Side 20 af 64 FørsteFørste ... 101718192021222330 ... SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Knudsen ind, Boile ud.. Gud forbyde det!
    Jeg er temmeligt sikker på, at Boile ikke har det sådan. Der har været kraftige signaler om, at han gerne vil videre.

    I så fald er Jonas K en nobrainer. Dansk landsholdsspiller, typisk angrebsback med god indlægsfod og alderen til stadig at kunne sælges videre efter to-tre år.

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #287
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg er temmeligt sikker på, at Boile ikke har det sådan. Der har været kraftige signaler om, at han gerne vil videre.

    I så fald er Jonas K en nobrainer. Dansk landsholdsspiller, typisk angrebsback med god indlægsfod og alderen til stadig at kunne sælges videre efter to-tre år.
    Jeg bemærker også, at en del har kritiseret den spillestid, som Boile har, kontra det vi tidligere har haft succes med. Der tror jeg, at Knudsen passer bedre ind.
    Som en anden herinde også bemærkede, så har Knudsen endvidere et godt indkast. Det er et våben, vi måske savner af og til.
    Jeg synes personligt at han virker som en sympatisk type med god mentalitet, men om han har niveauet har jeg svært ved at vurdere. Umiddelbart virker han lidt tung og derfor en smule Pierre Bengtson-agtig ... Er der andre, der vurderer mere kvalificeret? :-)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #288
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg bemærker også, at en del har kritiseret den spillestid, som Boile har, kontra det vi tidligere har haft succes med. Der tror jeg, at Knudsen passer bedre ind.
    Som en anden herinde også bemærkede, så har Knudsen endvidere et godt indkast. Det er et våben, vi måske savner af og til.
    Jeg synes personligt at han virker som en sympatisk type med god mentalitet, men om han har niveauet har jeg svært ved at vurdere. Umiddelbart virker han lidt tung og derfor en smule Pierre Bengtson-agtig ... Er der andre, der vurderer mere kvalificeret? :-)
    Jeg synes Boilesen mangler fart og drive - men jeg synes også Jonas Knudsen er røvkedelig. Jeg vil gerne forkæles af en venstreback, ligesom Ludde, Wendt, NJ og Oviedo - der passer Knudsen ikke ind.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #289
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Knudsen ind, Boile ud.. Gud forbyde det!
    Jeg synes egentlig ikke det lyder helt dumt...

    Boilesen smutter vel alligevel inden alt for længe, og det uden at vi har fået synderligt meget ud af ham sportsligt, eller velsagtens får det økonomisk. Boilesens topniveau er der ikke mange danske backs der kan hamle op med, hvis nogen, men hvor mange kampe har vi egentlig set det?

    Knudsen derimod slår mig som en bundsolid, omend mere old-school back. Han er fast mand i Championship, hvor de spiller omtrent 400 fysisk hårde kampe om året. Han har ingen skadeshistorik (så vidt jeg kan se), hvilket immervæk er en ret stor fordel, når vi for det meste / på det seneste har haft ret sølle gardering på back positionerne. Han ville imo bringe noget tiltrængt fart og fysik til pladsen, noget der halter på positioner omkring venstre back.

    Og så giver de dér vanvittigt lange indkast altså også et par mål over en sæson.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #290
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Hvad er det tekniske niveau på Knudsen? Vi har før prøvet bundsolide men teknisk dårlige backs bedst illustreret ved Johnny Thomsen. Det dur simpelthen ikke på et hold som vores med en taktisk som vores, hvor man ofte er nødt til at kunne kombinere og indgå mere i spillet mod dybtstående modstandere end i andre danske klubber.

    Er han solid defensiv, har han lidt tempo og kan slå et indlæg, og har han noget teknik, så er Knudsen helt oplagt, også selvom det måske ikke er et specielt sexet indkøb. Som andre skriver, så skal Boilesen nok snart videre, og så er det måske svært at se mange bedre alternativer end Knudsen (dansk landsholdsspiller) med vores økonomiske formåen.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #291
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Nu har jeg ikke set AGF ret meget, men er Casper Højer ikke et emne ?
    Bang

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #292
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg er temmeligt sikker på, at Boile ikke har det sådan. Der har været kraftige signaler om, at han gerne vil videre.

    I så fald er Jonas K en nobrainer. Dansk landsholdsspiller, typisk angrebsback med god indlægsfod og alderen til stadig at kunne sælges videre efter to-tre år.
    Vi har tydeligvis meget forskellige opfattelser af Jonas Knudsen.. Jeg ser ham bestemt ikke som en klassisk angrebsback og slet ikke som en type med en god indlægsfod.. Hvis du tager Pierre Bengtsson og skifter hans gode indlægsfod ud med en slatten samt tilføjer et par lange indkastarme, så har du Jonas Knudsen..

    Ok, han er måske ganske solid rent defensivt, selvom han mangler fart, men i 90% af vores kampe skal vi bruge en back som kan byde ind på det offensive.. At han har spillet fast på det pt dårligste hold i championship overbeviser mig bestemt ikke om at det er en mand vi skla gå med og præstationerne på landsholdet har kun bekræftet mig i, at Knudsen ikke er den vi skal gå med.. At det så nok ender sådan, er en anden snak..

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #293
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Vi har tydeligvis meget forskellige opfattelser af Jonas Knudsen.. Jeg ser ham bestemt ikke som en klassisk angrebsback og slet ikke som en type med en god indlægsfod.. Hvis du tager Pierre Bengtsson og skifter hans gode indlægsfod ud med en slatten samt tilføjer et par lange indkastarme, så har du Jonas Knudsen..

    Ok, han er måske ganske solid rent defensivt, selvom han mangler fart, men i 90% af vores kampe skal vi bruge en back som kan byde ind på det offensive.. At han har spillet fast på det pt dårligste hold i championship overbeviser mig bestemt ikke om at det er en mand vi skla gå med og præstationerne på landsholdet har kun bekræftet mig i, at Knudsen ikke er den vi skal gå med.. At det så nok ender sådan, er en anden snak..
    Enig. Der er nogle, der vil få sig en kedelig overraskelse, hvis de tror de får en flyvende angrebsback at se i Knudsen.

    Jovist, han er dansker, transferfri og landsholdsspiller (af uvisse årsager). Men at bytte Boilesen ud med Knudsen vil være at gå tilbage til en stil, som FCK og Ståle heldigvis har forladt.

    Han kan da udmærket tage over efter Bengtsson som reserve. Men skulle Boilesen blive solgt, er det forhåbentlig andre steder man kigger.

    Iøvrigt vil jeg endnu en gang anfægte det for nogle så åbenlyse salg af Boilesen. Jovist, kunne der i form af alder, kontrakt osv. godt være logik i at følge den oprindelige plan. Men når man ser på både klubben og spillerens udvikling, vil det være oplagt at holde ham ihvertfald indtil 2020. Det tror jeg også, han er interesseret i både på og udenfor banen.

    Og endeligt, synes jeg man skal gå tilbage til den tid, hvor man holdt længe på spillerne, nogle gange tiden ud. Så kan man fokusere på det rigtige tidspunkt at sælge de spillere, som rent faktisk vil kunne fylde pengekassen op som Vavro, Fischer og Skov.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #294
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Iøvrigt vil jeg endnu en gang anfægte det for nogle så åbenlyse salg af Boilesen. Jovist, kunne der i form af alder, kontrakt osv. godt være logik i at følge den oprindelige plan. Men når man ser på både klubben og spillerens udvikling, vil det være oplagt at holde ham ihvertfald indtil 2020. Det tror jeg også, han er interesseret i både på og udenfor banen.
    Jeg har til gengæld ret svært ved at se, at Boilesen skulle være specielt interesseret i at blive i FCK, hvis f.eks. Valencia (som rygterne siger) er interesseret. Jeg kan faktisk ikke forestille mig andet, end at han efterhånden synes at superligaen er en smule kedelig, og at han gerne vil ud i Europa igen. Men det er selvfølgelig ren spekulation.

    Hvad der formentlig har stor indflydelse er, om vi efter sommer skal spille CL-kval eller ej. Skal vi det, så vil jeg tro, at klubben vil gøre alt for at holde profilerne og komme ind i CL. Og det kunne Boile måske også være interesseret i. Står den på EL-kval, så får et par spillere formentlig lov at smutte (er det ved, at være Boiles tur?) som f.eks. Ankersen.

  18. #295
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har til gengæld ret svært ved at se, at Boilesen skulle være specielt interesseret i at blive i FCK, hvis f.eks. Valencia (som rygterne siger) er interesseret. Jeg kan faktisk ikke forestille mig andet, end at han efterhånden synes at superligaen er en smule kedelig, og at han gerne vil ud i Europa igen. Men det er selvfølgelig ren spekulation.

    Hvad der formentlig har stor indflydelse er, om vi efter sommer skal spille CL-kval eller ej. Skal vi det, så vil jeg tro, at klubben vil gøre alt for at holde profilerne og komme ind i CL. Og det kunne Boile måske også være interesseret i. Står den på EL-kval, så får et par spillere formentlig lov at smutte (er det ved, at være Boiles tur?) som f.eks. Ankersen.
    Jamen, selvfølgelig vil Boilesen være interesseret i Valencia. Om det så er gensidigt må tiden jo vise. Og selvfølgelig vil han gerne til udlandet igen. Og selvfølgelig er Superligaen en smule kedelig en regnvejrsdag i Horsens.

    Men det vil være bedre for ham at komme til udlandet ovenpå en periode, hvor han over længere tid har været topklasse. Og en CL-deltagelse er ikke bare en stor oplevelse. Man kan jo bare spørge spillere som Pospech og Antonssson, hvad de fik ud af det efterfølgende.

    Endvidere er der nogle ting udenfor banen, som gør at han nok godt kan overtales til at blive lidt længere.

    Men ja, tingene afgøres af mesterskab. Uden det kan man godt begynde at bytte ud. Vinder man, skal man til gengæld gøre alt for at beholde alle stamspillerne (minus Ankersen som må regnes som tabt) og så forstærke holdet med de 2-3 spillere, der løfter det i CL og skaber klubbens næste storhold.

  19. #296
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg er temmeligt sikker på, at Boile ikke har det sådan. Der har været kraftige signaler om, at han gerne vil videre.

    I så fald er Jonas K en nobrainer. Dansk landsholdsspiller, typisk angrebsback med god indlægsfod og alderen til stadig at kunne sælges videre efter to-tre år.
    Her er sgu noget jeg har misset, god indlægsfod? God angrebback? Husker ham som klart bedst defensiv, i tillæg meget tung.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #297
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Og endeligt, synes jeg man skal gå tilbage til den tid, hvor man holdt længe på spillerne, nogle gange tiden ud. Så kan man fokusere på det rigtige tidspunkt at sælge de spillere, som rent faktisk vil kunne fylde pengekassen op som Vavro, Fischer og Skov.
    For FCK handler valget om hvornår man evt sælger en spiller ikke kun om hvad man får ind for vedkommende. Systemet med at lægge en plan for hver spiller, inklusiv hvornår vedkommende skal afsted til udlandet, og så rent faktisk at bestræbe sig på at leve op til denne plan er ret vigtig i forhold til at kunne tiltrække spillere over Superligaens niveau. Hvis FCK pludselig begynder at beholde spillere som har spillet godt over flere sæsoner og som der åbenlyst er udenlandsk interesse for vil disse typer hurtigt vælge FCK fra. FCK skal være en affyringsrampe, og det kræver at vi kan fremvise en track record med spillere der sælges på det rigtige tidspunkt (for spilleren og klubben) og for den rigtige prin (løn).


  22. #298
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Endvidere er der nogle ting udenfor banen, som gør at han nok godt kan overtales til at blive lidt længere.
    Du bliver ved at droppe hints, er han kæreste med din kusine eller hvad?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #299
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Du bliver ved at droppe hints, er han kæreste med din kusine eller hvad?
    Mon ikke der hentydes til Boilesens for tidligt fødte datter: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ende-spilletid

    Om det spiller nogen rolle længere for ham og familien, aner jeg dog ikke. Men jeg tilhører dem, der håber, at han kan lokkes til at blive længere, for hans potentielle niveau er skyhøjt. Han trænger bare til en mentaltræner, der kan få ham til at fokusere i kampene, tror jeg, så han ikke laver alle de sjuskefejl.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #300
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-tvillingebror

    En dansk klub skulle have budt på Adam Andersson, tvillingbror til Joel Andersson. Kan det være os? Han spiller højre back, så det ville give god mening ift. Ankersens kommende salg samt vores tidligere track record for svenske backs. Aner dog ikke så meget om hans niveau, kun at han er udtaget til Sveriges Ligalandshold her i januar..

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •