Side 8 af 64 FørsteFørste ... 5678910111858 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Selvfølgelig skal vi holde øje med emner til den centrale midt, hvis der dukker noget rigtigt interessant op, men jeg sidder også lidt med en forhåbning om at Keita snart kunne være klar til at spille en rolle. Han skulle efter planen vende tilbage til vinter efter endnu en, indtil videre, succesfuld udlejning.

    Derudover har vi Zeca, Gregus, Kvist, Falk og Thomsen som kan dække de centrale pladser, så egentlig er vi vel ret godt besat.

    Edit: Jeg kunne så lige læse på FCK.DK at Keita er udlejet frem til sommeren 2019 og altså ikke kun til vinteren 2018 som der står på transfermarkt...
    Sidst redigeret af kongkurs : 12.10.18 kl. 22:49

  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Selvfølgelig skal vi holde øje med emner til den centrale midt, hvis der dukker noget rigtigt interessant op, men jeg sidder også lidt med en forhåbning om at Keita snart kunne være klar til at spille en rolle. Han skulle efter planen vende tilbage til vinter efter endnu en, indtil videre, succesfuld udlejning.

    Derudover har vi Zeca, Gregus, Kvist, Falk og Thomsen som kan dække de centrale pladser, så egentlig er vi vel ret godt besat.

    Edit: Jeg kunne så lige læse på FCK.DK at Keita er udlejet frem til sommeren 2019 og altså ikke kun til vinteren 2018 som der står på transfermarkt...
    Hvordan defineres “succesfuld udlejning”, er jeg nødt til at spørge?

    Det er ikke umiddelbart mit indtryk at Keita har tonset igennem, i ligaer der er svagere end den danske...

    Skal ikke kunne sige om Keita overraskende kan blomstre, som feks Toutouh gjorde i sin tid. Men ville nok ikke hænge min hat på ham. Tror han får opløst kontrakten eller at de lader den løbe ud - og så farvel.

    Zan

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    237

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvordan defineres “succesfuld udlejning”, er jeg nødt til at spørge?
    Hvis man bliver fast starter, kåret til MoM flere gange og hædret som MVP efter en sæson, så har man vel været en succesfuld udlejning...

  5. #109
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvordan defineres “succesfuld udlejning”, er jeg nødt til at spørge?

    Det er ikke umiddelbart mit indtryk at Keita har tonset igennem, i ligaer der er svagere end den danske...

    Skal ikke kunne sige om Keita overraskende kan blomstre, som feks Toutouh gjorde i sin tid. Men ville nok ikke hænge min hat på ham. Tror han får opløst kontrakten eller at de lader den løbe ud - og så farvel.

    Zan

    Nu tror jeg egentlig ikke at det er mange af vores spillere der decideret ville "tonse" igennem i den norske eller svenske liga. De få spillere der ville gøre det er vel de samme der allerede gør det i den danske. I mine øjne kan man tale om en succesfuld udlejning, når han uge efter uge er en af de første på holdkortet og spiller 90 minutter stort set hver gang. Jeg ved ikke hvad mere du forventer af Keita, men for at drage paralleller til tidligere succeshistorier i FCK, så mindes jeg heller ikke at hverken Augustinsson eller Amartey var fuldstændigt ekseptionelle i Allsvenskan inden de røg videre til os. Keita er 20 år og har de seneste to sæsoner spillet mere eller mindre fast i Sverige og Norge og så har Ståle flere gange udtalt at man har kæmpe store forventninger til ham, så det ville overraske mig meget hvis han ikke får chancen på et tidspunkt.

  6. #110
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jo, det ligner Daramy i denne sæson spiller venstrekant - med fin succes. Det er vel reelt også der vi mangler en spiller, når Falk skal være centralt?
    Skal han nu også det? Ståle udtalte selv, at vi var meget tæt på en stor handel sidst i vinduet, men at den glippede på målstregen, og siden skrev et af de store medier at det drejede sig om en midtbanespiller, og på vinduets sidste dag var Ståle så villig til at betale boksen for Tibbling. Det virker underligt at gå så langt for det, hvis det kun drejede sig om en reservespiller for Falk, så jeg tror nærmere, at Ståle gerne ville have haft Falk tilbage på kanten, og at det derfor meget vel kan ske efter nytår.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  7. #111
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Skal han nu også det? Ståle udtalte selv, at vi var meget tæt på en stor handel sidst i vinduet, men at den glippede på målstregen, og siden skrev et af de store medier at det drejede sig om en midtbanespiller, og på vinduets sidste dag var Ståle så villig til at betale boksen for Tibbling. Det virker underligt at gå så langt for det, hvis det kun drejede sig om en reservespiller for Falk, så jeg tror nærmere, at Ståle gerne ville have haft Falk tilbage på kanten, og at det derfor meget vel kan ske efter nytår.
    Det giver bestemt mening, men om Ståle mener det samme, det må næste vindue vise.

  8. #112
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Så starter Daramy-sagaen...

    Jeg håber virkelig han bliver hos os nogle år, men mon ikke han er i Tyskland senest til sommer.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #113
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Selvfølgelig vil der være andre muligheder for ham, men samtidig er det også en stor fordel, hvis han bliver i Danmark og får dansk statsborgerskab før han rejser ud. Der er så vidt jeg kan forstå bl.a i Premier League, regler for ikke EU borgere, som gør det langt sværere at opnå kontrakt. Jeg kender på ingen måde til hans egne ønsker, men jeg kan da forestille mig, at det ville være rart for ham at få statsborgerskabet på plads af flere forskellige årsager, inden han skifter.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #114
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Selvfølgelig vil der være andre muligheder for ham, men samtidig er det også en stor fordel, hvis han bliver i Danmark og får dansk statsborgerskab før han rejser ud. Der er så vidt jeg kan forstå bl.a i Premier League, regler for ikke EU borgere, som gør det langt sværere at opnå kontrakt. Jeg kender på ingen måde til hans egne ønsker, men jeg kan da forestille mig, at det ville være rart for ham at få statsborgerskabet på plads af flere forskellige årsager, inden han skifter.
    Det vil nok være en fordel med et EU-pas i det hele taget, men lige i forhold til PL er det vel et spørgsmål, hvor den lander på den anden side af marts '19.

    For Daramy er det vel også et spørgsmål om fuglen i hånden kontra fuglene på taget... Synes efterhånden jeg har set en del spillere, der så fantastiske ud som 17/18 årige, men aldrig blev til noget

  13. #115
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Så er Støjsenderens udlændingepolitik alligevel godt for noget...

    Spøg til side. Jeg håber principielt ikke, det trækker ud for ham at få det pas, men man kan da håbe, at han - pas eller ej - kan se en pointe i at vente med at rejse ud, til han er klar til at gå direkte ind på et stort hold. Sisto kom jo først ud, da han var 21, og det er jo gået ham meget godt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #116
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Mouse_inc Se meddelelser
    Det vil nok være en fordel med et EU-pas i det hele taget, men lige i forhold til PL er det vel et spørgsmål, hvor den lander på den anden side af marts '19.

    For Daramy er det vel også et spørgsmål om fuglen i hånden kontra fuglene på taget... Synes efterhånden jeg har set en del spillere, der så fantastiske ud som 17/18 årige, men aldrig blev til noget
    Jeg er helt med på at der ikke er nogen garanti for at han udløser sit store potentiale, men lige i det her tilfælde ville jeg vælge talentet over pengene, hvis der skulle komme et bud. Det virker måske som lidt af en gambling, men det er vel ikke en større gambling, end når vi signer to spillere til 15-20 mio, som heller har nogen garanti for at slå igennem i FCK.

    37 mio er måske mange penge for en u19 spiller, men det er småpenge hvis man sammenligner med de beløb der betales for talenter i 18-20 års alderen, der er slået igennem på et seniorhold. Det er også småpenge i forhold til de summer vi tjener på blot at deltage i ét eneste europæisk gruppespil. Både sportsligt og økonomisk er der store perspektiver i at beholde ham.
    Sidst redigeret af kongkurs : 14.10.18 kl. 20:07

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #117
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Hvor lang kontrakt har den unge mand ? kan forstå han forlængede sidste år, men var det med de max 3 år ? Men klubben må jo også høre på ham, hvis han vil ud og ikke har interesse af at blive er det jo bare at cashe ind

  18. #118
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Hvor lang kontrakt har den unge mand ? kan forstå han forlængede sidste år, men var det med de max 3 år ? Men klubben må jo også høre på ham, hvis han vil ud og ikke har interesse af at blive er det jo bare at cashe ind
    Han har kontrakt til næste år.

  19. #119
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Han har kontrakt til næste år.
    Som i sommeren 2019?

    Hvis det er sagen, så må vi senest til vinter få ham til at vælge mellem en forlængelse eller et salg. Vi har vist ham, at vi vil ham, og at der ikke er ekstremt langt til spilletid på 1. holdet. Venter vi længere bliver vi med 99% sandsynlighed snigløbet af rigere klubber og han skifter væk gratis og vi får kun eventuelle udviklingspenge for ham. Forlænger han ikke må vi sælge, og så må vi til vinter alle græde over, at vi igen ikke får set et kæmpe talent i superligaen for os, men trods alt trøste os med et stort millionbeløb. Det værste der kan ske er, at han forsvinder uden kompensation.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #120
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Som i sommeren 2019?

    Hvis det er sagen, så må vi senest til vinter få ham til at vælge mellem en forlængelse eller et salg. Vi har vist ham, at vi vil ham, og at der ikke er ekstremt langt til spilletid på 1. holdet. Venter vi længere bliver vi med 99% sandsynlighed snigløbet af rigere klubber og han skifter væk gratis og vi får kun eventuelle udviklingspenge for ham. Forlænger han ikke må vi sælge, og så må vi til vinter alle græde over, at vi igen ikke får set et kæmpe talent i superligaen for os, men trods alt trøste os med et stort millionbeløb. Det værste der kan ske er, at han forsvinder uden kompensation.

    Men spørgsmålet er, om han ikke burde komme endnu nærmere førsteholdet med nogle udtagelser til nogle Superliga-kampe. Både for at vise, at han også kan få andet end kampe i Viby, men også fordi vi rent faktisk godt kunne bruge hans type på bænken.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 4 brugere er enige:

Side 8 af 64 FørsteFørste ... 5678910111858 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •