Side 21 af 64 FørsteFørste ... 111819202122232431 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-tvillingebror

    En dansk klub skulle have budt på Adam Andersson, tvillingbror til Joel Andersson. Kan det være os? Han spiller højre back, så det ville give god mening ift. Ankersens kommende salg samt vores tidligere track record for svenske backs. Aner dog ikke så meget om hans niveau, kun at han er udtaget til Sveriges Ligalandshold her i januar..
    Den ligger ikke lige til højrebenet synes jeg. Det plejer at være den bedste tvilling der spiller højreback hos os, mens den anden spiller i en klub i jylland, og det lader ikke til at Adam er den bedste af de to når man kigger på deres prisskilte.. Mon ikke det er Jan Bech der er ude og shoppe efter en ikke-dansk afløser for Johan Larsson, de er også ved at samle sammen hos aktionærerne til endnu et transfervindue med overforbrug..

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #302
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    20

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    I forhold til Jonas Knudsen og spørgsmålet om han er en "typisk angrebsback" eller hvad han er, vil jeg også lige byde ind. Som jeg husker ham fra tiden i EFB, var han, som andre også har beskrevet, en defensivt solid og påpasselig back, der kan finde ud af at gå til den, fighte, levere en glidende tackling i regnvejr osv. Typisk jydeback fra et af de dårligere hold. Det er nok også årsagen til, at han endte i Championship hos "The Tractors", hvor man altid godt har kunnet lide den slags dyder.
    Iøvrigt er han ikke ueffen i det centrale forsvar, hvad yderligere understreger, at hans kvaliteter primært er funderet omkring den defensive del af fodboldspillet. Han er 185 cm høj, hvad heller ikke ligefrem indikerer en løbemaskine, der kan drible tre mand i en telefonboks og elsker at gå til baglinjen.

    I forhold til hans offensive meritter, er en ting, hvad man kan huske og hvordan man subjektivt opfatter en spiller. En anden ting er, hvad statistikkerne indikerer. Ifølge Transfermarkt har Jonas Knudsen på hele sin klubkarriere leveret 10 mål og 25 assists i 296 kampe.

    I Championship har han spillet 139 kampe fordelt på 4 sæsoner. Her har han leveret i alt 4 mål og 9 assists. Det vil altså sige, at manden i gennemsnit har spillet 15,4 kampe pr. assist han har leveret i den række. Taget in mente, at der er en betydelig chance for, at ihvertfald nogle af disse assists er leveret via hans sagnomspunde lange indkast, synes jeg personligt ikke, at det tyder på en spiller, der har meget at byde på i det fremadrettede spil.
    Endvidere har han i to af sæsonerne formået at levere 0 assists - (indeværende 19 kampe - 0 mål 0 assists og 16/17 - 2 mål 0 assists) Det må dog tages med i ligningen, at han har brugt en ganske stor del af sin tid i klubber, der ikke just tilhørte toppen af tabellen, hvorfor der nok ikke har været så megen frihed til at gå med frem, som han ville få, skulle han komme til FCK.

    Overordnet synes jeg casen Jonas Knudsen må opsummeres sådan:

    Pros:
    - Stabil spiller
    - Sjældent skadet
    - Erfaring med mange kampe pr. sæson fra Championship
    - Fysisk pondus og nærkampstyrke
    - Langt indkast
    - A-landsholdspiller
    - Dansker
    - Kender flere af spillerne fra Landsholdet i forvejen (Bjelland, Boilesen, Ankersen, Fischer, Kvist)
    - I en alder (26) hvor der er mulighed for at sælge ham videre igen
    - Kan hentes transferfrit
    - Kan gardere i centerforsvaret

    Cons:
    - Store mangler i det offensive spil
    - Har kun meget lidt erfaring fra at spille for rækkens bedre hold
    - Forventer nok en høj løn, idet han kommer fra udlandet og er en fast del af landsholdet
    - Ikke specielt sexet indkøb
    - Tvivlsomt om han overhovedet har niveauet til at spille fast for FC
    - Er en anden type back, end de offensivt orienterede teknisk velfundererede vi typisk har haft størst succes med (Ludwig, Wendt, Oviedo, Ankersen osv.)

    Derfor synes jeg ikke vi skal have ham, som førsteprioritet. Han ville sikkert ikke falde helt igennem, og han ville tilbyde os et våben i det offensive spil med sit indkast, men jeg tror dog alligevel han ville gå over i historien som en af de dårligere venstrebacks, vi har haft.

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #303
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Bendtner Se meddelelser
    I forhold til Jonas Knudsen og spørgsmålet om han er en "typisk angrebsback" eller hvad han er, vil jeg også lige byde ind. Som jeg husker ham fra tiden i EFB, var han, som andre også har beskrevet, en defensivt solid og påpasselig back, der kan finde ud af at gå til den, fighte, levere en glidende tackling i regnvejr osv. Typisk jydeback fra et af de dårligere hold. Det er nok også årsagen til, at han endte i Championship hos "The Tractors", hvor man altid godt har kunnet lide den slags dyder.
    Iøvrigt er han ikke ueffen i det centrale forsvar, hvad yderligere understreger, at hans kvaliteter primært er funderet omkring den defensive del af fodboldspillet. Han er 185 cm høj, hvad heller ikke ligefrem indikerer en løbemaskine, der kan drible tre mand i en telefonboks og elsker at gå til baglinjen.

    I forhold til hans offensive meritter, er en ting, hvad man kan huske og hvordan man subjektivt opfatter en spiller. En anden ting er, hvad statistikkerne indikerer. Ifølge Transfermarkt har Jonas Knudsen på hele sin klubkarriere leveret 10 mål og 25 assists i 296 kampe.

    I Championship har han spillet 139 kampe fordelt på 4 sæsoner. Her har han leveret i alt 4 mål og 9 assists. Det vil altså sige, at manden i gennemsnit har spillet 15,4 kampe pr. assist han har leveret i den række. Taget in mente, at der er en betydelig chance for, at ihvertfald nogle af disse assists er leveret via hans sagnomspunde lange indkast, synes jeg personligt ikke, at det tyder på en spiller, der har meget at byde på i det fremadrettede spil.
    Endvidere har han i to af sæsonerne formået at levere 0 assists - (indeværende 19 kampe - 0 mål 0 assists og 16/17 - 2 mål 0 assists) Det må dog tages med i ligningen, at han har brugt en ganske stor del af sin tid i klubber, der ikke just tilhørte toppen af tabellen, hvorfor der nok ikke har været så megen frihed til at gå med frem, som han ville få, skulle han komme til FCK.

    Overordnet synes jeg casen Jonas Knudsen må opsummeres sådan:

    Pros:
    - Stabil spiller
    - Sjældent skadet
    - Erfaring med mange kampe pr. sæson fra Championship
    - Fysisk pondus og nærkampstyrke
    - Langt indkast
    - A-landsholdspiller
    - Dansker
    - Kender flere af spillerne fra Landsholdet i forvejen (Bjelland, Boilesen, Ankersen, Fischer, Kvist)
    - I en alder (26) hvor der er mulighed for at sælge ham videre igen
    - Kan hentes transferfrit
    - Kan gardere i centerforsvaret

    Cons:
    - Store mangler i det offensive spil
    - Har kun meget lidt erfaring fra at spille for rækkens bedre hold
    - Forventer nok en høj løn, idet han kommer fra udlandet og er en fast del af landsholdet
    - Ikke specielt sexet indkøb
    - Tvivlsomt om han overhovedet har niveauet til at spille fast for FC
    - Er en anden type back, end de offensivt orienterede teknisk velfundererede vi typisk har haft størst succes med (Ludwig, Wendt, Oviedo, Ankersen osv.)

    Derfor synes jeg ikke vi skal have ham, som førsteprioritet. Han ville sikkert ikke falde helt igennem, og han ville tilbyde os et våben i det offensive spil med sit indkast, men jeg tror dog alligevel han ville gå over i historien som en af de dårligere venstrebacks, vi har haft.
    Det er en god standard, du lægger for dagen, med det indlæg. Tak!
    Jeg vil gerne henlede opmærksomheden på - og det nævner du også - at han netop ikke har erfaring fra tophold. Jeg er helt sikker på, at assistkontoen ville se noget anderledes ud, om han spillede for et tophold.
    Jeg tror på, at han ville gøre det fint hos os. Sexet er han måske ikke, men jeg er altid glad for - og det har mange nævnt herinde - at bevare et skandinavisk identitet og kultur i truppen. Det er Knudsen garant for, med de dyder, som du nævner, samt den ydmyghed, jeg har en opfattelse af, at han har.
    Jeg har tidligere nævnt, at jeg anser ham for en sympatisk vindertype. Det er nødvendigt for at bevare det træningsmiljø, som vi har i klubben.
    Jeg anser ham dog - som mange andre - som et niveau under Boilesen - men tilgengæld mere solid og stabil i sine præstationer.
    Skulle jeg sætte det sådan op, så ville jeg vurdere ham som Danmarks tredjebedste back - og på niveau med Stryger (når han kastes på venstreback).
    Det er vel okay?
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #304
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    20

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Vi kan godt lægge til grund, at han er Danmarks omtrent 3. bedste venstreback (efter Boilesen og Durmisi). Derfor er vel "okay" at tage ham ind. Jeg har heller ikke tænkt mig, at råbe Ståle raus, skulle han komme, for jeg kan fint se ræsonnementet i at få ham ind. Jeg er også enig i, at det har enddog stor selvstændig værdi, at vi har en stamme af skandinaviske (og helst danske) spillere i truppen med den rette mentalitet og lidt hår på brystet. Det ville han klart tilføre.

    Jeg synes dog alligevel et Jonas Knudsen indkøb ville være at gå imod den ellers succesfulde transferstrategi, som klubben i min optik har lagt for dagen de senere år. Som jeg ser det, har nøglen til kontinuerligt at have et internationalt kompetivt hold vores økonomiske formåen til trods været, at vi næsten udelukkende har taget spillere ind, som havde et potentiale, der åbenlyst var til betydeligt mere end den danske superliga (og FCK), men som af forskellige årsager endnu ikke var forløst. Altså åbenbare talenter, som man kan tage ind. Lære dem de ting de mangler og så derved hæve niveau og pris mange gange.

    Her tænker jeg specifikt på spillere som:
    Skov - Fænomenalt venstreben og tekniske færdigheder men manglende erfaring fra Europa og at spille for tophold samt mulighed forbedring i det defensive. Dertil et uudnyttet potentiale som målscorer
    Verbic - Klare offensive kvaliteter og højt teknisk niveau men mangel på erfaring uden for hjemlandet samt en tendes til at få hjerneblødninger på banen og dårlige defensiv disciplin
    Vavro - Fysisk monster, der til gengæld ikke kunne tale et ord engelsk og et uudnyttet potentiale som målscorer qua sin hovedstødstyrke og generelle fysik
    Amartey - Usleben diament der dog manglende at prøve sig af på højere niveau og udnytte sin samlede pakke
    Joronen - Klasse målmand der åbenlyst kan tage med hænder, men som var udfordret af aldrig at have spillet fast på højere niveau end Horsens og som kan forbedre sit spil med fødderne
    Boilesen - Klart en af de mest teknisk velfundere og velskolede forsvarsspillere i Danmark, men som var udfordret af ikke at have spillet i noget der lignede et år og lagt under for mange skader
    Nico - Kæmpe offensivt talent der dog manglede fast spilletid som seniorspiller og havde fysiske udfordringer/skader, som kunne løses bedst med en tur i lab Cosgrave
    Ankersen - God angrebsback men som til gengæld aldrig havde lært at forsvare qua sin fortid kamikazefodboldklubkonglomerat et Redbull
    Fischer - kæmpetalent efter dansk målestok der dog mangler for alvor at bevise sig med kontinuerlige præstationer efter år med svingende karriereforløb

    Jeg har svært ved at se det kæmpestore udnyttede potentiale i Knudsen. Så skal det ihvertfald næsten være fordi Ståle tror på, at han kan lære Knudsen at angribe ligesom han lærte Ankersen at forsvare.

    Så er der den anden kategori af indkøb (som jeg iøvrigt synes vi har haft markant mindre succes med), hvor vi har hentet færdige spillere. Altså spillere som er kommet ind enten efter de har toppet eller er på toppen af deres karriere (Bjelland, Stephan, Zeca, Kvist, Pierre, N'doye, Papagiannopoulos, Pusic, Antonson, Pieros, Matic, Gregus osv.). Disse har, som jeg ser det alle har haft det til fælles, at de er hentet fordi, de skulle lukke et akut hul i truppen eller har haft så højt et niveau, at de med det samme burde kunne gå ind og lægge sig niveaumæssigt i toppen af hierarkiet.

    Det synes jeg dog ingenlunde er tilfældet her. Nok har Boilesen ved flere lejligheder luftet tanken om at komme videre, men intet er jo sikkert endnu. Dertil er det vel tidligst om et halvt år, at han er fortid, hvorfor der bør være tid til A) enten at hente en ind nu, som kan stå i lære, eller B) bruge det halve år på at finde Boilesens afløser. Derudover har vi Pierre i truppen, som hans mangler ufortalt, trods alt har et niveau, der gør at vi godt kan spille kampe på fornuftigt niveau med ham i truppen. Jeg forholder mig iøvrigt skeptisk til, hvor meget bedre Jonas Knudsen er, end en Pierre i nogenlunde kampform. Jeg tror der er forskel. Men ikke Ankersen vs Roerslev forskel.

    Ej heller synes jeg som tidligere beskrevet, at Knudsen har "det der" niveau, der gør at han bare ville kunne kom ind, uagtet at han var i noget nær topform, og sætte sig på pladsen.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #305
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    58

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Så begynder rygterne om exit til Kenan Kodro at begynde - meget tyder på at Ståle ikke giver ham chancen, og så ville et salg vel være på sin plads. Særligt hvis vi kan gå ud af det samarbejde, med forholdsvis lille tab.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...am-i-mange-aar

    Vi har desværre ikke fået forløst potentialet, og jeg har ikke kunne se hvad der gjorde ham til fast mand i La Liga i sin tid. Desværre.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #306
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jonas Knudsen ville være en fin tilføjelse, men skulle vi gå efter en type med lidt mere offensiv pondus, håber jeg at vores scouts har kigget Skandinaviens Marcelo efter i sømmene. Han hedder Neto Borges, og spiller til daglig i Hammarby. Udover hans fine offensive egenskaber, besidder han en rigtig fin fysik, i forhold til det defensive arbejde.
    Brighton og flere andre klubber skulle vise interesse i ham, og han vurderes at kunne indbringe mellem 20-30 millioner svenske kroner (14,6-22 millioner danske kroner).

    https://www.sportbibeln.se/fotboll/b...r-rekordsumma/

    https://www.transfermarkt.co.uk/neto...spieler/557939

    https://m.youtube.com/watch?v=LqMbEL4r088

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #307
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jonas Knudsen ville være en fin tilføjelse, men skulle vi gå efter en type med lidt mere offensiv pondus, håber jeg at vores scouts har kigget Skandinaviens Marcelo efter i sømmene. Han hedder Neto Borges, og spiller til daglig i Hammarby. Udover hans fine offensive egenskaber, besidder han en rigtig fin fysik, i forhold til det defensive arbejde.
    Brighton og flere andre klubber skulle vise interesse i ham, og han vurderes at kunne indbringe mellem 20-30 millioner svenske kroner (14,6-22 millioner danske kroner).

    https://www.sportbibeln.se/fotboll/b...r-rekordsumma/

    https://www.transfermarkt.co.uk/neto...spieler/557939

    https://m.youtube.com/watch?v=LqMbEL4r088
    Han ser uden tvivl spændende ud. Fart, teknik, god alder, god fysik. Slår mig lidt som en Oviedo type.
    Men hvis der allerede er interesse fra PL, godt nok kun Brighton, men det er stadig PL + de selvfølgelig har et noget højere budget end FCK, så kan det allerede se svært ud at lande ham i København, skulle man forsøge det. Endvidere er 15-20 millioner DKK for en forsvarsspiller tæt på grænsen, selv efter FCK standard. Så skal prisen da i hvert fald ikke stige herfra.

    Skal Borges blive FCK spiller, skal det nok ske til vinter inden hans pris og interesse fra andre klubber stiger yderligere. Og så skal man sælge ham ideen om at FCK er det helt rigtige springbræt for en 22 årig spiller, der ikke ønsker at havne på bænken i en større liga. 2-3 år i FCK, og så er han klar til at tage skridtet videre.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  14. #308
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Så er det måske til FCK's fordel, at sportschefen i Borges' nuværende klub Hammarby er ingen ringere end vores egen tidligere head of scouting, Jesper Jansson.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #309
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Så er det måske til FCK's fordel, at sportschefen i Borges' nuværende klub Hammarby er ingen ringere end vores egen tidligere head of scouting, Jesper Jansson.
    Eller måske er det en ulempe.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #310
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jonas Knudsen ville være en fin tilføjelse, men skulle vi gå efter en type med lidt mere offensiv pondus, håber jeg at vores scouts har kigget Skandinaviens Marcelo efter i sømmene. Han hedder Neto Borges, og spiller til daglig i Hammarby. Udover hans fine offensive egenskaber, besidder han en rigtig fin fysik, i forhold til det defensive arbejde.
    Brighton og flere andre klubber skulle vise interesse i ham, og han vurderes at kunne indbringe mellem 20-30 millioner svenske kroner (14,6-22 millioner danske kroner).

    https://www.sportbibeln.se/fotboll/b...r-rekordsumma/

    https://www.transfermarkt.co.uk/neto...spieler/557939

    https://m.youtube.com/watch?v=LqMbEL4r088
    Spændende spiller - men desværre falder den på, at Haddaway leverer underlægningsmusikken i hans promotion video.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #311
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Rygter på twitter fortæller om et møde på Geranium mellem Ståle og Johan Larsson, der er transferfri til nytår. Hvorvidt det er en and eller en sand historie er svært at sige, men historien er der. Og med henblik på at der tidligere har været rygter om interesse for Ankersen fra FC Torino, kunne der nok godt være plads til en ny højre back i truppen inden længe..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #312
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Rygter på twitter fortæller om et møde på Geranium mellem Ståle og Johan Larsson, der er transferfri til nytår. Hvorvidt det er en and eller en sand historie er svært at sige, men historien er der. Og med henblik på at der tidligere har været rygter om interesse for Ankersen fra FC Torino, kunne der nok godt være plads til en ny højre back i truppen inden længe..
    Det ville give god mening at vi prøvede.. Synes han er en rigtig dygtig spiller og særligt hans offensive kompetencer passer perfekt ind her.. Samtidig en lækker torn i øjet på hele den vestegnske fanbase hvis vi henter deres anfører på en fri...

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #313
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det ville give god mening at vi prøvede.. Synes han er en rigtig dygtig spiller og særligt hans offensive kompetencer passer perfekt ind her.. Samtidig en lækker torn i øjet på hele den vestegnske fanbase hvis vi henter deres anfører på en fri...
    Jeg vil fandme ikke have et BØF svin til at besudle vores smukke hvide trøje. Og jeg vil slet ikke "bruge" den ene gang pr. årti på Johan Larsson.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #314
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jonas Knudsen ville være en fin tilføjelse, men skulle vi gå efter en type med lidt mere offensiv pondus, håber jeg at vores scouts har kigget Skandinaviens Marcelo efter i sømmene. Han hedder Neto Borges, og spiller til daglig i Hammarby. Udover hans fine offensive egenskaber, besidder han en rigtig fin fysik, i forhold til det defensive arbejde.
    Brighton og flere andre klubber skulle vise interesse i ham, og han vurderes at kunne indbringe mellem 20-30 millioner svenske kroner (14,6-22 millioner danske kroner).

    https://www.sportbibeln.se/fotboll/b...r-rekordsumma/

    https://www.transfermarkt.co.uk/neto...spieler/557939

    https://m.youtube.com/watch?v=LqMbEL4r088
    Står valget mellem Knudsen eller Borges ville jeg vælge Borges. Shit han ser vild ud offensivt. Ingen anelse hvordan han er defensivt men det tænker jeg at Ståle kan lære ham. Tvivler lidt på at han kan lære Knudsen at være super offensiv.

    Vedr. Larsson så ville det være den vildeste penis transfer over for bøfferne. Han har også hans forcer i det offensive og ville være en god erstatning for Ankersen men ikke så sexede som ham fra Real Madrid (b) som Michel Davidsen rygtede til klubben tidligere

  27. #315
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Spændende spiller - men desværre falder den på, at Haddaway leverer underlægningsmusikken i hans promotion video.
    Dét faktum gør ham til et sikkert køøøøøøb herfra!

  28. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •