevel, hvis vi skal følge med FCM).
    Jeg skriver jo også, at der skal en midtbanemand ind, så Falk kan spille mere wing igen. Og det ville også være fint hvis vi hentede mindst en back, når vi nu sælger to til sommer.

  16. #281
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg håber virkelig Ståle lejer Roerslev og Holse ud til vinter. De har jo begge nogle åbenlyse spidskompetencer, men også lige så åbenlyse mangler. Kunne de to få et ½ til 1½ år i første division, Sverige eller Norge med fast spilletid, så er jeg sikker på de ville udvikle sig bedre end med de spredte chancer de får hos os.
    På den korte bane kan især Holse godt undværes i truppen - når vi henter en midtbanespiller der frigiver Falk mere til kanterne igen. Skulle Ankersen få en karantæne dag kan Boilesen, Pierre (der efterhånden ligner en rigtig spiller igen) og Thomsen dække den back.
    De skal lejes ud til en Superliga klub, hvis de skal noget. Esbjerg forsøgte faktisk i sommer at leje Carlo Holse, men Ståle afviste. Dette hænger nok sammen med manglen på minimum en kantspiller.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-leje-fck-kant

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #282
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Hvis vi ryger ud af Europa om to uger, så tror jeg der bliver investeret i nogle profiler allerede til vinter, samtidigt med man sælger nogle stykker. Gregus og enten Ankersen eller Boilesen (den ene til vinter, og den anden til sommer). Alle tre har kontraktudløb i 2020, så man har dette vindue eller det næste, hvis man for alvor skal tjene mønt på dem.

    Hvis vi mod forventning skulle gå videre i Europa, så fokuserer vi nok primært på at styrke bredden i truppen, og venter med de store salg til sommerens vindue.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. #283
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Hvis vi lejer Holse og Roerslev ud så har vi en trup på 12 mand eller noget i den stil, virker ikke særlig realistisk at det skulle ske medmindre der bliver hentet en del spillere ind til truppen først

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #284
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    »Jonas Knudsen har jo kontraktudløb i Ipswich til sommer, og det er sådan noget, som tænder nogle alarmklokker. Og som jeg har hørt det, har det også tændt nogle alarmklokker hos nogle store danske klubber. FC København og FC Midtjylland,« fortæller Michel Wikkelsø Davidsen.
    »FC København har taget den første kontakt til agenten og har ligesom lagt en føler ud. Men for at det skal ske for FCK, så skal man først af med én af sine backs. Og her skulle Nicolai Boilesen være det mest åbenlyse salgsobjekt.«

    »Men FCK er ikke de eneste, der er interesseret. For selvfølgelig er FC Midtjylland også interesseret.«
    https://www.bt.dk/fodbold/superliga-...dsholdsspiller

  22. #285
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    »Jonas Knudsen har jo kontraktudløb i Ipswich til sommer, og det er sådan noget, som tænder nogle alarmklokker. Og som jeg har hørt det, har det også tændt nogle alarmklokker hos nogle store danske klubber. FC København og FC Midtjylland,« fortæller Michel Wikkelsø Davidsen.
    »FC København har taget den første kontakt til agenten og har ligesom lagt en føler ud. Men for at det skal ske for FCK, så skal man først af med én af sine backs. Og her skulle Nicolai Boilesen være det mest åbenlyse salgsobjekt.«

    »Men FCK er ikke de eneste, der er interesseret. For selvfølgelig er FC Midtjylland også interesseret.«
    https://www.bt.dk/fodbold/superliga-...dsholdsspiller
    Knudsen ind, Boile ud.. Gud forbyde det!

  23. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •