Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 19

Emner: Skal du til Bordeaux?

  1. #1

    Skal du til Bordeaux?

    Vi er blevet opfordret til at starte en tråd for de fans, der tager turen til Bordeaux, så det er muligt at dele erfaringer og gode råd med andre, der kunne have interesse i at komme af sted.


    Da FCKFC ikke selv arrangerer ture til kampene, har vi lavet en lille nem guide, der forhåbentlig kan hjælpe flere til at arrangere deres egen tur ud i Europa.


    FC Girondins de Bordeaux - F.C. København

    Hvor: Matmut Atlantique

    Dato: 4. oktober

    Tid: Kl. 18:55

    Billetter:Er til salg i Fanshoppen. De koster 120,- stk. og man skal oplyse sit AWAY-kortnummer når man køber billetten.

    Salget lukker når billetterne er udsolgt. Dog senest d. 2. oktober kl. 12.00

    Billetterne er kun fysisk til salg i Fanshoppen og kommer ikke til salg via internettet.




    Værd at vide:


    Flybilletter: Du kan i øjeblikket finde billetter til Bordeaux t/r for under 1000,- . Der findes meget billige billetter, dog med meget lange mellemlandinger. Du kan evt. benytte søgemaskiner som Momondo eller Skyscanner og vælge den tur der passer dig bedst.

    Mødested for FCK-fans i Bordeaux: Place Saint Pierre

    Turen til stadion: Matmut Atlantique kan nås med C- sporvognen mod Parc des Expositions. Der er ca. 12 stop fra centrum og turen tager omkring 23. minutter. Stadion ligger i kort gå afstand fra stoppet Parc des Expositions.




    Hvordan kommer du til Bordeaux? Hvor har du købt flybilletter?
    Ligger du inde med nyttig viden, så del endelig ud af den...


    Vi ønsker alle en rigtig god tur.
    Sidst redigeret af FCKFC - Kontor : 01.10.18 kl. 15:03 Årsag: Billetinfo
    FC København Fan Club

    Øster Alle 50
    2100 København Ø
    Tlf 35 43 23 43

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    290

    Re: Skal du til Bordeaux?

    Et alternativ er også at kombinere turen med et par dage i Paris enten før eller efter kampen. Ved jeg flere har gjort. Lyntog skulle tage 2 timer og ikke koste mere end et par hundrede kroner.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012
    Indlæg
    178

    Re: Skal du til Bordeaux?

    Citat Oprindeligt indsendt af noggels Se meddelelser
    Et alternativ er også at kombinere turen med et par dage i Paris enten før eller efter kampen. Ved jeg flere har gjort. Lyntog skulle tage 2 timer og ikke koste mere end et par hundrede kroner.
    Hvilket også kan siges om Toulouse muligheden.
    På vegne af SLO-teamet i F.C. København

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Skal du til Bordeaux?

    Jeg valgte den billige, men også længere rejseversion. Med mellemlanding i London. Men det kunne altså gøres for 700kr. Så bare se at komme afsted. Det er ret billigt at komme afsted, det er en by vi endnu ikke har besøgt og et ret nyt stadion. Vi ses dernede.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Skal du til Bordeaux?

    Man skal selvfølgelig lige være opmærksom på at mange af lavprisselskaberne tager et par hundrede ekstra for baggage. Er selv i Bordeaux 3 overnatninger, så jeg prøver at klare mig med håndbagage.
    Sidst redigeret af ErikB : 11.09.18 kl. 09:44
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Skal du til Bordeaux?

    Heh - jeg lavede en søgning for at se hvad det kostede, fik en pris på lidt over 600,-. Skulle lige have et "GO" på mit arbejde, og da jeg vendte til tilbage til søgningen, var prisen lige steget med 200,-. Men never mind
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Skal du til Bordeaux?

    I modsætning til udekampen mod Atlanta, hvor jeg på grund af arbejde måtte tage afsted på selve kampdagen, med hjemrejse næste dag, har jeg denne gang heldigvis lidt større datomæssigt råderum.
    Så jeg flyver tirsdag den 2/10 til Paris og derfra med tog til Bordeaux, hvor jeg bor på hotel Campanille (ligger tæt på stationen) indtil fredag. Jeg har endnu ikke planlagt hjemrejsen, men planen er at tage toget hele hjem og snuppe kampen Borussia Dortmund mod Augsburg lørdag eftermiddag på vejen. Hvis jeg dog kan få en billet til kampen, men foreløbig er der ikke åbnet for det åbne online salg på deres hjemmeside.

    Mvh Torben

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Skal du til Bordeaux?

    Kan vi ikke slippe for flabet indlæg som det der, så kan os der gerne vil følge FCK rundt i Europa, bruge tråden til at dele rejseinfo og tips.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Skal du til Bordeaux?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Kan vi ikke slippe for flabet indlæg som det der, så kan os der gerne vil følge FCK rundt i Europa, bruge tråden til at dele rejseinfo og tips.
    Undskyld, men hvilket indlæg hentyder du til? Er det mit?

    Mvh Torben

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Skal du til Bordeaux?

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    Undskyld, men hvilket indlæg hentyder du til? Er det mit?

    Mvh Torben
    Jeg tager lige den her for Ace; Nej, det var et svar til et nu slettet indlæg.

    Alt er igen godt - tilbage til rejsesnakken.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Skal du til Bordeaux?

    Citat Oprindeligt indsendt af noggels Se meddelelser
    Et alternativ er også at kombinere turen med et par dage i Paris enten før eller efter kampen. Ved jeg flere har gjort. Lyntog skulle tage 2 timer og ikke koste mere end et par hundrede kroner.
    Den nævnte pris for togbilletten er desværre nok lidt for optimistisk. Har lige købt en enkeltbillet på SNCF's hjemmeside fra Paris Charles De Gaulle lufthavnen og måtte bøde 106 EUR... Ikke specielt billigt. Nå, men derned skal man jo. Et lille tip til is-elskere: Amorino is, som efter min mening laver verdens bedste is har de skam også i Bordeaux: https://www.tripadvisor.dk/Restauran...Aquitaine.html.
    Prøv især deres mørke chokoladeis med ca. 80 % kakao. Smagte den første gang i Milano for nogle år siden. Hold da helt op, tabte fuldstændig mælet...

    Rejser i øvrigt derned som "solo-rejsende" med ankomst tirsdag aften, og satser blandt andet på sightseeing-rundtur samt et besøg på vinmuseet. Så hvis nogen har samme interesser, så send mig bare en PB.

    Mvh Torben

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Skal du til Bordeaux?

    Citat Oprindeligt indsendt af FCTorben Se meddelelser
    I modsætning til udekampen mod Atlanta, hvor jeg på grund af arbejde måtte tage afsted på selve kampdagen, med hjemrejse næste dag, har jeg denne gang heldigvis lidt større datomæssigt råderum.
    Så jeg flyver tirsdag den 2/10 til Paris og derfra med tog til Bordeaux, hvor jeg bor på hotel Campanille (ligger tæt på stationen) indtil fredag. Jeg har endnu ikke planlagt hjemrejsen, men planen er at tage toget hele hjem og snuppe kampen Borussia Dortmund mod Augsburg lørdag eftermiddag på vejen. Hvis jeg dog kan få en billet til kampen, men foreløbig er der ikke åbnet for det åbne online salg på deres hjemmeside.

    Mvh Torben
    Du skal nok få billet til Dortmund kampen - Jeg har set dem nogle gange, bl.a. et lokalopgør imod Mainz - Og der fik vi nemt billetter via klubbens hjemmeside. :)

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Skal du til Bordeaux?

    Hej,

    Jeg er i øjeblikket i Bilbao for at besøge en ven. Vi har snakket om at tage bilen til Bordeaux for kampen, for at sidde på et evt. neutralt afsnit. Jeg har kigger efter billeter på Bordeaux hjemmeside, men kan ikke lige finde ud af om de har et neutralt afsnit?

    Jeg går ud fra jeg ikke kan købe billeter til FCK afsnit, da jeg ikke er i Danmark og min ven ikke har noget away kort?

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Skal du til Bordeaux?

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Hej,

    Jeg er i øjeblikket i Bilbao for at besøge en ven. Vi har snakket om at tage bilen til Bordeaux for kampen, for at sidde på et evt. neutralt afsnit. Jeg har kigger efter billeter på Bordeaux hjemmeside, men kan ikke lige finde ud af om de har et neutralt afsnit?

    Jeg går ud fra jeg ikke kan købe billeter til FCK afsnit, da jeg ikke er i Danmark og min ven ikke har noget away kort?
    Du kan godt få en billet selvom du ikke er i Danmark, det kræver at du har en der kan gå ned i shoppen fysisk (med dit awaynummer) og købe den. Men din ven kan ikke få en når han ikke har et awaykort. Og han vil også blive afvist i døren hvis han har en billet, men ikke noget kort.

    Så i skal nok gå efter neutralt afsnit, eller holde gode miner til slet spil hvis i køber til andet end neutralt (hvis de overhovedet har noget neutralt?


    rsj

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Skal du til Bordeaux?

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Du kan godt få en billet selvom du ikke er i Danmark, det kræver at du har en der kan gå ned i shoppen fysisk (med dit awaynummer) og købe den. Men din ven kan ikke få en når han ikke har et awaykort. Og han vil også blive afvist i døren hvis han har en billet, men ikke noget kort.

    Så i skal nok gå efter neutralt afsnit, eller holde gode miner til slet spil hvis i køber til andet end neutralt (hvis de overhovedet har noget neutralt?


    rsj
    Mange tak. Jeg vidste godt det ikke er muligt fir hende uden away kort. Vi tager den på neutralt eller holder lav profil på deres tribune. Fandt dog ikke noget information om neutralt afsnit på deres hjemmeside :/

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Torcida København skal til Silkeborg. Skal du med?
    By Torcida København in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 10.10.10, 01:13
  2. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 03.11.05, 23:09
  3. Hvem skal skal Don Ø ringe til?
    By stuebirk in forum Diverse
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 20.09.04, 14:23
  4. Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 03.12.03, 16:04

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •