Side 5 af 64 FørsteFørste ... 23456781555 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Det tror og håber jeg ikke.
    Vi har mere brug for en fløj, hvis Fischer skal permanent i angrebet.
    Lucas Andersen havde været perfekt, men det er nok for hurtigt at prøve at hende ham til vinter.
    Falk ser ud til at blomstre i rollen som CM/AM, men så ser vi meget tynde ud på kanten, hvor kun Thomsen og Skov vel har kvalitet til en startplads.
    Lukas Andersen har jeg nu svært ved at se skulle være "perfekt". En spiller som ikke kan præstere i en midterklub i Schweiz bliver heller ikke et hit her.. I bedste fald ville der være tale om en ny Kusk..

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Lukas Andersen har jeg nu svært ved at se skulle være "perfekt". En spiller som ikke kan præstere i en midterklub i Schweiz bliver heller ikke et hit her.. I bedste fald ville der være tale om en ny Kusk..
    Han har et teknisk niveau der ligger over superligaen.
    Han kan spille både kant og offensiv midt.
    Han har præsteret fint i en Schweizisk klub, der er højere placeret på UEFAs rangliste, der har bedre økonomi end vores og med bedre konkurrenter i ligaen. (Er det ikke vores segment?)
    For Grasshoppers har han i 81 kampe har han scoret 11 mål og lagt op til 12.
    Det er stats på højde med Fischer i den hollandske liga i forhold til at Lucas spillede længere tilbage på banen på et dårligere hold end Ajax.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det tror jeg sådan set ikke han var. Jeg tror, at det var et last minut forsøg efter den "rigtige" spiller ikke lykkedes. Samtidig forstår jeg ærlig talt ikke din harme. Vi forsøgte at hente, hvad der ifølge mange (især Biffere) var ligaens bedste midtbanespiller sidste sæson. Samtidig ville det være den vildeste penistransfer, som ville sende chokbølger igennem deres fans og klub generelt. Ydermere løser 20 mio næppe deres likviditetsproblemer. Både fordi det virker til stadig at være et bundløst hul, og samtidig fordi Onkel Jan jo alligevel bare betaler. Jeg er ret sikker på, at 99% af deres fans til hver en tid foretrækker lån og Jan end penge fra os.

    Alt du ligefrem kalder det et skræmmende indblik i Ståles transferstrategi er jeg pænt uforstående overfor.....
    Jeg har som sagt ikke noget problem med Tibbling. Han ville sikkert være et fornuftigt køb, men de priser der er nævnt, synes jeg, lyder vilde. Dels fordi jeg tror, vi kan få mere for potentielt 35 mio., dels fordi jeg har det svært med, at vi smider så mange penge efter vores ærkerivaler. Det er klart, at det ikke ville redde Brøndbys økonomi på lang sigt, men det er et faktum, at 19 mio. her og nu er mere, end de har været nødt til at låne af Jan Bech for at lukke det akutte hul.

    Anyway, Tibbling er da en god spiller, og måske ville Brøndby-tilhængerne have lige så meget nedtur over den handel, som jeg ville, hvilket jo er et spøjst paradoks. Jeg håber bare, vi kan finde noget andet og bedre for så mange penge. Jeg er glad for at høre, at Tibbling ikke var den famøse missede spiller, Ståle har nævnt, men jeg synes nu alligevel, at det vidner om bekymrende desperation, at han i 11. time er parat til at smide så mange penge efter vores rivaler. Vi ved i sagens natur ikke, hvad der er foregået i transfervinduet af forsøg på det ene og det andet, men at der ikke blev hentet en midtbaneprofil i tide, kan vi i hvert fald konstatere.

    Og måske er sidste kapitel i den historie ikke skrevet endnu (bortset fra at Brøndby jo ikke vil sælge): https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ed-fck/7329170

    Jeg håber bare, at Ståle bruger tiden op til vintervinduet på at afsøge andre muligheder.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 2 brugere er enige:
    Orb, rsj

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg har som sagt ikke noget problem med Tibbling. Han ville sikkert være et fornuftigt køb, men de priser der er nævnt, synes jeg, lyder vilde. Dels fordi jeg tror, vi kan få mere for potentielt 35 mio., dels fordi jeg har det svært med, at vi smider så mange penge efter vores ærkerivaler. Det er klart, at det ikke ville redde Brøndbys økonomi på lang sigt, men det er et faktum, at 19 mio. her og nu er mere, end de har været nødt til at låne af Jan Bech for at lukke det akutte hul.

    Anyway, Tibbling er da en god spiller, og måske ville Brøndby-tilhængerne have lige så meget nedtur over den handel, som jeg ville, hvilket jo er et spøjst paradoks. Jeg håber bare, vi kan finde noget andet og bedre for så mange penge. Jeg er glad for at høre, at Tibbling ikke var den famøse missede spiller, Ståle har nævnt, men jeg synes nu alligevel, at det vidner om bekymrende desperation, at han i 11. time er parat til at smide så mange penge efter vores rivaler. Vi ved i sagens natur ikke, hvad der er foregået i transfervinduet af forsøg på det ene og det andet, men at der ikke blev hentet en midtbaneprofil i tide, kan vi i hvert fald konstatere.

    Og måske er sidste kapitel i den historie ikke skrevet endnu (bortset fra at Brøndby jo ikke vil sælge): https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ed-fck/7329170

    Jeg håber bare, at Ståle bruger tiden op til vintervinduet på at afsøge andre muligheder.

    Udover at agentens timing er hysterisk morsom set med FCK briller, så er det ikke ligefrem fordi jeg ville elsker en spiller præsenteret af ham i FCK. Det er sgu et grimt spil han spiller.

    Tibbling derimod synes jeg faktisk er 19 millioner god. Eller det var han sidste sæson.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #65
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Udover at agentens timing er hysterisk morsom set med FCK briller, så er det ikke ligefrem fordi jeg ville elsker en spiller præsenteret af ham i FCK. Det er sgu et grimt spil han spiller.

    Tibbling derimod synes jeg faktisk er 19 millioner god. Eller det var han sidste sæson.
    Nu er det jo svært at vide, om der er sket andre ting mellem ham og Zorniger. Og det er heller ikke til at vide, om det er Tibbling, der spiller et spil, eller om han og agenten er blevet "tvunget" på banen, fordi medierne havde fået fat i historien. Det virker mystisk, hvis det udelukkende handler om det lille klap i nakken. Men hvem ved...

    Mht. prisen kan den jo potentielt blive næsten det dobbelte af 19 mio. Er han virkelig så god?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg er ikke sikker på, at Daramy er klar til Superligaen, men uanset hvad er Kodro ikke svaret.
    N'Doye, Pieros, Wind, Fischer og Daramy er nok til angrebet (så længe vi får en midtbanespiller og dermed kan frigive Fischer til angrebet). Det er jo ikke som fast starter, Daramy ville være tænkt, men som sidste mandat i en 18-mandstrup. Lidt som Holse er det nu. Det ville frigive en del lønkroner at have et talent på den plads. Kadrii var faktisk ret godt lønnet, og det er nok ikke utænkeligt, at Kvist stopper karrieren enten til vinter eller sommer. Så kan man lave en fratrædelsesaftale, hvor han giver afkald på noget af sin resterende løn. Han slår mig ikke som typen, der vil have en alt for uværdig afslutning på karrieren. Med mindre han altså er interesseret i et eventyr i Australien eller USA.
    Sidst redigeret af okoronkwo : 28.09.18 kl. 15:32

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    N'Doye, Pieros, Wind, Fischer og Daramy er nok til angrebet (så længe vi får en midtbanespiller og dermed kan frigive Fischer til angrebet). Det er jo ikke som fast starter, Daramy ville være tænkt, men som sidste mandat i en 18-mandstrup. Lidt som Holse er det nu. Det ville frigive en del lønkroner at have et talent på den plads. Kadrii var faktisk ret godt lønnet, og det er nok ikke utænkeligt, at Kvist stopper karrieren enten til vinter eller sommer. Så kan man lave en fratrædelsesaftale, hvor han giver afkald på noget af sin resterende løn. Han slår mig ikke som typen, der vil have en alt for uværdig afslutning på karrieren. Med mindre han altså er interesseret i et eventyr i Australien eller USA.
    Hvordan kan folk blive ved med at tro at Kvist stopper eller bliver solgt? Han er her 100% sæsonen ud og med temmelig stor sandsynlighed kontrakten ud. Det er helt fint, vi skrev selv den lange kontrakt og det har jeg fint med. Jeg har ingen grund til at synes, han skal sige nej til de penge.

  13. De følgende 12 brugere er enige:

  14. #68
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvordan kan folk blive ved med at tro at Kvist stopper eller bliver solgt? Han er her 100% sæsonen ud og med temmelig stor sandsynlighed kontrakten ud. Det er helt fint, vi skrev selv den lange kontrakt og det har jeg fint med. Jeg har ingen grund til at synes, han skal sige nej til de penge.
    Okay, det virker rimelig skråsikkert. Hvad baserer du det på? Ved du noget, vi andre ikke gør?

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Okay, det virker rimelig skråsikkert. Hvad baserer du det på? Ved du noget, vi andre ikke gør?
    Det har Kvist udtalt en million gange. FCK er hans klub, han skifter ikke og det bliver hans sidste klub.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Gad vide, hvem den anden klub/spiller er. Ståle nævner, at vi også prøvede en anden fra superligaen end Tibbling. Måske en fra FCM eller FCN. Der er vel ingen andre, som kan sige nej til os.

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    [...]det er nok ikke utænkeligt, at Kvist stopper karrieren enten til vinter eller sommer. Så kan man lave en fratrædelsesaftale, hvor han giver afkald på noget af sin resterende løn.
    Hvis en spiller på eget initiativ stopper karrieren, før en kontrakt er udløbet, giver han automatisk afkald på den resterende løn. Om Kvist gider det, tvivler jeg på. Men måske kan han overtales til at stoppe karrieren til sommer for at overgå til et job uden for stregerne i klubben? Det ville IMO være fint, for det giver godt nok bedre mening at have en yngre spiller med fremtiden foran sig siddende på det fjerde mandat til midtbanen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Bliver faktisk et spændende vintervindue. Jeg tror, at vi afskiber Kodro og henter en CM af høj kaliber.
    Ud med Kodro, forlæng med Daramy .
    Op med Westerlund og Sælg Luftner ( ved godt han er skadet ) og hent en klasse CM


    Perfekt vindue

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #73
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Tibblings agent bærer brænde til bålet:
    http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-09-...-konfrontation

    Ifølge ham er det vist ikke overstået med Tibbling til FCK.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Tibblings agent bærer brænde til bålet:
    http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-09-...-konfrontation

    Ifølge ham er det vist ikke overstået med Tibbling til FCK.
    Mon ikke Tibbling får kærligheden at føle fra biffansene resten af sin tid i”fællesskabet”

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    Mon ikke Tibbling får kærligheden at føle fra biffansene resten af sin tid i”fællesskabet”
    Det bliver næppe et problem. Fortællingen derude er vist allerede, at det er agenten og baglandet, der vil have ham væk. Og spiller han en god kamp, så er alt sikkert tilgivet, og han er brønder af hele sit hjerte og forøvrigt stået på Faxe Tribunen siden han blev født.
    Sidst redigeret af k@sper : 29.09.18 kl. 10:04


Side 5 af 64 FørsteFørste ... 23456781555 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •