Side 4 af 64 FørsteFørste 12345671454 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Intet WTF i det. Tibbling ville være fantastisk ved siden af Zeca. Vi ville have løst underskuddet af kantspillere og vi ville have sat en tyk streg under forholdet klubberne imellem.
    Jeg brækker mig. Nok er han god, men en direkte handel? Ellers tak.... SA og 32 er allerede over grænsen.

    Forstadsviborg burde have gjort det.

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19


  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Fandeme glad for, at vi ikke løste Brøndbys likviditetsproblem! Vi kunne sikkert godt bruge Tibbling, men at sende så mange penge til Brøndby for en spiller, der ikke er i en klasse for sig, er jo vanvid. Men det var så tilsyneladende den særlige mulighed, Ståle jagtede til sidst i vinduet, og som kiksede? Herre Jemini! Tak til Troels Bech for at sige nej...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Fandeme glad for, at vi ikke løste Brøndbys likviditetsproblem! Vi kunne sikkert godt bruge Tibbling, men at sende så mange penge til Brøndby for en spiller, der ikke er i en klasse for sig, er jo vanvid. Men det var så tilsyneladende den særlige mulighed, Ståle jagtede til sidst i vinduet, og som kiksede? Herre Jemini! Tak til Troels Bech for at sige nej...
    På mange måder en god nyhed. Dejligt vi missede ham og dejligt at vi åbenbart har 20 millioner i baghånden, hvis vi skulle få brug for det.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    På mange måder en god nyhed. Dejligt vi missede ham og dejligt at vi åbenbart har 20 millioner i baghånden, hvis vi skulle få brug for det.
    Jo... men også et lidt skræmmende indblik i Ståles transferstrategi, vil jeg mene.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jo... men også et lidt skræmmende indblik i Ståles transferstrategi, vil jeg mene.
    Tja - det er sjældent vi kan byde på én spiller og på samme tid både pisse på BIF og FCM.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Fandeme glad for, at vi ikke løste Brøndbys likviditetsproblem! Vi kunne sikkert godt bruge Tibbling, men at sende så mange penge til Brøndby for en spiller, der ikke er i en klasse for sig, er jo vanvid. Men det var så tilsyneladende den særlige mulighed, Ståle jagtede til sidst i vinduet, og som kiksede? Herre Jemini! Tak til Troels Bech for at sige nej...
    Det tror jeg sådan set ikke han var. Jeg tror, at det var et last minut forsøg efter den "rigtige" spiller ikke lykkedes. Samtidig forstår jeg ærlig talt ikke din harme. Vi forsøgte at hente, hvad der ifølge mange (især Biffere) var ligaens bedste midtbanespiller sidste sæson. Samtidig ville det være den vildeste penistransfer, som ville sende chokbølger igennem deres fans og klub generelt. Ydermere løser 20 mio næppe deres likviditetsproblemer. Både fordi det virker til stadig at være et bundløst hul, og samtidig fordi Onkel Jan jo alligevel bare betaler. Jeg er ret sikker på, at 99% af deres fans til hver en tid foretrækker lån og Jan end penge fra os.

    Alt du ligefrem kalder det et skræmmende indblik i Ståles transferstrategi er jeg pænt uforstående overfor.....


  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Fordelen med Kodro må være, at der altid er et marked for en spiller som ham. Han er stor og vel relevant for små klubber i Spanien og så større klubber på Balkan.

    Kunne være dejligt til vinter at kombinere en et-årig forlængelse med N'Doye, Daramy forlænget og forfremmet til førsteholdstruppen og så Kodro skibet videre. Som type er Daramy også et bedre fit ved siden af N'Doye eller Pieros. Jeg kan ikke se N'Doye falde nævneværdigt i niveau, han er et fysisk bæst i fremragende kondition, og lever på sin placeringsevne, hovedspil og træfsikkerhed, ikke hurtigheden. Og så passer han taktisk så perfekt ind, at selv hvis han faldt 20% i niveau ville han stadig være en fremragende spiller at have i truppen som minimum.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg er ikke sikker på, at Daramy er klar til Superligaen, men uanset hvad er Kodro ikke svaret.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg er heller ikke på nogen som helst måde begejstret for Kodro. "Uskarp" er vist et pænt ord, når det gælder ham. Men det var nu et ret fikst oplæg han lavede til Pieros' andet mål.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det tror jeg sådan set ikke han var. Jeg tror, at det var et last minut forsøg efter den "rigtige" spiller ikke lykkedes.
    Det har du ret i.
    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...b-e3790afdbe60

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Det er ikke populært at sige det, men jeg ville gerne have haft Tibling. Mest fordi han var den statistisk mest undervurderet spiller i brøndby sidste sæson. Han starter inde i 22 kampe. Det kaster 5 uagjorte og 17 sejre eller ca. 2,54 point i snit af sig. I de kampe hvor han ikke starter inden får brøndby 7 sejre, 4 uafgjort, og 3 nederlag. Det er 1,7 point i snit. Bejamin Leander opgjorde ovenstånde i mediano, før de sidste 4 kampe i sæsonen og der var forskellen mellem at han startede og ikke startede over et point / kamp i snit.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Bliver faktisk et spændende vintervindue. Jeg tror, at vi afskiber Kodro og henter en CM af høj kaliber.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg kan ikke forstå, hvorfor det havde været så slemt at hente Tibling. Havde vi hentet ham før Brøndby sidste sæson, havde folk ment, det var en god transfer. Synes faktisk han var ret god sidste sæson. Set i bakspejlet var det måske fint nok, fordi Falk-Zeca har vist sig langtidsholdbar, men altså.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Bliver faktisk et spændende vintervindue. Jeg tror, at vi afskiber Kodro og henter en CM af høj kaliber.
    Det tror og håber jeg ikke.
    Vi har mere brug for en fløj, hvis Fischer skal permanent i angrebet.
    Lucas Andersen havde været perfekt, men det er nok for hurtigt at prøve at hende ham til vinter.
    Falk ser ud til at blomstre i rollen som CM/AM, men så ser vi meget tynde ud på kanten, hvor kun Thomsen og Skov vel har kvalitet til en startplads.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •