Side 44 af 64 FørsteFørste ... 344142434445464754 ... SidsteSidste
Viser resultater 646 til 660 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #646
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Kodro har vel det med Holse at gøre, at de kæmpe om noget af den samme marginale spilletid.

    Er der andre end mig, der har alvorlig kløe i F5 fingeren og mangler et rygte om en midtbanespiller at bruge tiden på?
    ... Jeg har mega ondt i F5-fingeren. Men jeg går alligevel all in og smadrer den igennem ved at påstå, at Holse også har den fordel, at han tæller som "egen avl". Det betyder jo også lidt, i forhold til Europa - og i forhold til fortællingen om talentudvikling. Så er Kodro kun marginalt bedre - og i øvrigt noget ældre - end Holse, så bør Holse vinde pladsen på større potentiale (yngre), og at han tæller i talentudviklingen både internt og eksternt :-)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  2. #647
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    ... Jeg har mega ondt i F5-fingeren. Men jeg går alligevel all in og smadrer den igennem ved at påstå, at Holse også har den fordel, at han tæller som "egen avl". Det betyder jo også lidt, i forhold til Europa - og i forhold til fortællingen om talentudvikling. Så er Kodro kun marginalt bedre - og i øvrigt noget ældre - end Holse, så bør Holse vinde pladsen på større potentiale (yngre), og at han tæller i talentudviklingen både internt og eksternt :-)
    Synes du at Kodro er bedre end Holse??!!

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #648
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Synes du at Kodro er bedre end Holse??!!
    Nej. Jeg synes de er svære at sammenligne, men overordnet synes jeg ikke. Jeg skrev netop "Så er Kodro kun marginalt bedre ...", for at understrege, at hvis det er opfattelsen hos trænerteamet, så ville jeg alligevel argumentere for, at Holse bør spilles grundet de nævnte fordele.
    Skulle jeg give min amatørvurdering af kvalitetsforholdet mellem d'herrer, så ville jeg vurdere, at Holse og Kodro er på samme niveau. Kodro med større fysik, men det er også det eneste, som jeg kan rose ham for, kontra Holse.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  5. #649
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Det er et godt svar. Som noget helt andet, så tror jeg faktisk ikke Kodro er så ringe endda. Han han besidder bare ikke en eneste af de spidskompetencer FCK har brug for - og han er samtidig helt uden flashy kompetencer. Han ville sikkert fungere fint andre steder end her.

  6. #650
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Der er noget jeg lige må have afklaret.

    Og det er sandsynligvis mig den er gal med.

    Men skal Holse ikke snarere vurderes som kant end som angriber?

    Hvis ikke, så begynder Kodro/Holse-sammenligningen at give noget noget bedre mening for mig.

    Zan

  7. #651
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Der er noget jeg lige må have afklaret.

    Og det er sandsynligvis mig den er gal med.

    Men skal Holse ikke snarere vurderes som kant end som angriber?

    Hvis ikke, så begynder Kodro/Holse-sammenligningen at give noget noget bedre mening for mig.

    Zan
    Det er jo et godt spørgsmål. Der har de senere år været en del eksempler på spillere, hvor det har været svært at greje, hvad Ståle opfattede dem som: Amankwaa, Kadrii, Fischer, Holse for at nævne dem, der lige falder mig ind. Holse optræder blandt angriberne på hjemmesiden, men han har jo været brugt både på kanten og helt i front. Under det gamle dogme med to store boksangribere var det oplagt at opfatte alle de små vævre typer som kantmateriale, men nu hvor vi (heldigvis) delvist er gået tilbage til det endnu ældre dogme med en stor og en "lille" angriber, kan folk som Fischer og Holse jo bruges mere fleksibelt. Det er derfor, jeg vurderer hans chancer for spilletid ifht. både angriberne og kantspillerne.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #652
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er jo et godt spørgsmål. Der har de senere år været en del eksempler på spillere, hvor det har været svært at greje, hvad Ståle opfattede dem som: Amankwaa, Kadrii, Fischer, Holse for at nævne dem, der lige falder mig ind. Holse optræder blandt angriberne på hjemmesiden, men han har jo været brugt både på kanten og helt i front. Under det gamle dogme med to store boksangribere var det oplagt at opfatte alle de små vævre typer som kantmateriale, men nu hvor vi (heldigvis) delvist er gået tilbage til det endnu ældre dogme med en stor og en "lille" angriber, kan folk som Fischer og Holse jo bruges mere fleksibelt. Det er derfor, jeg vurderer hans chancer for spilletid ifht. både angriberne og kantspillerne.
    Dem Ståle vist kalder polyvante angribere..?

    Så kan det da være han får lidt flere minutter.

    Jeg siger dog stadig at status efter forårssæsonen - for Holses vedkommende - hedder; 0 startere // 50 - 70 spilleminutter i alt.

    Så må vi se... :-)

    A

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #653
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Mener panelet som helhed at Holse har niveauet ??

  12. #654
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Mener panelet som helhed at Holse har niveauet ??
    Det er jo i virkeligheden nok det aller bedste spørgsmål i Holse-snakken.

    Personligt, mener jeg ikke han har bevist, at han er klar til at spille (noget der ligner) en afgørende rolle i mesterskabskampen.

    Det er ganske naturligt, og jeg kan sagtens se potentiale, meeen jeg synes der er et pænt stykke endnu.

    Omvendt, er det jo selvfølgelig kampe der udvikler de unge knægte, som vi jo har set et utal af gange... Tingene kan jo pludselig gå stærkt.

    Af det unge kuld, ser jeg Wind som markant længere fremme i sin udvikling.

    Så den er godt nok svær, og vil glæde mig til at høre en bedømmelse fra resten af "panelet" :-)

    Zan

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #655
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Mener panelet som helhed at Holse har niveauet ??
    Jeg mener, at han så langt fra har niveauet. Han virker for klejn på alle måder, men jeg håber, at jeg tager fejl, og at han bliver kæmpe.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #656
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    DBU har iværksat et projekt, som hedder "Futurelandsholdet", hvor unge spillere, der normalt ikke bliver udvalgt og udtaget til ungdomslandsholdene pga. deres relativt sene biologiske udvikling ift. holdkammerater (også kaldet Relativ Alders Effekt, eller RAE), bliver udtaget til holdet for at sikre, at de ikke går tabt i systemet pga. deres højde og drøjde. Inspireret efter belgisk model, hvor de vist nok har fået fisket et par spillere op, som ellers ville have været frasorteret, og hvor en del af dem rent faktisk spiller med på højeste plan nu.

    Carlo Holse har, sammen med andre nuværende SL-spillere som Andreas Skov Olsen, Julius Eskesen, Anders Dreyer, m. fl. været med inde over de hold på U16 og U17, og vi har pt. en del spillere i ungdomsrækkerne, som er med ind over det projekt. Så jeg har tiltro til Holse, og tror også, han nok skal få kæmpet sig op.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #657
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg kender ikke manden og han er på ingen måde rygtet til os, men Ståle har tidligere snakket om, at man måske skulle hente en ung spiller med potentiale til midtbanen ind. Han kunne måske være en: https://www.bt.dk/superligaen/broend...midtbane-juvel
    Om han kan blive god nok ved jeg ikke, men det er jo altid sjovt at fiske en spiller for næsen af de unævnelige.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #658
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Bare lige en random Fischer-gif. Nel med hæl!

    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges


  21. #659
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg kender ikke manden og han er på ingen måde rygtet til os, men Ståle har tidligere snakket om, at man måske skulle hente en ung spiller med potentiale til midtbanen ind. Han kunne måske være en: https://www.bt.dk/superligaen/broend...midtbane-juvel
    Om han kan blive god nok ved jeg ikke, men det er jo altid sjovt at fiske en spiller for næsen af de unævnelige.
    Der er nok ikke nogen tvivl om, at Ståle og co. i hvert godt ved, hvem han er, eftersom han hele efteråret har spillet ved siden af vores egen Aboubakar Keita på den centrale midt i Stabæk.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #660
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Der er nok ikke nogen tvivl om, at Ståle og co. i hvert godt ved, hvem han er, eftersom han hele efteråret har spillet ved siden af vores egen Aboubakar Keita på den centrale midt i Stabæk.
    Ja, og når Keita (netop fyldt 21) og Börkeeiet (19) ikke har spillet sammen er de blevet afløst af Emil Bohinen (19), Kristoffer Askildsen (17 på daværende tidspunkt) eller Hugo Vetlesen (18). Ung trup.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •