Side 58 af 64 FørsteFørste ... 84855565758596061 ... SidsteSidste
Viser resultater 856 til 870 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #856
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Vidste ikke at vores kære Staalea var vanærede....

    Fremad hold BiH Kenan Kodro (25), har undladt at pålægge i København, hvor han kom sidste sommer som en stor styrkelse af Mainz.

    Ved 19 spil spillet gav seks mål, men tiden er den vanærede træner Staalea Solbakken, der gentagne gange har understreget, at situationen med BiH. fodboldspiller meget svært.

    Det sagde den for at vende tilbage til Spanien, og nu er "El Gol Digital" overskrifter historien og knyttet ham med et skifte til Athletic Bilbao.

    Klubben fra San Mames er unik, idet kun de baskiske spillere kan spille for ham, men da Kodro blev født i Baskerlandet, specielt San Sebastian, ville han blive betragtet som indenlandske.

    Kodro startede sin karriere i ungdomsklasserne Real Sociedad, hvor B-holdet spillede 76 kampe i perioden 2011 til 2014 og scorede 16 mål.

    I 2012 blev han lånet til Lagun Onaku for at flytte til Osasuna i 2014, hvilket han scorede 12 gange i 80 spil.

    I 2017 overførte han til Mainz, hvor han ikke klare (uden mål i otte spil) og tilbragte næste halvår i et lån i Grasshoppers, hvor han scorede syv mål og dermed fremhævede København.

    (BIH.ba - Reprezentacija.ba)


    https://bih.ba/268749-spanski-mediji...thletic-bilbao

  2. #857
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Ny kontrakt til Daramy og Kodro videre. Så er det meget tæt på perfekt .Som tidligere nemt ligner det en stille sommer , men er vel tvilsomt om vi klarer at holde fast på Fischer og Skov ? Tipper næste spiller ind bliver en kant

  3. #858
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    .Som tidligere nemt ligner det en stille sommer , men er vel tvilsomt om vi klarer at holde fast på Fischer og Skov ? Tipper næste spiller ind bliver en kant
    Meget afhænger nok af, om vi vinder DM. Gør vi det, så er vi nok klar til at satse noget mere på kvalifikationen til CL feks. ved at sige nej til bud på Skov, Vavro, Fischer osv - de bliver også nemmere at holde med den udsigt. Vinder vi ikke DM, så bliver det straks sværere, og så ser jeg et salg eller to som realistisk. Og så kan der nok ske noget til sidst i vinduet, såfremt vi er røget ud ala Jablonec eller gået videre.

    Men som andre nævner, så skal vi vinde DM i år, for holdet er efterhånden ved at være skåret til, at vi skal have en stor sæson 19/20 gerne med CL-spil. Vi er ved at være der igen i cyklussen, hvor vi skal toppræstere. Det er nu og i 19/20 vinduet er åbent, inden vi formentlig får endnu en åreladning med Skov, Fischer, Vavro og måske andre.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #859
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Ny kontrakt til Daramy og Kodro videre. Så er det meget tæt på perfekt .Som tidligere nemt ligner det en stille sommer , men er vel tvilsomt om vi klarer at holde fast på Fischer og Skov ? Tipper næste spiller ind bliver en kant
    Skov har til sommer kun været her i 1½ år, så jeg tror ikke umiddelbart, det er tanken, at han allerede skal videre - heller ikke hos ham selv (men sikkert hos hans agenter med dollartegn i øjnene). Der kan selvfølgelig komme så højt et bud, at han bliver fyret af, men mit gæt er, at planen, der blev lagt, da han skrev kontrakt, var, at han skulle sælges i sommeren 2010 eller 2011 alt efter, hvordan det gik.

    Fischer har også kun været her 1½ år til sommer, så jeg tror heller ikke, han forventer at komme af sted allerede. Og han er jo ikke lige så hot på transfermarkedet som Skov. Til gengæld er han selvfølgelig de par år ældre, der gør at det nok rykker mere i ham for at komme ud igen snart. Men altså, han har 3½ år tilbage af sin kontrakt til sommer, så jeg tror bestemt, det er planen også at holde på ham. Med mindre der kommer et skørt bud.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #860
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Skov har til sommer kun været her i 1½ år, så jeg tror ikke umiddelbart, det er tanken, at han allerede skal videre - heller ikke hos ham selv (men sikkert hos hans agenter med dollartegn i øjnene). Der kan selvfølgelig komme så højt et bud, at han bliver fyret af, men mit gæt er, at planen, der blev lagt, da han skrev kontrakt, var, at han skulle sælges i sommeren 2010 eller 2011 alt efter, hvordan det gik.
    Det er vel ikke nødvendigvis en grådig agent der skal til. Scorer Skov 15 mål her til foråret, mens han lægger på i spillet, er der ikke flere prutter at slå i superligaen. Så ryger han til sommer for et kæmpe beløb. Det mere sandsynlige scenarie er heldigvis, at han spiller en smule bedre end i efteråret, men scorer en del færre mål. Sker det - så kan han nok godt overtales til en sæson mere, evt med en lønforhøjelse.

    Fischer har også kun været her 1½ år til sommer, så jeg tror heller ikke, han forventer at komme af sted allerede. Og han er jo ikke lige så hot på transfermarkedet som Skov. Til gengæld er han selvfølgelig de par år ældre, der gør at det nok rykker mere i ham for at komme ud igen snart. Men altså, han har 3½ år tilbage af sin kontrakt til sommer, så jeg tror bestemt, det er planen også at holde på ham. Med mindre der kommer et skørt bud.
    Jeg tror faktisk ikke Fischer skifter før der er styr på skaderne og han har en hel god sæson sat sammen uden afbrydelser. Han bliver trods alt kun 25 til sommer og om han sælges som 25 årig eller 26 årig sommeren efter er ligegyldigt ift hans salgspris og hans udlandskarriere.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #861
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg tror faktisk ikke Skov bliver solgt for et kæmpe beløb, før han har vist et højere niveau i de europæiske turneringer eller evt landsholdet. Jeg tror at vi har ham mindst 1 år endnu.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #862
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jeg tror faktisk ikke Skov bliver solgt for et kæmpe beløb, før han har vist et højere niveau i de europæiske turneringer eller evt landsholdet. Jeg tror at vi har ham mindst 1 år endnu.
    Jeg tror også vi har ham en sæson mere, men scorer han feks over 30 superliga mål, så ryger han jo. Også for et stort beløb.

  12. #863
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det er vel ikke nødvendigvis en grådig agent der skal til. Scorer Skov 15 mål her til foråret, mens han lægger på i spillet, er der ikke flere prutter at slå i superligaen. Så ryger han til sommer for et kæmpe beløb. Det mere sandsynlige scenarie er heldigvis, at han spiller en smule bedre end i efteråret, men scorer en del færre mål. Sker det - så kan han nok godt overtales til en sæson mere, evt med en lønforhøjelse.
    Men det er jo også det, jeg skriver. Hvis der kommer et kæmpe bud, bliver han selvfølgelig solgt. Det gør sig jo gældende for alle vores spillere - og alle fodboldspillere i hele verden: Hvis buddet er højt nok, er alt til salg. Pointen er, at han kun har været her et år nu, så vi står ikke i en situation, hvor han kan have en rimelig forventning om at blive solgt - i modsætning eksempelvis til Ankersen, som er blevet lovet, at han kan komme videre nu.

    Mht. agenterne er der jo ingen tvivl om, at de gerne ser et salg af Skov så hurtigt som muligt. Han er brandvarm lige nu, og de vil gerne smede, mens jernet er varmt. Som nævnt tidligere udtaler Brian Steen (fra Skovs agentfirma) sig, som om det udelukkende handler om, hvorvidt Skov skal videre nu eller til sommer: https://www.bt.dk/superligaen/agent-...en-robert-skov Det pres håber (og tror) jeg ikke, at klubben bøjer sig for.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #864
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men det er jo også det, jeg skriver. Hvis der kommer et kæmpe bud, bliver han selvfølgelig solgt. Det gør sig jo gældende for alle vores spillere - og alle fodboldspillere i hele verden: Hvis buddet er højt nok, er alt til salg. Pointen er, at han kun har været her et år nu, så vi står ikke i en situation, hvor han kan have en rimelig forventning om at blive solgt - i modsætning eksempelvis til Ankersen, som er blevet lovet, at han kan komme videre nu.

    Mht. agenterne er der jo ingen tvivl om, at de gerne ser et salg af Skov så hurtigt som muligt. Han er brandvarm lige nu, og de vil gerne smede, mens jernet er varmt. Som nævnt tidligere udtaler Brian Steen (fra Skovs agentfirma) sig, som om det udelukkende handler om, hvorvidt Skov skal videre nu eller til sommer: https://www.bt.dk/superligaen/agent-...en-robert-skov Det pres håber (og tror) jeg ikke, at klubben bøjer sig for.
    Det er ikke kun det du skriver. Min pointe er også, at Skov selv måske presser på, hvis han bader sig gennem foråret. Dét er sværere for klubben at håndtere end hvad Brian Steen siger på tyrkisk tv.

  14. #865
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det er ikke kun det du skriver. Min pointe er også, at Skov selv måske presser på, hvis han bader sig gennem foråret. Dét er sværere for klubben at håndtere end hvad Brian Steen siger på tyrkisk tv.
    Han virker bare ikke som typen, der for enhver pris vil videre allerede nu. Men det kan jeg selvfølgelig ikke vide. Der er dog formentlig ingen tvivl om, at hans forventning, da han kom til klubben for et år siden, ikke har været, at han skulle sælges efter 1½ år. Det burde trods alt gøre det lettere at overbevise ham om, at det er god idé at blive en sæson mere - også selv om han har præsteret over alle forventninger det seneste halve år.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #866
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Hvad er det for en 17 årig spiller fra Lyngby som både Brøndby og andre lidt store klubber selv i udlandet er intersseret i ??? Undre mig bare over at FCK ikke er med på den vogn 😉

  17. #867
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg tror også vi har ham en sæson mere, men scorer han feks over 30 superliga mål, så ryger han jo. Også for et stort beløb.
    Hvis han fortsætter sin form fra efteråret så kan vi ikke holde på ham til sommer. Han har scoret 18 mål og lavet 4 assists som højrekant på 20 kampe... Tilmed har han god fysik, god fart/gennembrudsstyrke, og så den giftige fod både i åbentspil og på frispark.
    Det skal ikke undervurderes hvor høj kurs en dygtigt venstrebenet spiller er.
    Sidst redigeret af Wonderboy : 30.01.19 kl. 12:55

  18. #868
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Hvad er det for en 17 årig spiller fra Lyngby som både Brøndby og andre lidt store klubber selv i udlandet er intersseret i ??? Undre mig bare over at FCK ikke er med på den vogn 
    Nu ved jeg ikke lige, om du er seriøs. Men FCK nævnes da bl.a. på footy.dk som værende interesseret i ham - hvis man altså kan stole på det......
    Men jeg aner ikke, hvem knægten er. Måske Lille Messi som vi lige har hentet er nok :-D

  19. #869
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg har ikke meget pænt at sige om FCM - og i særdeleshed Låsby Steinlein.
    Men nu er de igen igang med noget spændende: At leje en 18-årig forsvarer fra Flamingo(!). De lejer med mulighed for at købe.
    Hvorfor gør vi ikke sådan noget? Det er da sådanne handler, som kan være med til at sikre god overlevering når vi sælger etablerede ... Og så kan vi se spilleren an før vi smider de store beløb.
    Evander havde jeg i hvert fald gerne set, men mere generelt tror jeg, at vi kunne få meget godt ud af at skæve den vej ...

    Og hvordan kan de lykkes så godt med at integrere den spillere? Om de så er fra Sydamerika eller Afrika, så lykkes det fint på heden .. :(

    Jeg skal prøve ikke at være misundelig, men istedet være konstruktiv. Det er bare skide svært!
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  20. #870
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg har ikke meget pænt at sige om FCM - og i særdeleshed Låsby Steinlein.
    Men nu er de igen igang med noget spændende: At leje en 18-årig forsvarer fra Flamingo(!). De lejer med mulighed for at købe.
    Hvorfor gør vi ikke sådan noget? Det er da sådanne handler, som kan være med til at sikre god overlevering når vi sælger etablerede ... Og så kan vi se spilleren an før vi smider de store beløb.
    Evander havde jeg i hvert fald gerne set, men mere generelt tror jeg, at vi kunne få meget godt ud af at skæve den vej ...

    Og hvordan kan de lykkes så godt med at integrere den spillere? Om de så er fra Sydamerika eller Afrika, så lykkes det fint på heden .. :(

    Jeg skal prøve ikke at være misundelig, men istedet være konstruktiv. Det er bare skide svært!
    Der er et par ting i det her?

    1) Jeg ved ikke, om FCM er meget bedre end os til at integrere. De har også haft nogle gevaldige fejlskud med bl.a. østeuropæiske spillere forøvrigt lige som os. På samme måde hører vi også kun og de afrikanske talenter som klarer deres skole - der må også være en del, som ikke gør?

    2) Mht deres nye projekt med at leje unge sydamerikanske spillere med købtoption. Ja der må man tage hatten af for dem, for det ser ud til at være et marked, som de er first movers på. Lad os lige se, hvordan det ender, inden vi stempler det som en succes. Men spændende ser det ud. Heldigvis har de jo ikke monopol på at kunne benytte den finte, så mulighederne er der nok for os, såfremt det bliver en kæmpe succes.
    En anden ting er forøvrigt nok, at vi efter vores Østeuropæiske sats for 2-3 år (med Verbic, Luftner, Pavlovic, Matic) siden har kørt en lidt mere sikker stil. Kører man lejekoncceptet kan man finde guld, men man risikerer også stor udskiftning i truppen og manglende kontinuitet.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •