Viser resultater 1 til 15 af 156

Emner: Skal du til Prag?

  1. #80
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon ikke du bliver klogere en dag....

    Lad mig forøvrigt foreslå en endnu nemmere løsning. Alle er vel enige om, at det ultimative tegn på loyalitet er at holde med en klub i tykt og tyndt gennem alle år. I så fald så finder man selvfølgelig de mest loyale fans ved at se på medlemsnummer i fanklubben. De første ca 1000 interesserede medlemmer med laveste nummer får en billet. Er det ikke ca. lige så fair som den anden løsning? Altså man kunne jo have prioriteret at blive medlem tidligere og var man ikke født tidligt nok, ja så er det jo bare ærgerligt ligesom hvis du ikke har tid, penge, mulighed, helbred til gang på gang at stå på et awayafsnit i dag. Vi kan selvfølgelig give højst 10% billetter til folk under 25 som ikke var født i 1992 og så er vi også gavmilde.....
    Hvis jeg skulle blive endnu klogere, ville jeg jo bare blive yderligere bekræftet i at svaret på det omtalte spørgsmål var og fortsat er, jo.

    Det er irrelevant for F. C. København om folk er medlem af en fanklub eller lignende. Det er relevant for F. C. København om deres fans møder op på stadion hvor de spiller.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Prag Away!
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 22.08.11, 12:18
  2. Tager du til Prag?
    By Ace20 in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 19.08.11, 12:12
  3. Mødested i Prag
    By Hjaltes kone in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 14.12.09, 18:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •