Side 25 af 64 FørsteFørste ... 152223242526272835 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #361
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    20

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Det er netop blevet offentliggjort, at vi har forlænget med Falken til sommeren 2022.

    https://www.bt.dk/fodbold/fck-forlae...ed-rasmus-falk

    Se det er en positiv nyhed
    Sidst redigeret af Bendtner : 12.12.18 kl. 22:59


  2. #362
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Bendtner Se meddelelser
    Det er netop blevet offentliggjort, at vi har forlænget med Falken til Sommeren 2022.

    https://www.bt.dk/fodbold/fck-forlae...ed-rasmus-falk

    Se det er en positiv nyhed
    Lad os sige det, som det er. Det er intet mindre end en fantastisk nyhed!


  3. #363
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Lur mig om Falk ikke slutter karrieren i København. Tror ikke han har det store behov for en tur til udlandet. Spilletid og muligheden for at besøge venner/familie på Fyn vægtes højest. Men vi klager vel ikke.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #364
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Lur mig om Falk ikke slutter karrieren i København. Tror ikke han har det store behov for en tur til udlandet. Spilletid og muligheden for at besøge venner/familie på Fyn vægtes højest. Men vi klager vel ikke.
    Det er fantastisk nyhed, men jeg tvivler godt nok på at Falk bliver karrieren ud.

    Jeg er ikke i tvivl om at han allerede var røget videre, hvis ikke han havde været uheldig med skaden efter Ajax kampen og jeg kunne godt forestille mig at planen er, at han skal videre enten i vintervinduet 2019 eller sommervinduet 2020. Til den tid er han 27-28 år og er ikke for gammel til et eventyr og samtidig står vi med gode kort på hånden i forhold til at indkassere en god transfersum på ham.

    Selvfølgelig ville det være fantastisk at se ham blive, men jeg under ham at prøve sig af på et endnu højere niveau.


  6. #365
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Det er fantastisk nyhed, men jeg tvivler godt nok på at Falk bliver karrieren ud.

    Jeg er ikke i tvivl om at han allerede var røget videre, hvis ikke han havde været uheldig med skaden efter Ajax kampen og jeg kunne godt forestille mig at planen er, at han skal videre enten i vintervinduet 2019 eller sommervinduet 2020. Til den tid er han 27-28 år og er ikke for gammel til et eventyr og samtidig står vi med gode kort på hånden i forhold til at indkassere en god transfersum på ham.

    Selvfølgelig ville det være fantastisk at se ham blive, men jeg under ham at prøve sig af på et endnu højere niveau.
    Jeg under ham det også. Omvendt virker han lidt som en type, der sætter tryghed højt. Kan ikke forestille mig at der ikke har været andre bud på ham, også i hans OB tid
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #366
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    En del i min omgangskreds er store OB tilhængere. Rygterne om Falk til udlandet var der allerede da han spillede i OB, men han prioriterede allerede familieliv og spilletid højere dengang. Det kan selvfølgelig være, at han gerne vil videre på et tidspunkt, det er svært at svare på nu, men jeg tror ikke Falk står og banker på Ståles dør hver dag for at høre, om der er bud på ham - ej tror jeg han kommer til det senere.

    Modsætningsvist så tror jeg Ankersen, Fischer, Boilesen osv., alle har en ambition for at komme afsted så hurtigt som muligt, hvilket er helt ok.
    Sidst redigeret af Sreq : 12.12.18 kl. 13:48

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #367
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    58

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Modsætningsvist så tror jeg Ankersen, Fischer, Boilesen osv., alle har en ambition for at komme afsted så hurtigt som muligt, hvilket er helt ok.
    Det har du muligvis ret i - Men den kære Michel Davidsen, er nu ude med nyheden om at Nicolai Boilesen forlænger sin kontrakt. Så han kan åbentbart godt vente lidt endnu ;-)

    Nu med link: https://twitter.com/michelwd/status/1072842480008224768

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #368
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Michel Davidsen meddeler på Twitter, at Boile skulle være tæt på også at forlænge med FCK. Det skulle ifølge andre på Twitter åbenbart have noget at gøre med familielivet, siden Boile og fruen vist er gået fra hinanden, og han gerne vil være i nærheden af deres fælles datter.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #369
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Michel Davidsen meddeler på Twitter, at Boile skulle være tæt på også at forlænge med FCK. Det skulle ifølge andre på Twitter åbenbart have noget at gøre med familielivet, siden Boile og fruen vist er gået fra hinanden, og han gerne vil være i nærheden af deres fælles datter.
    Og så skulle den være i orden.

    Boile i FCK indtil 2023. Fedt!

    Kilde: Twitter

    Zan


  15. #370
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Mere her: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...aenger/7436196

    Meget sjov lille video FCK har lavet.

    Såfremt at Boilsesen kan holde fokus og motivationen i ligaen, så er det endnu en glimrende forlængelse. Godt at få så to vigtige spillere på plads for en længere periode.

  16. De følgende 11 brugere er enige:

  17. #371
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Meget interessant med så lange kontrakter til to profiler i deres bedste alder, i modsætning til de +1 år løsninger der har hersket de sidste par år. (Nicolaj J og Zanka f.eks., hvis jeg ellers husker rigtigt)

    Det kan nok skyldes private årsager, som der tales om, men jeg synes også det vidner om at klubben ikke død og pine ønsker at sælge vores bedste spillere for at fylde kassen op. Derimod er begge nok steget betragteligt i løn.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #372
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Med Boilesens og Falks kontraktforlængelser, er der kun to spillere med kontraktudløb i sommeren 2020, nemlig Peter Ankersen og Jan Gregus. Jeg tror simpelthen at Ankersens videre skæbne afhænger af hvorvidt man går videre i Europa eller ej. Hvis den står på europæisk forår, så bliver han i KBH til sommer. Hvis ikke, så er der god sandsynlighed for at han forsvinder i vinterpausen, tror jeg.

    Gregus får nok indtil sommer til at bide sig for alvor fast i start-11'eren. Men jeg tror, han ryger. Senest til sommer.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #373
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg tror simpelthen at Ankersens videre skæbne afhænger af hvorvidt man går videre i Europa eller ej. Hvis den står på europæisk forår, så bliver han i KBH til sommer. Hvis ikke, så er der god sandsynlighed for at han forsvinder i vinterpausen, tror jeg.
    Det tror/håber jeg ikke. Om vi får en kamp eller to mere i Europa league ville selvfølgelig være super fedt. Men det er mesterskabet i superligaen og muligheden for CL der kommer til at være afgørende for, hvor vores klub er om 3/5/10 år. Vi skal simpelthen vinde det mesterskab, det er det altoverskyggende mål. Så vi har simpelthen brug for Ankersen i foråret uanset hvad der sker i EL.


  22. #374
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Hvis en klub tilbyder os 15-20 mio. i starten af det her transfervindue, og vi ikke skal spille europæisk, så tror jeg godt, han ryger. Hvis vi eksempelvis skal spille 1/16 finale, og eksempelvis trækker et forholdsvist overkommeligt hold som Brugge ved lodtrækningen på mandag, så tror jeg der økonomisk skal mere til. Så skal vi nok over de 25-30 mio. for at slippe ham. Og så tror jeg også, at Ankersen gerne vil have den oplevelse med, inden han smutter.

    Så har vi også mulighed for at finde en habil afløser, inden transfervinduet lukker, hvis salget sker i god tid. Jeg nægter at tro på, at man ikke allerede har et par emner i sigte på den position. Man har også god tid til at spille vedkommende ind, især fordi det resterende kampprogram i grundspillet er ret taknemmeligt hvad angår modstandernes styrke.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. #375
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Hvis man kigger på de startopstillinger Ståle har smidt på banen i de forskellige europæiske opgør, kontra startopstillingerne i ligaen, så vidner det om at mesterskabet er klart 1 prioritet. Jeg kan slet ikke forestille mig at man lader Ankersen gå til jul, europæisk eller ej, det ville være at skyde sig selv i foden. Pt er han en af de absolut vigtigste spillere i truppen og med tanke på, hvor svær han er at erstatte, er han måske den vigtigste overhovedet.

  24. De følgende 11 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •